Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 1 hour ago, Blue Velvet είπε:

      Τι κάνετε κορίτσια? Εγώ πήγα στο γυναικολόγο,επειδή ξύπνησα τη νύχτα με ροζ αίμα,το οποίο μετά έγινε καφέ και είχα έντονους πόνους στην κοιλιά..ήμουν πεπεισμένη πως απεβαλα,έκλαιγα όλη μερα..όμως τελικά το αίμα ήταν από την εμφύτευση και οι πόνοι λόγω της σπαστικής κολίτιδας.Ολα καλά,είμαι 5+3,ο σάκος βρίσκεται ψηλά στη μητρα και θα ξαναπάω τέλος του μήνα για να έχουμε καλύτερη εικόνα😊

      Χαίρομαι κορίτσι μου!!!όλα καλά λοιπόν!!!!είναι συχνά αυτά τα ροζ/καφέ και ξέρω πόσο τρομακτικά είναι...αλλά ορίστε είναι όλα καλά!!!

ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ...


TARA

Recommended Posts

Καλά και εγώ εκνευρίζομαι με κάτι τέτοια...ο Χριστός ήταν ο ταπεινότερος όλων και αυτοί φοράνε την Άρτα και τα Γιάννενα...αλλά προσπαθώ να μην στέκομαι σε αυτό και να κοιτάω την ουσία,που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με αυτούς.

Συμφωνω μαζι σου, και εχω καποιες επιφυλαξεις για το συγκεκριμενο κειμενο, γιατι εχει κυκλοφορησει πολυ, εδω και καιρο, και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθινο.


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Το πειραμα της υπακοης των ανθρωπων

Αμερικανός ψυχολόγος Στάνλεϊ Μίλγκραμ (Stanley Milgram), πραγματοποίησε ένα πείραμα στο Πανεπιστήμιο του Γιέιλ των Ηνωμένων Πολιτειών, με σκοπό την μελέτη της αντίδρασης των ανθρώπων, όταν αυτοί καλούνται να εκτελέσουν εντολές κάποιας εξουσίας ή αυθεντίας, που έρχονται σε σύγκρουση όμως με την συνείδησή τους.

Το ηθικό ερώτημα, αν πρέπει κανείς να υπακούσει τις εντολές, όταν έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με την συνείδησή του, τέθηκε από τον Πλάτωνα, δραματοποιήθηκε στην «Αντιγόνη», και έχει υποστεί φιλοσοφική ανάλυση σε κάθε ιστορική εποχή. Συντηρητικοί φιλόσοφοι υποστήριξαν, πως η δομή της κοινωνίας απειλείται από την ανυπακοή, ακόμα κι όταν οι πράξεις που υποδεικνύουν οι αρχές είναι ύποπτες και επιλήψιμες. Από την άλλη, οι ανθρωπιστές τονίζουν την υπεροχή της ατομικής συνείδησης σε τέτοια θέματα, επιμένοντας ότι η ηθικές κρίσεις του ατόμου πρέπει να υπερισχύουν της αρχής, όταν αυτές βρίσκονται σε σύγκρουση.

ALg7DIrpwVs&feature=related

LbAiVmsDKtE&feature=player_embedded

Η αφορμή του πειράματος, ήταν η δίκη στην Ιερουσαλήμ, μόλις λίγους μήνες πριν, του Γερμανού εγκληματία πολέμου, Άντολφ Άιχμαν. Ο Μίλγκραμ επινόησε αυτή την ψυχολογική μελέτη για να απαντήσει στο ερώτημα: Είχαν ο Άιχμαν και οι συνεργοί του στο «Ολοκαύτωμα», αμοιβαία πρόθεση, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τους στόχους του «Ολοκαυτώματος»; Με άλλα λόγια, υπήρχε αμοιβαία αίσθηση της ηθικής μεταξύ εκείνων που συμμετείχαν σʼ αυτό; Το πείραμα του Μίλγκραμ έτεινε να αποδείξει πως οι συνεργοί απλά εκτελούσαν τις εντολές, παρʼ ότι παραβίαζαν βαθύτατα τις ηθικές αρχές τους. Πως η υπακοή είναι ο ψυχολογικός μηχανισμός που συνδέει επιμέρους ενέργειες για πολιτικό ή άλλον σκοπό.

Milgram_Experiment.jpgΟ Μίλγκραμ συγκέντρωσε μερικούς εθελοντές, μετά από αγγελία που δημοσίευσε, με πρόφαση την μελέτη της ανθρώπινης μνήμης. Οι εθελοντές πληρώθηκαν από 4 δολάρια για την συμμετοχή τους και ήταν ηλικίας μεταξύ 20 και 50 ετών, διαφόρων επαγγελμάτων και διάφορου μορφωτικού επιπέδου.

Ο κάθε εθελοντής, όταν προσέρχονταν στον χώρο του πειράματος, συναντούσε έναν άλλον εθελοντή, που υποτίθεται πως βρίσκονταν εκεί για το ίδιο πείραμα, ο οποίος όμως στην πραγματικότητα ήταν συνεργάτης του Μίλγκραμ. Οι ρόλοι που τους ανατίθονταν ήταν αυτοί του «εξεταστή» και του «εξεταζόμενου». Ο ρόλος που ήταν το ουσιαστικό αντικείμενο του πειράματος, ήταν αυτός του «εξεταστή» και θα έπρεπε να τον πάρει οπωσδήποτε ο ανυποψίαστος εθελοντής, με έναν τρόπο όμως που να φαίνεται τυχαίος και δίκαιος, έτσι ώστε να μην κινήσει καμμία υποψία του, ως προς την γνησιότητα του πειράματος. Έτσι γίνονταν μια στημένη κλήρωση με δυο διπλωμένα χαρτάκια, όπου υποτίθεται πως το ένα έγραφε «εξεταστής» και το άλλο «εξεταζόμενος». Έτσι ο καθένας θα έπαιρνε τον ρόλο που θα έγραφε το χαρτάκι που θα τραβούσε. Στην πραγματικότητα όμως, και τα δυο χαρτάκια έγραφαν «εξεταστής» κι έτσι ο εθελοντής έπαιρνε πάντα αυτόν τον ρόλο, ενώ ο συνεργάτης του Μίλγκραμ έλεγε ψευδώς (φυσικά) ότι το χαρτάκι του έγραφε «εξεταζόμενος».

