Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 22 λεπτά , Mado10 είπε:

      Γεια σου κ εσένα! 
      Έλα ντε.. δεν ξέρω τι με έπιασε.. από την άλλη βέβαια κ ας είναι πολύ χαμηλό το ρίσκο μετά απ όσα έχω περάσει φοβάμαι να την κάνω.. απλά είπα να ρωτήσω εδώ που είμαστε με δωρεά τι συνηθίζεται…

      οσο για τις ασφαλιστές κ γώ αυτό πιστεύω απλά τους έχω πάρει με φόβο και ήθελα να δω αν ρωτάνε πως και τι..

       

      Όχι κορίτσι μου!!αφού είναι όλα καλά δική μου γνώμη είναι να μην μπεις σε αυτή τη διαδικασία...αλλά φυσικά έχει να κάνει με το πως νοιώθεις εσύ πιο ασφαλής...

ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ...


TARA

Recommended Posts

Οχι χμμμμμμμμμμμμ!

άργησαν να φύγουν οι επισκέψεις και μετα έπιασα την κουβέντα στα τσάτια !!:P

αντε ρε!!!και γιατι δεν με ξυπναγες??????φτουυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1958530te2chmztha.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Κι εκεί που διασκεδάζατε με την παρέα σας σ' ένα κατάμεστο ρεστοράν, το βλέμμα σας αιχμαλωτίστηκε από μια γυναίκα, όχι ιδιαίτερα όμορφη, που πέρασε από δίπλα σας. Ηταν ο τρόπος που περπατούσε, το στήσιμο του κορμιού της, ο αέρας της...

της Αλεξάνδρας Γωγούση - Σκανδάλη

Λίγο αργότερα, αντιπαθήσατε τον, κατά τα άλλα άψογο και επαγγελματία, σερβιτόρο που σας εξυπηρετούσε. Δύο άτομα άγνωστα, κι όμως το ένα «σκλάβωσε» το βλέμμα σας, ενώ το άλλο, παρά την εξαιρετική συμπεριφορά του, το απώθησε. Τι άραγε προκάλεσε αυτά τα συναισθήματα; Δεκαετίες πριν, ο Σοβιετικός Συμεών Κίρλιαν, προσπαθώντας να επιδιορθώσει ένα μηχάνημα ανίχνευσης ηλεκτρισμού, έδωσε σε κάποιον εθελοντή να κρατήσει δύο ηλεκτρόδια. Εκπληκτος, λοιπόν, διαπίστωσε ότι παράξενα φώτα εκπέμπονταν από τη μεριά του εθελοντή. Αμέσως απαθανάτισε το γεγονός και αποτύπωσε στο φιλμ την ακτινοβολία αυτήν, την αύρα του.

Οι άγιοι, τα μωρά, τα ζώα

Κάθε άνθρωπος, πέρα από το φυσικό του σώμα, έχει κι ένα ενεργειακό πεδίο, αυτό που εκπέμπει. Αύρα είναι η φωτεινή ενέργεια που περιβάλλει το σώμα μας ή αλλιώς το βιοενεργειακό μας πεδίο. Ψάχνοντας στοιχεία, θυμήθηκα το φωτοστέφανο των αγίων στις αγιογραφίες. Οι άγιοι ήταν άτομα με ιδιαίτερα χαρίσματα και πολλή ενέργεια. Την ενέργειά τους αυτήν πιθανώς να την μετέδιδαν με το άγγιγμα και να απάλυναν τον πόνο. Επίσης, κάποιο γιατροί συμφωνούν πως μερικές φορές οι ασθενείς τους δεν μπορούν να τους υποδείξουν πού πονούν, αλλά τους περνάει ο πόνος μόλις τους αγγίξουν. Τέλος, βρήκα, τη λύση σε κάτι που με προβλημάτισε αρκετές φορές. Οταν ένα μωρό κλαίει, μπορεί να αλλάζει αγκαλιές και μόνο σε ενός να σταματήσει. Μήπως, λοιπόν, δεν είναι η μυρωδιά το χαρακτηριστικό που αντιλαμβάνονται τα μωρά, αλλά η αύρα αυτών που τα κρατούν; Πολλές φορές, επίσης, αναρωτήθηκα πώς τα ζώα αντιλαμβάνονται τα συναισθήματά μας, ακόμη κι όταν τα κρύβουμε επιτυχώς από τους ανθρώπους. Μήπως και σ' αυτό το ερώτημα η απάντηση είναι η αύρα;

Απαντήσεις σε αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα μου έδωσε η maestra di bioterapia Νόνα Χουμπαρλιάν - Νίκα, η οποία, εκτός των άλλων, διαθέτει ένα μηχάνημα που φωτογραφίζει την αύρα και καταγράφει τη συναισθηματική, ψυχική και νοητική μας κατάσταση.

Τι είναι τελικά η αύρα;

Αύρα ονομάζουμε τη ζώσα μορφή ενέργειας που εκπέμπουμε, δηλαδή το βιοενεργειακό μας πεδίο, στο οποίο καταγράφεται η συναισθηματική, ψυχική και νοητική μας κατάσταση. Προς Θεού, δεν πρόκειται για κάτι μαγικό ή μελλοντολογικό! Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη και είναι δυνατή η φωτογράφησή της.

Δηλαδή, αλλάζει ανάλογα με την κατάστασή μας;

Φυσικά! Μερικές στιγμές δεν αισθανόμαστε γεμάτοι ενέργεια και άλλες αδύναμοι και κουρασμένοι; Επίσης, το άγχος επηρεάζει πολύ την αύρα, αλλά και όλες οι αρρώστιες, συμπεριλαμβανομένων και των ψυχικών.

Είστε ένα άτομο που «διαβάζει» την αύρα. Ποιον μπορεί να βοηθήσει αυτό;

Θα ήταν ανώφελο απλώς και μόνο να μπορώ να «διαβάσω» την αύρα. Για μένα είναι εξαντλητικό. Γιατί χωρίς να το θέλω, καθημερινά «διαβάζω» τον άλλο, αντιλαμβάνομαι τα προβλήματά του και στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω. Στο δρόμο, στην αγορά, σε συγκεντρώσεις. Αυτό με εξαντλεί, αλλά με αποφορτίζει συχνά. Κάποιες φορές, που βρήκα το κουράγιο και υπέδειξα σε αγνώστους να έρθουν να με βρουν για να «αποκατασταθούν», αρχικά μου μίλησαν απότομα και με άσχημα λόγια. Τους έδωσα την κάρτα μου και τους υποσχέθηκα ότι δε θα τους πάρω αμοιβή. Κάποιοι ήρθαν και αποκαταστάθηκαν. Αυτό είναι το χάρισμά μου, μπορώ να διορθώνω την αύρα των ανθρώπων. Γι' αυτό έβαλα σκοπό να χτίσω ένα κέντρο, όπου θα μπορώ, χωρίς αμοιβή, να γιατρεύω όσους δεν έχουν χρήματα.

