Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 9 ώρες πρίν, LeneL είπε:

      Εγώ έχω αυτοάνοσο στο θυρεοειδή, χασιμοτο, αλλά μου είχε πει ο ρευματολόγος ότι δε συνδέεται με τα ΑΝΑ.. συνήθως αυτά συνδέονται με ρευματοειδή αρθρίτιδα, λύκο και τέτοια.. παρόλαυτα όμως κι εγώ τελικά, δεν έχω κάποιο άλλο αυτοάνοσο και λόγω ηλικίας, τα ανακάλυψα στα 42, είναι και μάλλον απίθανο να εμφανιστεί. Πολύ πιθανόν και στην δική σου περίπτωση να μην συνδέονται με κάτι άλλο, ειδικά εφόσον βγήκαν και αρνητικά μετά!

      Δυο φορές έχουν βγει θετικά αλλά ο παθολόγος μου έλεγε πως είναι μη αξιολογησιμο. Αν δε κάνω λάθος έλεγε η εξέταση «ασθενώς θετικά», κάτι τέτοιο.

Χαλαρη Κουβεντουλα!


Recommended Posts

Τι γλυκό :)

Αυτό που περιγραφεί η esprit το θεωρώ πολύ καλό και μακάρι να γίνεται στην πλειοψηφία. Οντας μαθημένη στο δικό μας σύστημα, θυμάμαι ότι όλοι μπαιναμε στο ίδιο τσουβάλι, με αποτέλεσμα αργότερα, στο γυμνάσιο, να υπάρχουν παιδιά που έκαναν ιδιαίτερα στο σπίτι για να ανταπεξέλθουν.


Η Ιθάκη σ'έδωσε τ' ωραίο ταξείδι. Χωρίς αυτήν δεν θα βγαινες στον δρόμο. Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε. - Κ. Καβάφης

an1cE-60g410010MjA3ZHwwMDAwNTU0ZGF8T3VyIHByZWNpb3VzIGxpdHRsZSBib3kgaXM.gifan1cMc80g410010MDAwOGQ0fDEzNDU2cGF8T3VyIGdvcmdlb3VzIG5ldyBiYWJ5IGJveSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 2,2k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Μην μου πεις τώρα ότι στην Αγγλία δεν κάνουν ιδιαίτερα!

Εμένα δεν μου αρέσει αυτό το σύστημα, ειδικά στο δημοτικό, γιατί δημιουργεί εκπαίδευση δύο ταχυτήτων και βάζει τα παιδιά σε κατηγορίες. Έτσι και τα "έξυπνα" αποκτούν κόμπλεξ ανωτερότητας και τα "λιγότερο έξυπνα" κόμπλεξ κατωτερότητας. Θεωρώ ότι από εκπαιδευτικής πλευράς δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό και απλά αντικατοπτρίζει τους ταξικούς διαχωρισμούς της βρετανικής κοινωνίας. Δεν πιστεύω ότι τα λιγότερο ικανά παιδιά φτάνουν ποτέ τα ικανά (πώς θα γίνει αυτό αφού κάνουν λιγότερη δουλειά???) απλά δεν εμποδίζουν τα ικανά να προχωρίσουν. Δηλαδή βγαίνουν από τη μέση για να μην χαλάνε τη συνταγή. Πάλι καλά που δεν τα ρίχνουν στον Καιάδα.

Μια πιο καλή λύση θα ήταν να σπάγαν τις τάξεις στα δύο και να είχαν μία δασκάλα για 14-15 παιδιά. Αλλά βέβαια τότε θα έπρεπε να πληρώνουν δεύτερη δασκάλα...


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ιδέα αν κάνουν ιδιαίτερα ή όχι και εδώ μιας και δεν έχω γνωριμίες με κόσμο που έχει μεγαλύτερα παιδιά. Να μου πεις, έχω δει παιδάκια στα βοηθητικά μαθήματα που οργανώνουν π.χ. τα Sainsburys, το οποίο αν το καλοσκεφτώ είναι σαν να στέλνεις το παιδάκι στο φροντιστήριο.

Διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με το διαχωρισμό των παιδιών βάσει δυνατοτήτων. Βέβαια το άρθρο μίλαγε για ξεχωριστά σχολεία και όχι για διαφορετικές ομάδες μέσα στην ίδια τάξη. Οι γνώμες διίσταντο σχετικά με το αν βοηθούνται τα πλέον αδύναμα παιδιά με κάτι τέτοιο. Για τα ικανότερα παιδιά δεν υπήρχε αμφιβολία σύμφωνα με τον αρθρογράφο για το ότι θα επωφελούνταν.

Δεν ξέρω, στη θεωρία προσωπικά καλό μου ακούγεται. Και περισσότερα challenges για τα ικανότερα παιδιά και περισσότερη υποστήριξη για τους πιο ασθενείς μαθητές. Στην πράξη δεν ξέρω αν αυτό επιτυγχάνεται, ούτε πόσο στιγματισμένοι μπορεί να νιώθουν οι τελευταίοι.


Η Ιθάκη σ'έδωσε τ' ωραίο ταξείδι. Χωρίς αυτήν δεν θα βγαινες στον δρόμο. Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε. - Κ. Καβάφης

an1cE-60g410010MjA3ZHwwMDAwNTU0ZGF8T3VyIHByZWNpb3VzIGxpdHRsZSBib3kgaXM.gifan1cMc80g410010MDAwOGQ0fDEzNDU2cGF8T3VyIGdvcmdlb3VzIG5ldyBiYWJ5IGJveSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είναι περισσότερη υποστήριξη για τον αδύναμο, είναι απλά λιγότερη δουλειά. Αντί ας πούμε ο αδύναμος στα μαθηματικά να υποστηριχθεί για να καταφέρει να λύσει τα 3 προβλήματα που έβαλε ο δάσκαλος στην τάξη, μπαίνει στην ομαδούλα του και λύνει το ένα μόνο, αργά-αργά και χωρίς να εμποδίζει τους υπόλοιπους. Σίγουρα ο καλός μαθητής επωφελείται (το πολύ πολύ να γίνει λίγο ψηλομύτης, μικρό το κακό) και ο δάσκαλος επίσης γιατί κάνει λιγότερη δουλειά. Ο κακός μαθητής πώς οφελείται όμως; Θα ήθελες εσύ το δικό σου το παιδί να μπει σε μια ομάδα μειωμένων ικανοτήτων και να καλύπτει λιγότερο υλικό από τα άλλα παιδάκια; Πώς θα καταφέρει να ορθοποδήσει έτσι;

Το σύστημα σίγουρα λειτουργεί. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και καλό. Διαβάσατε για το σούσουρο που έγινε με τα GCSEs που βρέθηκε ότι πολλά σχολεία για να αυξήσουν τις επιτυχίες τους έστελναν τα παιδιά να δίνουν το κάθε μάθημα πολλές φορές ή τα έβαζαν να γράφουν εύκολες εξετάσεις (π.χ. International English αντί για κανονικά αγγλικά) ώστε να παίρνουν μεγαλύτερους βαθμούς;

http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/10259559/GCSE-results-perverse-league-tables-damaging-pupils.html

Τα μαθήματα που λες στα Sainsbury's είναι κανονικό φροντιστήριο για παιδιά του δημοτικού που συστεγάζεται με το σούπερ μάρκετ ώστε τα παιδιά να κάνουν μάθημα όσο οι γονείς ψωνίζουν (φοβερή ιδέα αν το σκεφτείς, γιατί οφελούνται οικονομικά και οι δύο επιχειρήσεις). Δεν θυμάμαι το όνομα του φροντιστηρίου, κάτι με learning είναι αν δεν κάνω λάθος, πάντως είναι αλυσίδα.

Εκεί βέβαια πάνε τα πιο φτωχά παιδάκια. Αυτά που οι γονείς τους έχουν οικονομική άνεση κάνουν ιδιαίτερα στο σπίτι και αργότερα πάνε σε tutorial colleges.