Στην συνέχεια, τους χώριζαν και τους έβαζαν σε δυο διαφορετικά δωμάτια. Μπορούσαν να επικοινωνήσουν, αλλά δεν μπορούσαν να βλέπουν ο έναν τον άλλον. Αξίζει να σημειωθεί εδώ, πως σε μια από τις εκδοχές τους πειράματος, ο «εξεταζόμενος» (δηλαδή ο συνεργάτης) ανάφερε στον «εξεταστή» (δηλαδή στον πραγματικό εθελοντή) σε ανύποπτο χρόνο και πριν γίνει η «κλήρωση», πως αντιμετώπιζε (δήθεν) καρδιακό πρόβλημα. Στο ίδιο δωμάτιο με τον «εξεταστή» καθόταν σʼ ένα γραφείο και ο υπεύθυνος του πειράματος.

Στον «εξεταστή» δόθηκε μια μικρή ηλεκτρογεννήτρια, η οποία υποτίθεται πως ήταν συνδεδεμένη με το χέρι του «εξεταζόμενου». Ακολούθως, ο πειραματιστής, έδωσε στον «εξεταστή» έναν κατάλογο με ζευγάρια λέξεων, η καθεμία από τις οποίες, είχες τέσσερις δυνατές απαντήσεις-συνδυασμούς. Ο «εξεταζόμενος», σε περίπτωση που απαντούσε λάθος, θα δεχόταν μια μικρή ηλεκτρική εκκένωση από τον «εξεταστή» (με τάση προσαύξησης 15 Volt για κάθε λανθασμένη απάντηση), αν όχι, θα προχωρούσαν στην επόμενη λέξη. Για να γίνει πιστευτό αυτό, ο «εξεταζόμενος» προσποιήθηκε δυσφορία όταν πληροφορήθηκε πως θα «τιμωρείται» με ένα μικρό «ηλεκτροσόκ», σε κάθε λανθασμένη απάντησή του, ενώ στον «εξεταστή» έγινε δοκιμαστικά μια πραγματική ηλεκτρική εκκένωση, μικρής ισχύος, αλλά ικανή να τον «ταρακουνήσει», για να έχει υπόψιν του το πως θα νιώθει ο «εξεταζόμενος», όταν θα «τιμωρούνταν».

Όταν ξεκίνησε η διαδικασία του πειράματος, η ηλεκτρογεννήτρια αποσυνδέθηκε από το χέρι του «εξεταζόμενου» και συνδέθηκε σʼ ένα μαγνητόφωνο, το οποίο αναπαρήγαγε προηχογραφημένους ήχους με κραυγές πόνου, αναλόγως με την ένταση του ρεύματος που υποτίθεται πως διαπερνούσε τον «εξεταζόμενο», κάθε φορά που πατούσε το πλήκτρο του «ηλεκτροσόκ» ο «εξεταστής». Μετά από μερικές «λανθασμένες» απαντήσεις κι ανάλογες ηλεκτρικές εκκενώσεις, αυξανόμενης εντάσεως, ο «εξεταζόμενος» άρχισε να διαμαρτύρεται, να κλαίει και να παραπονιέται για τα καρδιακά του προβλήματα, να χτυπά τον τοίχο που τον χώριζε από τον «εξεταστή» και στην συνέχεια σταματούσε νʼ απαντά, δίνοντας την εντύπωση πως δεν έχει τις αισθήσεις του. Αξίζει να σημειωθεί εδώ, πως σύμφωνα με τους κανόνες του πειράματος, η μη απάντηση από μέρους του «εξεταζόμενου» σε κάποια ερώτηση, θεωρούνταν ως λάθος απάντηση και επομένως τιμωρούνταν με ηλεκτρική εκκένωση από τον «εξεταστή».

Σʼ αυτό το σημείο, πολλοί εθελοντές εξέφρασαν την επιθυμία τους να σταματήσουν το πείραμα και τον έλεγχο του «εξεταζόμενου». Κάποιοι άλλοι σταμάτησαν όταν η ένταση της ηλεκτρικής εκκένωσης είχε φτάσει στα 135 Volt και άρχισαν να ρωτούν για τον σκοπό του πειράματος. Μερικά άτομα, άρχισαν να γελούν νευρικά ή να εμφανίζουν άλλα συμπτώματα ακραίας πίεσης την στιγμή που άκουγαν τις κραυγές πόνου που προέρχονταν από τον «εξεταζόμενο». Οι περισσότεροι όμως συνέχισαν, αγνοώντας τις ικεσίες -ή και την σιωπή- του «εξεταζόμενου», έχοντας ήδη την διαβεβαίωση από τον πειραματιστή, πως δεν θα φέρουν καμμία ευθύνη για ό,τι κι αν συμβεί κατά την διάρκεια του πειράματος. Κάθε φορά που κάποιος «εξεταστής», εξέφραζε την επιθυμία να σταματήσει, ο πειραματιστής τού έδινε τέσσερις παραινέσεις, με την εξής σειρά:

1. Παρακαλώ συνεχίστε.

2. Το πείραμα απαιτεί να συνεχίσετε.

3. Είναι απολύτως σημαντικό να συνεχίσετε.

4. Δεν έχετε άλλη επιλογή· πρέπει να συνεχίσετε.

Αν ο εθελοντής επέμενε στην αποχώρησή του, μετά κι απʼ τις τέσσερις αυτές παραινέσεις, τότε το πείραμα διακόπτονταν. Διαφορετικά, συνεχίζονταν, μέχρι η ένταση της υποτιθέμενης ηλεκτρικής εκκένωσης να φτάσει το μέγιστο όριο των 450 Volt, για τρεις συνεχόμενες φορές.

Πριν την διεξαγωγή του πειράματος, ζητήθηκε η άποψη δεκατεσσάρων ψυχολόγων του πανεπιστημίου, για το ποιο θα ήταν κατά την γνώμη τους, το ποσοστό των εθελοντών που θα έφταναν μέχρι το τελικό και ανώτατο όριο ηλεκτρικής εκκένωσης των 450 Volt. Κατά μέσον όρο, εκτιμήθηκε ένα ποσοστό γύρω στα 3%. Τα αποτελέσματα όμως, τους διέψευσαν με εντυπωσιακό τρόπο. Σχεδόν το 65% των εθελοντών (26 από τους 40), συνέχισε μέχρι το τέλος, έστω και κάτω από καθεστώς έντονης ψυχολογικής πίεσης.

