Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 5 ώρες πρίν, *Vasoula είπε:

      Χαίρομαι κορίτσι μου!!!όλα καλά λοιπόν!!!!είναι συχνά αυτά τα ροζ/καφέ και ξέρω πόσο τρομακτικά είναι...αλλά ορίστε είναι όλα καλά!!!

      Ευχαριστώ πολύ!Τρόμαξα πιο πολύ λόγω του ότι οι πόνοι ήταν πολύ έντονοι και επίσης έχω στο ιστορικό μου και παλινδρομη και βιοχημική,οπότε σε συνδυασμό με το αίμα,λέω πάει..Στην κόρη μου είχα συνέχεια τέτοιους πόνους,απλά δεν είχα καθόλου αίμα,αλλά παρόλα αυτά πήγαινα συχνά στο γιατρό για να επιβεβαιώσουμε ότι προέρχονται από το έντερο.Ευτυχώς όλα καλά🥰

ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ...


TARA

Recommended Posts

ΜΥΣΤΗΡΙΟ.....

πάντως είναι πολύ ωραίο άρθρο....σε τονώνει σ'αυτούς τους καιρούς που ζούμε οτι η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει....

Kανε edit, και βαλε μαυρο χρωμα σε ολο το κειμενο. Ειναι κολπο αυτο για να μη μπορεις να κανεις αντιγραφη!;)


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

TARA με παραξένεψες που επέλεξες τικεράκι με καμήλα καμηλιέρη και πυραμίδες για το γιο σου. Αλλά μου αρέσει, πάντα με τράβαγαν εικόνες με αραβικά θέματα. Μάλλον είναι το πεπρωμένο μου.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχάστηκα απόψε και δεν είδα την έκλειψη από την αρχή. Μόλις τώρα είδα το φεγγάρι. Πώς σαν φαίνεται εσάς; Είδατε που κοκκινίζει περιμετρικά και στο κέντρο του είναι σαν γκρι;

Link to comment
Share on other sites

TARA με παραξένεψες που επέλεξες τικεράκι με καμήλα καμηλιέρη και πυραμίδες για το γιο σου. Αλλά μου αρέσει, πάντα με τράβαγαν εικόνες με αραβικά θέματα. Μάλλον είναι το πεπρωμένο μου.

Kι εγω εχω το ιδιο κολλημα. Εκανα και αραβικο χορο για 2 χρονια!:tongue:

Ξεχάστηκα απόψε και δεν είδα την έκλειψη από την αρχή. Μόλις τώρα είδα το φεγγάρι. Πώς σαν φαίνεται εσάς; Είδατε που κοκκινίζει περιμετρικά και στο κέντρο του είναι σαν γκρι;

Δεν το προλαβα. Τωρα που επιτελους κοιμισα τα παιδια μου, βγηκα στο μπαλκονι αλλα δεν ειδα τιποτα.:(


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή το φεγγάρι έχει αρχίσει να γίνεται πιο φωτεινό από πριν. Βρίσκεται στην πλευρά του νότου. Νωρίτερα την ώρα που έγραψα το μήνυμα ήταν αρκετά κόκκινο και δεν εντοπιζόταν επειδή ήταν και αρκετά σκοτεινό.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο Άγιος Γκαλκάνο και το μυστήριο του Σπαθιού στην πέτρα!

%25CE%25A7%25CF%2589%25CF%2581%25CE%25AF%25CF%2582+%25CF%2584%25CE%25AF%25CF%2584%25CE%25BB%25CE%25BF.jpg

Συντάκτης: Λίζα Μελλά

Η ιστορία του ιππότη Γκαλκάνο και το μυστήριο του σπαθιού που τον συνοδεύει, απασχόλησαν πρόσφατα τους επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Ιταλίας. Ο Γκαλκάνο, έζησε τον 12ο αιώνα και ήταν γιος ενός φεουδάρχη άρχοντα. Ατομιστής και αλαζόνας, μέχρι την ηλικία των 20 ετών, είδε την ζωή του να αλλάζει ριζικά όταν - σύμφωνα με την παράδοση των Λατίνων-, είχε την ευλογία να του εμφανιστεί δύο φορές ο Αρχάγγελος Γαβριήλ, ο οποίος και του ζήτησε να αφήσει την κοσμική ζωή και να γίνει ερημίτης. Υπακούωντας στο κάλεσμα, ο Γκαλκάνο αποτραβήχτηκε από τα εγκόσμια και μετατράπηκε σε μοναχό που ζούσε κυρίως στα περίχωρα της ιταλικής πόλης Σιέννα.

Θαύμα ή απάτη;

Το ένα και μοναδικό "θαύμα" που φέρεται να

έκανε ο Γκαλκάνο, αποτελεί μέχρι και σήμερα -800 χρόνια μετά- ένα αντικείμενο αμφισβήτησης και διαφωνίας. Σύμφωνα λοιπόν με την παράδοση αλλά και το ντοκουμέντο που σώζεται μέχρι τις ημέρες μας, ο μοναχός πλέον Γκαλκάνο, κατάφερε με μία και μόνο κίνηση να σφηνώσει το σπαθί του βαθιά σε έναν βράχο! Αν και κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο, ο ίδιος είχε υποστηρίξει ότι το κατάφερε χάρη στην βαθιά πίστη του στον Θεό!