Το χάρισμα αυτό κληρονομείται ή διδάσκεται;

Ευτυχώς που μου κάνετε αυτήν την ερώτηση, για να αποκαταστήσω τις σχέσεις μου με κάποιους συγγενείς. Τα χαρίσματα ή τα έχεις ή δεν τα έχεις. Τις προάλλες, μου ζητήθηκε να εκπαιδεύσω ένα συγγενή. Φυσικά αρνήθηκα, αφού δε διέκρινα κανένα σχετικό ταλέντο. Μα είναι δυνατόν να «διδάσκεται» ένα χάρισμα; Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να δω σε κάποιους αν έχουν το χάρισμα και δεν το έχουν αντιληφθεί και να τους εκπαιδεύσω. Ηδη το έχω κάνει. Οχι μόνο να βλέπουν την αύρα, αλλά και να την διορθώνουν. Το να βλέπει κανείς την αύρα δεν είναι και πολύ δύσκολο. Θέλει λίγη εξάσκηση και προσοχή. Το να τη «διαβάζει», να εντοπίζει τα προβλήματα και να τα διορθώνει, αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες.

Παρακολουθώντας κάποιον στην τηλεόραση, βλέπετε την αύρα του;

Βεβαίως. Οπως κάποιος διαβάζει με τα μάτια του ένα βιβλίο, έτσι κι εγώ «διαβάζω» την αύρα.

Και τι μπορεί να «διαβάσετε»;

Το στρες, τις ψυχοσωματικές ασθένειες και ψυχολογικές διαταραχές, αν είναι αλκοολικός, ναρκομανής ή φιλάνθρωπος, αν έχει προδιαγραφές για πολιτικός, αν έχει πνευματικά χαρίσματα, αν έχει καλλιτεχνική φλέβα. Ανάλογα, λοιπόν, με το τι βλέπω, μπορώ να τον κατευθύνω προς τα εκεί που έχει κλίση. Για παράδειγμα, αν δω ένα παιδί φωτισμένο πνευματικά (στη φωτογραφία αυτό φαίνεται με άσπρο φως που έρχεται από ψηλά και κατευθύνεται προς το κεφάλι του), θα πω στη μητέρα του να το ζορίζει με το διάβασμα, γιατί έχει τα προσόντα να γίνει άριστος επιστήμων. Ασχετα με τα αποτελέσματα του σχολείου, όπου το παιδί μπορεί απλώς να τεμπελιάζει.

Είναι δυνατόν κάποιος να επηρεάσει την αύρα μας;

Αν το άτομο έχει υποστεί «γείωση», δηλαδή τη διαδικασία που σταθεροποιεί την υγιή αύρα του, κανείς δεν μπορεί να την επηρεάσει. Αλλιώς, φυσικά. Δεν έχετε ακούσει για άτομα που αρρωσταίνουν χωρίς οργανικά προβλήματα;

Είναι δυνατόν να μας επηρεάσει η αύρα των άλλων;

Βεβαίως. Κι αν η επίδραση είναι του ίδιου επιπέδου και θετική, έχει καλώς. Αλλιώς, πρέπει να απομακρυνθούμε από το άτομο. Κι αν αυτό δεν είναι εφικτό, ε, τότε ας κάνουμε την προσευχή μας!

Η διατροφή και η άθληση σχετίζονται με την αύρα;

Η υγιεινή ζωή είναι λογικό να δίνει ενέργεια στον οργανισμό. Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι αν υπάρχει ένα ψυχικό νόσημα, θα επηρεαστεί η αύρα μας από τη διατροφή και την άθληση και θα θεραπευτεί. Απλώς, το άτομο θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι θα ήταν σε αντίθετη περίπτωση.

Εσείς πώς βελτιώνετε τη διαταραγμένη ή ασθενή αύρα; Τι ακριβώς κάνετε;

Το άγχος, η μόλυνση του περιβάλλοντος, το κάπνισμα, η κατάχρηση φαρμάκων, το αλκοόλ και η κακή διατροφή προκαλούν πλήθος ασθενειών. Ο άνθρωπος, χωρίς να το καταλαβαίνει, καταφεύγει στη βιοθεραπεία. Πονάει το δόντι μας; Βάζουμε το δάχτυλο στο δόντι. Πονάει η κοιλιά; Βάζουμε το χέρι στην κοιλιά. Οι βιοθεραπευτές προσπαθούμε να επαναφέρουμε την αρμονία σώματος και ψυχής, να εξισορροπηθούμε βιοενεργειακά. Το βιοενεργειακό μας πεδίο αλληλεπιδρά και σχετίζεται άμεσα με το ηλεκτρομαγνητικό μας πεδίο, μέσω των βιοφωτονίων (σωματίδια που είναι φορείς ζωτικών πληροφοριών για τον οργανισμό). Το βιοενεργειακό πεδίο εκτείνεται σε σημαντική απόσταση από το σώμα, ανάλογα με το πνευματικό επίπεδο του κάθε ανθρώπου, παρουσιάζοντας διάφορα στρώματα. Μέσω της αύρας απεικονίζονται επτά βασικά στρώματα, που αντιστοιχούν στα επτά βασικά κέντρα chakra (αιθέρια αύρα, συναισθηματική, διανοητική, αστρική, αιθέριων προτύπων, καθερικών προτύπων και ουράνια). Με τη θεραπεία ασφαλίζονται σταθερά τα στρώματα αυτά, «κλείνουν» τα τσάκρα, ώστε να μην προσβάλλονται.

Μπορούμε να διακρίνουμε κάποια ασθένεια προτού εμφανιστεί;

Αποδεδειγμένα οι παθολογικές αλλοιώσεις στην αύρα μπορούν να καταγραφούν, πριν κρυσταλλοποιηθούν και εμφανιστούν οι ασθένειες στο σώμα. Ο γιατρός Κίλνερ κατέγραψε πρώτος το βιοενεργειακό μας πεδίο, επιβεβαιώνοντας ότι αυτό ελέγχει το υλικό. Αυτό σημαίνει ότι ένας έμπειρος βιοθεραπευτής μπορεί να διακρίνει την εμφάνιση κάποιας ασθένειας.

Η αυτοπεποίθηση έχει σχέση με την αύρα;

Ναι, πολύ μεγάλη. Ενα άτομο με έντονη αυτοπεποίθηση έχει έντονη αύρα. Αντίθετα, ένα άτομο με συρρικνωμένη αυτοπεποίθηση αισθάνεται ανασφάλεια και άγχος, οπότε η αύρα του είναι άτονη.

Ολοι οι ζωντανοί οργανισμοί έχουν αύρα;

Φυσικά, όλα τα ζώα και τα φυτά. Υστερα από έρευνα του Πανεπιστημίου της Κρήτης σε νεκρούς, διαπιστώθηκε ότι σε μερικούς από αυτούς υπήρχε αύρα ως και πέντε ημέρες μετά το θάνατό τους!

ΠΗΓΗ http://sunday-date.blogspot.com/2007/05/blog-post_8929.html


1958530te2chmztha.gif
Link to comment
Share on other sites

Το φαινόμενο Kirlian - μπορεί να φωτογραφηθεί η αύρα;518227-23345155.jpg?r1189305196

Το επονομαζόμενο 'φύλλο-φάντασμα'

Το 1961 ο Semyon Davidovitch Kirlian και η Valentina Kirliana δημοσίευσαν μία έρευνα στο ρωσικής έκδοσης περιοδικό για την επιστημονική και εφαρμοσμένη φωτογραφία (Russian Journal of Scientific and Applied Photography), στην οποία περιέγραψαν για πρώτη φορά τη διαδικασία που σήμερα είναι γνωστή ως φωτογράφηση Kirlian.

