Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 5 ώρες πρίν, Makelen είπε:

      Μηπως να ρωτησεις τον γιατρο σου να επαιρνες κολπικα το utrogestan?? Με τοσες παρενεργειες δε μπορει να μη στο πει κ μονος του. Τωρα οσο για τις πολλες εξωσωματικες.. τι να πω..! Σου εχουν πει που αποδιδουν τις αποτυχιες; εχετε εντοπισει το προβλημα;?

      Το άλλαξα και μόνο το βράδυ που βάζω το cyclogest το πίνω από το στόμα. Όμως και πάλι γίνομαι χάλια, δεν το έχει συνηθίσει ο οργανισμός μου. Το κεφάλι κοντεύει να σπάσει και τελικά ξύπνησα να πάρω ντεπον, δεν αντέχω. Πλέον για την ηλικία ου λένε αν και η ποιότητα των εμβρύων που έβαλα ήταν αρκετά καλές μου είπαν με το ένα άριστο. 

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


Recommended Posts

Εχει περασει λιγος καιρος απο το μυνημα σου αλλα δεν πειραζει :P

Εγω εβαλα τον ιουλιο νυχτερινο και ο πρωτος λογαριασμος που ηρθε (εναντι ) ειχε την χρεωση των 60 ευρω περιπου που γραφεις,αλλα και στον επομενο ειχα μια χρεωση περιπου 40 ευρω,κατι για σφραγιδα εγραφε ο λογαριασμος.Παντως ο εκκαθαριστικος που μας ερχοταν παντα 500-600 ευρω μας ηρθε με το νυχτερινο 240 !!!!! (ειχαμε καψει 2400 κιλοβατωρες συνολο)Δεν ξερω εαν ειναι απο το νυχτερινο η εφταιγε το ρολοι μας .Εσεις ποσα πληρωνατε πριν το νυχτερινο ???

Γεια σου Σοφάκι!Σε ευχαριστώ που απάντησες.

Ο πρώτος λογαριασμός που ήρθε με το νυχτερινό δεν είχε πάνω την ένδειξη"έναντι"ή "εκκαθαριστικός"και αυτό με έχει προβληματίσει κάπως.

Πριν από το νυχτερινό ήταν και τα χαράτσια μέσα στο λογαριασμό,αλλά θυμάμαι ότι κοιτάζοντας τον αμέσως προηγούμενο η διαφορά όσο αφορά μόνο την αξία του ρεύματος ήταν αισθητη.Το κόστος του ρεύματος στον προηγούμενο ήταν διπλάσιο και κάτι παραπάνω.Αλλά ήταν μεγαλύτερη η περίοδος κατανάλωσης.Πιστεύω ότι θα έχω καλύτερη εικόνα,αφού έρθουν και άλλοι λογαριασμοί.Θα μπορέσω τότε να το δω συγκριτικά.

Να σε ρωτήσω...

Τώρα με την αλλαγή της ώρας θα αλλάξει και η ώρα ισχύος του νυχτερινού και θα γίνει 11 το βράδυ με 7 το πρωί;

Το έχεις τσεκάρει αυτό με την αλλαγή της ώρας;

Μακάρι να ισχύει,γιατί το 11-7 με βολεύει περισσότερο

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 636
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Οικονομικές παγίδες

Στους περισσότερους από εμάς έχει "τύχει" πιστεύω να γυρίσουμε από κάποιο supermarket η πολυκατάστημα και να πούμε την κλασική ατάκα "για άλλα πήγαμε και άλλα πήραμε".Μόνο που δεν είναι και τόσο τυχαία τέτοια περιστατικά γιατί πίσω από αυτήν την τάση μας να λειτουργούμε σαν υπνωτισμένοι καταναλωτές υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη εδώ και χρόνια που στοχεύει στο να μας αναγκάζει να καταναλώνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο.Μερικές από τις τεχνικές αυτής της επιστήμης θα αναλύσουμε παρακάτω ώστε να καταφέρουμε (όσο είναι αυτό δυνατό) να λειτουργούμε λιγότερο σαν υπνωτισμένοι και περισσότερο σαν συνειδητοποιημένοι καταναλωτές.

1. Η τεχνική της αντίθεσης:Όταν μας παρουσιάζουν 2 πράγματα εντελώς αντίθετα μεταξύ τους, οι διαφορές τους μας φαίνονται πολύ μεγαλύτερες από ότι είναι πραγματικά.Αν για παράδειγμα μας παρουσιάσουν έναν άνθρωπο με ύψος 2.10 και αμέσως μετά έναν άνθρωπο με ύψος 1.50 ,ο δεύτερος άνθρωπος θα μας φανεί πολύ πιο κοντός από ότι αν θα τον βλέπαμε χωρίς να δούμε τον πρώτο άνθρωπο.Οι καταστηματάρχες φυσικά το γνωρίζουν αυτό, γιαυτό και προσπαθούν να μας πουλήσουν πρώτα κάτι πολύ ακριβό και στη συνέχεια κάτι φθηνότερο όπου μας φαίνεται πολύ φθηνότερο από ότι είναι στην πραγματικότητα.Για παράδειγμα πρώτα μας παρουσιάζουν ένα πανάκριβο κουστούμι και στη συνέχεια ένα πουκάμισο που η τιμή του μας φαίνεται πολύ φθηνότερη από ότι είναι πραγματικά.

2.Η τεχνική της αμοιβαιότητας:Σε όλους τους πολιτισμούς ανέκαθεν υπήρχε και υπάρχει το ένστικτο της αμοιβαιότητας.Δηλαδή όταν κάποιος μας κάνει μια χάρη νιώθουμε και εμείς την υποχρέωση να ανταποδώσουμε με κάποιον τρόπο.Αυτό το ένστικτο που υπάρχει στους περισσότερους ανθρώπους το γνωρίζουν φυσικά αυτοί που προωθούν προϊόντα.Για αυτόν τον λόγο υπάρχουν και τα δωρεάν δείγματα και η δωρεάν δοκιμή τροφίμων στα supermarkets.Για παράδειγμα πόλοι άνθρωποι όταν τους δίνουν να δοκιμάσουν δωρεάν κάποιο κομμάτι τυρί νιώθουν άσκημα αν φύγουν χωρίς να αγοράσουν κάποια μικρή ποσότητα.