Μέχρι πρόσφατα το "θαύμα", χαρακτηριζόταν απάτη, αφού οι περισσότεροι υποστήριζαν ότι δεν υπάρχει σπαθί μέσα στον βράχο, αλλα μόνο η λαβή του που ήταν ορατή εξωτερικά. Το βασικό επιχείρημα μάλιστα ήταν ότι στο σημείο ακριβώς που το ξίφος έμπαινε -υποτίθεται- στην πέτρα, υπήρχε τοποθετημένο τσιμέντο!

Ερώτημα 1ο: υπάρχει ή όχι ξίφος μέσα στον βράχο;

Στην πραγματικότητα, αυτό οφειλόταν στο ότι το 1960, ένας βάνδαλος είχε επιχειρήσει να το βγάλει από την σχισμή του, με αποτέλεσμα να το σπάσει. Οι υπεύθυνοι του χώρου, είχαν πάρει τότε την απόφαση να τοποθετήσουν και παλι το σπασμένο κομμάτι στην θέση του, στερεώνοντάς το με τσιμέντο!

Οι ερευνητές, του Πανεπιστημίου της Ιταλίας, σκέφτηκαν ότι η σύγχρονη τεχνολογία, τους έδινε επιτέλους τη δυνατότητα να μελετήσουν, αν το υπόλοιπο τμήμα του σπαθιού, υπήρχε πράγματι σφηνωμένο μέσα στον βράχο. Ετσι, αφού απομάκρυναν τη λαβή που φαινόταν εξωτερικά, κατάφερνα να τρυπήσουν το τσιμέντο με τρυπάνι και να τοποθετήσουν μέσα στον βράχο μια μικροκάμερα. Σύμφωνα με τη δημοσίευσή τους, το υπόλοιπο σπαθί φάνηκε τελικά ολόκληρο στην οθόνη τους.

Ερώτημα 2ο: το σπαθί είναι του 12ου αιώνα ή μεταγενέστερο;

.Ούτε αυτό όμως ήταν αρκετό για να σταματήσουν οι φήμες περί "απάτης", αφού μία από τις ιστορίες που συνοδεύουν το ξίφος, λέει ότι το 1920 κάποιοι χρησιμοποίησαν μία σχισμή του βράχου ως καλούπι, μέσα στο οποίο έριξαν λυωμένο μέταλλο.

Οι ερευνητές, για αν εξετάσουν και αυτό το ενδεχόμενο, ζήτησαν και πήραν ειδική άδεια για να αφαιρέσουν το ξίφος από τον βράχο. Τα συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν, δεν πιστοποιεί σίγουρα "θαύμα", αλλά καταρρίπτει τα επιχειρήματα όσων μιλούν με σιγουριά περί απάτης.

Αυτό που ανακάλυψαν, λοιπόν, είναι ότι το μέταλλο του σπαθιού χρονολογείται από τον 12 αιώνα. Επίσης κοντά στον βράχο εντοπίστηκαν δύο μουμιοποιημένα χέρια τα οποία ανάγονται και αυτά στον 12ο αιώνα.

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

Link to comment
Share on other sites

Αααα ωραία, αν υπάρχουν αυτά τα τραγούδια που έχεις και στο γιουτιούμπ και έχεις κάποια μέρα χρόνο, θα μπορούσες να μου στείλεις λινκ; Αν θες, έχω κι εγώ κάμποσα να κάνουμε ανταλλαγή.

Η κόρη μου τώρα το διαβάζει και μου λέει: -"περαστικά σας".

Τώρα πάω για ύπνο θα τα πούμε αύριο.

Καληνύχτα σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

Ποιοί φοβούνται την Πυραμίδα της Θήβας;H μεγαλύτερη βαθμιδωτή πυραμίδα της τρίτης χιλιετίας π.Χ,

pyramida0.jpg«Κάτι τους φοβίζει και απαγορεύουν την είσοδο στο εσωτερικό του λόφου του Αμφείου»δηλώνει ο Αρχαιολόγος Θεόδωρος Σπυρόπουλος, που ανακάλυψε την βαθμιδωτή πυραμίδα, αλλά που δεν ολοκλήρωσε, καθώς…