Περιγραφή

Η μέθοδος συνίσταται στην τοποθέτηση ενός αντικειμένου ή ενός τμήματος του σώματος απευθείας επάνω σε ένα φωτογραφικό χαρτί, ενώ στη συνέχεια διέρχεται υψηλή τάση διαμέσου του αντικειμένου (γεγονός που καθιστά τη σύνθεση της μηχανής αρκετά περίπλοκη, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείται κάποιο ανθρώπινο μέλος, γιατί πρέπει να χρησιμοποιηθεί υψηλή τάση, αλλά χαμηλής εντάσεως ρεύμα). Αυτό που ανακάλυψαν οι Kirlian είναι ότι γύρω από το αντικείμενο που έχει εκτεθεί στην υψηλή τάση, εμφανίζεται μία φωτεινή αύρα.

Περαιτέρω πειράματα με τη φωτογράφηση Kirlian έχουν δημιουργήσει έγχρωμες και αρκετά εντυπωσιακές εικόνες. Οι εικόνες αυτές συχνά έχουν συνδεθεί με την 'αύρα' των αντικειμένων, που θεωρείται ότι είναι αποτέλεσμα της 'βιοενέργειας' ή του 'βιοπλάσματος' που το διαρρέει. Σύμφωνα με πολλούς ερευνητές που χρησιμοποιούν τη φωτογράφηση Kirlian, διαφορετικοί βαθμοί ψυχικών ικανοτήτων, καθώς και ιδιαίτερες παραψυχολογικές δυνάμεις μπορούν να ανιχνευθούν μέσω αυτών των φωτογραφιών.

Ένα φαινόμενο που έχει απασχολήσει τους ερευνητές είναι το λεγόμενο 'φύλλο-φάντασμα' σύμφωνα με το οποίο, φύλλα που τους έχει κοπεί ένα τμήμα, στις φωτογραφίσεις Kirlian εμφανίζουν την αύρα ολόκληρου του φύλλου. Σημαντική έρευνα έχει γίνει από την Δρ. Thelma Moss του νευροψυχιατρικού Ινστιτούτου του UCLA, καθώς και από τον πρώην φοιτητή της, Kendal Johnson. Τα συμπεράσματά τους υποδεικνύουν πως η φωτογράφηση Kirlian αποτελεί ένα παράθυρο στον κόσμο της 'βιοενέργειας' και οι δύο ερευνητές (όπως και πολλοί άλλοι εξάλλου) έχουν συνδέσει την φωτογράφηση Kirlian με την τηλεπάθεια, την οργόνη, τον βελονισμό, και πολλά παραφυσικά φαινόμενα. Τόνισαν επίσης την πιθανότητα, μέσω της συγκεκριμένης φωτογράφησης να μπορεί να γίνει πρώιμη ιατρική διάγνωση για μια μεγάλη ποικιλία ασθενειών που πιθανόν να εμφανίσει ο φωτογραφιζόμενος. Οι Moss και Johnson πιστεύουν πως η φωτογράφηση Kirlian απεικονίζει το μέχρι προσφάτως αόρατο 'αστρικό σώμα', ενώ άλλοι πιστεύουν ότι πρόκειται κυρίως για ένα ηλεκτρικό εφφέ, που είναι κατά κάποιον τρόπο ευαίσθητο σε συγκεκριμένες ψυχικές καταστάσεις.

Λίγη Ιστορία

Η βίο-ηλεκτρογραφία ή φωτογράφηση Kirlian, έχει τις ρίζες της σε παρατηρήσεις που είχαν γίνει σε ακτινόμορφα σχέδια, που είχαν σχηματιστεί από την επίδραση ηλεκτρικών εκκενώσεων σε σκόνη ρητίνης, από τον γερμανό φυσικό και φιλόσοφο Georg Christoph Lichtenberg (1742-1799) το 1977. Ο Lichtenberg ήταν επίσης ο πρώτος που παρατήρησε μία εκκένωση με μορφή κορώνας σε ανθρώπινο χέρι. Μετά από την εμφάνιση της φωτογραφικής τέχνης, ο τσέχος φυσικός Batholomew Navratil (1848-1927) και ο ρώσο-πολωνός ηλεκτροθεραπευτής, μηχανικός και γιατρός Yakov Narkiewicz- Yodko (1848-1904) ήταν οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν το νέο μέσο για να καταγράψουν ηλεκτρικές εκκενώσεις από ακίνητα και κινούμενα αντικείμενα και ερεύνησαν συστηματικά τα αποτελέσματα. Ο όρος 'ηλεκτρογραφία' επινοήθηκε το 1888 από τον Navratil. Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με το σχηματισμό περιγράμματος έγιναν επίσης από τον Νίκολα Τέσλα.

Το 1939 ο αρμένιος ηλεκτρολόγος Davidovich Kirlian (1900-1980) στην βόρεια καυκάσια πόλη του Krasnodar, ανακάλυψε ξανά από τύχη το συγκεκριμένο φαινόμενο που φέρει σήμερα το όνομά του. Μαζί με τη γυναίκα του τη Valentina βελτίωσε τη βασική συσκευή και ανέπτυξε μία νέα μέθοδο για έναν αριθμό εφαρμογών, κυρίως για την έρευνα σε φυτά. Ο φυσικός Viktor G. Adamenko, που ως φοιτητής είχε συμμετάσχει σε πολλά πειράματα μαζί με τους Kirlian, υπερασπίστηκε την πρώτη διδακτορική θέση στο αντικείμενο, στο πολυτεχνείο Minsk (Belorussia), αναφερόμενος στον φυσικό μηχανισμό του σχηματισμού εικόνας από την εκφόρτωση τύπου κορώνας. Αν και θεώρησε ότι ο βασικός μηχανισμός που σχετίζεται με το φαινόμενο είναι η ψυχρή εκπομπή ηλεκτρονίων από το δείγμα, που προέρχεται από τον υψηλής τάσεως παλμό, ένας άλλος διακεκριμένος ρώσος ερευνητής, που ανέλαβε έρευνα στο ίδιο αντικείμενο, ο Victor M. Inyushin καθηγητής βιοφυσικής στο πανεπιστήμιο του Καζακστάν, μαζί με τον πολωνό φυσικό Wlodzimierz Sedlak, ανέπτυξαν την 'υπόθεση του βιοπλάσματος' με σκοπό να εξηγήσουν το φαινόμενο Kirlian στην βίο-ηλεκτρογραφία.