3.Οι υποσχέσεις:Ο άνθρωπος νιώθει το ένστικτο της αγανάκτησης όταν του υποσχεθούν κάτι και τελικά δεν του το δώσουν.Πολλές εταιρίες και καταστήματα βέβαια γνωρίζουν το παραπάνω ένστικτο και πως ακριβώς λειτουργεί ειδικά στα μικρά παιδιά.Έτσι πριν από τις γιορτές διαφημίζουν συχνά κάποιο προϊόν.Το προϊόν αυτό διανέμεται σκόπιμα πολλές φορές σε περιορισμένα τεμάχια.Όταν φτάνει τελικά ο γονέας η ο πελάτης γενικότερα στο κατάστημα και διαπιστώσει ότι το προϊόν δεν υπάρχει αγοράζει στο παιδί του κάποιο προϊόν ίσης αξίας ενώ ακόμα και να είχε πάει στο κατάστημα για να αγοράσει κάτι για τον εαυτό του πολλές φορές υποκύπτει στην λογική"αφού ήρθα ας πάρω κάτι".Όταν τελικά το προϊόν διανεμηθεί και πάλι στην αγορά είναι πολύ πιθανόν να πει "θα το πάρω αφού τώρα το πήρα απόφαση". Αν πρόκειται για δώρο σε μικρό παιδί εκεί τα πράγματα είναι πιο δύσκολα μίας και το σφυροκόπημα από την πλευρά του παιδιού αρχίζει,"μου το υποσχέθηκες".Αν το προϊόν συνεχίζει να διαφημίζεται και στην τηλεόραση βέβαια τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για τον γονέα μίας και το γεγονός της υπόσχεσης είναι αδύνατον να ξεχαστεί από το μικρό παιδί.

4.Η τεχνική της κοινωνικής καταδίκης:Το πως ενεργούμε στην καθημερινή μας ζωή εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το πως ενεργούν και οι γύρω μας.Η κοινωνική καταδίκη αποφεύγεται μέσα από την ομοιότητα μας με τους γύρω.Για παράδειγμα όταν έχει πολύ κόσμο ένας πεντακάθαρος κινηματογράφος θα ψάξουμε να βρούμε που θα πετάξουμε ένα άδειο κουτί από αναψυκτικό ενώ αν είμαστε σε έναν βρόμικο δρόμο και δεν μας βλέπει κανείς το πετάμε ευκολότερα κάτω(κακώς).Μια μικρή ματιά γύρω μας, συνήθως μας κάνει να συμμορφωνόμαστε με αυτό που κάνουν και οι υπόλοιποι.Αυτό βέβαια το εκμεταλλεύονται και οι διαφημιστές βάζοντας στις διαφημίσεις ανθρώπους που μας μοιάζουν,χρησιμοποιώντας ατάκες όπως "όλοι τώρα χρησιμοποιούν αυτό" η προβάλλοντας στατιστικές που δείχνουν πχ. πόσοι πελάτες χρησιμοποιούν το τάδε προϊόν η την τάδε υπηρεσία με σκοπό να μας πείσουν και εμάς να λειτουργήσουμε με τον τρόπο που λειτουργούν οι πολλοί. 5.Η τεχνική της συμπάθειας:Ο άνθρωπος έχει μέσα του το ένστικτο να βοηθάει όταν του το ζητάει κάποιο φιλικό πρόσωπο.Αυτό το ένστικτο βέβαια το γνωρίζουν και πολλές εταιρίες για αυτό αντί να προωθήσουν κάποια προϊόντα μέσω των καταστημάτων το κάνουν μέσω φιλικών μας προσώπων.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της περίπτωσης είναι τα πάρτι Tupperware όπου μια εταιρία που παράγει πλαστικά σκεύη τροφίμων ενσωματώνει στις τάξεις τις μια νοικοκυρά προκειμένου να μαζέψει κάποιες φίλες στο σπίτι της και να παρουσιάσει κάποια προϊόντα.Οι φιλοξενούμενες στο πρόσωπο της οικοδέσποινας δεν βλέπουν το προσωπείο της εταιρίας αλλά την φίλη τους που επειδή αυτή τους κάλεσε στο σπίτι της νιώθουν και αυτές την υποχρέωση να αγοράσουν κάτι και να βοηθήσουν έτσι κάποιον που τους ζητάει την βοήθεια τους.Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα της παραπάνω τεχνικής επίσης είναι και η προώθησή καλλυντικών και αρωμάτων που κινείται στα πλαίσια της ίδιας λογικής.

Link to comment
Share on other sites

6.Η τεχνική της ομορφιάς:Όταν διαφημίζεται κάποιο προϊόν πολλές φορές αυτό γίνεται από κάποιο πολύ εμφανίσιμο άτομο.Βάζουν κάποια πολύ εμφανίσιμη κοπέλα για παράδειγμα να διαφημίσει ένα αυτοκίνητο και αντί να επικεντρωθεί η διαφήμιση στην πρακτική αξία του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στο καλλίγραμμο μοντέλο.Σύμφωνα με έρευνα μάλιστα του επιστημονικού περιοδικού Social Psychology οι άντρες αποδίδουν στο αυτοκίνητο περισσότερα προσόντα όταν εφαρμόζεται η παραπάνω τεχνική και είναι πολύ πιο πιθανόν να το επιλέξουν(άσχετα που το αρνούνται).Μέσα από αυτήν την τεχνική μάλιστα περνάει στο υποσυνείδητο μας ότι μπορούμε και εμείς να είμαστε η να εισπράττουμε τον θαυμασμό όπως το εμφανίσιμο γυναικείο η αντρικό μοντέλο αν χρησιμοποιούμε το παραπάνω προϊόν.

7.Η τεχνική του κύρους:Από μικρή ηλικία τόσο στο σχολείο όσο και μέσα στην οικογένεια διδαχτήκαμε ότι η υπακοή στις ανώτερες αρχές είναι το σωστό που κάνει καλύτερη την ζωή μας ενώ η ανυπακοή φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.Μαθαίνουμε δηλαδή να έχουμε έναν σεβασμό προς κάποιους θεσμούς και πρότυπα.Αυτόν τον σεβασμό φυσικά τον χρησιμοποιούν και πολλοί που θέλουν να πουλήσουν τα εμπορεύματα τους.Για παράδειγμα ντύνουν έναν ηθοποιό με ρούχα γιατρού για να διαφημίσει μια οδοντόκρεμα και να μας ενεργοποιήσει στο υποσυνείδητο μας το αίσθημα του σεβασμού και άρα να αγοράσουμε πιο εύκολα αυτό το προϊόν.

8.Η τεχνική της έλλειψής και της εγρήγορσης:Όταν αισθανόμαστε ότι μπορεί να χάσουμε κάτι παίρνουμε συνήθως από την φύση μας πιο εύκολα και γρήγορα αποφάσεις.Όταν κάτι σπανίζει επίσης δημιουργείται στο μυαλό μας η αίσθηση ότι αυτό αξίζει.Έτσι για αυτόν τον λόγο τα καταστήματα πολλές φορές βάζουν επιγραφές όπως "προσφορά μόνο για λίγες ημέρες" η "πουλάμε μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων" η ακόμα και "προλάβετε τώρα".Ο κανόνας αυτός χρησιμοποιείται επίσης στον χώρο της πώλησης από μεσίτες ασφαλιστές κτλ.Έχουν μελετήσει καλά την ανθρώπινη ψυχολογία και ξέρουν πως αν δεν παρθεί μια απόφαση εντός ολίγου το πιθανότερο είναι να αρνηθούμε.Έτσι ακούμε εκφράσεις όπως "πρέπει να αποφασίσεις μέχρι αύριο"κτλ.