μετατέθηκε ξαφνικά από την Θήβα, την οποία επισκέπτεται διαρκώς και με αμείωτο πάντα το ενδιαφέρον του για τις εξελίξεις στο θέμα. Ρωτήσαμε τον κ. Σπυρόπουλο αν υπάρχουν εξελίξεις, καθώς το όνομά του «παίζει διαρκώς σε ξένα και ελληνικά έντυπα». Απάντηση:«Ουδεμία, εκτός μιας ομάδας Θηβαίων που αγαπούν την παράδοση και τον πολιτισμό τους, τον οποίο όμως βλέπουν να καταρρακώνεται, να βρωμίζει και να εγκαταλείπεται».Η δική του συνεχής προσπάθεια είναι το κίνητρο της ανάσυρσης της έρευνας από την λήθη και το παρελθόν, της έρευνας που έκανε στον χώρο του Αμφείου και αποκάλυψε την μεγαλύτερη βαθμιδωτή πυραμίδα της τρίτης χιλιετίας π.Χ, η οποία έχει όλες τις προϋποθέσεις να αναδειχθεί σʼ ένα από τα μεγαλύτερα μνημεία του Ευρωπαϊκού χώρου!«Το πυραμιδικό σχήμα» εξηγεί, «απαντάται σε όλους τους πολιτισμούς (κεντρική Αμερική – Ευρώπη – Ινδία – Αίγυπτο), αλλά η επικρατούσα θεωρία πως το συγκεκριμένο σχήμα βρέθηκε και υιοθετήθηκε στην Αίγυπτο τίθεται υπό αμφισβήτηση μετά την ανακάλυψη του εκπληκτικού μνημείου στη Θήβα, το οποίο η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να αγνοεί και κάθε προσπάθεια για την ανάδειξή του προσκρούει στην ειρωνεία, δοκησισοφία και το κατεστημένο, το οποίο τελεί με την εντύπωση της αλάθητης γνώσης».Να υπενθυμίσουμε πως ο Θ. Σπυρόπουλος είχε καταθέσει την θεωρία του για την βαθμιδωτή πυραμίδα του Αμφείου στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας και ομόφωνα έγινευφηγητής! Και θα συνέχιζε την έρευνα, αλλά η ξαφνική του «μετάθεση» άλλαξε τα σχέδια του.Ο ίδιος θυμάται τον Απρίλη του 1973, όταν κατά την κάθʼ οδό στην πυραμίδα με τους συνεργάτες του ανακάλυψαν το «θαύμα της κατασκευής», που ερχόμενο στην επιφάνεια «θα συγκλονίσει όχι μόνο την τοπική κοινή γνώμη, που θα χαρεί για το λαμπρό μνημείο που διαθέτει, αλλά θα ανακινήσει και θα ακυρώσει πολλές ψευδεπίγραφες θεωρίες». «Η απόσταση από τον δρόμο Αγίου Αθανασίου – Λαϊου, μέχρι το εσωτερικό της πυραμίδας είναι περίπου 50 εκατοστά και το μόνο που χρειάζεται είναι τολμηρή απόφαση, για την οποία διερωτώμαι ποιος δεν έχει το θάρρος να πάρει, ώστε να μπούμε μέσα και να διαπιστώσουμε πως εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο, λαμπρότερο και τεχνικότερο μνημείο του προϊστορικού μας πολιτισμού» καταλήγει ο κ. Σπυρόπουλος, ευχόμενος ο αγώνας των λίγων έστω Θηβαίων να συνεχιστεί, ώστε να διαφωτίσουν τους επικεφαλείς της πολιτείας και της επιστήμης να ερευνήσουν τον Αμφείο Λόφο!!!pyramida2.jpgΘ. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Στον λόφο του Αμφείου υπάρχει η Πυραμίδα των Θηβών»Ο κ. Σπυρόπουλος στη συνέχεια αναφερόμενος στην σημερινή κατάσταση των αρχαιολογικών χώρων της Θήβας τόνισε ότι «αισθάνεται κανείς πικρία για την εικόνα που παρουσιάζουν τα μνημεία μας, πάνω στα οποία αποτυπώθηκε το μεγαλείο και η λαμπρή περιπέτεια του Ελληνισμού στη Θήβα. Της αξίζει μια καλύτερη τύχη και αν η δική μου παρουσία σήμερα εδώ έχει την δυνατότητα να συμβάλλει στην αφύπνιση των πολιτών ώστε να δώσουμε ξανά στη Θήβα τον προορισμό της, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος, είπε χαρακτηριστικά.ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣΠαράλληλα ο αρχαιολόγος αναφέρθηκε, μετά από ερώτηση δημοσιογράφου, και στην πρόταση του ιδρύματος Πάκαρντ να προχωρήσει σε ανασκαφές. Ο κ. Σπυρόπουλος έκανε αναφορά στον δάσκαλο του κ. Μαρινάτο που την δεκαετία του 70 τον παρακίνησε, όπως λέει χαρακτηριστικά, να κάνει ένα σχέδιο προσδιορισμού του ανακτορικού συγκροτήματος του Καδμείου. «Στόχος ήταν να σωθεί το ανάκτορο από την οικοπεδοποίηση, διότι την εποχή εκείνη που ήταν η δικτατορία, είχε προταθεί από κάποιους φορείς της πόλης να κτιστεί στην θέση της δημοτικής αγοράς η Λέσχη των Αξιωματικών και στο επόμενο οικοδομικό τετράγωνο να κατασκευαστούν πολυκατοικίες και τα αρχαία να μείνουν στα υπόγεια. Ευτυχώς η πρόταση αυτή δεν πέρασε και η δική μας πρόταση ήταν να απαλλοτριωθούν αυτά τα δύο οικοδομικά τετράγωνα ώστε να δημιουργηθεί ένας πνεύμονας οικιστικός και πολιτιστικός ο οποίος θα προστατεύσει και θα αναδείξει το Ανάκτορο. Χαίρομαι που υπάρχει ένας φορέας που θέλει να συνεχίσει τις ανασκαφές αυτές που καθυστέρησαν πολλά χρόνια. Η απαλλοτρίωση έγινε για να αναδειχθεί το Ανάκτορο του Κάδμου και αυτό δεν μπορεί να μετατίθεται συνεχώς για το απώτερο μέλλον. Πρέπει να γίνει τώρα».