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Biggi αν αυτά τα παιδάκια έμεναν με τα υπόλοιπα δεν θα έλυναν ούτε αυτό το ένα πρόβλημα. Δυστυχώς δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ τα άλλα παιδάκια ο Θεός ο ίδιος να κατέβει να τους κάνει μάθημα. Έχουν περιορισμένες δυνατότητες και σύμφωνα με τις δυνατότητες τους προσπαθούμε όσο είναι ανθρωπίνως δυνατόν να τα βοηθήσουμε να προχωρήσουν. Δεν θα προχωρήσουν πολύ ούτως ή άλλως δεν έχει να κάνει με το αν θα μέινουν παρέα με τα άλλα ή αν θα δουλεύουν σε άλλη ομάδα. Ακούγεται άσχημο αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια :(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μα αυτό λέω κι εγώ. Ότι ο διαχωρισμός δεν βοηθάει ουσιαστικά τα αδύναμα παιδιά και σίγουρα δεν τα προετοιμάζει καλύτερα για το γυμνάσιο. Άρα κάτι άλλο εξυπηρετεί η πρακτική αυτή και όχι την ακαδημαϊκή βελτίωση των αδύναμων μαθητών.


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Τα βοηθάει. Σου είπα και πριν αν έμεναν μαζί με τα άλλα δεν θα έκαναν καθόλου δουλειά. ΘΕς παράδειγμα;; Προχθές μετράνε όλα μαζί με την βοήθεια της δασκάλας και με χρήση υλικού ανά 2,5,10 κτλ. Ε σε πληροφορώ οτί ορισμένα έλεγαν οτι να ναι και ορισμένα δεν μιλούσαν καθόλου γιατί θεωρούσαν οτι η δασκάλα είναι χαζή/τυφλή/κουφη κτλ και δεν τα παίρνει χαμπάρι αυτά. Όταν όμως χωριστήκανε και ήρθαν μαζί μου και πιάσαμε δουλειά μετρούσαν κανονικά. Όχι 100% απόδοση αλλά σίγουρα πολύ πολύ καλύτερα απ όσο όταν ήταν παρέα με τα άλλα. Από κει και πέρα ο κάθε μαθητής έχει κάποιες δυνατότητες. Αυτές τις δυνατότητες τις κάνουμε ήδη πράξη και μερικές φορές πάει και λίγο παραπέρα. Αλλά είναι δύσκολο έως ακατορθωτο να φτάσουν τις επιδόσεις του συνόλου. Είναι δύσκολο να το δεχτείς και συ και όλοι οι γονείς το κατανοω απόλυτα αλλά πίστεψέ με χωρίζοντας τα από τα άλλα καλό τους κάνει και όχι κακό. Σε καμμία περίπτωση! Εγώ την αγαπώ την μικρή μου ομαδούλα και προσπαθώ να τους βγάλω το 100% των δυνατοτήτων τους. Το οτι δουλεύουμε χώρια δεν σημαίνει οτι είναι παραμελημένα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω ότι δεν τα βοηθάει αυτός ο χωρισμός να κάνουν κάτι καλύτερο από αυτό που θα έκαναν στη μεγάλη ομάδα. Αυτό που λέω είναι:

1/ ότι το ίδιο και ίσως καλύτερο αποτέλεσμα θα είχαν αν έμεναν στη μεγάλη ομάδα αλλά με καλύτερο teacher/student ratio

και

2/ ότι ο χωρισμός δεν τα προετοιμάζει να διαπρέψουν ακαδημαϊκά στο γυμνάσιο (όπως υπέθεσε η Χρύσα πιο πάνω).

Άσχετο - είμαι στο μπαλκόνι μου με τιραντάκι και σχεδόν κρυώνω, πίνω τσάι και το ευχαριστιέμαι, αν δεν ήταν οι φωνές από τα γύρω μπαλκόνια και κάτι κλαρίνα που ακούγονται στο βάθος (κάπου έχει γάμο) θα νόμιζα ότι είμαι στην Αγγλία :o

Τώρα το ερώτημα είναι: να πιω άλλο ένα τσάι ή να ανοίξω ένα Frozen Mojito?


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια ο διαχωρισμος τουλαχιστον στο δημοτικο χρησιμοποιειται αποτελεσματικα. Στο γυμνασιο ειναι μια μ@λ@κια και μιση το συστημα. Εχουμε 34 παιδια στην ταξη, εγω ειχα και μερες που ειχα παιδι να καθεται στο σκαλοπατακι και να γραφει με το τετραδιο στα ποδια..επομενως ο διαχωρισμος δε γινεται να λειτουργησει. Περαν αυτου στο δημοτικο τους δινεις fancy ονομασιες για την καθε ομαδα, ενω στο γυμνασιο ο διαχωρισμος ειναι εμφανης (Τα λιγοτερο εξυπνα πχ VS τα εξυπνα)..

