Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 15 λεπτά , linaa είπε:

      Ε τα κοιτάει όλα για να δει πως ξεκινάει ο κύκλος . Αν υπάρχει καμία κύστη με τι μέγεθος ξεκινάει το ενδομήτριο κτλ. 

      Τις καταβολές αυτού του κύκλου 

      Ναι ναι εχεις δικιο.. για κυστες κυριως κοιτανε! Πωπω.. τα εχω ξεχασει! Σ ευχαριστω πολυ κοριτσι!

      πρίν από 6 λεπτά , kate82 είπε:

      Χμμμ καλημέρα λενιω  ,εμένα δεν μ είπαν κάτι τέτοιο μόνο να κάνω εξετάσεις αίματος τις πρώτες μέρες περιόδου και μετά την 10 μέρα μέρα πάλι εξετάσεις και υπερυχο

      Ε τελικα οντως ο καθε γιατρος κανει τα δικα του. Εμενα αιματος δε ζηταει. Τι να πουμε..!

      πρίν από 1 λεπτό , Lila86 είπε:

      Κι εμένα δεν μου είχαν ζητήσει υπέρηχο στη περίοδο αλλά το έχω ξανά ακούσει εδώ που το γράφουν τα κορίτσια

      Αλλες κανουν υπερηχο.. αλλες ορμονολογικες.. και παει λεγοντας. Διαφορετικα ο καθε γιατρος..! 

      • Μου αρέσει 2

ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ...


TARA

Recommended Posts

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΝΣΕΒΕΡΟ

severo02.jpgcorradini.jpgSan+Severo.jpgIl+Cristo+Velato.jpgsevero13.jpgcristovelato.jpgAntonio+Corradini+La+Pudicizia.jpgdisinganno.jpg

Από τα πιο αινιγματικά αγάλματα του Σανσεβέρο!Ποιά τρομερά μυστικά κρύβονται κάτω από τα μαρμάρινα πέπλα που μοιάζουν με αληθινό και διαφανές μετάξι;

Sansevero.jpg

Κι όμως, το δίχτυ, δεν είναι αληθινό. Είναι σκαλισμένο μάρμαρο!

Στη Νάπολη στο παρεκκλήσι τού Σανσεβέρο φιλοξενούνται κάποια παράξενα γλυπτά εξωπραγματικής πλαστικότητας και απαράμιλλου κάλλους. Τα γλυπτά σμιλεύτηκαν τον 18ο αιώνα και είναι ένας άλυτος γρίφος για ερευνητές και ειδικούς επιστήμονες. Τα αγάλματα είναι κατασκευαστικά αδύνατον να πραγματοποιηθούν γιατί κυριολεκτικά υπερβαίνουν τις πλαστικές ιδιότητες τού μαρμάρου ή τις δυνατότητες των ανθρώπινων εργαλείων!

Και πράγματι, η σινδόνη του «Κεκαλυμμένου Χριστού» τού Τζουζέπε Σανμαρτίνο και το πέπλο τής «Σεμνότητας» τού Αντόνιο Κοραντίνι αποτελούνται ούτε λίγο ούτε πολύ από… διαφανές μάρμαρο! Κυριολεκτικά!

Μάρμαρο που σμιλεύτηκε σε πάχος μόλις 2-3 χιλιοστών! Ο επισκέπτης μένει άναυδος, στην ιδέα ότι κάθε ένα από αυτά τα αριστουργήματα, κατασκευάστηκε εξʼ αρχής από μάρμαρο. Αυτό φαίνεται αδιανόητο και στον πιο λογικό άνθρωπο! Είναι αδύνατον η σμίλη και τα άλλα εργαλεία ενός γλύπτη, να περάσουν μέσα στις πολλές πτυχές που σχηματίζει το δίχτυ και να το δημιουργήσουν».

Κι όμως τα αγάλματα είναι εκεί. Υπάρχουν ως ζωντανή απόδειξη. Έχουν και ένα κοινό στοιχείο: οι γλύπτες που τα φιλοτέχνησαν δεν ήταν και τόσο διάσημοι ούτε διέθεταν κάποιες ξεχωριστές ικανότητες (που θα είχαν αποτυπωθεί και σε άλλα έργα τους). Και οι δυο τους όμως συνεργάστηκαν για την κατασκευή των γλυπτών με τον μεγάλο αλχημιστή Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο, τον επονομαζόμενο «Πρίγκιπα τού Σανσεβέρο»!