ΑΜΦΕΙΟΝ ΚΑΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑΟ κ. Σπυρόπουλος μίλησε όπως ήταν φυσικό και για τον λόφο του Αμφείου εκεί που όπως υποστηρίζει ο ίδιος βρίσκεται η πυραμίδα των Θηβών. «Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι η τύχη του μνημείου. Περί της τύχης και της μορφής του Μνημείου υπέβαλλα διατριβή επί υφηγεσία στο μεγαλύτερο πνευματικό ίδρυμα της χώρας μας, το πανεπιστήμιο Αθηνών, που εγκρίθηκε ομοφώνως. Σήμερα υπάρχουν διαπρεπής επιστήμονες, όπως ο κ. Ράμπαχ που είναι μέλος του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου και ανασκαφέας ενός τύμβου στην Ολυμπία, που χαρακτηρίζουν το Αμφείον… Πυραμίδα. Και από την εξωτερική του μορφή ότι είναι βαθμιδωτό συμφωνούν άπαντες. Είναι λυπηρό ότι ο σημερινός έφορος αρχαιοτήτων κ. Αραβαντινός, στο συνέδριο που έγινε πέρυσι στο Ούντινε, δεν είχε το θάρρος να κρατήσει την σειρά ομιλίας σύμφωνα με το πρόγραμμα. Για να αποφύγει την κριτική εναντίον του άλλαξε την σειρά και μίλησε μετά από εμένα. Εκεί όμως, όταν εμφανίζεται στα Διεθνή συνέδρια, φοβάται να πει ότι το μνημείο δεν υπάρχει. Εκεί λέει ακριβώς τα αντίθετα. Όταν εκεί υποστηρίζει ότι στον χώρο του Μουσείου βρήκε ένα μνημείο με πλινθοκατασκευή το οποίο είναι όμοιο με εκείνο που ανακάλυψα εγώ στην κορυφή του λόφου του Αμφείου, αφήνω την κρίση σε εσάς».Pyramida.jpgΠου είναι η αλήθεια και ποιο το ψέμα για την Πυραμίδα του Αμφείου….;Τι βρήκε ο Α. Κεραμόπουλος, που έσκαψε από την ανατολική πλευρά του λόφου, την οποία έκοψε ο παλιός εθνικός δρόμος Αθήνας – Λαμίας; Στο πάνω μέρος είναι ο τύμβος , από κάτω είναι μια ζώνη με λευκό χρώμα , μετά το κάτω τμήμα του λόφου και μετά ο δρόμος που οδηγούσε προς την πλατεία. Ο Α. Κεραμόπουλος και αργότερα κάποιος άλλος αρχαιολόγος ερεύνησε την κορυφή του λόφου, αλλά και οι δυο δεν ευτύχησαν να βρουν ένα ταφικό μνημείο. Ο Παυσανίας όμως, αντιγράφοντας την τοπική παράδοση λέει πως εκεί υπάρχει κοινός τάφος για τον Ζήθο και τον Αμφίωνα. Ο Θεόδωρος Σπυρόπουλος ξεκίνησε δοκιμαστικά κι έπεσε πάνω στον τον τάφο. Πρόκειται για έναν τεράστιο κιβωτιόσχημο τάφο, τον μεγαλύτερο στον Ελλαδικό χώρο, που μέσα είχε δυο αποθέτες, που αντιστοιχούν σε δυο νεκρούς. Μέσα στον τάφο και λίγο έξω από αυτόν βρήκαν 4 χρυσά κοσμήματα και άλλα μικρά κομματάκια από χρυσό διάκοσμο, τα οποία δεν ήσαν στη θέση τους, γιατί ο τάφος ήταν κλεμμένος.Εκδήλωση με θέμα «Θηβαϊκά Δρώμενα σε Αρχαίους και Σύγχρονους Καιρούς» πραγματοποίησε στο συνεδριακό κέντρο Θήβας, με εισηγητή τον Αρχαιολόγο Θεόδωρο Σπυρόπουλο, ο Σύλλογος Πολιτιστικής Ανάπτυξης Θήβας «ΛΑΪΟΣ».«Το περιεχόμενο της σύζευξης, των δρώμενων της αρχαιότητας και του σήμερα, είναι συγχρόνως και αντίθεση. Στην αρχαιότητα είχαμε μια πόλη των Θηβών η οποία ακτινοβολούσε από δημιουργικότητα και πολιτισμό και σήμερα έχω την αίσθηση ότι η πόλη δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο που βρισκόταν στην αρχαιότητα» είπε σε δηλώσεις του ο κ. Σπυρόπουλος και συνεχίζει «στην απώτερη αρχαιότητα η Θήβα έχει να παρουσιάσει μερικά έξοχα μνημεία που την κατατάσσουν στην πρώτη σειρά των μεγάλων αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδος. Η δόξα της συνέχισε και στους μεταγενέστερους χρόνους έτσι ώστε ο ένας κύκλος από τους κύκλους των τραγικών της αρχαιότητας να είναι ο θηβαϊκός που τροφοδότησε την Αττική τραγωδία».