Τα πειράματα του Μίλγκραμ, προκάλεσαν αρκετές αρνητικές κριτικές και ενστάσεις, όσον αφορά την ηθική πλευρά του θέματος, λόγω της ψυχολογικής πίεσης που ασκήθηκε στους εθελοντές. Ένας απʼ τους εθελοντές που αποχώρησαν από το πείραμα, εβραϊκής καταγωγής (Joseph Dimow), υποστήριξε πως το έπραξε αυτό, όταν υποπτεύθηκε πως το πείραμα σχεδιάστηκε για να διαπιστωθεί αν οι απλοί Αμερικανοί θα υπάκουαν σε ανήθικες εντολές, όπως έπραξαν πολλοί Γερμανοί κατά την διάρκεια του Βʼ Παγκοσμίου Πολέμου. Στον πρόλογο του βιβλίου του, «Υπακοή στην Εξουσία» (Obedience to Authority: An Experimental View, 1974), ο ίδιος ο Μίλγκραμ, ουσιαστικά επιβεβαιώνει τις υποψίες του αποχωρήσαντα εθελοντή, καθώς γράφει: «Το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο υπάρχει οποιαδήποτε σχέση ανάμεσα σε αυτά που έχουμε σπουδάσει στο επιστημονικό εργαστήριο και τις μορφές της υπακοής που τόσο αποδοκιμάστηκαν στη ναζιστική εποχή».

Ο Στάνλεϊ Μίλγκραμ, συνόψισε το συμπέρασμα της μελέτης του στο άρθρο «Οι κίνδυνοι της υπακοής» (The Perils of Obedience, 1974), ως εξής:

«Οι νομικές και φιλοσοφικές πτυχές της υπακοής έχουν τεράστια σημασία, αλλά λένε πολύ λίγα για το πως οι περισσότεροι άνθρωποι συμπεριφέρονται σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Έστησα ένα απλό πείραμα στο Πανεπιστήμιο Γιέιλ, για να διαπιστώσω πόσον πόνο θα μπορούσε να προκαλέσει ένας απλός πολίτης, σε ένα άλλο πρόσωπο, μόνο και μόνο, επειδή έτσι διατάχθηκε από έναν πειραματιστή επιστήμονα… Η εξαιρετική προθυμία των ενηλίκων νʼ ακολουθήσουν σχεδόν σε οποιοδήποτε μήκος τις εντολές της εξουσίας, αποτελεί το κύριο εύρημα της μελέτης και το γεγονός απαιτεί επειγόντως εξηγήσεις. Οι απλοί άνθρωποι, που κάνουν απλά τη εργασία τους, και χωρίς καμία ιδιαίτερη εχθρότητα από την πλευρά τους, μπορούν να μετατραπούν σε ενεργούς παράγοντες σε μια τρομερή καταστρεπτική διαδικασία. Επιπλέον, ακόμη και όταν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα της εργασίας τους γίνονται απολύτως σαφή, και τους ζητείται να προβούν σε ενέργειες ασυμβίβαστες με θεμελιώδεις κανόνες της ηθικής, σχετικά λίγοι άνθρωποι έχουν τους πόρους που απαιτούνται για να αντισταθούν στην εξουσία».

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, πως πειράματα, ανάλογα μʼ αυτά του Μίλγκραμ, πραγματοποιήθηκαν κι αργότερα, από άλλους επιστήμονες, με παρόμοια αποτελέσματα και σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα, με ακόμη υψηλότερα ποσοστά ολοκλήρωσης του πειράματος από πλευρά των εθελοντών.

http://a-pistefto.blogspot.com


921477wc2fyvv2y2.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μυστηριώδης υπόγεια λίμνη στην Ανταρκτική;

13d8a30f-92b7-4620-8e07-f21ebfb3240a_300_252.jpg

Η λίμνη του μυστηρίου κράτησε και πάλι τα μυστικά της, από τους Ρώσους και όλο τον κόσμο. Είναι μια υπόγεια λίμνη της Ανταρκτικής, έχει μήκος 250 χιλιόμετρα, πλάτος 50 χιλιόμετρα και φτάνει σε βάθος 800 μέτρων.

Λέγεται λίμνη Βοστόκ, βρίσκεται 4 χιλιόμετρα κάτω από τους πάγους και κανείς δεν την έχει εξερευνήσει για εκατομμύρια χρόνια. Το ενδιαφέρον είναι προφανές καθώς η εξερεύνηση της είναι πιθανόν να δώσει πληροφορίες στους επιστήμονες για ανακάλυψη μικροβίων και αρχέγονες μορφές ζωής.

Η ομοιότητα της λίμνης με υπόγειους ωκεανούς του Δία, της Ευρώπης και άλλων πλανητών και δορυφόρων, μπορεί να οδηγήσει σε ανακαλύψεις σχετικά με πιθανές εξωγήινες μορφές ζωής.

Η Βάλερι Λούκιν του Ρωσικού Ινστιτούτου Αρκτικής και Ανταρκτικής Εξερεύνησης (AARI) δήλωσε: «Είναι σα να εξερευνούμε ένα ξένο πλανήτη, όπου κανείς δεν έχει ξαναπάει. Δε γνωρίζουμε τι θα συναντήσουμε».

Κι όμως η προσπάθεια των Ρώσων σταμάτησε κυριολεκτικά στο παρά πέντε. Η γεώτρηση έφτασε μόλις πέντε μέτρα πάνω από την επιφάνεια της λίμνης αλλά μετά έπρεπε να φύγουν γιατί ήρθε ο χειμώνας στην Ανταρκτική.

Γέμισαν το φρεάτιο της γεώτρησης με κηροζίνη και αντιψυκτικό υγρό και θα περιμένουν τον Δεκέμβριο για να επανέλθουν και να ερευνήσουν επιτέλους τη λίμνη με ένα αποστειρωμένο ρομποτικό σκάφος αγνοώντας τις αντιδράσεις άλλων επιστημόνων για τον κίνδυνο μόλυνσης ενός πραγματικά παρθένου περιβάλλοντος.