Όπως δε φαίνεται να προκύπτει από την διασωθείσα συμβολαιογραφική πράξη που συνήφθη στις 25/11/1752 μεταξύ τού Ντι Σάνγκρο και τού Giuseppe Sanmartino, η μαρμάρινη, εξωπραγματικής πλαστικότητας σινδόνη που καλύπτει τον «Κεκαλυμμένο Χριστό» κάποτε υπήρξε… ένα κανονικό βαμβακερό σεντόνι, ένα πέπλο κυριολεκτικά «απολιθωμένο», το οποίο βάσει κάποιας παράξενης αλχημιστικής μεθόδου, μετατράπηκε σε ένα λεπτό στρώμα μαρμάρου αναμεμιγμένο με καρμίνιο! Δηλαδή κανονική μεταστοιχείωση! Και να ʼταν μόνο αυτό; Υπάρχει και μια άλλη απίστευτη δημιουργία τού διαβόητου αλχημιστή που προκαλεί σοκ:

«Δύο σιδερένιοι σκελετοί, ενός άνδρα και μιας γυναίκας που εκτός από τα σιδερένια οστά έχουν περιπλεγμένα γύρω τους με απίστευτη ακρίβεια το κυκλοφορικό σύστημα τού ανθρώπου, και αυτό όμως μεταλλικό! […] Όποιος δει από κοντά το εκπληκτικό αυτό έργο, μένει έκθαμβος από την απίστευτη λεπτομέρεια με την οποία έχουν παρουσιαστεί όλες οι ανθρώπινες φλέβες και αρτηρίες! Ακόμη και οι μικρότερες και πιο ασήμαντες! […] Αυτό που είναι πέραν πάσης αμφιβολίας είναι το ότι κανείς μεταλλουργός ή καλλιτέχνης, όση τέχνη και όσες γνώσεις ανατομίας και αν διαθέτει, δεν μπορεί ούτε σήμερα να κατασκευάσει ένα τέτοιο ακριβέστατο σιδερένιο αντίγραφο τού ανθρώπινου κυκλοφορικού συστήματος!»

«Ταυτόχρονα όμως ο παρατηρητής θα νιώσει μια ανατριχίλα, γιατί αισθάνεται ότι οι τρομερές φήμες που υπάρχουν για το συγκεκριμένo έργο, είναι αλήθεια… Τι λένε αυτές οι φήμες; Ότι ο τρομερός πρίγκιπας εισάγοντας στο αίμα κάποια αλχημιστική ουσία, μετέτρεψε σε σίδηρο το αίμα και τα οστά ενός αληθινού ανθρώπινου σώματος τού οποίου τα υπόλοιπα στοιχεία όταν έλιωσαν άφησαν το σιδερένιο ʽʽυπόλοιπο” που βλέπουμε σήμερα!».

Σύμφωνα δε με τον θρύλο, ο «Πρίγκιπας τού Σανσεβέρο» ο οποίος «στην εποχή του θεωρήθηκε ένας σκοτεινός μάγος που προκαλούσε τρόμο στις λαϊκές μάζες, […] αναζητούσε είτε ʽʽεθελοντές” είτε έβρισκε σώματα πολύ πρόσφατα πεθαμένων ανθρώπων και ασκούσε πάνω τους την τέχνη του!»

Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις, ότι κατά την κατασκευή τους, εφαρμόστηκαν μέθοδοι που δεν είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε και να εξηγήσουμε σήμερα.

Ωστόσο, εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος, μήπως υπάρχουν τρόποι επέμβασης στην ύλη, που διαφεύγουν (ή αποσιωπώνται) από τη σημερινή κατεστημένη επιστήμη...

...Όταν ο νους συνέλθει από το πρώτο σοκ, καθώς αντικρίζει αυτά τα απίστευτα «αγάλματα», έχει δύο επιλογές:

• Να απωθήσει, ή να ερμηνεύσει όπως-όπως αυτό που βλέπει, προστατεύοντας από την κατάρρευση το σύστημα λογικής του...

• Ή να δεχθεί ότι ο φοβερός Πρίγκηπας του Σανσεβέρο μπορούσε πράγματι να μετατρέπει σε μάρμαρο όποια ύλη ήθελε, όπως ρητά λέει το καταπληκτικό συμβόλαιο που έχει διασωθεί και περιέχει μάλιστα και την αλχημιστική συνταγή που χρησιμοποίησε...

Στην πρώτη περίπτωση, ο επισκέπτης, αποχωρεί «ασφαλής», αλλά με ένα μεγάλο ερωτηματικό να πλανάται βαθιά μέσα του.

Στη δεύτερη, νιώθει την επιθυμία να «βουτήξει» στα βαθιά νερά της αλχημείας και των τρομερών γνώσεων που κάποιοι τις κράτησαν μακριά από το κοινό, ως επτασφράγιστο μυστικό, εξασφαλίζοντας έτσι εξουσία και δύναμη για τον εαυτό τους και μόνο...