Με τη δημοσίευση του βιβλίου των Ostrander και Schroeder 'Ψυχικές ανακαλύψεις πίσω από το σιδηρούν παραπέτασμα'(1970) και του βιβλίου των Krippner και Rubin 'η αύρα Kirlian' (1974), η ηλεκτρογραφία εισήλθε στη Δύση και προκάλεσε μία σωρεία δραστηριοτήτων. Μετά από μία επίσκεψη του Adamenko στη Μόσχα και του Inyushin στην Alma-Ata το 1970, η ψυχολόγος Thelma Moss του νευροψυχιατρικού Ινστιτούτου του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες, ήταν η πρώτη δυτική επιστήμονας που επέλεξε να ερευνήσει το συγκεκριμένο πεδίο. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συμβολή του Gary K.Poock, καθηγητή και σημαντικού ερευνητή στα συστήματα ανθρώπου-μηχανής. Το 1975 ανέπτυξε εκτός της Σοβιετικής Ένωσης, την πρώτη μέθοδο βιοηλεκτρογραφικής απεικόνισης σε κίνηση. Περιλάμβανε τη χρήση ενός ενισχυτή φωτός ώστε να βελτιωθεί η φωτεινότητα και μπορούσε να αναπαραστήσει τα δυναμικά της διαδικασίας εκκένωσης, που είναι αόρατα όταν ένα αντικείμενο είναι εκτεθειμένο για αρκετή ώρα σε ακίνητη φωτογράφηση. Το 1976 ο Poock έκανε το πρώτο βήμα για την ποσοτικοποίηση της ηλεκτρογραφικής φωτογραφίας, εισάγοντας μία τεχνική ανάλυσης εικόνας.

Μία παραδειγματική έρευνα για την ηλεκτρογραφία δημοσιεύτηκε το 1976 και το 1978 και εν μέρει χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Αμύνης των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η έρευνα είχε διάρκεια 6 χρόνια και έγινε από μία πολυτμηματική ομάδα με επικεφαλή τον William Eidson, καθηγητή φυσικής στο πανεπιστήμιο Drexel της Φιλαδέλφειας (Pehek et al., 1976 Eidson et al., 197. Ενέτεινε σε αξιοσημείωτο βαθμό την ποιότητα της συζήτησης για το όλο θέμα, που μέχρι τότε μόλις που ήταν ζωηρή. Μεταξύ άλλων, η έρευνα εστιάζει στην τυπική αστάθεια του εξοπλισμού που έχει χρησιμοποιηθεί στην πλειοψηφία των ερευνών και στο ευρύ φάσμα των παραμέτρων που πρέπει να ελεγχθούν για την επιτυχή διεξαγωγή της μεθόδου. Παρέχει επίσης προτάσεις για ευνοϊκότερη τεχνολογία εκκενώσεων και συστημάτων καταγραφής, όπως διαφανή ηλεκτρόδια και φιλμ που ενισχύει την εικόνα, ή συστήματα καταγραφής βίντεο που επιτρέπουν την εξ΄αποστάσεως καταγραφή εικόνας χωρίς την παρεμβολή που γίνεται μεταξύ του κυκλώματος που αποτελείται από το δείγμα και τα ηλεκτρόδια και τέλος τη χρήση ανάλυσης εικόνας και ανάλυσης του φάσματος της διαδικασίας εκκένωσης. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ηλεκτρογραφία μπορεί να απεικονίσει ηλεκτρικές παραμέτρους ενός δείγματος σε πραγματικό χρόνο, καθιστώντας την ως ένα πιθανό εργαλείο για την χαρτογράφηση των ενεργειακών πεδίων που περιβάλλουν ζώντες οργανισμούς. Ο σημαντικός στόχος της προσεκτικής ανάλυσης όλων των παραμέτρων που μπορούν να επηρεάζουν την βιοηλεκτρογραφική απεικόνιση που είχε αρχίσει η ομάδα του Drexel, και στην οποία έχουν αναφερθεί πολλοί άλλοι στη συνέχεια, συνεχίστηκε από τον Mark de Payrebrune, που εκείνη την εποχή ήταν απόφοιτος ηλεκτρολόγος μηχανικός στο πανεπιστήμιο McGill του Montreal στον Καναδά, και ήταν το αντικείμενο της μεταπτυχιακής του εργασίας (de Payrebrune, 1984). Περαιτέρω έρευνα σχετικά με την βιοηλεκτρογραφία έγινε στη Ρωσία και σε άλλες χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, αλλά δεν είναι εύκολα προσβάσιμες για λόγους όπως η δυσκολία της μετάφρασης.

Μία περισσότερο διαισθητική αλλά πολύ επιτυχημένη και σήμερα ευρέως χρησιμοποιούμενη μέθοδος για την ερμηνεία μίας βιοηλεκτρογραφικής εικόνας με σκοπό την ιατρική διάγνωση, βασίζεται στην κορώνα των ακροδακτύλων σε συσχετισμό τους με τα τελικά σημεία των μεσημβρινών της παραδοσιακής κινέζικης ιατρικής. Αναπτύχθηκε από τον γερμανό φυσίατρο Peter Mandel (Mandel, 1986).

Παρολαυτά, λόγω του άγνωστου πεδίου που αγγίζει το θέμα της φωτογράφησης Kirlian, καθώς και των συσχετισμών που έχουν γίνει με ζητήματα που αφορούν την παραψυχολογία, έχει καταστεί δύσκολο να γίνει μια εξονυχιστική εξέταση του φαινομένου από τους σύγχρονους επιστήμονες. Ενώ η φωτογράφηση Kirlian επιδεικνύεται από διάφορους που ασχολούνται με παραψυχολογικά θέματα ως κάποιου είδους τεκμήριο, η επιστημονική έρευνα στο πεδίο αυτό, μετά από μία σχετικά έντονη δραστηριότητα στη δεκαετία του 1970, έχει σχεδόν λιμνάσει.

Από τη σκοπιά των σκεπτικιστών

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το γεγονός ότι οι φωτογραφίες Kirlian δεν είναι ψεύτικες. Φωτογραφίζουν πράγματι κάτι, το ερώτημα όμως βρίσκεται στο τι ακριβώς φωτογραφίζουν. Η πιο πιθανή εξήγηση, που υιοθετείται ακόμα κι από πολλούς που ασχολούνται με την παραψυχολογία, είναι ότι το φαινόμενο αποτελεί κάποιου είδους 'κορώνα εκκένωσης'. Η κορώνα αυτή είναι υπεύθυνη μεταξύ άλλων για τον συνήθη φωτισμό, ή για τις σπίθες που βγάζουν τα δάκτυλα όταν κάποιος περπατάει επάνω σε ένα μάλλινο χαλί, ή ακόμα για τις φωτιές του St. Elmo. Ο Νίκολα Τέσλα συνήθιζε να παρουσιάζει τις νέες του ανακαλύψεις σε παρουσιάσεις, στις οποίες το σώμα του έλαμπε και έβγαζε σπίθες από τα δάκτυλά του, χρησιμοποιώντας μία παρόμοια τεχνική.

Μία ομάδα από φυσικούς και ψυχολόγους στο πανεπιστήμιο του Drexel αφιέρωσαν κάποια χρόνια για να μελετήσουν το φαινόμενο Kirlian και συμπέραναν πως ο σημαντικότερος καθοριστικός παράγοντας στην εικόνα που προκύπτει σε μια τέτοια φωτογράφηση, είναι η ποσότητα υγρασίας που βρίσκεται στο αντικείμενο ή στο δέρμα του μέλους που φωτογραφίζεται. Είναι εύλογο, ότι διαφόρων ειδών ψυχικές καταστάσεις μπορούν να προκαλέσουν διαφορετικές ποσότητες υγρασίας, για παράδειγμα στα ακροδάκτυλα. Αυτή είναι και η βάση για τη λειτουργία του ανιχνευτή ψεύδους. Από την άλλη μεριά, οι περιπτώσεις που εμφανίζεται το φαινόμενο του 'φύλλου φάντασμα' είναι πολύ σπάνιες η ομάδα του Drexel δεν κατάφερε ποτέ να αναπαράγει το φαινόμενο αυτό, αλλά πρότειναν διάφορες πιθανότητες για την εξήγησή του, που περιλαμβάνουν υπολείμματα που μπορεί να έχουν μείνει στην φωτογραφική πλάκα, την παρουσία συμπτώσεων, ακόμα και την πιθανότητα όλη η ιστορία να είναι μία απάτη σε κάποιες περιπτώσεις.