Η λίμνη εντοπίστηκε από βρετανικό ραντάρ το 1970 και το 1993 επιβεβαιώθηκε η ύπαρξή της. Υπάρχουν 140 τέτοιες λίμνες στην Ανταρκτική και η μελέτη τους σίγουρα θα προσφέρει πολλές γνώσεις. Προς το παρόν ο Ρωσικός σταθμός Βοστόκ έχει καταγράψει την χαμηλότερη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί στη Γη – 89,2 βαθμούς Κελσίου.

Newsport

Διολκός

http://mystikos-planitis.blogspot.com/


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Το μεγάλο μυστήριο με το Ολλανδικό πλοίο Ourang Medan

%25CE%259C%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%25A4%25CE%2597%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%259F_%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%259D%25CE%2593%25CE%259A_%25CE%259C%25CE%2595%25CE%259D%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%259D.gif

Τον Ιούνιο του 1947

δύο Αμερικανικά φορτηγά πλοία τα "πόλη της βαλτιμόρης" (City of Baltimore), και "Ασημένιο αστέρι" (Silver Star), καθώς πλέουν στα στενά της Μαλάκα (Malacca),κοντά στην Ινδονησία, πιάνουν ενα σήμα στους ασυρμάτους τους απο ένα ολλανδικό εμπορικό πλοίο που έπλεε στην περιοχή και ονομάζονταν "Ουράνγκ μεντάν" (Ourang Medan). Το τί συνέβη απο εκεί και μετά αποτελεί ένα απο τα μεγαλυτερα μυστήρια της Ναυτιλίας.

Διαβαστε

Οπως αναφέραμε, Τον Ιούνιο του 1947,δύο Αμερικανικά φορτηγά πλοία τα "πόλη της βαλτιμόρης" (City of Baltimore),και "Ασημένιο αστέρι" (Silver Star),πιάνουν ενα σήμα στους ασυρμάτους τους απο ένα ολλανδικό εμπορικό πλοίο που έπλεε κοντά στην περιοχή όπου βρίσκονταν (ινδονησία) και ονομάζονταν "Ουράνγκ μεντάν" (Ourang Medan).Ο Ασυρματιστής αυτού του πλοίου, αναφερει πως όλοι οι επιβαίνοντες καπετάνιος, αξιωματικοί αλλα και ναυτές στο πλοίο του,ηταν νεκροί ενώ λιγο μετά αρχίζει να φωναζει μέσω του ασυρμάτου,και καθώς το σήμα χαλούσε,φώναξε "πεθαίνω".Οταν τελικά τα δύο Αμερικανικα φορτηγά πλοία σπευδουν στο σημείο οπου ειχε δηλώσει ο ασυρματιστής και εντοπίζουν το "Ουράνγκ μεντάν",το πλήρωμα ενός απο αυτά,του Silver Star,επιβιβαζεται στο φαινομενικά φυσιολογικό Ourang Medan,για να διαπιστωσουν τελικά πως όλο το πλήρωμα ήταν Νεκροί

ghost_ships_ourang_medan-.jpgΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ

Το πληρωμα του Silver Star που επιβιβάστηκε πάνω στο Ourang Medan διαπίστωσε πως όλα τα πτώματα (μέλη του πληρώματος), πάνω στο πλοίο ειχαν ανοιχτα τα μάτια τους,ενώ φαίνονταν σαν κάτι να τους ειχε τρομοκρατήσει πριν πέθάνουν. Επίσης σε κανενα πτώμα δεν υπηρχε κάποιο ορατό σημάδι τραυματισμού, ενώ σε καποιο σημείο του πλοίου υπήρχε ο σκελετός ενος σκύλου. Καθώς το πλήρωμα του Silver Star εξερευνούσε τα πτώματα ξαφνικά ξεσπάει -απο το πουθενά- μια φωτιά στο κυττος, αναγκάζοντας το πλήρωμα του Silver Star να το εκκενώσουν,πριν αυτό τελικά βυθιστεί εξαιτίας της Φωτιάς. Για τα πληρώματα των δύο Αμερικανικων Φορτηγών πλοίων ηταν μια πρωτόγνωρη κατασταση : Ειχαν λάβει ένα σήμα κινδύνου απο ένα πλοίο στην περιοχή,το εντοπιζουν, αποβιβάζονται και διαπιστώνουν πως όλοι ήταν νεκροί και στην συνέχεια ξεσπάει μια φωτιά η οποία προκαλεί τεράστια ζημιά στο πλοίο και το βυθίζει μπροστά στα μάτια τους.Ηταν κάτι εξαιρετικά μυστήριο.

straitsmalaccamap.jpgΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Αμέσως μετά το περιστατικό,τα δύο Αμερικανικά πλοία ειδοποιούν την Αμερικανική ακτοφυλακή η οποία ξεκινάει εκτεταμενες ερευνες για το πλοίο με το όνομα Ourang Medan και του πού και σε ποιόν αυτό ανήκει.Η Αμερικανική ακτοφυλακή ανακαλυπτει πως το όνομα "Ourang Medan" ήταν απο την Ινδονησία και πως το "Medan" ηταν η μεγαλυτερη πόλη της Σουμάτρας (Ινδονησία). Το "Ourang Medan" σήμαινε "Ο Ανθρωπος απο το Μεντάν". Ωστόσο το περίεργο της Κατάστασης ήταν πως η Αμερικανική ακτοφυλακή δεν βρήκε τίποτα άλλο σχετικά με αυτό το πλοίο : Ουτε σε ποιόν άνηκε,ουτε ποιός ήταν ο προορισμός του αλλα και ούτε αν υπήρξε ποτέ ενα τετοιο πλοίο.Η Αμερικανική ακτοφυλακή υπέθεσε πως τα πληρώματα των δύο Αμερικανικών Φορτηγών πλοίων λεγανε ψέματα σχετικά με το περιστατικό,αλλα μετά απο ερευνες και ανακρίσεις τα πληρώματα των Αμερικανικών πλοίων που εσπευσαν σε βοήθεια έλεγαν ακριβώς τα ίδια πράγματα.Παρολαυτά οι Αμερικανική ακτοφυλακή ερευνησε εξονυχιστικά τα Ολλανδικά αρχεία νηολόγισης πλοίων για να διαπιστωσουν πως απλά δεν υπάρχει ένα τετοιο πλοίο.Τι στο καλό έγινε εκείνη την μέρα στα στενά της Ινδονησίας ; Η Αμερικανική ακτοφυλακή ειχε τις αναφορές δύο φορτηγών πλοίων σχετικά με το περιστατικό αλλα και την επικοινωνία των πλοίων αυτών αναφέρωντας το περιστατικό,την εκρηξη και την βυθιση ενος πλοίου με το όνομα "Ourang Medan".Επίσης ειχε τις μαρτυριες ολου του πληρώματος του "Silver Star" που εσπευσε και αποβιβάστηκε στο "Ourang Medan".Ωστόσο δεν μπορούσε να βρεί αν αυτό το πλοίο υπάρχει ή όχι !