Σκάβοντας με την ομάδα του (8 – 10 άτομα από την Θήβα), από το κέντρο του τύμβου, κατέβηκαν ένα πηγάδι 20 μέτρων και ανακάλυψαν ότι όλος ο λόφος του Αμφείου δεξιά και αριστερά ήταν κομμένος σε καταπληκτικές γαλαρίες ύψος 5 μ. και πλάτος 1,5 μ. , ενώ συνέχεια εύρισκαν κόχες. Τις γαλαρίες είχε δει και ο Α. Κεραμόπουλος όταν κόπηκε ο δρόμος. Αρχαιολογικό δελτίο 3/1917, σελ. 388, αλλά θεωρούσε πως ήσαν υδραγωγείο. Σκάβοντας και διατρέχοντας όλες τις γαλαρίες έφτασαν στην ΒΑ πλευρά, όπου άκουγαν τα βήματα των περαστικών απʼ έξω. «Πρόθεσή μας ήταν να ρίξουμε το μικρό χωμάτινο χώρισμα που υπήρχε , ώστε να βγούμε στον δρόμο και να συνεχίσουμε ευκολότερα από το να κατεβαίνουμε διαρκώς με ανεμόσκαλα από το πηγάδι, αλλά δεν προλάβαμε. Μετατέθηκα ξαφνικά και το πηγάδι γέμισε τσιμέντο…» συνεχίζοντας την περιγραφή ο Θ. Σπυρόπουλος.Οι αρχαιολόγοι τότε αιφνιδιάστηκαν για να παραδεχθούν ότι το μνημείο είναι ενιαίο κι έτσι άρχισε η πρώτη κριτική και ο πόλεμος για την χρονολόγησή του. Για τον λόγο αυτό δε, ήρθε στην Θήβα ο 80χρονος Γερμανός καθηγητής της Βιέννης Φριτς Σταινμάγιερ, ο οποίος δέχτηκε τα πάντα, πλην όμως ζήτησε από τον Θ. Σπυρόπουλο να κατεβάσει την χρονολογία.«Μα αν κατεβάσω την χρονολογία τότε χάνει την αξία του το μνημείο το οποίο δεν βρίσκεται στην ουρά της εξέλιξης αλλά στην κορυφή αφού είναι το αρχαιότερο τυμβοειδές μνημείο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη»είχε απαντήσει τότε ο Έλληνας Αρχαιολόγος..Σήμερα 30 χρόνια μετά τις αξιολογήσεις του Θ. Σπυρόπουλου, ουδείς στην διεθνή βιβλιογραφία αμφισβητεί ότι το Αμφείο χρονολογείται το 2.500 π.χ, ότι τα χρυσά κοσμήματα και τα ευρήματα ανήκουν σε μια εποχή που συμπορεύεται με την παράδοση και ότι πρόκειται για τον διπλό τάφο των Ζύθου και Αμφίωνα. Οι αντιρρήσεις που υπάρχουν, αφορούν την πυραμίδα και είναι λίγες. Μερικοί δε από τους διαπρεπέστερους σήμερα αρχαιολόγους του κόσμου, όπως η Ζανέτ Φορσέ, ο Μαράν, ο Ράμπαχ (ανασκαφέας της Ολυμπίας) μιλούν για τον μεγαλύτερο τύμβο της Ελλάδας που έχει τη μορφή γήινης πυραμίδας.Το Αμφείο!«Οι αντιδρώντες έχουν την εντύπωση ότι παλιότερα στην Ελλάδα κατοικούσαν μόνο τσοπάνηδες και ψαράδες. Δηλαδή, ενώ στον περίγυρο μας υπήρχαν υψηλοί πολιτισμοί (Μεσοποταμία, Τροία Αίγυπτος, Κρήτη) η Ελλάδα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και αυτό γιατί έτσι αρέσει σε εκείνους που έπρεπε να εντάξουν τους “ινδοευρωπαίους” σε κάποια χρονολογία και μια από αυτές είναι το Αμφείο, το οποίο όμως τους διαψεύδει, αφού είναι αρχαιότερο από τις τυμβοχωήσεις που υποτίθεται πως συνδέονται με την εισβολή “ινδοευρωπαίων” στην Ελλάδα. Και για να στηρίξουν τις θεωρίες τους έφτασαν στο σημείο να πουν πως ο πολιτισμός στην Ελλάδα αρχίζει με την Μυκηναϊκή εποχή το 1600 π.χ και ότι τον δημιούργησαν αυτοί που ήρθαν από Ουγγαρία, Αφγανιστάν κ.α. Παραμύθια της Χαλιμάς, που δυστυχώς τα διδάσκονται σήμερα στα σχολεία μας»επεσήμανε ο Θ. Σπυρόπουλος, προσθέτοντας:“Όχι κύριοι. Θα αναστραφεί αυτή η πορεία είτε το θέλετε είτε όχι. Θα καταλάβετε ότι στην Ελλάδα από το 2.500 π.χ μέχρι το 1750 π.χ υπάρχει μια τεράστια πολιτισμική ανάπτυξη που δεν ξανάγινε ποτέ. Όλη η Μεσογειακή ζώνη έχει επηρεαστεί από τον ελληνικό πολιτισμό. Και η ίδια η Αίγυπτος στην υιοθέτηση του πυραμιδικού σχήματος ακολουθεί την Ελλάδα. Και απόδειξη δεν αποτελεί μόνο το περίοπτο μεγαλόπρεπο ασύγκριτο μνημείο του Αμφείου. Θέτουμε υπό την κρίση της πόλης και των επιστημόνων το θέμα: Δέχεστε αυτά που περιγράφω ότι είδα, δέχεστε μήπως ότι είναι υδραγωγείο κατά τον Κεραμόπουλο ή μήπως πως αποτελεί φυσικό φαινόμενο; Ότι και να δέχεστε, αξίζει τον κόπο να διαθέσουμε ένα μεροκάματο για να αφαιρέσουμε αυτό το μικρό παραπέτασμα του χώματος και να μπούμε μέσα. Δηλώνω πως αν μπούμε μέσα, θα ανακαλύψουμε πως εκεί θα χωρέσει ολόκληρη η πόλη και είναι κρίμα να μας στερούν αυτή τη δυνατότητα”.