Εξάλλου, παρόλο που η φωτογράφηση Kirlian δεν είναι πλήρως κατανοητή, δεν υπάρχει απόδειξη ότι οι παραλλαγές στις εικόνες που προκύπτουν από μία τέτοια φωτογράφηση, οφείλονται σε παραψυχικά φαινόμενα. Η ομάδα του Drexel έφτιαξε μια λίστα με 25 παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν μία φωτογράφηση Kirlian, συμπεριλαμβάνοντας τα διαφορετικά χαρακτηριστικά δέρματος, την πρόσφατη φυσική δραστηριότητα, ακόμα και τη νοητική ένταση. Όλα αυτά επιδρούν στην ποσότητα της υγρασίας επάνω στο δέρμα. Όσον αφορά τις ιατρικές εφαρμογές της φωτογράφησης Kirlian, συχνά είναι υπερτιμημένες. Οι διαφορές στις φωτογραφίες έχουν πολλές αιτίες, αλλά είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστούν οι αιτίες αυτές από την απλή μελέτη μιας φωτογραφίας - πολλές παθολογικές αιτίες δημιουργούν ακριβώς τις ίδιες διακυμάνσεις στις εικόνες Kirlian.

Μετάφραση - Απόδοση - Σχολιασμός: Esoterica.grπηγή: themysticeye.com/info/kirlian.htm

ΠΗΓΗ http://www.rmxsmania.com/Vb/index.php?

__________________


1958530te2chmztha.gif
Link to comment
Share on other sites

Για να έχει τέτοια διάθεση η Κατ γούμαν σήμερα, κάτι άλλο έκανε όοοοοοοοολη νύχτα...!!!;)

Πάντως εγω τη γιαγιά τη φανταζόμουν με ρουχα και μποτες αλα Βελουχιώτη κι ένα τσιγάρο στο στόμα (κάπνιζε σα φουγάρο!)!!!


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Εψαχνα για μια ταινία για την καπετάνισσα, την Καταιγίδα του αιώνα του Stephen King, και βρήκα κάποια ενδιαφέροντα άρθρα.

http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=125811


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για να έχει τέτοια διάθεση η Κατ γούμαν σήμερα, κάτι άλλο έκανε όοοοοοοοολη νύχτα...!!!;)

Μπαααααα, ο σύζυγος έδιωχνε τα πνεύματα, δλδ ροχάλιζε τη νύχτα!!!!


Eπιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς....

as1cCu8sM3D1210MTA1NDU2amR8MDA3MzA1ZHxNeSBzb3Vzb3VuaSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κοριτσια!

Δεν συζητησαμε καθουλου για το τριγωνο των βερμουδων που παντα με γοητευε αφου ο αδελφος την μαμας μου ηταν ναυτικος και μου ειχε κινησει την περιεργεια με αυτα που μας περιεγραφε.

Το μυστήριο του τριγώνου των Βερμούδων

Δημοσίευση: 15 Απρ. 07

271379-15389896.jpg Η περιοχή που ονομάζεται "Τρίγωνο των Βερμούδων"

Στις 5 Δεκεμβρίου του 1945 καταστροφή έμελλε να πλήξει το πλήρωμα του Fort Lauderdale στην Φλόριντα. Εκείνο το απόγευμα, πέντε μαχητικά αεροσκάφη υψώθηκαν για να εκτελέσουν μία εκπαιδευτική πτήση ρουτίνας. Σύντομα τα πράγματα άρχισαν να πηγαίνουν στραβά. Ο αρχηγός του σμήνος ανέφερε δυσλειτουργίες του εξοπλισμού, τα γυροσκόπια άρχισαν να τρελαίνονται και έχασε τον ορίζοντα. Τελικά, ανέφερε πως είχε χαθεί. Αυτό συνέβη λίγο έξω από την ακτή της Φλόριντα και καθώς η ημέρα εξελισσόταν, ο καιρός επιδεινώθηκε ραγδαίως. Μετά από δύο ώρες, τα αεροσκάφη εξαφανίστηκαν και δεν τα ξαναείδε κανείς ποτέ πια. Δεν βρέθηκαν ούτε νεκρά σώματα, ούτε ποτέ εντοπίστηκαν συντρίμμια.

Αν απομονώσουμε το γεγονός, η τραγωδία αυτή δεν ήταν κάτι το πρωτοφανές. Ο αποπροσανατολισμός είναι εύκολο να συμβεί επάνω από τη θάλασσα εάν κάποιος έχει χαθεί και είναι εύκολο κάποιος να πετάει συνεχώς μέχρι να εξαντληθούν τα καύσιμα και τέλος να πέσει από τον αέρα. Η έλλειψη στοιχείων για συντριβή ήταν βέβαια ασυνήθιστη, αλλά και πάλι δεν ήταν κάτι που δεν έχει συμβεί παρομοίως στο παρελθόν. Αλλά τι μπορεί να πει κανείς για ένα έκτο αεροπλάνο μέρος της επιχείρησης ανεύρεσης και διάσωσης του χαμένου σμήνους που ανατινάχθηκε σε λιγότερο από μισή ώρα αφότου σηκώθηκε στον αέρα με ολοκληρωτική απώλεια ζωών;

Κατάλογος καταστροφών

Το προαναφερόμενο είναι ένα από τα σημαντικότερα περιστατικά που αφορούν αυτό, που είναι γνωστό ως το μυστήριο του τριγώνου των Βερμούδων. Άλλα περιστατικά συμπεριλαμβάνουν την εξαφάνιση δύο αεροσκαφών το 1948 με απώλεια εξήντα ανθρώπινων ζωών. Το 1950 ένα φορτηγό σκάφος εξαφανίστηκε ολοκληρωτικά. Το 1963 συνέβη μια διπλή τραγωδία, με την εξαφάνιση ακόμα ενός φορτηγού και τριών μεγάλων αεροσκαφών.

Πράγματι εάν κανείς υπολογίσει και άλλα μικρότερα περιστατικά θα προκύψει μια συνεχόμενη λίστα μυστηριωδών εξαφανίσεων που περιλαμβάνει πάνω από 140 πλοία και αεροπλάνα και χιλιάδες ζωές. Η μεγαλύτερη τραγωδία συνέβη τον Μάρτιο του 1918. Ένα αμερικάνικο πλοίο εφοδιασμού που έπλεε από τα νησιά Barbados προς το Norfolk της Βιρτζίνια χάθηκε χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος, μαζί με τους τριακόσιους ανθρώπους που επέβαιναν σ' αυτό.