ourang-medan.jpgΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ

Πολλοι ερευνητές μετά το περιστατικό εσπευσαν να ερευνήσουν σχετικά με την ύπαρξη ή όχι του "Ourang Medan" και το εάν το περιστατικό που ανέφεραν τα δύο Αμερικανικά φορτηγά πλοία ήταν αληθινό. Πολλοι ερευνητες θεωρούν πως η μαρτυρία των πληρωματων δύο πλοίων ηταν Αληθινή και πως το "Ourang Medan" ειχε εμπλακεί σε πράξεις λαθρεμπορίας χημικών ουσιών, όπως κυανιούχου καλίου και νιτρογλυκερίνης ή ακόμη και μεταφορά χημικών όπλων.Ηταν συνεπώς ένα "παράνομο" πλοίο που δεν φαινόταν πουθενά.Οσον αφορά τους Θανάτους του πληρώματος υποστηρίζουν πως ισως το νερό της θάλασσας εισήλθε στο πλοίο (μεσω καποιας θαλασσοταραχής) το οποίο αντέδράσε με το χημικό φορτίο απελευθερώνοντας τοξικά αέρια, τα οποία στη συνέχεια προκάλεσε τον θάνατο του πλήρωματος με τον τρόπο που περιγραψαν οι Αντρες του Silver Star που επιβιβαστηκαν πάνω στο πλοίο και τους βρηκαν νεκρούς.Αργότερα, το νερό της θάλασσας αντέδρασε με τη νιτρογλυκερίνη, που προκαλεσε την πυρκαγιά την έκρηξη και την βύθιση του "Ourang Medan".Μια άλλη θεωρία

υποστηρίζει ότι μια πυρκαγιά άναβε απαρατήρητα, πιθανώς από δυσλειτουργία στο σύστημα του λέβητα του πλοίου η οποία θα μπορούσε να είναι υπεύθυνη για το ναυάγιο αλλά και τον θάνατο του πληρώματος από το μονοξείδιο του άνθρακα. Η φωτιά αργότερα πήρε μεγάλες διαστάσει και βύθισε το πλοίο.

ourang-medan-shipghost-ship111.jpgΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ UFO

Μια καπως "τραβηγμένη" θεωρία σχετικά με το μυστήριο του "Ourang Medan",κανει λόγο για την επίθεση στο πλοίο απο εξωγήινους και UFO και γενικώς την πραγματοποίηση παραφυσικών φαινομένων που προκαλεσαν τον θάνατο του πληρώματος.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟΣ

Μετά απο την επίσημη Αναφορά του περιστατικού με το "Ourang Medan" απο την Αμερικανική ακτοφυλακή το 1952,δεν έχει γινει δυνατό να εντοπιστεί η παραμικρή πληροφορία για την υπαρξη αυτού του πλοίου. Κυριολεκτικά ειναι ενα πλοίο Φάντασμα,οπου οι μονοι που υποστηρίζουν πως το είδαν με σιγουριά είναι τα πληρώματα δύο Αμερικανικών φορτηγών πλοίων.Ερευνητές του περιστατικου ψάχνωντας στα αρχεία της Lloyd's Shipping Register (ασφαλιστικής πλοίων),δεν εχουν βρεί το παραμικρό.Ηταν προϊόν της Φαντασίας του πληρώματος δύο Φορτηγών πλοιων ; Ηταν πραγματικότητα ; ηταν παραφυσικά φαινόμενα ; Το μυστήριο με το "Ourang Medan" παραμένει ενας μεγάλος γρίφος

p://www.anoixtomualos.gr

http//www.anoixtomualos.gr

ΠΗΓΗ : Περίεργα - PERIERGAA: Το μεγάλο μυστήριο με το Ολλανδικό πλοίο Ourang Medan


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

σκέψου τι έχουμε να δούμε (αν προλάβουμε) όταν θα εξερευνηθούν πλήρως και οι ωκεανοί.....

στο θέμα με τον Αγ.Διονύσιο...όταν ξεθάφτηκε του έλειπε ένα κομμάτι απο τη μύτη και δυο μπροστινά δόντια...εγω στο όνειρό μου (το βλέπω μπροστά μου δηλαδή και τώρα γιατί ήταν πολύ έντονο) θυμάμαι οτι του έλειπε η μύτη,ήταν σαν κομμένη γενικώς ένα πρόσωπο παραμορφωμένο και το χέρι σχεδόν παράλυτο,κρατούσε κι ένα βιβλίο αλλά δεν ξέρω τί βιβλίο μπορεί να ήταν αυτό..ενδεχομένως βέβαια να μην είναι κι αυτός αλλά εγω να έχω πιστέψει απο αυτά που έχω διαβάσει οτι είναι αυτός,όπως και να 'χει εγω θέλω να πάω να προσκυνήσω για μένα πρώτα απ'ολα κι όποιος προστάτης Αγιος και να είναι ας με φωτίζει πάντα..(και μια δουλειά να βρω να στεριώσω αν μ'ακούς!)


io6Qp3.png

TyPTp2.png

Link to comment
Share on other sites

Για περισσότερα από εκατό χρόνια, ο θρύλος του Ιπτάμενου Ολλανδού «στοιχειώνει» τις συζητήσεις των ευρωπαίων ναυτικών. Ποια είναι όμως η ιστορία του πολυθρύλητου πλοίου-φάντασμα...;

Ολόκληρη η ναυτιλιακή Ιστορία είναι γεμάτη από πλοία που έφευγαν για μακρινούς προορισμούς και που ποτέ δεν έφταναν εκεί, ηττημένα από τα τρομερά στοιχεία της Φύσης. Κάποια από αυτά, σύμφωνα με το θρύλο, δεν στέριωσαν στα αβυσσαλέα νεκροταφεία που αποτελούσαν οι βυθοί των ωκεανών, αλλά συνέχισαν να διασχίζουν τις θάλασσες, στοιχειώνοντας τα πελάγη. Ο Ιπτάμενος Ολλανδός αποτελεί ζωντανό κομμάτι αυτού του στόλου - φάντασμα.