9.Η γενικότερη προσπάθεια για έλεγχο του υποσυνείδητου μέσω πλαγίων τρόπων:Ο άνθρωπος πείθεται συνήθως ευκολότερα με το υποσυνείδητο παρά με την πληροφορία.Για παράδειγμα τον περασμένο αιώνα οι καπνοβιομηχανίες είχαν μεγάλο πρόβλημα καθώς το κάπνισμα από τις γυναίκες θεωρούνταν ταμπού.Έτσι ο διαφημιστής Μπερνέζ σκέφτηκε την εξής ιδέα:Σε μια παρέλαση που θα γινόταν στην Νέα Υόρκη μια βαλτή ομάδα γυναικών μπροστά σε όλον τον κόσμο και τους φωτογράφους να ανάψουν όλες μαζί κάποια στιγμή τσιγάρο υποστηρίζοντας πως αυτό ήταν μια κίνηση αντίδρασης και ελευθερίας.Την επόμενη ημέρα όλες οι εφημερίδες της Αμερικής είχαν φωτογραφίες από το συγκεκριμένο θέμα.Το κάπνισμα των γυναικών από εκείνη την στιγμή και έπειτα άρχισε να θεωρείται σαν μια πράξη ανεξαρτησίας και φυσικά οι πωλήσεις των τσιγάρων εκτοξεύθηκαν.Ένα άλλο παράδειγμα είναι η διαφήμιση ενός αυτοκινήτου όπου στην διαφήμιση καταγράφονται οι αντιδράσεις θαυμασμού γυναικών η γενικότερα των ανθρώπων προς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Η χρηστική αξία του αυτοκινήτου όλως τυχαίως προβάλετε λίγο η καθόλου και μέσα στο υποσυνείδητο μας έχει περάσει πως αν αγοράσουμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα εισπράττουμε κάποιο κύρος και σεβασμό από τους υπολοίπους.

10.Η τεχνική της προσφοράς:Είναι τεράστια τα ποσά που καταναλώνονται στον βωμό της προσφοράς.Ειδικά λόγω της κρίσης που βιώνουμε τώρα τελευταία όλοι ψάχνουμε να βρούμε τις προσφορές.Έτσι πολύ συχνά καταλήγουμε να αγοράσουμε ένα προϊόν που φέρει πάνω του την επιγραφή της προσφοράς αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ ακριβότερο από τα άλλα.

11.Η τεχνική τοποθέτησης των προϊόντων στα ράφια:Στα μεγάλα supermarkets ειδικά τα προϊόντα πρώτης ανάγκης(τρόφιμα) τοποθετούνται στο πίσω μέρος του super ενώ τα προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης(ηλεκτρικά είδη π.χ)τοποθετούνται στο μπροστινό μέρος.Έτσι αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα μπουκάλι γάλα πχ. είμαστε αναγκασμένοι να διασχίσουμε ολόκληρο το super και να περάσουμε μπροστά και από τα υπόλοιπά προϊόντα που παρωθούνται μέσω αυτού του τρόπου.Ειδικά σε ορισμένα καταστήματα(πχ.IKE..) μας εξαναγκάζουν να διασχίσουμε όλο το κατάστημα θέλουμε δεν θέλουμε με τον τρόπο που οι διάδρομοι είναι διαμορφωμένοι.Αυτό βέβαια έχει και σαν σκοπό να μας ζαλίσει κατά κάποιον τρόπο,να ξεχάσουμε τον έξω κόσμο και άρα να καταναλώσουμε με λιγότερες επιφυλάξεις. Τα παιδικά προϊόντα επίσης τοποθετούνται στα χαμηλά ράφια για να μπορούν να τα βλέπουν τα παιδιά και να μπορούν να τα αγγίξουν φυσικά και να τα βάλουν μέσα στο καρότσι(άντε να αρνηθείς μετά όταν το έχει βάλει μέσα στο καρότσι και γκρινιάζει να του το πάρεις).Τώρα ξέρετε ότι φέρουν και κάποιοι άλλοι ευθύνη για όλη αυτήν την γκρίνια89.pngΕπίσης επειδή οδηγάμε στο δρόμο από τα δεξιά έχουμε την συνήθεια να κατευθυνόμαστε και προς τα δεξιά όταν μπαίνουμε σε έναν χώρο και να αγνοούμε τα υπόλοιπά, οπότε και τα ράφια τοποθετούνται ανάλογα.

12.Η τεχνική της αφής:Μια νέα επιστημονική μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμα και το απλό άγγιγμα με τα δάχτυλα ενός προϊόντος σε ένα κατάστημα μπορεί να δημιουργήσει ή να αυξήσει την επιθυμία για αυτό, ακόμα και να κάνει τον υποψήφιο καταναλωτή πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να το αγοράσει.

Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται ιδιοκτήτες ενός προϊόντος - ότι είναι ήδη δικό τους - πριν καν το αγοράσουν. Οι ερευνητές εντυπωσιάστηκαν από την ικανότητα των... ανθρώπων να προσκολλώνται άμεσα ακόμα και σε ασήμαντα αντικείμενα, όπως μια φτηνή καφετιέρα, απλώς και μόνο επειδή την άγγιξαν με τα χέρια τους.

Οι καταστηματάρχες χρησιμοποιούν, εδώ και χρόνια, την τακτική της δοκιμής πριν την αγορά, ιδίως οι πωλητές αυτοκινήτων ή κατοικίδιων ζώων, προκειμένου να ενεργοποιήσουν τα αισθήματα ιδιοκτησίας των εν δυνάμει αγοραστών.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γεμίζουν τα ταμεία στο e- φροντιστήριο

Εμπειροι εκπαιδευτικοί με 30 και πλέον χρόνια διδασκαλίας στις σχολικές αίθουσες, που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις ανάγκες των μαθητών, βρίσκονται πίσω από τη μεγάλη επιτυχία του www.study4exams.gr.

Πρόκειται για την ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Παιδείας η οποία ενισχύει τους μαθητές για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και αγγίζει πλέον τις 600.000 επισκέψεις

http://www.study4exams.gr./

Περισσότερα εδώ

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4685538

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα κοινωνικά παντοπωλεία της Ελλάδας

[/url]

Εδώ υπάρχει η σχετική λίστα για Αττική και Θεσσαλονίκη

http://olafree.blogspot.com/2011/11/blog-post_2543.html

Και εδώ για την υπόλοιπη Ελλάδα

[url=http://olafree.blogspot.com/2011/12/blog-post_5286.html]http://olafree.blogspot.com/2011/12/blog-post_5286.html

Εδώ΄υπάρχει και ένα 2ο link σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στα πρώτα

http://tvxs.gr/news/kala-nea/ta-koinonika-pantopoleia-eksaplonontai-se-oli-tin-ellada

Link to comment
Share on other sites

Για μια εβδομάδα τα χρήματα δεν έχουν καμιά αξία σε 300 ιταλικά πανδοχεία!!