Το τρίγωνο των Βερμούδων εκτείνεται από τις Βερμούδες προς την Κούβα και κατά μήκος των ακτών από το Μαϊάμι προς τη Νέα Υόρκη. Οι σκεπτικιστές θα μπορούσαν να αμφισβητήσουν την όλη υπόθεση: δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο εφόσον η κυκλοφορία στην περιοχή είναι πολύ μεγάλη και κάποιες καταστροφές είναι αναπόφευκτες. Αλλά επάνω σ' αυτήν την υπόθεση έχει στηθεί εδώ και χρόνια μια ολόκληρη σειρά προσπαθειών για να εξηγήσουν τις εξαφανίσεις.

Διάφορες θεωρίες που έχουν προταθεί για να εξηγήσουν το φαινόμενο

Ο Vincent Gaddis πρότεινε ως αιτία του μυστηρίου την ύπαρξη μία χωροχρονικής ανωμαλίας που αγγίζει το συγκεκριμένο σημείο μέσω άλλων διαστάσεων. Ο Charles Berliz θεώρησε πως το ζήτημα οφείλεται σε δράσεις που προέρχονται από UFO και στρεβλώσεις του χρόνου. Ακόμα, ο Dr Kenneth McCall υπέθεσε πως οι βασανισμένες ψυχές των νέγρων σκλάβων έχουν στοιχειώσει την περιοχή. Ο Ivan Sanderson πρότεινε μία ελαφρώς λιγότερο εκκεντρική θεωρία που βασίζεται σε στρεβλώσεις του μαγνητικού πεδίου. Αναγνωρίζοντας παρόμοιες περιοχές σε διάφορα μέρη της γης, τέτοιοι μαγνητικοί στρόβιλοι σχηματίζονται όταν συγκρούονται θερμά και ψυχρά ρεύματα.

Μία επέκταση της ιδέας προέρχεται από τον γεω-χημικό Dr Richard McIver, που θεωρεί πως τα μυστηριώδη φαινόμενα οφείλονται σε υδρατμούς που είναι παγιδευμένοι στον πυθμένα της θάλασσας. Γεωλογικές διαταραχές μπορούν να προκαλέσουν την απελευθέρωση μεγάλων ποσοτήτων μεθανίου. Όταν συμβαίνει αυτό, η θάλασσα μπορεί να αντιδράσει με εκρήξεις αφρού, όπως στο λαιμό ενός μπουκαλιού μπύρας, «καταπίνοντας» τα πλοία που περνούν από το σημείο αυτό. Όταν το μεθάνιο φτάνει στον αέρα, μπορεί να αναφλεχθεί από την μηχανή ενός αεροσκάφους και τα συντρίμμια πιθανώς πέφτουν στην αφρώδη θάλασσα και εξαφανίζονται. Ωστόσο, ενώ η τελευταία αυτή θεωρία αναφέρεται σε πιο πιθανές εξηγήσεις, ίσως να θεωρούμε το μυστήριο από μία λανθασμένη οπτική γωνία.

Καθαρίζοντας την ομίχλη

Από τις χιλιάδες περιπτώσεις που κάπου έχει συμβεί κάποια καταστροφή και από περιπτώσεις που κάποιος έχει καταφέρει να διασωθεί, υπάρχει μια σειρά παραγόντων που δίνουν φως στα αίτια τέτοιων συμβάντων. Για παράδειγμα, άνθρωποι που γλίτωσαν έχουν μιλήσει, σχεδόν ανώνυμα, για χαλασμένα γυροσκόπια, προβλήματα στη λειτουργία του εξοπλισμού, απώλεια του ορίζοντα, έλλειψη συντριμμιών, αεροπλάνα που ανατινάζονται, νερό που φαίνεται πως υψώνεται προς τα πάνω σα να εκρήγνυται, πυκνές κουρτίνες ομίχλης που εμφανίζονται από το πουθενά και ξαφνική αναταραχή των νερών.

Κάθε ένα από τα παραπάνω συμβάντα έχουν αναφερθεί κατά καιρούς από ναύτες και αεροπόρους ανά τον κόσμο. Δεν υπάρχει κάτι το μυστηριώδες σε κανένα από όλα αυτά, εάν τα εξετάσει κανείς απομονωμένα. Αυτό που είναι πραγματικά ασυνήθιστο και που αφορά το τρίγωνο των βερμούδων είναι, πως τα παραπάνω φαίνεται πως συμβαίνουν όλα μαζί σε κάθε περίπτωση καταστροφής και εξαφάνισης. Υπάρχει μία λέξη που χρησιμοποιούμε συνήθως για να περιγράψουμε αυτή τη συνάθροιση τυχαίων παραγόντων: σύμπτωση.

Αλλά ακόμα και αυτοί που εξετάζουν το φαινόμενο με σκεπτικισμό, δεν μπορούν με ευκολία να χρησιμοποιήσουν τη λέξη αυτή για να εξηγήσουν τι συμβαίνει στο τρίγωνο των Βερμούδων. Προτιμούν καλύτερα, να μη σκέφτονται καν την όλη υπόθεση. Πέρα από όλα, θεωρούν ότι η υπόθεση του μυστηρίου είναι από μόνη της γελοία. Αλλά αυτό δεν είναι αναγκαία σωστό. Ακόμα και η δικαιολογία της σύμπτωσης δεν αποτελεί ένα πόρισμα, που για να το βγάλει κανείς χρειάζεται να μελετήσει πολλές περιπτώσεις και μετά να καταλήξει σ' αυτό. Η συνάθροιση πολλών μικρών λαθών και ατυχιών μαζί, είναι εύλογο πως σε πολλές περιπτώσεις θα προκαλέσουν μια μεγάλη καταστροφή.

Μια θεωρία για το αναπόφευκτο

Προφανώς το σύμπαν είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να αφήνει να συμβούν γεγονότα που οφείλονται σε συμπτώσεις. Εάν δεν ήταν έτσι σχεδιασμένο, δεν θα συνέβαιναν. Και ο ίδιος ο νόμος της τυχαιότητας επιτρέπει κάτι τέτοιο. Στην πραγματικότητα, σε ένα τέτοιο σύμπαν συμπτώσεων, το τρίγωνο των Βερμούδων θα μπορούσε να αποτελέσει ένα αναπόφευκτο δείγμα σύμπτωσης, περιγράφοντας ένα σημείο όπου συμπτωματικά πολλές συμπτώσεις μπορούν να αθροιστούν και να προκαλέσουν συγκεκριμένα συμβάντα.