Πολλοί ήταν οι ναυτικοί εκείνοι που ορκίζονταν σε ότι πιο ιερό είχαν ότι ήταν μάρτυρες μιας ακόμα εμφάνισης του πλοίου φάντασμα. Ο πιο διάσημος ανάμεσά τους ήταν ο νεαρός δούκας του Γιορκ, ο μελλοντικός βασιλιάς George V της Αγγλίας.

Ο δούκας, δεκατριών χρονών τότε, ταξίδευε ως σημαιοφόρος της Royal Navy με το πλοίο Bacchante, το οποίο πραγματοποιούσε το γύρο του Κόσμου. Τη νύχτα της 11ης Ιουλίου 1881, το πλοίο βρισκόταν στα ανοιχτά των αυστραλιανών ακτών. Ένα αμυδρό φως εμφανίζεται από το πουθενά στο σκοτάδι, 200 περίπου μέτρα από το πλοίο, και μαζί μ' αυτό ξεπροβάλλει ανά πλοίο περιτριγυρισμένο από μια τρομακτική κοκκινωπή αύρα, και "κόβει" το δρόμο στο πλοίο της Royal Navy. Τα κατάρτια του πλοίου - φάντασμα διακρίνονται πεντακάθαρα κάτω από αυτό το παράξενο φωσφορούχο φως.

Κάποιοι από το πλήρωμα τρέχουν στην πρύμνη για να δουν στα ανοιχτά το φαινόμενο που όμοιό του δεν έχουν ξαναδεί, αλλά το πλοίο εξαφανίζεται στο σκοτάδι το ίδιο μυστήρια όπως και εμφανίσθηκε. Ο δούκας του Γιορκ, όπως και δώδεκα άλλα μέλη του πληρώματος, παρατηρούν αποσβολωμένοι το θέαμα. Ο μελλοντικός βασιλιάς George V είναι πεπεισμένος πως μόλις είδε τον θρυλικό Ιπτάμενο Ολλανδό, παρά του ότι ο τύπος του πλοίου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τη ίδια νύχτα, λέγεται, ο ναύτης που αντελήφθη πρώτος το πλοίο - φάντασμα έπεσε από ένα κατάρτι και σκοτώθηκε. Μερικές εβδομάδες αργότερα, ο ναύαρχος του πλοίου πεθαίνει. Για κάποιους, τα δραματικά αυτά γεγονότα συνδέονται με την περίεργη εμφάνιση του πλοίου, την οποία κανείς ποτέ δεν μπόρεσε να εξηγήσει.

Ο θρύλος του πλοίου - φάντασμα που βρισκόταν υπό τη διοίκηση ενός "ιπτάμενου Ολλανδού" ξεκινά τον 17ο αιώνα, χωρίς όμως να υπάρχει πάνω σ' αυτό πλήρης συμφωνία απόψεων. Σύμφωνα με μια διαδεδομένη άποψη, το αφεντικό του πλοίου -ο Ολλανδός - είναι ένας καπετάνιος με το όνομα Barent Fokke, ο οποίος ζει στο Άμστερνταμ γύρω στο 1650. Οι θυμοί και οι πομπές του είναι γνωστοί σε όλους τους ναυτικούς, και το πλοίο του είναι εκ μακρόν το πιο γρήγορο απ' όλα. Μπορεί να κάνει την απόσταση Άμστερνταμ - Μπατάβια σε τρεις μόλις μήνες, εκπληκτικό κατόρθωμα για την εποχή, κατόρθωμα ακατόρθωτο αν -σύμφωνα με πολλούς- δεν επέμβει ο ίδιος ο Διάβολος. Έτσι, όταν το πλοίο του εξαφανίζεται μια μέρα στη θάλασσα, γεννιέται ένας θρύλος που το θέλει να διασχίζει στους αιώνες τις θάλασσες, καταραμένο γιατί διέπραξε συμφωνία με το Διάβολο. Σύμφωνα με κάποια άλλη εκδοχή, ο καπετάνιος του καταραμένου πλοίου λεγόταν Van der Staten και τιμωρήθηκε να περιπλανιέται αιωνίως στις θάλασσες γιατί σάλπαρε για τα ανοιχτά μια Μεγάλη Παρασκευή.

Πάντως, ο πιο διαδεδομένος θρύλος είναι εκείνος που μας μιλά για έναν καπετάνιο με το όνομα Van der Decken. Με το πλοίο του κατευθύνεται από την Ολλανδία προς τις ανατολικές Ινδίες, όταν πέφτει σε μια βίαιη καταιγίδα στα ανοιχτά του ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας. Υπερβολικά σίγουρος στο ταλέντο που έχει να οδηγεί τα πλοία και παρά τις προτροπές του πληρώματος, ο Van der Decken προκαλεί με υπεροψία τον Παντοδύναμο να βυθίσει το πλοίο αν είναι ικανός. Το πλοίο τη γλιτώνει, αλλά ο καπετάνιος, για τιμωρία που βλαστήμησε τον Παντοδύναμο, καταδικάζεται από Εκείνον να περιφέρεται αιωνίως στις θάλασσες...

Η ιστορία πλανάται προφορικά για αιώνες μέχρι που ο γερμανός ποιητής Χάϊνριχ Χάϊνε, φτιάχνει στα 1830 μια γραπτή ιστορία. Εκεί, ο περιπλανώμενος ναυτικός ελευθερώνεται από την κατάρα μέσω της αγάπης μιας γυναίκας που δέχεται να πεθάνει για να του επιτρέψει να βρει την ειρήνη. Το πλοίο του με τα κόκκινα πανιά το καταπίνουν για πάντα τα κύματα του αρχιπελάγους.