Η εποχή του αντιπραγματισμού, της ανταλλαγής δηλαδή αγαθών χωρίς τη μεσολάβηση χρημάτων, επέστρεψε από τη Δευτέρα και για μία εβδομάδα στην Ιταλία. Από το Τορίνο, στον Βορρά, μέχρι την Κατάνη, στον Νότο, ένας ύπνος κοστίζει ένα βαζάκι μέλι ή ένα παλιό σκέιτμπορντ ή ένα αγαλματάκι νάνου για τον κήπο. Αν πάλι προτιμάτε, μπορείτε να εξασφαλίσετε δωρεάν τον ύπνο σας προσφέροντας ένα γεύμα μαγειρεμένο με τα χεράκια σας, βάφοντας ένα δωμάτιο, τραγουδώντας σε μια γιορτή ή ζωγραφίζοντας έναν τοίχο. Μάλιστα, πολλά από τα 300 πανδοχεία (ξενοδοχεία τύπου bed & breakfast) που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αποφάσισαν να παρατείνουν την προσφορά για όλο τον χρόνο.

Στα πανδοχεία αυτά μπορείτε να πληρώσετε τη φιλοξενία όχι με χρήματα, αλλά με τον καρπό χρόνων ζωής και εμπειρίας που σας έκαναν καλό φωτογράφο, μουσικό ή κηπουρό, μάγειρα με φαντασία ή πεπειραμένο ελαιοχρωματιστή. Ή ακόμη με αντικείμενα άχρηστα για σας, τα οποία όμως αποκτούν ξαφνικά αξία: εκείνο το δώρο από την πεθερά ή από τον πρώην σας που δεν κατάλαβε ποτέ το γούστο σας, τα ρούχα των παιδιών που έχουν πλέον μεγαλώσει, μπορούν να εξασφαλίσουν τον ύπνο σας στο πανδοχείο.

Περισσότερα εδώ

http://www.tanea.gr/kosmos/article/?aid=4673601

Και αν αναρωτιέσαι πόσο κάνουν τα αεροπορικά για Ιταλία ρίξε μια ματιά και από εδώ

http://www.ryanair.com/en

μπορεί να βρεις καμιά φθηνή προσφορά που να σε βολεύει για το μέρος που μένεις.Επηδεί έχει κάτι παράξενες χρεώσεις βέβαια η παραπάνω εταιρία(βαλίτσες,check in)ρίξε μια ματιά και από εδώ.

Η δημοσίευση είναι από τον Νοέμβριο,αλλά πιθανότατα ισχύει για όλο το χρόνο η προσφορά σε κάποια από τα πανδοχεία για ολόκληρο τον χρόνο

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πολλά κόλπα που μέσω αυτών γλιτώνεις λίγα χρήματα μεν τις περισσότερες φορές, αλλά αν κάνεις χρήση πολλών από αυτά ταυτόχρονα, μετά από ένα μεγάλο διάστημα χρόνου θα δεις σημαντική αλλαγή στα οικονομικά σου.Πρότεινε αν θέλεις και εσύ τις δικές σου συμβουλές στα σχόλια.

*Αγοράζεις ρούχα διαχρονικά που να μπορούν να φορεθούν πολλά χρόνια και να μην θεωρούνται ντεμοντέ την επόμενη χρονιά.

*Ένα φθηνό ρούχο αν χαλάσει σε μερικούς μήνες στην ουσία δεν είναι φθηνό αφού θα χρειαστεί να ξαναπληρώσεις για να το αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο.Για αυτό τον λόγο ψωνίζεις από εταιρίες που έχουν ρούχα που αντέχουν στον χρόνο και διατίθενται σε "σχετικά" καλές τιμές(ρίξε μια ματιά και από zara,sprider,pull and bear)

*Να αλλάζεις τα καλά ρούχα όταν έρχεσαι στο σπίτι για να διατηρηθούν περισσότερο.

*Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια τότε το καλύτερο είναι να τα αγοράσεις σε μαύρο χρώμα ώστε να πηγαίνουν με όλα σου τα ρούχα.

*Με την ίδια λογική καλό είναι να αποφεύγεις τις αγορές ρούχων σε έντονα χρώματα ώστε να συνδυάζονται πιο εύκολα με άλλα.

*Αν φαγώθηκαν οι σόλες των παπουτσιών και το δέρμα παραμένει σε καλή κατάσταση δεν είναι ανάγκη να πεταχτούν,υπάρχουν και οι τσαγκάρηδες.

*Μην ψωνίζεις παρορμητικά.Άσε να περάσει μια ημέρα αφού δεις κάτι και αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι σου είναι απαραίτητο ψάξε να βρεις κάτι παρόμοιο σε προσφορά ίσως η και μεταχειρισμένο.

*Οι άντρες μπορούν να υιοθετήσουν ένα πιο κοντό κούρεμα που θα το συντηρούν με μια κουρευτική μηχανή όποτε θέλουν.Αν πήγαινες για παράδειγμα μια φορά τον μήνα στο κομμωτήριο και έδινες 10 ευρώ την φορά, μέσα σε ένα χρόνο θα εξοικονομήσεις 120 ευρώ.Τα έξοδα αγοράς της μηχανής τα κάνεις απόσβεση μέσα σε 2 με 3 μήνες.

*Ακόμα και αν πάει κάποιος η κάποια στο κομμωτήριο,ένα λούσιμο από το σπίτι αντί για το κομμωτήριο θα του εξοικονομήσει κάποια χρήματα. *Φροντίζουμε για την καλή συντήρηση των πραγμάτων ώστε να έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.Π.χ κάνουμε κάθε χρόνο συντήρηση στον καυστήρα,εξαέρωση στα καλοριφέρ κτλ.

*Ψάχνουμε να βρούμε σπίτι προς ενοικίαση τις περιόδους που δεν ψάχνουν άλλοι ώστε να εξασφαλίσουμε καλύτερη τιμή.Π.χ μέσα στο καλοκαίρι που αποφεύγουν όλοι τις μετακομίσεις είναι καλή περίοδος για κάτι τέτοιο.

*Εφόσον είναι δυνατόν αποφεύγουμε τους μεσίτες και κάνουμε την δική μας έρευνα μέσα από μια εφημερίδα, το internet η μια βόλτα στην γειτονιά που ψάχνουμε σπίτι .

*Αντί να πληρώνουν οι γονείς σε babysitters θα μπορούσαν να συνεννοηθούν με κάποιους φίλους τους που έχουν παιδιά και αυτοί, ώστε να κρατάνε τα παιδιά εναλλάξ όταν θέλουν να πάνε κάπου.Στην Αμερική υπάρχει αυτό το πράγμα πιο οργανωμένα με κουπόνια αλλά είναι εφικτό να γίνει και ανεπίσημα και εδώ κάτι τέτοιο.

*Οι γονείς μπορούν να σκεφτούν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιούν υφασμάτινες πάνες που πλένονται για τα παιδιά τους.Είναι μια λύση που είναι και οικολογική.

*Αν οι καναπέδες πάλιωσαν αντί να αγοράσεις καινούργιους μπορείς να αγοράσεις ριχτάρια η καλύμματα που είναι πολύ πιο φθηνά,είναι της μόδας και βολεύουν και περισσότερο στο πλύσιμο.