Κάποιοι θα μπορούσαν να αναφερθούν στο παραπάνω, χαρακτηρίζοντάς το ως μια περίπτωση μεγάλης γρουσουζιάς. Και αυτή η οπτική έχει ενδιαφέρον. Γιατί κάτι το οποίο θεωρούμε ότι είναι αναπόφευκτο ότι θα συμβεί, μπορεί να έχει αξιοσημείωτο αποτέλεσμα στο ανθρώπινο μυαλό, προκαλώντας ακόμα και ανθρώπους να κάνουν λάθη για να επιβεβαιώσουν αυτό που φοβούνται ότι θα συμβεί, που σε άλλες περιπτώσεις δε θα έκαναν. Για παράδειγμα, εάν κάποιος σκέφτεται ότι θα του συμβεί ένα ατύχημα, θα ανησυχεί και θα συμπεριφέρεται διαφορετικά από ότι συνήθως και φυσιολογικά, αυξάνοντας στην ουσία τις πιθανότητες για να συμβεί το ατύχημα. Θα μπορούσε λοιπόν να συμβαίνει ακόμα κι αυτό, σαν μία προδιάθεση για καταστροφές στο συγκεκριμένο σημείο, μία προδιάθεση που προκαλεί τους ανθρώπους να κάνουν περισσότερα λάθη όταν περνούν από το τρίγωνο των Βερμούδων;

Σύμφωνα με τη λεπίδα του Ockham, για την ερμηνεία οποιουδήποτε φαινομένου, η απλούστερη ή πιο προφανής λύση τείνει να είναι και η καλύτερη. Έτσι στην περίπτωση του τριγώνου των Βερμούδων, από μόνα τους κάποια γεγονότα που σχετίζονται με τις εξαφανίσεις θα μπορούσαν να τις δικαιολογήσουν, χωρίς να χρειαστεί να ανατρέξει κανείς σε όλες τις περιρρέουσες συμπτώσεις που συνυπάρχουν στα περιστατικά. Ωστόσο, αν και θα μπορούσαν με αυτόν τον τρόπο να εξηγηθούν πολλές μυστηριώδεις εξαφανίσεις στην περιοχή, εάν κανείς μελετήσει στο σύνολό της την υπόθεση, διαπιστώνει πως χαρακτηρίζεται από ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο συνάθροισης συμβάντων, με μία μοναδικότητα που αξίζει να την ερευνήσει κανείς.

Μετάφραση - Απόδοση - Σχολιασμός: ESOTERICA.gr


BdN1p3.png
Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικο αυτο με το τριγωνο των Βερμουδων! Εχθες κατεβασαμε κι ενα ντοκυμαντερ που αφορα σε αυτο και σημερα λεω να κατσω το δω οταν κοιμησω για βραδυ τη μπουμπου μου!!

Gogga κι εγω θελω να ακουσω τις εμπειριες του θειου σου!


Οταν φτανει ο κομπος στο χτενι, δεν φταιει το χτενι... Εσυ εισαι αχτενιστη!

gM4vp2.png

Link to comment
Share on other sites

Μου εχει πει οτι ειχε γνωρισει καποτε ενα καπετανιο που το πλοιο που κυβερνουσε, στο συγκεκριμενο περασμα δεν ειχε στιγμα για καποια λεπτα καθως και οτι στο συγκεκτιμενο σημειο, εχει συνηθως ομιχλη και το κανει ακομα πιο μυστηριωδης. Ηξερε επισης τα συμβαντα με ενα υποβρυχιο που ειχε χαθει, με αεροπλανα και με πλοια. Οι περισσοτεροι ναυτικοι παντως οσο θαρραλεοι και αν ειναι εχουν ενα φοβο για ολο αυτο μιας και η μονη λογικη εξηγηση που υπαρχει ειναι οτι ολο αυτο συμβαινει λογο μαγνητικου πεδιου. Ποιος ξερει αραγε;

http://www.greektube.org/content/view/73151/2/

Επεξεργάστηκαν by gogga

BdN1p3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Σχεδον για ολα τα ''μυστηρια'' υπαρχει και μια λογικη η επιστημονικη εξηγηση,γιαυτο σας παραθετω αυτο που μολις βρηκα!

-------------------------------------------------------------------

Το «Τρίγωνο του Διαβόλου» θεωρείται ο καλύτερα επινοημένος ναυτικός μύθος της σύγχρονης εποχής

Πολλοί θέλουν να το αντιμετωπίζουν ως μυστήριο, όμως το Τρίγωνο των Βερμούδων σύμφωνα με την επιστήμη δεν διαθέτει ούτε διέθετε ποτέ τίποτε το αινιγματικό και μυστηριώδες. Αντιθέτως, αποτελεί τον μεγαλύτερο σύγχρονο ναυτικό μύθο. Παρά τις επανειλημμένες αποδείξεις ότι πρόκειται για μια - ηθελημένη ή ακούσια - κατασκευή, εξακολουθεί να εξάπτει τη λαϊκή φαντασία και να αποφέρει κέρδη σε συγγραφείς και «ειδικούς» οι οποίοι επιμένουν να απαριθμούν τα δήθεν ανεξήγητα περιστατικά που έχουν σημειωθεί στο «Τρίγωνο του Διαβόλου».

Οι απόψεις για τη γεωγραφική έκταση που καλύπτει το περιβόητο τρίγωνο ποικίλλουν. Τα περισσότερα βιβλία ωστόσο τοποθετούν τις κορυφές του στο Μαϊάμι της Φλόριδας, το Σαν Χουάν του Πουέρτο Ρίκο και στο Αρχιπέλαγος των Βερμούδων. Η πρώτη επισήμανση για μυστηριώδη περιστατικά στην εν λόγω περιοχή έγινε στον αμερικανικό Τύπο τον Σεπτέμβριο του 1950 μέσω του πρακτορείου Associated Press. Κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας το θέμα άρχισε να επανέρχεται όλο και συχνότερα, με αναφορές στην περιβόητη Πτήση 19 και άλλες εξαφανίσεις αεροσκαφών και πλοίων.

Ο όρος «Τρίγωνο των Βερμούδων» εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1964 στο περιοδικό «Argosy» από τον Βίνσεντ Γκάντις και βρήκε αμέσως συνεχιστές. Ως τα μέσα της δεκαετίας του 1970 διάφοροι «ερευνητές» ασχολήθηκαν με το δολοφονικό τρίγωνο τροφοδοτώντας με υλικό σωρεία βιβλίων και το Χόλιγουντ. Οι ερμηνείες που έχουν προταθεί για την εξήγηση του «φαινομένου» κινούνται στη σφαίρα του υπερφυσικού: από αυτές που υποστηρίζουν ότι στην περιοχή υπάρχει μια «σκουληκότρυπα» από την οποία τα εξαφανισμένα πλοία και αεροπλάνα έχουν περάσει σε άλλη διάσταση του χώρου και του χρόνου ως και εκείνες που μιλάνε για αστρικές πύλες, δολοφονικές ακτίνες από την Ατλαντίδα και απαγωγές από εξωγήινους.

Η πρώτη εμπεριστατωμένη κατάρριψη του μύθου ήρθε αρκετά νωρίς, το 1975, όχι από κάποιον επιστήμονα αλλά από έναν βιβλιοθηκάριο, τον Λόρενς Κούσε, ο οποίος ερεύνησε σχολαστικά όλες τις πηγές για να καταλήξει στο ότι «ο θρύλος του Τριγώνου των Βερμούδων είναι ένα κατασκευασμένο μυστήριο»: οι εξαφανίσεις πλοίων και αεροσκαφών στην περιοχή δεν είναι περισσότερες απ' ό,τι σε άλλα σημεία του Ατλαντικού και σε καμία περίπτωση δυσανάλογες με βάση τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που επικρατούν εκεί. Επίσης πολλοί «ερευνητές» έχουν «φουσκώσει» τους αριθμούς ή παρέλειψαν συστηματικά να αναφέρουν ότι τα συντρίμμια πολλών από τα - υποτίθεται - εξαφανισμένα θαλάσσια και εναέρια σκάφη έχουν μεταγενέστερα ανασυρθεί.