Στα υπόγεια εργαστήρια του παλατιού του, ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο Σανσεβέρο στο Largo San Domenico Maggiore, αφοσιώθηκε σε πειράματα σκοτεινά και παράξενα, στα πιο διαφορετικά πεδία των επιστημών και των τεχνών. Από τη χημεία και την υδροστατική, ως την τυπογραφία και την μηχανική, πέτυχε καταπληκτικά αποτελέσματα και χαρακτηρίσθηκε «καταπληκτικός» από τους συγχρόνους του. Ωστόσο, όλοι φάνηκαν πάντοτε εξαιρετικά απρόθυμοι να αποκαλύψουν τα «μυστικά» του και τις λεπτομέρειες για τις εφευρέσεις του.

Ο πρίγκιπας μιλούσε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες, όπως επίσης αραβικά και εβραϊκά. Κινήθηκε σε υψηλότερους κοινωνικούς κύκλους. Ήταν μεγάλος θαυμαστής του Leonardo da Vinci: του εφευρέτη, επιστήμονα και ζωγράφου, που ενδιαφέρθηκε για το ανθρώπινο σώμα, αλλά επίσης και για την αλχημεία, αν και δεν έγινε ποτέ σαφές κατά πόσον αυτός άσκησε την συγκεκριμένη τέχνη.

Στους επιστημονικούς κύκλους, ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο Σανσεβέρο είναι γνωστός ως εφευρέτης: όντας ακόμη φοιτητής, εντυπωσίασε τους δασκάλους του με την κατασκευή ενός πτυσσόμενου μηχανισμού, σώζοντας έτσι μια σημαντική θεατρική παράσταση. Όπως ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, είχε κι αυτός πάθος για τις πολεμικές μηχανές.

Είναι γνωστό ότι ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο ήταν ηγετικό μέλος του Τεκτονισμού. Ήταν, στην πραγματικότητα, ο επικεφαλής της ναπολιτάνικης Μασονικής Στοάς, μέχρι που τον αφόρισε η Εκκλησία. Περιέργως όμως, ο Πάπας Βενέδικτος ο XIV ανακάλεσε πολύ σύντομα τον αφορεσμό του. Για ορισμένους σχολιαστές, αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ο Πάπας ανακάλυψε ότι όλες οι κατηγορίες εναντίον του πρίγκιπα ήταν προϊόν συκοφαντίας και φθόνου από τους εχθρούς και τους πολεμίους του. Για άλλους, ήταν απλώς το αποτέλεσμα πολιτικών ελιγμών που εφάρμοζε ο ποντίφικας, ενώ για κάποιους τρίτους ήταν το αποτέλεσμα μιας σκοτεινής συμμαχίας που συνήφθη μεταξύ των δύο ισχυρών εκείνων ανδρών.

Ο Ντι Σάνγκρο παραδόξως επίσης συνδέεται με τον κόμητα Καλιόστρο (Cagliostro), άλλη μια αινιγματική φυσιογνωμία και έναν από τους πιο διάσημους Τέκτονες, ο οποίος σύμφωνα με την παράδοση ήταν εμπνευστής του.

Το 1790, μπροστά σε ένα δικαστήριο της ρωμαϊκής Ιεράς Εξέτασης, ο Καλιόστρο ισχυρίστηκε ότι όλες οι γνώσεις του σχετικά με την αλχημεία (αυτή ήταν η κατηγορία που τον βάραινε), προέρχονταν από «έναν πρίγκιπα ο οποίος είχε ένα μεγάλο πάθος για τη χημεία» και πως εκείνος τον είχε διδάξει, πολλά χρόνια πριν στη Νάπολη.

Οι δικαστές δεν τον πίστεψαν και δεν έδωσαν καμία βαρύτητα στα λόγια του. Εν τούτοις, κανένα στοιχείο σχετικά με αυτή τη δίκη δεν είναι διαθέσιμο! Όλα τα πρακτικά από τη δίκη χαρακτηρίστηκαν απόρρητα και μέχρι σήμερα παραμένουν εγκλωβισμένα στο εσωτερικό του Βατικανού…

Ο πρίγκιπας συνέχισε να πειραματίζεται στο κελάρι του παλατιού του, στο San Domenico Maggiore. Όμως οι φήμες για τα παράξενα πειράματα δεν μπορούσαν να καταλαγιάσουν. Ανησυχητικοί ψίθυροι έλεγαν πως ο πρίγκιπας κωδικοποιούσε την εργασία του με παράξενα σύμβολα. Πιστεύεται μάλιστα ότι μέσα στην εκκλησία του Σανσεβέρο περιέχεται πράγματι μια κρυπτογραφημένη μασονική επιγραφή, ένα μήνυμα που πολλοί έχουν προσπαθήσει να ξεδιαλύνουν, πλην όμως ανεπιτυχώς.