http://anti-ntp.blogspot.com/2010/12/h_12.html


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ΤΑ 27 ΚΟΣΜΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΩΝ

γράφει ο

{Επαμεινώνδας η Ηραίος Ένας Ελεύθερος Ενεργός Ελλάνιος }

ΠΡΙΝ 80.000 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΑΛΕΦΑ ΒΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ {{ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΨΙΛΟΝ}}

ΤΑ 27 ΚΟΣΜΟ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΧΕΤΥΠΑ ΣΥΜΒΟΛΑ..

[Α] άλεφα =1 [Ι] γιώτα =10 [Q] κόπα =100 Υπέρυθρο

[Β] βήτα =2 [Κ] κάπα =20 [Ρ] ρω =200 Κόκκινο

[Γ] γάμα =3 [Λ] λάμδα =30 [Σ] σίγμα =300 Πορτοκαλί

[Δ] δέλτα =4 [Μ] μι =40 [Τ] ταυ =400 Κίτρινο

[Ε] έψιλον =5 [Ν] νί =50 [Υ] ύψιλον =500 Πράσινο

βάου =6 [Ξ] ξι =60 [Φ] φι =700 Μπλέ

[Ζ] ζήτα =7 [Ο] μικρών =70 [Χ] χι =600 Λουλακί

[Η] χήτα =8 [Π] πει =80 [Ψ] ψί =800 Βιολετί

[Θ] θήτα =9 [C] τσαδαί =90 [Ω] ωμέγα =900 Υπεριώδες

images?q=tbn:ANd9GcTXFLpUdD_tDmd2766St5zxDYiAAMukyi4r4_PB-8kG4vvuwLkI3gΤΑ 3 ΙΕΡΑ ΑΡΧΕΤΥΠΑ ΠΟΥ ΑΝΑΙΡΕΘΗΚΑΝ

1) Το μυστηριώδες ΒΑΟΥ ή Δίγαμα το έκτο γράμμα του θυροειδούς.

Εκφράζει την ουσία του όντος και προφέρεται Βάου, χρησιμοποιείται κυρίως ως ΟΥ ή ΑΥ ή ΕΥ σαν εσωτερικό ΒηΦ.

Αποτελείται από δύο Γάμα που μας δίνουν τον αριθμό 6 δηλ. Γ+Γ=F=6, καθώς επίσης και την σειρά κατάταξης στο Αλεφάβητο των Ελλήνων Θεών.

2) Το Ιερό Τσαδαί ή CΑΔΑΙ=90 ή Σταδαι (Δαιστα) , το 18ο γράμμα της επίφυσης, ο κεραυνός του Ολυμπίου Διός. Η κοσμογονική Δυναμογεννήτρια των Ελλήνων.

Η Ζωτική ενέργεια του ατόμου και της φύσης και το νόημα των τριών προφορικών εκδηλώσεών του.

«ΤΖΙ» Εσωτερική Ενέργεια Εκδηλωμένη Εξωτερικά Πατήρ Δίας -Ήρα

«ΤΣΙ» Εσωτερική Ενέργεια Εκδηλωμένη Εσωτερικά Υιός Απόλλων

«ΣΤΙ» Σταθεροποίηση της ενεργού Ύλης Άγιο Πνεύμα Αθηνά

Αποτελείται από δυο γωνίες 45ο = 90 => η σειρά κατάταξης στο Αλεφάβητο των Θεών.

Το Ελληνικό Τzαδαί έχει τη μορφή του κεραυνού ( / ).

3) Το μαγικό Κχόπα ή QOPA=100 , το 19ο γράμμα της Υπόφυσης.

Η αστρική Πύλη του {Απολλώνιου} φωτός. Ο κορμογονικός μετασχηματιστής των Ελλήνων, του ατόμου και της φύσης.

Εκφράζει το αυτεξούσιο του Ατόμου, δηλ.