Ο διάσημος γερμανός συνθέτης Ρίτσαρντ Βάγκνερ θα εμπνευστεί από το κείμενο του Χάϊνε και θα συνθέσει στα 1843 την όπερά του "Το πλοίο φάντασμα".

Το 1887, το πλήρωμα του αμερικάνικου πλοίου Orion, κατευθυνόμενο από το Σαν Φρανσίσκο στην Κίνα, παρατηρεί στα ανοιχτά μπροστά του ένα παλιό τρικάταρτο ιστιοφόρο που φωτίζεται από ένα παράξενο άσπρο φως. Για μια στιγμή το ιστιοφόρο πλησιάζει για να εξαφανιστεί ξαφνικά τη στιγμή που οι ακτίνες του φεγγαριού σκεπάζονται από σύννεφα. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το ότι τα πανιά του είναι ορθάνοιχτα, τη στιγμή μάλιστα που φυσά ένας πολύ βίαιος άνεμος.

Το 1939, ένα παρόμοιο ιστιοφόρο γίνεται αντιληπτό από την ξηρά από μια εκατοστή ανθρώπων που βρίσκονται σε μια ακτή της Νότιας Αφρικής, στα νοτιοανατολικά του ακρωτηρίου. Το ιστιοφόρο που έχει πάντα τα πανιά του ορθάνοιχτα διασχίζει τη θάλασσα με μεγάλη ταχύτητα, παραδέρνεται μέσα σε μια δυνατή τρικυμία, πότε βυθίζεται και πότε ξαναφαίνεται, τη στιγμή που δεν υπάρχει η παραμικρή πνοή ανέμου, για να εξαφανιστεί μυστηριωδώς μπροστά στα έκπληκτα μάτια των ανθρώπων της παραλίας.

Το πλοίο φάντασμα με τα τρία κατάρτια θα θεαθεί ακόμα μια φορά στα 1942, κι έκτοτε σπανίως θα αναφερθεί κανείς με σιγουριά σε κάποια περίεργη εμφάνιση. Η εποχή των μοντέρνων πλοίων φαίνεται να έχει καταφέρει ένα μοιραίο χτύπημα στο θρύλο, όπως άλλωστε και σε έναν κάποιον ρομαντισμό για τις ιστορίες της θάλασσας...

Πέρα από το θρύλο, δύσκολα θα βρει κανείς στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη πλοίων - φαντασμάτων. Θα μπορούσε κάποιος να κάνει λόγο για αντανάκλαση μέσα στο χρόνο. Για γεγονότα δηλαδή που συνυπάρχουν στο χώρο. Το πλοίο φάντασμα, θα μπορούσε άνετα να μην είναι κάθε φορά το ίδιο και το αυτό, αλλά κάποια διαφορετικά ανά περίπτωση ιστιοφόρα μιας συγκεκριμένης εποχής, των οποίων η αντανάκλαση γινόταν ορατή σε κάποια μεταγενέστερη εποχή. Εκείνο δηλαδή που έβλεπαν οι θαλασσοπόροι ήταν το πλοίο όπως ακριβώς υπήρχε και κινούνταν στη θάλασσα της εποχής του, και όχι στη θάλασσα μέσα στην οποία έπλεαν οι ίδιοι. Αν κάποιος δηλαδή βρισκόταν πάνω στο πλοίο φάντασμα, δε θα ήταν ικανός να δει το μεταγενέστερο πλοίο, εκείνο δηλαδή του οποίοι οι ναυτικοί το κοιτούσαν έκπληκτοι! Κι αυτό διότι το παρελθόν έχει υπάρξει, το μέλλον όμως όχι. Για να το καταλάβουμε καλύτερα να αναφέρουμε το παράδειγμα μιας θερμικής φωτογραφικής μηχανής όπως εκείνης που λέγεται πως κατασκευάσθηκε πριν από χρόνια σε εργαστήριο των ΗΠΑ, και η οποία μπορεί να φωτογραφήσει το κοντινό παρελθόν: αν φωτογραφήσουμε με μια συνηθισμένη φωτογραφική μηχανή ένα χώρο όπου βρισκόταν πριν από μισή ώρα ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο και τώρα είναι άδειος, θα πάρουμε εμφανίζοντας τη φωτογραφία μας τον άδειο χώρο που φωτογραφήσαμε. Είναι λογικό. Αν όμως φωτογραφήσουμε το χώρο με μια υπερευαίσθητη θερμική φωτογραφική μηχανή, εκείνο που θα πάρουμε θα είναι μια αμυδρή αλλά συγκροτημένη εικόνα από το αυτοκίνητο που υπήρξε εκεί πριν από μισή ώρα! Κι αυτό γιατί το όχημα είχε θερμότητα η οποία παρέμεινε στο χώρο για λίγο ακόμα χρόνο. Φωτογραφίζουμε δηλαδή το παρόν και βλέπουμε το παρελθόν!

Ωστόσο, στις θρυλικές επαναλαμβανόμενες εμφανίσεις του Ιπτάμενου Ολλανδού υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά, όπως καιρικές συνθήκες, που δεν επιτρέπουν τον αντικατοπτρισμό: τοπική ομίχλη, μια αίσθηση σκοταδιού... Ο αντικατοπτρισμός θέλει συνήθως πεντακάθαρες καιρικές συνθήκες. Αυτό δείχνει ότι ίσως και να μην επρόκειτο περί αντικατοπτρισμού. Σίγουρα, η διαστολή του χρόνου έχει κάποια σχέση με τις εμφανίσεις των πλοίων - φαντασμάτων. Είναι πολύ πιθανό κάποιες τραγωδίες, κάποια βίαια πάθη, να άφησαν σημάδια στο χώρο και να δημιούργησαν ένα μαγνητικό πεδίο σε υποατομικό επίπεδο. Είναι ενδεχομένως κι αυτοί με τον τρόπο τους κάποιοι αντικατοπτρισμοί του παρελθόντος.