Όταν εξετάζουμε το εκκλησάκι σήμερα, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που έχουν συμβολικές προεκτάσεις – πράγματα τα οποία εξηγούν οι ξεναγοί. Μερικά χαρακτηριστικά έχουν «διπλό entendre» (διπλή σημασία), που υποδηλώνουν ότι ο Ντι Σάνγκρο μπορεί να ήταν πράγματι γνώστης κάποιας απόκρυφης παράδοσης, αλλά οι ενδείξεις είναι σποραδικές και μερικές φορές αντιφατικές.

Στο τέλος της βόλτας στο εκκλησάκι, ο επισκέπτης οδηγείται κάτω σε ένα μικρό σπήλαιο. Τα αρχικά σχέδια δείχνουν ότι αυτό το δωμάτιο προοριζόταν για τον ενταφιασμό κάποιων ανθρώπων. Για άγνωστο λόγο όμως, το έργο δεν ολοκληρώθηκε.

Στο δάπεδο υπάρχει μια ορθογώνια μαρμάρινη πλάκα, φανερή ένδειξη ότι εδώ κάποτε είχε εναποτεθεί ο «Κεκαλυμμένος Χριστός» του Giuseppe Sanmartino. Ωστόσο εκεί μέσα, σε δύο γυάλινες προθήκες βρίσκονται οι παράξενοι σκελετοί ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Φλέβες και αρτηρίες και των δύο αυτών ατόμων, παραμένουν απολύτως άθικτες!

Ο σκελετός της γυναίκας, φαίνεται να έχει τα μάτια άθικτα, σχεδόν γυαλιστερά, αλλά με μια πραγματικά τρομοκρατημένη έκφραση. Αλλά αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι οι φλέβες και τα εσωτερικά της όργανα, τα οποία λογικά θα έπρεπε να διαλυθούν αμέσως μετά το θάνατο. Αντʼ αυτού, παραμένουν σε άριστη κατάσταση αιώνες μετά.

Η καρδιά της διατηρείται ολόκληρη και μπορείτε να δείτε ακόμα και τα αιμοφόρα αγγεία μέσα στο στόμα της. Ήταν έγκυος και στην κοιλιά της, είναι ορατός ο πλακούντας από τον οποίο φαίνεται ο ομφάλιος λώρος που ένωνε το έμβρυο.

Πιστεύεται ότι χορηγήθηκε κάποιο είδος ενδοφλέβιας ένεσης με κάποια ουσία, η οποία κατά την είσοδό της στο κυκλοφορικό σύστημα, μπλοκάρισε τα αγγεία σταδιακά, μέχρι του σημείου που προκάλεσε και το θάνατο του θύματος. Σε αυτό το σημείο, η ουσία μπορεί να «μεταλλοποίησε» φλέβες και αρτηρίες, διατηρώντας τις, χωρίς αποσύνθεση.

Άλλοι αναφέρουν ότι η μέθοδος διατήρησης πραγματοποιήθηκε σε πτώματα, αλλά ωστόσο, το αίμα δεν ταξιδεύει σε ένα νεκρό σώμα, πολλαπλασιάζοντας έτσι το μυστήριο.

Εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε και το όνομα του Αλχημιστή, το: di Sangro που ετυμολογικά τουλάχιστον παράγεται από το ισπανικό sangre (αίμα), και που παραπέμπει εύκολα σε προσωνύμιο ανθρώπου που ήξερε τα πάντα σχετικά με το αίμα και την κυκλοφορία του, τότε το μυστήριο όχι μόνο μεγαλώνει αλλά γίνεται και έντονα ανησυχητικό.

Αλλά αυτό δεν είναι και το μόνο πρόβλημα… Η σύριγγα που θα έπρεπε να πραγματοποιήσει την υποδόρια ένεση, εφευρέθηκε εκατό χρόνια αργότερα από έναν χειρουργό της Λυών, τον Carlo Gabriele Pravaz (1791-1853)!

Δεν είναι λοιπόν περίεργο που κουτσομπολιά και άγριες φήμες, ξέσπασαν στη θέα των συγκεκριμένων σκελετών. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο «ήταν μάγος και διαβολικός αλχημιστής που άρπαζε ανθρώπους, με σκοπό να εκτελεί ειδεχθή πειράματα στους οργανισμούς τους».

Και κάτι τελευταίο: Υπάρχει μια μικρή "ανωμαλία" στον Χριστό που καλύπτεται με το πέπλο, καθώς πάνω από το ρουθούνι του, διακρίνεται μια μικρή εσοχή ως εάν η σινδόνη να έχει διηθηθεί από την ανάσα κάποιου που προσπαθεί να εισπνεύσει εναγωνίως αέρα. Αυτός που χρησίμευσε ως μοντέλο για τον Ιησού, ήταν ζωντανός, εκείνη τη στιγμή, προσπαθώντας να ανασάνει, ή νεκρός;

Ο πραγματικός Ιησούς εξαφανίστηκε από τον τάφο του - αλλά δεν είναι ο μόνος. Ο καθένας μπορεί ακόμη να δει την ταφόπλακα του πρίγκιπα στο παρεκκλήσι.