*Αν διασκέδαση για εσένα σημαίνει 2-3 ποτά τουλάχιστον,θα μπορούσες να πίνεις τα 2 ποτά από το σπίτι και μετά να βγαίνεις έξω.(εννοείται ότι δεν θα οδηγήσεις μετά)

*Η ίδια τακτική φυσικά μπορεί να εφαρμοστεί και στο φαγητό.Αν ζεις στην Ελλάδα και έχεις σκοπό να πας σε κάποια ταβέρνα με την παρέα σου, μάλλον ξέχνα το, γιατί εδώ πληρώνουμε όλοι το ίδιο (άσχετα με το αν ο άλλος τρώει αστακό και εμείς μακαρόνια89.png), αλλά αν είναι να βγεις για καφέ για μια βόλτα η για κάποιες δουλειές μπορείς να το κάνεις.

*Όταν βρίσκουμε πολύ καλές προσφορές σε προϊόντα που τα χρειαζόμαστε πραγματικά και δεν λήγουν η λήγουν μετά από πολύ καιρό αγοράζουμε σε μεγάλες ποσότητες(ρίξε μια ματιά για τις προσφορές αν θέλεις πρώτα και εδώ όμως).

*φροντίζουμε να υπάρχει αρκετός χρόνος πάντα στο super για να συγκρίνουμε τιμές.

*Πήγαινε σε καταστήματα δοκίμασε ρούχα,παπούτσια η οτιδήποτε άλλο και μετά ψάξε να τα βρεις στο internet σε sites όπως το ebay για παράδειγμα και αγόρασε τα από εκεί.Καλό είναι πάντως να έχεις ενημερωθεί για κάποια πράγματα πριν παραγγείλεις.Ρίξε μια ματιά και εδώ

http://www.dpgr.gr/index.php?page=ebayhttp://www.expertgr.com/phpBB/viewtopic.php?p=77742&sid=55f5dece8a681eaeee1c2c4585d6ccb1

*Πούλα αντικείμενα που δεν χρειάζεσαι σε sites όπως το Ricardo.gr, το eBay.com ή σε second hand καταστήματα.

*Επικοινώνησε με mail,facebook,msn,skype για να γλιτώσεις χρήματα από τα τηλέφωνα.

*Μπορείς να έχεις μήπως το κινητό μόνο για ώρα ανάγκης χρησιμοποιώντας μια κάρτα προπληρωμένη;

*Αν έχεις χρέη δώσε προτεραιότητα σε αυτά με το μεγαλύτερο επιτόκιο.

*Η ντοματοσαλάτα η το φαγητό που περίσσεψε από εχθές μπορούν να γίνουν σάλτσα η να προστεθούν σε άλλα φαγητά με λίγη φαντασία αντί να πεταχτούν.Πχ τα μακαρόνια η το ρύζι που περίσσεψε μπορούν να συνδυαστούν με κάποιο άλλο φαγητό που θα μαγειρευτεί την επόμενη ημέρα.

*Στην λαϊκή βρίσκεις συνήθως καλύτερες τιμές και ίσως υπάρχει και η προοπτική της διαπραγμάτευσης της τιμής.

*Τις καλύτερες τιμές στην λαϊκή τις βρίσκεις αν πας λίγο πριν το κλείσιμο της.

*Σχεδιάζεις το μενού ανάλογα με το τι είναι φθηνό εκείνες τις ημέρες.

*Όσο μπορείς μην αγοράζεις συσκευασμένα γεύματα και μαγείρεψε μόνος-η.

*Κάνε μια γραπτή λίστα για αυτά που χρειάζεσαι προτού πας στο super ώστε να αποφύγεις να αγοράσεις πράγματα από παρόρμηση της στιγμής.Έρευνες επίσης αναφέρουν ότι αγοράζουμε πιο εύκολα πράγματα που δεν χρειαζόμαστε στο super όταν είμαστε νηστικοί.(Ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ προκειμένου να αγοράζεις πιο συνειδητοποιημένα αφού γνωρίσεις μερικά από τα κόλπα που χρησιμοποιούν τα καταστήματα.)

*Στα προϊόντα του supermarket οι συσκευασίες πολλές φορές παραπλανούν γιαυτό καλό είναι να κοιτάς το βάρος του προϊόντος που αναγράφεται στην συσκευασία προτού αποφασίσεις τι θα αγοράσεις.

*Αντι για αναψυκτικά και έτοιμα ροφήματα πίνε νερό.Είναι μια λύση που θα συμβάλει και στην καλυτέρευση της υγείας σου.

*Οι σακούλες από το supermarket μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν σακούλες σκουπιδιών.

*Αν έχεις σκοπό να αγοράσεις καινούριο κινητό, το παλιό σου ίσως μπορεί να πουληθεί η να ανταλλαχθεί με σκοπό να κοστίσει λιγότερο η καινούρια συσκευή σε κάποιο κατάστημα η σε κάποιο από αυτά τα sites (www.hotshop.gr, www.zer.gr)

*Μπορείς να χρησιμοποιείς μήπως κάποιες φορές τα δημόσια μέσα μεταφοράς η και ποδήλατο για να εξοικονομήσεις χρήματα από βενζίνες;

*Η κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα Μ.Μ.Μ ίσως συμφέρει οικονομικά σε κάποιον που καλύπτει πολλές διαδρομές.Ρίξε μια ματιά και από εδώ

*Κράτα τις αποδείξεις για να έχεις μείωση φόρου.

*Φτιάχνε το τσάι στην τσαγιέρα αντί να χρησιμοποιείς ένα φακελάκι για κάθε φλιτζάνι.Σκέπασε την κατσαρόλα όταν μαγειρεύεις για να μαγειρευτεί το φαγητό πιο γρήγορα.Κλείσε το μάτι της κουζίνας 10-15 λεπτά πριν βγάλεις την κατσαρόλα από την φωτιά και φρόντισε το μαγειρικό σκεύος να έχει την ίδια διάμετρο με το μάτι γιατί διαφορετικά σπαταλάς άσκοπα ρεύμα.Η κουζίνα επίσης είναι καλό να μην βρίσκεται κοντά στο ψυγείο.

*Αντι να χρησιμοποιείς το στεγνωτήριο ρούχων μπορείς να απλώσεις κάποια ρούχα μήπως η και όλα ακόμη;

Link to comment
Share on other sites

Πώς θα διαχειριστούμε την οικονομική κρίση

Ζούμε σε μια εποχή που οι επιθυμίες συμβιβάζονται, ψαλιδίζονται. Η καταναλωτική μανία κάθισε στον πάγκο με τους αναπληρωματικούς και το πορτοφόλι αντιλαμβάνεται μόνο τα αναγκαία. Και σε αυτά πολλές φορές με το ζόρι ανταπεξέρχεται...

Άγχος, πίεση, στρες! Μετράς τα χρήματα που σου έχουν απομείνει -αφού έχεις πληρώσει τα πάγια μηνιαία έξοδα (ενοίκιο, κινητό κλπ.) και διαιρείς με τις μέρες που απομένουν μέχρι να βγει ο μήνας. Το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό τις περισσότερες φορές. Και καλείσαι, κάθε μέρα, να είσαι απολύτως συνεπής στο πρέπει που το πηλίκο της διαίρεσης έδωσε. Δεν θα παραγγείλεις αυτό που θέλεις να φας, αλλά αυτό που πρέπει.