Το 1928, μια ομάδα γάλλων κινηματογραφιστών, βρέθηκε στο Μαρόκο μπροστά σε ένα εκπληκτικό θέαμα: είδαν ψηλά στον ουρανό ένα στόλο πλοίων με ανοιχτά πανιά να ταξιδεύει από τον Ατλαντικό προς το εσωτερικό της Σαχάρας. Ο στόλος πέρασε αργά στον ουρανό και χάθηκε στην έρημο. Τα πλοία φαίνονταν πάρα πολύ παλιά. Είχαν πανιά και παράξενα φλάμπουρα στα κατάρτια τους. Όταν οι φωτογράφοι συμβουλεύτηκαν ιστορικές πηγές, διαπίστωσαν ότι τα πλοία που είδαν έμοιαζαν με εκείνα που χρησιμοποιούσαν η Ισπανία και η Πορτογαλία για υπερατλαντικά ταξίδια στο 14ο αιώνα. Σύμφωνα με τα πορτογαλικά και τα ισπανικά αρχεία, οι σημαίες ήταν του ισπανικού και πορτογαλικού ναυτικού αλλά υπήρχε και ένα τούρκικο πλοίο. Ερευνώντας για την περίπτωση του τελευταίου, βρήκαν ότι μόνο μια φορά, στο 14ο αιώνα, οι ενωμένοι στόλοι της Ισπανίας και Πορτογαλίας συνόδευσαν ένα τούρκικο πλοίο στον Ατλαντικό...

Supernatural.gr


io6Qp3.png

TyPTp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μόλις διάβασα τη μελέτη για το θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου που έβαλε η Ρηνιώ. Τελικά, όσο πιο "κοντά" στην αλήθεια για το θάνατο του μεγάλου στρατηλάτη πέφτουν οι επιστήμονες, τόσο πιο μυστήριος είναι ο θάνατός του.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πάω κι αγοράζω ταυ για να βάλω όλα τα φις των ηλεκτρικών συσκευών. Μια Νούρσάγιεντα να είχαμε όλοι θα γλιτώναμε από το μπριζομάνι. Αναφέρομαι στο ποστ με τη γυναίκα που φυτρώνουν καλώδια στην κοιλιά της.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΙ... ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΙΚΕΛΙΑ-ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ "ΤΡΕΛΑΝΕΙ" ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

164569719.jpg

Εδώ και πάνω από μια εβδομάδα, τα ψηφιακά ρολόγια και αναλογικά ρολόγια, στη Σικελία, έχουν βαλθούν να... τρελάνουν τους ιδιοκτήτες τους, καθώς δείχνουν την ώρα, 15 λεπτά πιο αργά (!), όπως τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, γεγονός που δεν μπορούν να... εξηγήσουν.

Οι μυστηριώδεις αλλαγές "τράβηξαν" την προσοχή δύο νεαρών ντόπιων κατοίκων, οι οποίοι

δημιούργησαν και σχετική σελίδα στο Facebook.

Ένας από τους νεαρούς, ο Francesco Nicosia, δήλωσε στο γαλλικό διαδικτυακό περιοδικό Rue89:

"Συνειδητοποίησα πως κάτι ήταν λάθος, όταν άρχισα να πηγαίνω στη δουλειά μου, νωρίτερα. Μετά από κάποια έρευνα, διαπίστωσα ότι δεν ήμουν ο μόνος. Είναι αρκετά σπάνιο αυτό που συμβαίνει στη Σικελία".

Οι ειδικοί αποδίδουν το παράξενο φαινόμενο στην ηφαιστειακή δραστηριότητα της Αίτνα και τις και ηλιακές εκρήξεις.

Μεταξύ των πιο αξιόπιστων εξηγήσεων, είναι η ηλεκτρική διαταραχή που προκαλείται από υποβρύχια καλώδια.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πάω κι αγοράζω ταυ για να βάλω όλα τα φις των ηλεκτρικών συσκευών. Μια Νούρσάγιεντα να είχαμε όλοι θα γλιτώναμε από το μπριζομάνι. Αναφέρομαι στο ποστ με τη γυναίκα που φυτρώνουν καλώδια στην κοιλιά της.

Αν μπορούσε να παράγει και ρεύμα,θα μου ήταν εξαιρετικά χρήσιμη,όταν έχει διακοπή η ΔΕΗ και τρέμει το φυλλοκάρδι μου για τον αναπνευστήρα!!:-P:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κορίτσια, ακούστε σχετικά με τον Προφήτη Ηλία και τα τελευταία νέα. Τώρα το απόγευμα αργά επέστρεφα από σινεμά της Γλυφάδας που είχα πάει τη μικρή μου. Παρατήρησα αρκετά προσεκτικά την τοποθεσία της εκκλησίας που φαίνεται από πολλά σημεία της διαδρομής που ακολούθησα. Καταρχήν, από μακριά δεν φαίνεται τίποτα από αυτό που είδαμε στο βίντεο και στο χάρτη του google. Στο σπίτι μελέτησα το χάρτη και πρόσεξα το εξής: δεν είναι ο Προφήτης Ηλίας το σημείο που γίνεται λόγος στο βίντεο, αλλά κάποιο άλλο σημείο αρκετά ψηλότερα από την εκκλησία. Το αποδεικνύω ως εξής: Πηγαίνετε στο χάρτη και πατήστε satellite να βλέπετε την εικόνα όπως πραγματικά είναι από ψηλά. Βρείτε την οδό "Μέγα Σπηλαίου" και ακολουθήστε το τελείωμά της στο βουνό. Εκεί υπάρχει ένα μονοπάτι και μάλιστα από κάτω στην αρχή του μονοπατιού θα δείτε και ένα γήπεδο. Το μονοπάτι αυτό είναι ζιγκ ζαγκ και τελειώνει κάπου περίπου στη μέση του βουνού. Στο σημείο που τελειώνει, αν μεγενθύνετε την εικόνα τέρμα θα δείτε το εκκλησάκι άσπρο-μπλε. Τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω. Πηγαίνοντας τώρα με κατεύθυνση προς τα δεξιά θα εντοπίσετε ένα φαρδύτερο και άσπρο μονοπάτι. Ακολουθήστε το και θα σας βγάλει αρκετά ψηλότερα στο σημείο με τα άσπρα χρώματα και τις εισόδους που λέει το βίντεο.

Ελπίζω να σας έδωσα κατανοητές οδηγίες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...