Πέθανε στις 22 Μαρτίου του 1771, «από μια ξαφνική ασθένεια που προκλήθηκε από τα πειράματά του». Κατά τη διάρκεια μιας μακράς νύχτας που πέρασε στο εργαστήριό του, εισέπνευσε κατά πάσα πιθανότητα, ή κατάπιε κάποια τοξική ουσία, η οποία όμως αυτή τη φορά απέβη φονική. Η σαρκοφάγος του, ωστόσο, δεν περιέχει το σώμα του!!! Κάποιος το έκλεψε. Άγνωστο όμως γιατί…

Πηγή: Δίολκος blog

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

etsi ειναι ειναι ευλογημενος ο τοπος μας.ξερετε σημερα ηθρε μια φιλη μου το απογευμα και μου λεγε(εχει χρονια θεμα με τον συζηγο οχι κατι το τρομερο αλλα δεν θελουν να ναι μαζι και καθονται για τα παιδια)να σας πω τι μου βγηκε απο το στομα και χαρακτηριστε με οπως θελετε ομως αυτο ξεστομισα.καθηστε ενωμενοι σαν οικογενεια μεχρι του χρονου γτ συμβαινουν διαφορα μπλα μπλα και βλεπετε.κι ομως το πα,σαν καποια ονειροπαρμενη δηλ. τοσο εχω επηρεαστει κοριτσια


921477wc2fyvv2y2.gif

Link to comment
Share on other sites

Κουφετάκι είτε με συντέλεια, είτε χωρίς συντέλεια του κόσμου, το σημαντικό για μένα είναι ότι τους συμβούλεψες να μη χωρίσουν έτσι εύκολα. Κι αυτό είναι το πιο σωστό, να μην παίρνουν διαζύγιο με τόση ευκολία τα ζευγάρια που έχουν και παιδιά μαζί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κατι ξερεις εσυ:cool:πεσμε και μενα

Δεν ξερω τιποτα. Απλα, οταν υπαρχουν ανθρωποι στο χωρο της εκκλησιας (συνηθως μοναχοι), οι οποιοι μπορουν να χαρακτηριστουν ως αγιοι εν ζωη με τη θαυμαστη ζωη τους και το προορατικο τους χαρισμα, δε μπορω να πιστεψω οτι αυτοι οι ανθρωποι θα παραπλανηθουν... Αυτοι θα ειναι βραχοι για στηριγμα.

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/115313/oi-epikaires-profiteies-tou-geroda-paisiou/


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τιποτα. Απλα, οταν υπαρχουν ανθρωποι στο χωρο της εκκλησιας (συνηθως μοναχοι), οι οποιοι μπορουν να χαρακτηριστουν ως αγιοι εν ζωη με τη θαυμαστη ζωη τους και το προορατικο τους χαρισμα, δε μπορω να πιστεψω οτι αυτοι οι ανθρωποι θα παραπλανηθουν... Αυτοι θα ειναι βραχοι για στηριγμα.

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/115313/oi-epikaires-profiteies-tou-geroda-paisiou/

Συμφωνώ κι εγώ σε αυτό και επαυξάνω προσθέτοντας ότι ο Θεός δε θα αφήσει "τυφλούς" και έρμαια των ισχυροτέρων όσους μετέχουν συχνά της Θείας Κοινωνίας και της Εξομολόγησης. Αυτή είναι η μοναδική "θωράκισή" μας. Ο κόμπος είναι στο πόσο συχνά τα κάνουμε αυτά όλοι μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!!

Σας διαβάζω αλλά δεν έχω καταφέρει να απαντήσω.

Καταπληκτικά τα αγάλματα, έψαξα περισσότερες φωτογραφίες, δεν βρήκα, όμως είδα τα αγάλματα σε κοντινές φωτό, πράγματι φαίνονται λες και είναι αληθινά. Αν σκεφτούμε ότι τότε δεν είχαν εργαλεία όπως έχουμε εμείς, πχ λειζερ για κοπή μαρμάρου.

Στη δεύτερη φωτο δείχνει μια κοπέλα, παρατηρήστε τη λεπτομέρεια του φορέματός της.

ουφ, δυστυχώς πρέπει να φύγω, θα επανάερθω γιατί μέρες προσπαθώ να ποστάρω κάτι και δεν τα καταφέρνω.


Eπιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς....

as1cCu8sM3D1210MTA1NDU2amR8MDA3MzA1ZHxNeSBzb3Vzb3VuaSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites

Κατερίνα εσύ που έχεις δώσει πολύ ωραία θέματα στο ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, υποθέτω πως θα έχεις κάτι πολύ καλό να ποστάρεις και σε δυσκολεύει. Θα περιμένουμε εναγωνίως.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κατερίνα εσύ που έχεις δώσει πολύ ωραία θέματα στο ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, υποθέτω πως θα έχεις κάτι πολύ καλό να ποστάρεις και σε δυσκολεύει. Θα περιμένουμε εναγωνίως.

Καλημέρα!!!!

Είχα κατεβάσει μια σειρά, the gates λέγεται, και είχε να κάνει με μια κλειστή πολιτεία τύπου εκάλης, που ζουσαν εκτός απο κανονικούς ανθρώπους, βαμπίρ, λυκάνθρωποι και μια κοπέλα που ήταν sucubus. Ηθελα λοιπόν να σας ποστάρω για incubus και sucubus και πως σχετίζονται με τη μόρα. Αλλά μονίμως δεν έχω χρόνο. Αν τα καταφέρετε κάντε το εσείς για μένα!:D

Επίσης ήθελα να σας γράψω τη γνώμη μου για όλη αυτή την εσχατολογία και την έλευση του αντίχριστου. Ελπίζω να βρω χρονο το βραδάκι και να σας γράψω.

Εβίρι, τα πιο ωραία θέματα τα έχεις ποστάρει εσύ και πριν έρθεις στο θεματάκι αυτό εμάς μας είχε πιάσει μια βαρεμάρα και δεν γράφαμε τίποτα.


Eπιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς....

as1cCu8sM3D1210MTA1NDU2amR8MDA3MzA1ZHxNeSBzb3Vzb3VuaSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!!!

Είχα κατεβάσει μια σειρά, the gates λέγεται, και είχε να κάνει με μια κλειστή πολιτεία τύπου εκάλης, που ζουσαν εκτός απο κανονικούς ανθρώπους, βαμπίρ, λυκάνθρωποι και μια κοπέλα που ήταν sucubus. Ηθελα λοιπόν να σας ποστάρω για incubus και sucubus και πως σχετίζονται με τη μόρα. Αλλά μονίμως δεν έχω χρόνο. Αν τα καταφέρετε κάντε το εσείς για μένα!:D

http://vampiresgr.forumotion.net/t15-topic


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Έντγκαρ Κέις

Σε όλη του σχεδόν τη ζωή μπορούσε να δίνει, μέσα από τα μάτια της ψυχής του, πληροφορίες για όλους σχεδόν τους τομείς που άγγιζαν τα όρια εκείνου που συνηθίζουμε εμείς να ονομάζουμε φανταστικό. Όταν κάποιος του ζητούσε μια συμβουλή, βυθιζόταν σε έναν, θα μπορούσαμε να τον πούμε, υπνωτιστικό ύπνο. Σ' αυτήν την κατάσταση μπορούσε να δώσει απαντήσεις πάνω σε οποιοδήποτε θέμα. Οι απαντήσεις του αυτές ονομάστηκαν "αναγνώσματα" και αποτελούν σήμερα μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες διαισθητικών πληροφοριών που διαθέτουμε από ένα και μόνο άτομο.

Ο Edgar Cayce γεννήθηκε στις 18 Μαρτίου 1877 σε μια φάρμα στο Κεντάκυ των ΗΠΑ. Ήδη από πολύ μικρός δίνει αποδείξεις για το ταλέντο που διαθέτει.. Είναι ικανός να μαθαίνει τα μαθήματά του με το να κοιμάται πάνω στα βιβλία του σχολείου του. Στα εικοσιένα του χρόνια τον χτυπά μια προοδευτική παράλυση του λαιμού και χάνει σχεδόν ολοκληρωτικά τη φωνή του. Οι γιατροί δεν μπορούν να βρουν την αιτία του κακού και κατά συνέπεια να του χορηγήσουν φάρμακα. Ο Cayce λοιπόν θα βυθιστεί σε εκείνον τον υπνωτιστικό ύπνο που του επέτρεπε να μαθαίνει τα μαθήματά του και να διαγνώσει μέσα από αυτήν την κατάσταση την αιτία της αρρώστειάς του, να δει τα φάρμακα που πρέπει να πάρει και να θεραπεύσει τους μυς του λαιμού του, ξαναβρίσκοντας τη φωνή του. Θα ανακαλύψει αργότερα ότι μπορούσε να κάνει το ίδιο και για τους άλλους.