Δύσκολα τα πράγματα! Κι ακόμα δυσκολότερα αν έχεις οικογένεια, παιδιά. Εκεί το σφίξιμο στο στομάχι είναι μεγαλύτερο, σοβαρότερο. Δεν είσαι υπεύθυνη μόνο για τον εαυτό σου, αλλά και για τα παιδιά σου... Υποχρέωση! Αυτό κι αν είναι άγχος. Αυτό κι αν είναι ικανό να σε αφήσει άυπνη...

Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!

“Η οικονομική κρίση στις μέρες μας είναι μια δυσάρεστη κατάσταση που μας αγγίζει όλους, ανεξαρτήτου φύλου και ηλικίας. Ο περιορισμός του μπάτζετ στην οικογένεια είναι μια καινούρια κατάσταση για τους περισσότερους που προκαλεί πίεση και φόβο στα μέλη κάθε οικογένειας εφόσον η οικογένεια καλείται να αλλάξει τον οικονομικό προϋπολογισμό της, να περιορίσει τις δαπάνες της και προφανώς να διαφοροποιήσει τις ανάγκες της” σημειώνει η ψυχολόγος Ντόρα Μίνου.

“Όλες αυτές οι αλλαγές συνεπώς οδηγούν στην αλλαγή τρόπου ζωής, στη θέσπιση και την ιεραρχία προτεραιοτήτων, στην αναθεώρηση των αναγκών. Αναμφισβήτητα, κάθε αλλαγή και κάθε περιορισμός δημιουργεί φόβο, άγχος, αγωνία και πίεση που πολλές φορές αγγίζει τα όρια του πανικού”.

“Αυτή την ανασφάλεια της καινούριας πραγματικότητας καλείται περισσότερο από κάθε άλλον να αντιμετωπίσει η γυναίκα, εφόσον συνήθως αυτή είναι που οργανώνει και διαχειρίζεται τα οικονομικά με βάση τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ανάγκες της οικογένειας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη και δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για το μέλλον των παιδιών της” υπογραμμίζει η ψυχολόγος. “Άλλωστε πολλές φορές τα οικονομικά προβλήματα δημιουργούν προστριβές στο ζευγάρι, δυσκολία στην επικοινωνία και γενικότερα διαταρράσουν τις ισορροπίες της οικογένειας”.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...

Προκειμένου να διαχειριστεί η γυναίκα όλη αυτή την κατάσταση είναι σημαντικό...

1. ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ

“Σε τόσο δύσκολες καταστάσεις είναι σημαντικό η γυναίκα να νιώθει ότι δεν έχει επάνω της όλο το βάρος και επικοινωνεί τις δυσκολίες της με το σύζυγό της. Η συνεργασία των συζύγων με στόχο την οικονομική σταθερότητα της οικογένειας θα μπορούσε να είναι ό, τι καλύτερο. Όταν αυτό δεν υπάρχει συχνά είναι ένας λόγος που το ζευγάρι μπορεί να φτάσει ακόμη και στο χωρισμό”.

2. ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ

“Μιλήστε με τον σύντροφό σας για τις ανάγκες και τις παροχές τους. Συνεργαστείτε έτσι ώστε να διδάξετε στα παιδιά σας την αξία του χρήματος, ενώ παράλληλα μάθετέ τα να σέβονται και να εκτιμούν την προσπάθειά σας”.

3. ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

“Η γυναίκα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες της δικές της και κατ' επέκταση όλης της οικογένειας ξεκινώντας αρχικά από την προσωπική σχέση που έχει κάθε γυναίκα με τα χρήματα και εστιάζοντας στις ανάγκες της οικογένειας. Καλό θα ήταν να τεθούν και να ιεραρχηθούν οι προτεραιότητες”.

4. ΚΑΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

“Ζούμε σε μία καταναλωτική κοινωνία όπου πλέον είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν χρέη (πιστωτικές κάρτες, δάνεια κ.α.) ενώ παράλληλα είναι δύσκολο να αυξηθούν τα εισοδήματα λόγω του μεγάλου ποσοστού ανεργίας που υπάρχει στη χώρα μας. Η οργάνωση των εξόδων με βάση τα έσοδα είναι βασική προϋπόθεση για να περιορίσουμε το άγχος και την πίεση στη ζωή μας” συμπληρώνει η ψυχολόγος Ντόρα Μίνου.

“Προσπαθήστε να μην δημιουργείτε έξοδα και υποχρεώσεις που υπερβαίνουν το εισόδημά σας. Η ποιότητα ζωής είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων, ωστόσο πάντα θα πρέπει να υπολογίζουμε μέχρι πού φτάνουν οι δυνατότητές μας και να προσέχουμε ώστε να μην ξεφεύγουμε παρορμητικά από τα όριά μας”.

Παράπλευρα κέρδη

“Οι οικονομικές δυσκολίες κάποιες φορές μπορεί να μας βάλουν σε μια διαδικασία να επαναπροσδιορίσουμε αξίες όπως: η φιλία, η ουσιαστική και ανθρώπινη επαφή με τους άλλους, η συντροφικότητα κ.α. που στις μέρες μας συχνά προσδιορίζονται από την οικονομική ευμάρεια ή χάνονταν από τη ζωή μας βάζοντας την καταναλωτική μανία στη θέση τους” σημειώνει η κ. Μίνου.

Πηγή:tlife

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πολύ ωραία τα άρθρα που έχεις καταχωρήσει περιστεράκι μου ...

Παραθέτω ένα ακόμη και εγώ .

Μέσα στα μικρά και όχι τόσο αθώα μυστικά μας είναι σίγουρα τα χρήματα που ξοδεύουμε στα χόμπυ μας κάθε χρόνο. Συνήθως τα ποσά αυτά κι αναλόγως στο χόμπυ… δεν είναι αμελητέα.

Τα πράγματα σφίξανε πλέον όμως και μια και ξεκινά ο χρόνος καλό θα είναι να κάτσουμε και να σκεφτούμε πόσα χρήματα ξοδεύουμε στα διάφορα χόμπυ μας, αν μας παίρνει να συνεχίσουμε να τα ξοδεύουμε κι αν αξίζει να συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο χόμπυ.

Αν για παράδειγμα το χόμπυ σου ειναι η φωτογραφία μπορείς να το συνεχίσεις ελεύθερα αν δεν αγοράζεις καινούργιο εξοπλισμό κάθε τόσο και δε τυπώνεις φωτογραφίες συνέχεια αλλά τις ανεβάζεις σε μια ιστοσελίδα ή γενικά τις διατηρείς στο αρχείο σου σε ψηφιακή μορφή. Αλλά αν ξοδεύεις κανένα χιλιάρικο το χρόνο για νέο εξοπλισμό ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείς και να βάλεις ένα όριο.

Η ζωγραφική από την άλλη δε θεωρώ ότι είναι γενικά ακριβό χόμπυ. Έχουν κάποιο σχετικό κόστος τα χρώματα, τα χαρτιά και οι μουσαμάδες αλλά δεν είναι και απαγορευτικό.