1. φανερώνει λέξεις πνευματικής αυτοκυριαρχίας πχ. Κχυρία(Qυρία), Κχύριος(Qύριος),

2. φανερώνει λέξεις με περιεχόμενο πχ. κχούπα(Qούπα), κχρανίο(Qρανιο), κχουβάς(Qουβάς), κχουφέτο(Qουφέτο), κχρύσταλλος(Qρύσταλλος), κχορόνα(Qορόνα), κχορμί(Qορμί)

3. φανερώνει λέξεις με θηλυκές ιδιότητες πχ. κχόλπος(Qόλπος), κχορίτσι(Qορίτσι), κχοπέλα(Qοπέλα),

4. επίσης ενέχει την έννοια του μετασχηματισμού της φύσης πχ. κχόκαλλο(Qόκαλλο), κχεραυνός(Qεραυνός), κχοπίδι(Qοπίδι), κχράμα(Qράμα), κχεχριμπάρι(Qεχριμπάρι), κχοράλλι(Qοράλλι), κχοχύλι(Qοχύλι), κχαρύδι(Qαρύδι), κ.λ.π

Αλέφα = Ζευς

Βήτα = Ερμής

Γάμα = Άρτεμης

Δέλτα = Αφροδίτη

Έψιλόν = Αθηνά

U Βάου = Ήρα

Ζήτα = Απόλλων

χΉτα = Ερμής

Θήτα = Δήμητρα

γΙώτα = Αθηνά

Κάππα = Πλούτωνας

Λάμδα = Θέμις

Μύ = Ποδειδώνας

Νύ = Άρης

Ξει & Σίγμα = Άρτεμης και Απόλλων

Ωμέγα & Όμικρον = Πάνας

Πεί & Φεί = Άρης

Τzαδαί = Ήρα και Αθηνά

Κχόππα = Ποσειδώνας

Ρω = Ήλιος και Απόλλων

Σανπί ή Ψί = Ήφαιστος και Άδης

Ταυ = Πάνας και Γαία

Το Αλεφάβητο των Θεών και οι αντιστοιχίες του και το νόημα των τεσσάρων κυριών :

Κύριος με Κάπα μεγάλο είναι ο εξουσιαστής

Κύριος με κάπα μικρό είναι ο εξουσιαζόμενος

qύριος με κόπα μικρό ή κχύριος είναι ο αυτεξούσιος, ενώ

Qύριος Κόπα μεγάλο είναι μόνο ο Απόλλων, ο θεός των Ελλήνων.

images?q=tbn:ANd9GcTqt8RrXaSTZI5RI4t_YIx8BM_pREBzGRM4CLXxoVI8wOkZ49Og0g

Η ΙΕΡΗ ΠΕΝΤΑΛΦΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ

Είναι το αρχαίο ιερό σύμβολο της Μα-Γαίας, της Μητέρας Γης.

Είναι η Γεωμετρική αναπαράσταση του Δελφικού Έψιλον και κατʼ επέκταση των Ελλήνων Έψιλον.

Είναι το αρχαίο έμβλημα του Ε Σειρίου.

Συμβολίζει την ένωση των πέντε στοιχείων της μητέρας φύσης που δημιουργούν ζωή πάνω στη Γαία : Φωτιάς, Νερού, Αιθέρος, Αέρος & Γης.

Είναι το ιερότατο σύμβολο του Απόλλωνα, του θεού των Ελλήνων Έψιλον. Είναι η Νέμεσις των Ελλήνων (κατά τους Πυθαγόρειους), είναι ο γάμος – η ένωση του Ουρανού και της Γαίας.

Είναι το ιερό πενταγράμματον Ε.Λ.Λ.Α.Σ, είναι το ιερό σύμβολο της μαγικής τέχνης ή Τέχνης των Σοφών.

Είναι το ιερό σύμβολο του Μάγου ή του Έλληνα.

Αλλά τι είναι ο Μάγος? Ο Μάγος είναι ο Σοφός τεχνίτης που έρχεται σε επαφή με την Μητέρα Γη και συνεργάζεται με τις δυνάμεις της Μητέρας Φύσης για να προωθήσει το σχέδιο της εξέλιξης των Θείων Όντων. Είναι το αρχέτυπο του Μαγικού Γάμου.

Όι πέντε αρετές των πέντε {Ε} κοσμικών στοιχειών είναι η έξεις:

  • η αρετή της φωτιάς των σοφών είναι η Αγάπη
  • η αρετή του νερού τον σοφών είναι η Καλοσύνη
  • η αρετή του αιθέρα τον σοφών είναι η Αλήθεια
  • η αρετή του αέρα τον σοφών είναι Σοφία
  • η αρετή της {Μα-γαίας} Γης Των σοφών είναι η Δικαιοσύνη.

Η κατάκτηση τον Πέντε {Ε} αρετών οδηγεί τον Άνθρωπο στην Θεότητα και τον κάνει θεάνθρωπο η ακτινοβόλο αστέρι. Η Μαγική τέχνη είναι η επιστημονική λατρεία τον Ουρανίων θεών της φύσης και όχι του εναντίου Κάθε άλλη, μεταγενέστερη, ερμηνεία είναι ανακριβής ψευδής και

αναξιόπιστη χωρίς καμιά πρακτική σημασία Ηραιός.

Τα πέντε μαγικά αξιώματα μαζί με τα πέντε μαγικά όπλα είναι τα έξις

  • Θέληση.
  • Γνώση.
  • Σεβασμός.
  • Τόλμη.
  • Σιωπή.

Το Ραβδί. Η Κούπα. Ο Κεραυνός. Το Ξίφος. Η Πεντάλφα. Η Φωτιά. Το Νερό. Ο Αιθέρας. Ο αέρας. Η Μητέρα γη.