Για πολλά χρόνια θα θεραπεύει με τον τρόπο του διάφορα ιατρικά προβλήματα των ανθρώπων γύρω του. Κάποιοι μάλιστα γιατροί τού στέλνουν ανθρώπους με ανίατες ασθένειες. Τελικά, τα "αναγνώσματά" του θα επεκταθούν σε θέματα όπως η μετεμψύχωση, οι αρχαίοι πολιτισμοί, η αστρολογία, ο διαλογισμός, τα όνειρα και οι προφητείες. Ο Cayce ήταν άνθρωπος πολύ πιστός στην Εκκλησία και είχε τάξει στον εαυτό του να διαβάζει τη Βίβλο μια φορά το χρόνο.

Πέθανε στις 3 Ιανουαρίου του 1945. Άφησε πάνω από 14.000 "αναγνώσματα" για 10.000 διαφορετικά θέματα σε ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα αναγνώσματα αυτά αποτέλεσαν τη βάση για περισσότερα από 300 βιβλία πάνω στη δουλειά του Cayce. Όλα αυτά μπορεί να τα βρει κανείς στο A.R.E. (Association for Research and Enlightenment), οργανισμό που ο ίδιος ίδρυσε. Τα βιβλία πάνω στα αναγνώσματά του αποτελούν ακόμα και σήμερα, πάνω από μισόν αιώνα από το θάνατό του, αντικείμενο εμπεριστατωμένων μελετών.

Οι εργασίες του Cayce αποτυπώνουν συγκλονιστικές εικόνες ιστορικών για την ανθρωπότητα εποχών. Οι πιο εκπληκτικές από αυτές αφορούν τους αρχαίους πολιτισμούς της Ατλαντίδας και της Αιγύπτου. Εκατοντάδες από τα "αναγνώσματά" του μιλούν για τον πιο προχωρημένο πολιτισμό που η ανθρωπότητα γνώρισε και θα γνωρίσει ποτέ, την Ατλαντίδα. Σύμφωνα με τον Cayce, τα αρχεία της μυθικής ηπείρου βρίσκονται ακόμα στην Αίγυπτο, στο Yucatan, κοντά στο Bimini. Σύμφωνα πάντα με τα "αναγνώσματα", τα νησιά Bimini είναι ότι απέμεινε από μια οροσειρά της Ατλαντίδας:

" Η θέση της ηπείρου της Ατλαντίδας τοποθετείται μεταξύ του Κόλπου του Μεξικού από τη μια μεριά, και από τη Μεσσόγειο , από την άλλη. Οι αποδείξεις για την ύπαρξη αυτού του χαμένου πολιτισμού βρίσκονται στα Πυρηναία Όρη και το Μαρόκο, από τη μια μεριά, και από την άλλη στις Βρετανικές Ονδούρες, στο Yucatan, και την Αμερική. Υπάρχουν κάποια μη καταποντισμένα εδάφη από αυτό που ήταν κάποτε κάποιο μέρος της μεγάλης αυτής ηπείρου. Οι Βρετανικές Αντίλλες ή οι Μπαχάμες, και ένα μέρος τους που μπορεί να δει κανείς σήμερα - εαν μια γεωλογική μελέτη είχε γίνει σε κάποια από αυτές τις περιοχές - κυρίως στο Bimini και κοντά στο Golf Stream, οι αποκαλύψει θα ήταν καθοριστικές." (ανάγνωσμα 364-3).

Όσον αφορά το μέγεθος της ηπείρου, ο Cayce σημειώνει:

" Για να δώσουμε μια κλίμακα σύγκρισης, ήταν στο μέγεθος της Ευρώπης μαζί με την Ασία - όχι την Ασία, αλλά την ευρωπαϊκή Ασία - βλέπετε τώρα;" (ανάγνωσμα 364-6).

Σύμφωνα με τον Cayce, πολλές από τις σημερινές προχωρημένες τεχνολογίες αποτελούν απλώς την επανεφεύρεση γνώσεων και πληροφοριών που ήταν ήδη γνωστές στον πολιτισμό των Ατλάντων. Ωστόσο, παρά την πρόοδο της επιστήμης και της ζωής τους γενικά, πολλοί από αυτούς έχασαν στη διάρκεια τον πρωταρχικό σκοπό της ζωής τους, και το μόνο που τους ένοιαζε πλέον ήταν η ισχύς και ο μάταιος κόσμος της ύλης.

Έτσι, λίγο πριν από την τρίτη και καθοριστική καταστροφή της Ατλαντίδας, γύρω στα 10.500 π.Χ., πολλοί ατλάντες μετανάστευσαν στην Αίγυπτο και αφομοιώθηκαν στον αιγυπτιακό πολιτισμό, ο οποίος άγγιξε το πιο υψηλό σημείο του ταυτόχρονα με τον καθοριστικότερο ατλαντικό κατακλυσμό. Κάτω από την καθοδήγηση ενός μεγάλου Ιερέα με το όνομα Ρα Τα - ο οποίος δεν είναι άλλος από μια από τις προηγούμενες ζωές του Cayce όπως λέει ο ίδιος - η Αίγυπτος άρχισε να οδηγεί τον Κόσμο σε μια κοινωνική πολιτική που στόχευε στην ισότητα και στην ηθική ευθύνη του καθενός απέναντι στους άλλους.