η αλλη τακτικη που ακολουθειται ειναι να κανεις pair up κακο με καλο μαθητη (δε μ αρεσουν οι οροι αλλα καταλαβατε) ωστε ο πιο ικανος να "σπρωξει" τον αλλο. Η' βαζεις ενα ικανο σε μια μετρια ομαδα για να εξηγει στους υπολοιπους. Το αποτελεσμα ειναι καποιες φορες καλο τις περισσοτερες γελοιο διοτι τα παιδια στην εφηβεια δεν εχουν την απαιτουμενη προσοχη και συγκεντρωση και ετσι οπου μπει ενας "κακος" μαθητης αποσπα ολη την ομαδα. Γενικα ειναι μια δουλεια που θελει πολυ κοπο και προσπαθεια να κανεις "ομαδες" και τις περισσοτερες φορες δεν καταληγει σωστα εκτος και αν εχεις 1. πολυ καλο ελεγχο της ταξης 2. Teaching assistants που στο γυμνασιο σπανιζουν 3. καλο πλανο 4. Ενα τελικο στοχο για τον οποιο δουλευουν οι ομαδες.

Γενικοτερα μια mixed ability class σπανια λειτουργει σωστα με εξαιρεση τις ταξεις των GCSEs οπου υπαρχει ενα καποιο κινητρο για τους μαθητες. Το να σπασεις σε μικρα τμηματα τα παιδια ειναι μακραν καλυτερη μεθοδος αλλα φυσικα το " αμεμπτο" και "αντικειμενικο" OFSTED λεει οτι καθολου δεν επηρεαζει ο αριθμος των μαθητων την ποιοτητα του μαθηματος. Οοοοχι καλε δεν εξυπηρετει καμμια government agenda.:?


Eleni

bd5c7983f7.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Γιατί σπανίζουν οι teaching assistants στο γυμνάσιο;

Σήμερα είχαμε αγγλικό καιρό. Όλη μέρα συννεφιά και ζεστούλα με πολλή υγρασία, έριξε και μια βροχούλα :evil: και το βράδυ δρόσισε απίστευτα. Είναι η πρώτη βραδιά το φετινό καλοκαίρι που νιώθω ότι χρειάζομαι κοντομάνικο για να κάτσω άνετα έξω. Προς το παρόν πίνω άλλο ένα τσάι και βλέπουμε...


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι teaching assistant εχεις μονο οταν εχεις παιδι με statement στην ταξη. Δεν περισσευουν γενικα και ετσι χρησιμοποιουνται με φειδω...

κ εδω ψιχαλισε αλλα με ζεστη, εγω εσκαγα και τοτε...χτες πηγαμε θαλασσα, πιστευω να κανουμε κανα μπανιο κ την αλλη εβδομαδα.


Eleni

bd5c7983f7.png

Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα ότι teaching assistant έχεις όταν υπερβαίνεις την αναλογία δασκάλου μαθητή 1/16, είτε έχεις παιδιά με προβλήματα είτε όχι. Δεν ισχύει?

Καλά για μπάνια δεν το συζητώ, θα κάνω μέχρι τέλη Οκτωβρίου. Πάντα έτσι είναι ο καιρός εδώ, σπάει λίγο στις αρχές Σεπτεμβρίου και μετά φτιάχνει πάλι.


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Στο γυμνασιο οχι δεν ισχυει. Ο κανονας ειναι οτι απο το νομο υποχρεουσαι να εχεις βοηθο σε παιδι με statement διοτι αυτα εχουν ειδικο funding το οποιο καλυπτει το κοστος του teaching assistant. Τωρα αν περισσευει καποιος ειτε επειδη το παιδι μπορει να λειπει πχ απο το σχολειο μια μερα, απασχολειται αλλου σε καποια challenging ταξη.