Τα μουσικά όργανα και η μουσική γενικότερα είναι ένα ευχάριστο και σχετικά φτηνό χόμπυ. Έχει ένα κόστος το μουσικό όργανο αλλά αν μάθεις τα βασικά το ίντερνετ είναι γεμάτο παρτιτούρες.

Άλλα χόμπυ θεωρούνται χρήσιμα και άλλα δυστυχώς κι όσο κι αν τα αγαπάμε είναι άχρηστα. Προσπάθησε να διαλέξεις ένα χρήσιμο χόμπυ.

Για παράδειγμα το πλέξιμο και η ραπτική είναι χρήσιμα χόμπυ. Φυσικά κι αυτά μπορούν να ξεπεράσουν το όριο του χρήσιμου αν πχ αντί για μπλούζες πλέκεις ζωάκια κι αλλα χαζουλάκια ενώ δεν έχεις παιδιά για να παίξουν με αυτά.

Το scrapbooking απο την άλλη…. δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο παρότι όμορφο και δημιουργικό. Κυρίως όμως δεν είναι οικονομικό χόμπυ αν αρχίσεις να αγοράζεις όλα αυτα τα εργαλεία και τα υλικά που κυκλοφορούν.

Και για να μη λέτε ότι γράφω μόνο για παραδοσιακά γυναικεία χόμπυ… οι ξυλοκατασκευές είναι χρήσιμο χόμπυ, φτιάχνεις και κανένα έπιπλο, ο μοντελισμός από την άλλη με τα δεκάδες αυτοκινητάκια, τρενάκια κλπ είναι μάλλον άχρηστο χόμπυ.

Η κηροπλαστική καλή και όμορφη αλλά έχει κι αυτή τα έξοδα της αν αποφασίσεις να φτιάχνεις συνέχεια κεριά. Από την άλλη πόσα κεριά θα κάψεις πια σε ένα χρόνο;

Η κατασκευή χαντροκοσμημάτων είναι ένα ευχαριστο χόμπυ αλλά θα πρέπει να προσέξεις πολύ να μην αγοράζεις συνέχεια υλικά. Όπως και με την κηροπλαστική… πόσα χαντροκοσμήματα πιστεύεις ότι χρειάζεσαι σε ένα χρόνο; Διότι και καθότι το πρόβλημα είναι ότι γίνονται γρήγορα, μπορείς να φτιάξεις ένα ζευγάρι σκουλαρίκια σε 5 λεπτά.

Η κηπουρική είναι χρήσιμο χόμπυ αν φυτέψεις λαχανικά για να φας. Αλλά και λουλούδια να φυτέψεις το κόστος δεν είναι τεράστιο.

Πρόσθεσε στα χόμπυ σου την σπιτική κονσερβοποίηση ή και την αποξήρανση τροφίμων για να έχεις να τρως το χειμώνα, θα σε απασχολήσουν στάνταρ πάρα πολλές ώρες.

Το να φτιάχνεις διακοσμητικα αντικείμενα από διάφορα υλικά είναι μεν δημιουργικό αλλά ειλικρινά… που θα τα βάλεις όλα αυτά και πόσα θα χαρίσεις;

Γενικά βάλτα κάτω. Σκέψου πόσα ξοδεύεις κι αν σε συμφέρει. Σκέψου αν είναι χρήσιμο αυτό που κάνεις εκτός από ευχάριστο. Σκέψου εναλλακτικά χόμπυ που σου αρέσουν και θα μπορούσες να κάνεις. Οι εποχές είναι δύσκολες για περιττά έξοδα.

Και ναι ξέρω πως είναι να θες να αγοράσεις τα πάντα για τα χόμπυ που αγαπάς.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία τα άρθρα που έχεις καταχωρήσει περιστεράκι μου ...

Παραθέτω ένα ακόμη και εγώ .

Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου

Πολύ ωραίο το θέμα με τα χόμπυ

Πράγματι κάποια είναι πολυδάπανα

Εχω ακούσει και κάτι τρελά...

Κάνουν κάποιοι συλλογές ημιπολύτιμων λίθων και κάτι άλλων αντικειμένων που χαρίζουν-λέει-ενέργεια!

Τα οποία να ήταν τουλάχιστον και χρηστικά!!

Αλλοι εχουν λόξα με συλλεκτικά περιοδικά...

Το περίεργο είναι ότι τα άτομα που γνωρίζω και έχουν τέτοια περίεργα,αλλά και δαπανηρά χόμπυ δεν είχαν ποτέ ιδιαίτερη οικονομική άνεση.Και κάποιοι τα τελευταία δύο χρόνια έχουνε μείνει και χωρίς δουλειά:confused:

Πώς μπορούν να τα συνεχίζουν για μένα θα αποτελεί πάντα ένα...άλυτο μυστήριο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

H ανταλλαγή υπηρεσιών και προϊόντων χωρίς χρήματα λειτουργεί σε αρκετές κοινότητες εδώ και πολλά χρόνια σε όλον τον κόσμο και εξελίσσεται τελευτέα συνεχώς και στην Ελλάδα.Είναι μια πολύ καλή λύση για άνεργους,άτομα που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες η απλά για άτομα που τους αρέσει η ανταλλαγή υπηρεσιών και προϊόντων χωρίς την μεσολάβηση χρημάτων.

Πως λειτουργεί η ιδέα;

Π.χ κάποιος που επισκευάζει τηλεοράσεις μπορεί να επισκευάσει την τηλεόραση κάποιου που έχει κομμωτήριο και αυτός να του προσφέρει ένα κούρεμα η κάποιος που παράγει λάδι να ανταλλάξει το λάδι με κάποιον που παράγει μέλι η να το δώσει σε κάποιον που θα του προσφέρει ηλεκτρολογικές εργασίες στο σπίτι του κτλ.

Στο παρακάτω link μπορείς να δεις αν υπάρχει κάποιο σχετικό δίκτυο κοντά στην περιοχή που μένεις.

http://antallaktiki.gr/topika-antallaktika-diktua.html

Κάποια sites υπάρχουν και εδώ από κάποια παλιά έρευνα που είχα κάνει.Τα γράφω σε περίπτωση που δεν υπάρχουν στο πάνω link

PAREDOSE

http://www.paredose.org/ XARISETO.GR "ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΟ"

http://www.xariseto.gr/viewforum.php?f=304

ΦΑΣΟΥΛΙ

http://fasouli.wordpress.com/ ΟΒΟΛΟΣ (ΠΑΤΡΑ)

http://www.ovolos.gr/

ΔΊΚΤΥΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΏΝ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ ΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

http://www.tem-magnisia.gr/index.php

ΣΠΟΡΙ(ΛΗΜΝΟΣ)

http://sporilimnou.blogspot.com/

ΠΕΛΙΤΙ

http://www.peliti.gr/

LETSNET(ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

http://www.lets.net.gr/ ΧΡΟΝΟΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΥΡΩΠΗΣ

http://www.enow.gr

ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ

http://www.logo-timis.gr/index.php/main/viewby/services/0/0

ΗΛΙΟΧΩΡΟΣ

http://www.iliohoros.gr/pazari/ ΔΩΣΕ ΠΑΡΕ

http://dwsepare.ning.com/ BABYFEAT

http://babyfeat.gr/

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

http://www.antallaktiki.gr/

ΜΠΟΥΤΣΟΥΝΙ

http://mpoutsouni.gr/forum/index.php

ΣΥΡΙΑΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

http://sanosyros.wordpress.com/

Πληροφορίες για αντίστοιχες υπηρεσίες που λειτουργούν στο εξωτερικό μπορείς να βρεις στην σελίδα του xariseto.gr εδώ