Ο Cayce μας διαβεβαιώνει με σιγουριά ότι τα αρχεία αυτού του ένδοξου πολιτισμού θα βρεθούν μια μέρα στην Αίγυπτο. Μας βεβαιώνει επίσης με ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά ότι σύντομα ο Κόσμος θα βρεθεί αντιμέτωπος με τις ίδιες συνθήκες και τις ίδιες δοκιμασίες που έπληξαν τους Άτλαντες, με αποτέλεσμα να διερωτηθούμε όλοι για την αληθινή μας φύση, που δεν είναι παρά πνευματική...

http://vampiresgr.forumotion.net/t16-topic


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Devil_codex_Gigas.jpg

Το Codex Gigas ή όπως είναι γνωστό η Βiβλoς του Διαβόλου είναι το μεγαλύτερο σε μέγεθος βιβλίο απο την μεσαιωνική εποχή. Έχει ύψος 92 εκατοστά, πλάτος 50 εκατοστά και πάχος 22 εκατοστά. Αριθμεί 310 σελίδες φτιαγμένες μάλλον από μοσχαρίσιο δέρμα , εξαιρετικά ακριβό εκείνη την εποχή.Το βιβλίο δεν είναι σατανικού περιεχομένου αλλά...

...είναι η Βίβλος στην λατινική της εκδοχή χωρίς τις Πράξεις των Αποστόλων και την Αποκάλυψη.

Ονομάστηκε η Βίβλος του Διαβόλου γιατί έχει μια εικόνα του Εωσφόρου σε κάποια από της σελίδες της αλλά και εξαιτίας του θρύλου που συνοδεύει το βιβλίο.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιος μοναχός σε ένα μοναστήρι Βενεδεκτίνων παρέβηκε σοβαρούς κανόνες της μοναστικής ζωής και έτσι αποφάσισαν οι υπόλοιποι μοναχοί να τον χτίσουν μέσα σε ένα δωμάτιο για την υπόλοιπη ζωή του.

Ο μοναχός για να γλιτώσει από την τιμωρία αυτή πρότεινε να δημιουργήσει ένα βιβλίο σε μια νύχτα μόνο, προς δόξα του μοναστηριού και σε αντάλλαγμα οι μοναχοί θα τον άφηναν να ζήσει. Έτσι και έγινε ο μοναχός άρχισε να δουλεύει αλλά όπως ήταν φυσικό δεν θα μπορούσε να τελειώσει το βιβλίο σε μια νύχτα. Έτσι έκανε μια προσευχή αλλά όχι στον Θεό αλλά στον Διάβολο!

Ζήτησε έτσι να του φτιάξει το βιβλίο και να πάρει την ψυχή του . Το βιβλίο ήταν έτοιμο μέχρι το πρωί και ο μοναχός γλίτωσε τουλάχιστον απο τους άλλους μοναχούς.

Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι πως σύμφωνα με έρευνες που έγιναν οι ειδικοί υπολόγισαν πως για να δημιουργηθεί το βιβλίο αυτό απο έναν άνθρωπο σύμφωνα με τα μέσα της εποχής και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν θα ήταν απαραίτητα 20 χρόνια.

Ωραία θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος πως ίσως όλα είναι μια φάρσα και πως πολλοί μοναχοί κάθησαν και έφτιαξαν το βιβλίο σε μικρό χρονικό διάστημα . Και πάλι όμως σύμφωνα με γραφολόγους το βιβλίο φτιάχτηκε απο έναν μόνο άνθρωπο. Δεν αλλάζει σε κανένα σημείο ο γραφικός του χαρακτήρας και δεν υπάρχει ούτε ένα λάθος. Επίσης αυτο που είναι αδιανόητο είναι πως ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο απο την σελίδα 1 μέχρι και την σελίδα 310 δίχως να δείχνει σημεία κόπωσης στην γραφή του.

Ένας φυσιολογικός άνθρωπος αρκεί να γράψει 2-3 σελίδες με το χέρι και έπειτα τα γράμματα σιγά σιγά θα αλλάζουν καθώς το χέρι θα κουράζετε . Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει στο βιβλίο αυτό αφού απο το πρώτο γράμμα μέχρι και το τελευταίο δεν υπάρχει καμμία αλλαγή στο παραμικρό!

Το βιβλίο υπάρχει στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Σουηδίας αλλά σπάνια το εμφανίζουν. ΠΗΓΗ:ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΝΕΑ

Πηγή: Δίολκος blog

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...