Eleni

bd5c7983f7.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Διαβάζω με ενδιαφέρον όλα αυτά που εξηγείτε και καταλαβαίνω ότι στη θεωρία ακούγεται καλύτερο από ότι είναι στην πράξη. Biggi, όχι, δεν θα μου άρεσε το παιδί μου να μπει σε μια ομάδα αδύναμων μαθητών, αλλά αν το καλοσκεφτώ το πρόβλημα μου κατά βάθος θα ήταν η παραδοχή ότι έχει μειωμένες δυνατότητες, περισσότερο από τον τυχόν "στιγματισμό". Ήμουν καλή μαθήτρια και εγώ και ο μπαμπάς του, οπότε ειλικρινά δεν ξέρω πως θα το αντιμετώπιζα. Νομίζω ότι θα δεχόμουν τον διαχωρισμό και ότι θα προσπαθούσα να βοηθήσω το παιδί εγώ ή ο μπαμπάς στο σπίτι, ελπίζοντας ότι σταδιακά θα βελτίωνε την απόδοση του και ότι θα μπορούσε την επόμενη χρόνια να ενταχθεί σε καλύτερο γκρουπ. Κοντός ψαλμός αλληλούια... Θα σας πω σε μερικούς μήνες :)

Στο Γυμνάσιο θεωρώ ότι λίγο πολύ είναι πλέον ξεκάθαρο ποια παιδιά δεν έχουν καλύψει τους μαθησιακούς στόχους του Δημοτικού, όπως επίσης αν "παίρνουν τα γράμματα" ή όχι (συγνώμη για την έκφραση, ελπίζω να πιάνετε το νόημα). Δεν ξέρω πόσο εύκολο μπορεί να είναι να έχεις έναν αδύναμο μαθητή και να τον μεταμορφώσεις σε δυνατό. Θεωρώ ότι με μεγάλο κόπο (και στήριξη από γονείς/φροντιστήριο) άντε να φτάσει σε μέτριο επίπεδο, γιατί πλέον έχει περάσει σχεδόν στη συνείδηση όλων και κυρίως του μαθητή ότι είναι περιορισμένων ακαδημαϊκών δυνατοτήτων.

Δεν λέω ότι το αγγλικό σύστημα μπορεί να βοηθήσει περισσότερο τέτοια παιδιά σε επίπεδο γυμνασίου/λυκείου, αλλά από ότι καταλαβαίνω στη χειρότερη θα τα διαχειριστεί λίγο πολύ όπως στην Ελλάδα. Στο δημοτικό πάντως από όσα γράφουν η esprit και η Ελένη, μπορεί και να βοηθούνται λίγο περισσότερο. Αλλωστε το pupil/teacher ratio στην Ελλάδα, όταν ήμουν εγώ μαθήτρια τουλάχιστον, ήταν 1/30+.

Αυτό που από προσωπική παρατήρηση μπορώ να σας -από τις επισκέψεις μου στα σχολεία της περιοχής κατά τη διάρκεια της αναζήτησης μου για σχολείο για τον Κωνσταντίνο- είναι ότι το σύστημα εδώ μου ακούγεται πιο engaging (ξεχνάω τα ελληνικά μου, δεν μπορώ να σκεφτώ αντίστοιχη λέξη). Δηλαδή, ως μαθήτρια θα έβρισκα απείρως πιο ενδιαφέρον να μαθαίνω πράγματα μέσω projects παρά αυτή την προσκόλληση που υπάρχει στα βιβλία στο Ελληνικό σύστημα, όπου ο στόχος που δίνεται στο δάσκαλο είναι να καλυφθούν συγκεκριμένα κεφάλαια από κάθε βιβλίο.

On another note, Biggi πίνεις τσαγάκι Σεπτέμβρη μήνα στην Ελλάδα; Έχεις μεταλλαχθεί τελείως σε Εγγλεζούλα μου φαίνεται :tongue:


Η Ιθάκη σ'έδωσε τ' ωραίο ταξείδι. Χωρίς αυτήν δεν θα βγαινες στον δρόμο. Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε. - Κ. Καβάφης

an1cE-60g410010MjA3ZHwwMDAwNTU0ZGF8T3VyIHByZWNpb3VzIGxpdHRsZSBib3kgaXM.gifan1cMc80g410010MDAwOGQ0fDEzNDU2cGF8T3VyIGdvcmdlb3VzIG5ldyBiYWJ5IGJveSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...