Ένα πολύ καλό άρθρο που είχε δημοσιευτεί και παλιότερα στο παρόν blog και περιγράφει τις εμπειρίες μιας γυναίκας που ζει μέσω ενός τέτοιου δικτύου εδώ και 13 χρόνια υπάρχει εδώ

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και η περίπτωση του Μαρκ Μπόιλ που αποφάσισε να ζήσει για ένα χρόνο χωρίς χρήματα και υπάρχει σχετικό άρθρο για αυτόν εδώ, και εδώ υπάρχει το forum που έχει δημιουργήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Εξυπνες συμβουλες για να μειωσουμε τα εξοδα μας!!!

Έχεις στο νεσεσέρ σου κάποιο αδιάβροχο eyeliner σε μορφή στιλό; Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και στα νύχια για να κάνεις πολλά και ενδιαφέροντα σχέδια όπως αυτά που βλέπεις σε sites και περιοδικά. Απλώς, μόλις ολοκληρώσεις άπλωσε μια στρώση top coat για να "κλειδώσεις" το χρώμα!

2. Το παλιό σου σφουγγάρι Τι κάνεις το παλιό σου σφουγγάρι όταν έχεις αγοράσει καινούριο; Το πετάς; Λάθος! Την επόμενη φορά κράτησέ το! Ειδικά, αυτό με το τούλι είναι τέλειο για να απομακρύνεις επίμονους λεκέδες και λίποι από την κουζίνα ή τα πλακάκια του μπάνιου.

3. Lip balm στα νύχια! Δεν έχεις κάποιο ειδικό λαδάκι για τα πετσάκια; Δεν χρειάζεται! Χρησιμοποίησε το διαφανές lip balm σου στις παρανυχίδες και κάνε απαλό κυκλικό μασάζ. Επίσης, μπορείς να κοιμηθείς με αυτό και να ξεπλύνεις το άλλο πρωί. Αχά! Οι παρανυχίδες θα έχουν μαλακώσει πολύ!

4. Θήκη... αποθήκη! Αγόρασες νέους φακούς και σου περισσεύει μια θήκη. Χρησιμοποίησέ την για να αποθηκεύεις βιταμίνες, ψεύτικες βλεφαρίδες ή ακόμη και κρέμα χεριών αντί να κουβαλάς την μεγάλη συσκευασία που πιάνει χώρο στην τσάντα σου.

5. Η σκούρα πούδρα που αγόρασες παραείναι σκούρα;

Αντί να την χαρίσεις (εκτός αν είσαι ανοιχτοχέρα!) ανάμειξέ την με body lotion και άπλωσέ την στο σώμα και τα πόδια σου. Θα αποκτήσεις ένα ελαφρύ bronzing χρώμα και την λάμψη που θες.

6. Κάτι για τις δυσάρεστες μυρωδιές! Άφησε τα παλιά σου αρώματα με ανοιχτό καπάκι στο μπάνιο. Εκτός του ότι θα διακοσμήσεις όμορφα τον χώρο σου, το άρωμα που θα διαχέεται στον χώρο είναι ό,τι πρέπει για να καταπολεμά τις δυσάρεστες μυρωδιές!

7. Χρησιμοποίησε ξανά και ξανά τις ψεύτικες βλεφαρίδες! Δεν χρειάζεται να πετάς τις ψεύτικες βλεφαρίδες μετά από κάθε χρήση. Για να μεγιστοποίησεις την χρήση τους ακολούθησε απλώς τα εξής βήματα: βύθισε τις βλεφαρίδες σε ζεστό νερό για δέκα λεπτά. Με ένα βαμβάκι και λοσιόν ντεμακιγιάζ αφαίρεσε την κόλα. Άσε τις βλεφαρίδες να στεγνώσουν όλο το βράδυ σε μια επιφάνεια (χρησιμοποίησε πετσέτα) και το επόμενο πρωί αποθήκευσέ το στο κουτί των φακών (βλ. tip no 4)!

8. To παλιό σου αποσμητικό Αν το παλιό σου αποσμητικό με roll on μόλις τελείωσε καθάρισέ το καλά με νερό και σαπούνι και γέμισέ το με λάδι σώματος. Το roller είναι το τέλειο "όπλο" για να κάνεις στον εαυτό σου ή στον καλό σου ένα χαλαρωτικό μασάζ! Έξυπνο!

9. Μισοτελειωμένο σαπούνι Χρησιμοποιείς σαπούνι στο μπάνιο σου; Τότε σίγουρα θα έχεις περάσει εκείνη την φάση που το σαπούνι γίνεται κομματάκια. Πάρε ένα μεγαλύτερο σαπούνι και ένωσέ τα με τα μικρότερα χρησιμοποιώντας ζεστό νερό ως κόλα.

10. Τι μπορείς να κάνεις με μια... αρχαία λακ! Μόλις ανακάλυψες στο μπάνιο σου μια αρχαία λακ; Μην την πετάξεις! Χρησιμοποίησέ την για να ψεκάζεις τους πάτους από τα ψηλοτάκουνά σου και να μην γλιστράς. Το κάνουν πριν από κάθε fashion show.

11. Ταξιδιωτικός πράκτορας

Μην βιαστείς να πετάξεις ότι σαμπουάν, conditioner ή αφρόλουτρο έχει σχεδόν τελειώσει. Κράτησε σε ένα νεσεσέρ σου μικρά μπουκαλάκια και τοποθέτησε μέσα σε αυτά ό,τι προϊόν έχει σχεδόν περισσέψει, το καθένα εκεί που ανήκει. Είναι τα μπουκαλάκια που θα πάρεις μαζί σου στο επόμενο weekend!

12. Πάρε πασά μου την οδοντόβουρτσά μου! Οι παλιές οδοντόβουρτσες είναι το καλύτερο μέσο για να γυαλίζεις τα ασημικά σου. Ειδικά αν έχεις κολιέ ή δαχτυλίδια που θέλεις να γυαλίσεις, οι τριχούλες της οδοντόβουρτσας φτάνουν ακόμη και στα πιο δύσκολα σημεία.

13. Στο δρόμο ή στην κίνηση Φύλαξε παλιές αντηλιακές προσώπου στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου (έχω μία από πέρισυ το καλοκαίρι). Θυμήσου να βάλεις στα χέρια σου όταν σε πιάσει φανάρι. Οι ακτίνες UV προκαλούν φωτογήρανση όχι μόνο στο πρόσωπο αλλά και στα χέρια. Δεν θέλεις να βρεθείς ξαφνικά με πανάδες! Σωστά;


Eleni

bd5c7983f7.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...