Το Κρόκινο. Το Μπλε. Το Λευκό. Το Κίτρινο. Το Πράσινο.

οι κύριοι τον πέντε κοσμικών στοιχειών είναι η έξις

  • Η Εστία
  • Ο Ποσειδών
  • Ο Δίας
  • Η Ήρα
  • Η Δήμητρα

  • ΗΡΑΚΛΗΣ.
  • ΟΔΥΣΣΕΑΣ.
  • ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ.
  • ΠΕΡΣΕΑΣ.
  • ΘΗΣΕΑΣ Η ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ

Read more: http://vickytoxotis.blogspot.com/2010/12/%CF%84%CE%B1-27-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CF%89%CE%BD.html#ixzz1PNwWUMkN


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τον θάνατο δεν τον φοβάμαι τόσο,όσο την αρρώστια...επειδή έχω ζήσει τραγικές καταστάσεις με τους γονείς μου,προτιμώ να φύγω πιο νέα και μπαμ και κάτω,παρά να είμαι μεγάλη και να βασανίζομαι.

Το καταλαβαινω αυτο αλλα εγω σκεφτομαι λιγο διαφορετικα. Σαφως και δε θα ηθελα να βασανιστω και να υποφερω σε μεγαλη ηλικια, αλλα με τρομαζει περισσοτερο νομιζω ο αιφνιδιος θανατος. Με τρομαζει απο την αποψη οτι δε θα μου δοθει μια ευκαιρια στο τελος να σωσω την ψυχη μου (οσες πιστευουν το κατανοουν). Ειδα την αλλαγη του πατερα μου που εφυγε απο καρκινο. Εγινε τελειως διαφορετικος ανθρωπος στο τελος. Θα μου πειτε, πρεπει να σου συμβει αυτο για να ερθεις πιο κοντα στο Θεο? Σωστο κι αυτο, αλλα ειμαστε ανθρωποι, και οταν πλησιαζουμε το θανατο ο φοβος μας κανει να αναθεωρουμε. Και η γαληνη στο προσωπο του και το χαμογελο στα χειλη οταν κοιταξε προς τα πανω και εσβησε, για μενα αυτη η στιγμη αξιζει και τον πονο και τα βασανα που τραβηξε.

Αααα ωραία, αν υπάρχουν αυτά τα τραγούδια που έχεις και στο γιουτιούμπ και έχεις κάποια μέρα χρόνο, θα μπορούσες να μου στείλεις λινκ; Αν θες, έχω κι εγώ κάμποσα να κάνουμε ανταλλαγή.

Ειναι γραμμενα cd και δε γνωριζω τους τιτλους. Τα εχω ακομα στις κουτες απο τη μετακομιση. Αν βρω χρονο θα τα βγαλω να κανω καμια αντιγραφη και να σου φερω!

Καλημερα σας!


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

καλημερα κοριτσια χτες μετα απο ενα 3ωρο μουσικων εκδηλωσεων με την σχολη της κορης μου(παιζει ακουστικη κιθαρα)και εναν πονοκεφαλο που με ταλαιπωρουσε ολη μερα,επεσα απο τις 10 το βραδυ για υπνο και ουτε φεγγαρια ειδα ουτε τπτ.οσο για τον θανατο (και πολυ ενδιαφερον τα υπολοιπα ποστ τα σκεφτομαι αλλη στιγμη μολις ηρθα απο δουλεια)ειχα πριν πολλα χρονια μια φιλη λαμαϊστρια η οποια εκανε συχνα αστρικα ταξιδια θα σας γελασω αν ηταν βεβαια μερος της θρησκιας της ή προσωπικο θεμα αναζητησης αυτο,μου λεγε λοιπον η κοπελα οτι ο θανατος δεν ειναι τπτ παραπανω απο το κοψιμο της ασημενιας-χρυσης κλωστης απο το σωμα μας.μου λεγε για τα χρωμματα που ηταν διαφορετικα το πως ταξιδευε και πολλα αλλα,και οτι πρεπει να υπαρχει δικλιδα ασφαλειας σε ολους μας(ο φοβος του θανατου)γτ αν ηξεραν ολοι οι ανθρωποι ποσο εκλωβισμενοι ημαστε μεσα στα σωματα μας τοτε θα αυτοκτονουσαμε ολοι.παντα με προβληματιζαν τα λογια της και η αληθεια ειναι οτι ετσι μπορεσα καπως και δεχτηκα τον χαμο του πατερα μου γτ ηταν 54χρ.και οπως και να το κανουμε εφυγε νωρις.αν κανουμε η καθε μια ξεχωριστα μια προσωπικη αναζητηση αποποιωντας τα στατους κβο μας ισως να βλεπαμε τελικα οτι δεν ειναι κακο γεννιομαστε μεγαλωνουμε πεθαινουμε.τωρα θα μου πεις και οι νεοι ανθρωποι?παλι λενε καποιοι οτι τοσο θελαν τα πνευματα τους να κατσουν με αυτη την υποσταση πηραν αυτο που θελαν τον τοσο χρονο που επρεπε κα φυγαν....δυσκολη θεωρια .........δεν ξερω!!!!


921477wc2fyvv2y2.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...