Οι στατιστικές δεν στάθηκαν βεβαίως ικανές να διαλύσουν τον μύθο: τα υπερφυσικά φαινόμενα «πουλάνε» και αποτελούν ιδιαίτερα προσοδοφόρο πηγή για όποιον θέλει να τα εκμεταλλευθεί. Οι αρνητές του μύθου έχουν όμως και τη συνδρομή της επιστήμης. Ερευνητές διαφόρων ειδικοτήτων έχουν εντοπίσει μια σειρά από καθ' όλα φυσικά φαινόμενα τα οποία μπορεί να ευθύνονται για τη «φονικότητα» του Τριγώνου. Εκτός από τον ανθρώπινο παράγοντα - τις περιπτώσεις ανθρώπινου λάθους, πειρατείας ή κάποιων ηθελημένων καταστροφών - οι ειδικοί υποδεικνύουν ως αιτίες για τα ναυάγια και τις εξαφανίσεις που έχουν σημειωθεί εκεί τις συχνές θύελλες και τους τυφώνες που πλήττουν την περιοχή, το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο γεωγραφικό σημείο οι πυξίδες θέλουν άλλες προσαρμογές σε σχέση με τον μαγνητικό και τον γεωγραφικό Βόρειο Πόλο, οπότε εύκολα κάποιος μπορεί να κάνει λανθασμένους υπολογισμούς και να χαθεί, καθώς και το ισχυρό ρεύμα του Κόλπου.

Μία από τις σχετικά πρόσφατες εξηγήσεις ενοχοποιεί επίσης το άφθονο μεθάνιο που υπάρχει στην υφαλοκρηπίδα και στον βυθό της περιοχής. Η θεωρία ότι η ξαφνική και έντονη παρουσία φυσαλίδων ένυδρων αλάτων του μεθανίου στην επιφάνεια της θάλασσας μπορεί να βυθίσει ένα πλοίο γρήγορα και απροειδοποίητα - χωρίς καν να προλάβει να εκπέμψει σήμα κινδύνου - είχε προταθεί τη δεκαετία του 1980, αποδείχθηκε όμως με επιστημονικά πειράματα από αυστραλούς ερευνητές μόλις το 2003. Υποθαλάσσιες εκρήξεις, λένε οι ειδικοί, θα μπορούσαν να σημειώνονται στον βυθό εκτοξεύοντας ξαφνικά φυσαλίδες ένυδρων αλάτων του μεθανίου οι οποίες είναι ικανές όχι μόνο να βυθίσουν πλοία αλλά και, περνώντας στην ατμόσφαιρα, να προκαλέσουν επιπλοκές και βλάβες σε αεροσκάφη.''

tovima.gr

ΠΗΓΗ http://www.e-magazino.gr/forum/index.php?topic=6895.0

-----------------------------------------------------------------------


1958530te2chmztha.gif
Link to comment
Share on other sites

Άγιο Όρος.

Το πιο γνωστό άβατο παγκοσμίως, η χερσόνησος του όρους Άθω της Χαλκιδικής είναι διάσπαρτη από μονές, σκήτες, ησυχαστήρια και σπηλιές που κατοικούν οι σύγχρονοι αναχωρητές σε πλήρη απομόνωση από τον υπόλοιπο κόσμο. Το περιβόλι της Παναγίας, όπως είναι γνωστό σήμερα, φαίνεται ότι από παλιά αποτελούσε τόπο πνευματικής άσκησης, μόνο που στην αρχαιότητα το άβατο ίσχυε για τους άντρες και όχι για τις γυναίκες. Πολλές είναι οι ιστορίες που ακούγονται για τους ερημίτες και τις εμπειρίες τις δικές τους όπως και ορισμένων επισκεπτών. Εδώ ασκήτευσαν μερικές από τις σπουδαιότερες πατερικές μορφές, όπως ο Παϊσιος και ο Σοφρώνιος, ενώ μια παράδοση θέλει το Όρος της Παναγίας να διοικείται από εννέα αόρατους μοναχούς που μοιάζουν πολύ με τους βοδισάτβας της ανατολικής μυστικής παράδοσης. Σύμφωνα με μια άποψη, το όρος Άθως θα είναι ένα από τα τρία μέρη στον κόσμο όπου δεν θα είναι εφικτό να βαδίσει ο Αντίχριστος. Και τα τρία αυτά "άβατα" του Αντιχρίστου, κατά μία ενδιαφέρουσα παρατήρηση, είναι αφιερωμένα στην Παναγία...


BdN1p3.png
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με μια άποψη, το όρος Άθως θα είναι ένα από τα τρία μέρη στον κόσμο όπου δεν θα είναι εφικτό να βαδίσει ο Αντίχριστος. Και τα τρία αυτά "άβατα" του Αντιχρίστου, κατά μία ενδιαφέρουσα παρατήρηση, είναι αφιερωμένα στην Παναγία...

Ποια είναι τα άλλα δύο?


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ ΓΙΑΤΙ H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΦΑΒΗΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ

Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνηση τους δεν είναι

καθόλου τυχαία αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μία πλήρης

γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανωτέρας

συλλήψεως.

Σύμφωνα με αυτήν την γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα

(αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα:

Στίγμα ή Δίγαμμα)ακούγονται και γράφονται ως εξής:

ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ-ΔΕΛΤΑ-ΕΨΙΛΟΝ-ΣΤΙΓΜΑ-

-ΖΗΤΑ-ΗΤΑ-ΘΗΤΑ-ΙΩΤΑ-ΚΑΠΠΑ-ΛΑΜΒΔΑ-ΜΙ-ΝΙ-ΞΙ-

-ΟΜΙΚΡΟΝ-ΠΙ-ΡΟ-ΣΙΓΜΑ-ΤΑΥ-ΥΨΙΛΟΝ-ΦΙ-ΧΙ-

-ΨΙ-ΩΜΕΓΑ.

Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις

αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:

ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ

ΕΨ ΙΛΩΝ, ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ, ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ

ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ, ΔΑ, ΜΗ ΝΥΞ Η,

Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΥ

(Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ.

Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και

ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας

κοσμογονικής προσευχής – επίκλησης προς την πηγή του φωτός.

ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ

ΕΨΙΛΩΝ, ΣΤΗ ΙΓΜΑ ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ

(ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞΗ, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ) ΠΥΡΟΣ

(ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ ΕΨΙΛΩΝ, ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ,

Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ).

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ:

Αλ = Ο νοητός ήλιος

Φα-ος = Το φως

Βη = προστακτική του ρήματος βαίνω (βαδίζω, έρχομαι)

Τα = Δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, εις την

Γα = Γη (δωρικός τύπος)

Αμα = (επιρρ.) συγχρόνως

Έλ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος

Έψ = ρήμα έψομαι, εψ-ημένος, ψημένος

Ιλών = Ιλύς (ουσιαστικό), λάσπη, πηλός

Στη = προστακτική ρήματος ίστημι

Ίγμα = καταστάλαγμα, απόσταγμα

Ζή = προστακτική ρήματος ζω

Η = υποτακτική ρήματος ειμί, είμαι

Θη = προστακτική ρήματος θέτω

Ιώτα = τα ίωγα, τα Εγώ

Παλάν = Ρήμα πάλλω (δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο παλλάς-

πάλλουσι,περιστρεφόμενη (πρβλ: Παλλας Αθηνά)

Δά = άλλος τύπος της Γα, Γης (πρβλ: Δαμήτηρ, Δημήτηρ, Δήμητρα=Μητέρα γη)

Νύξ = νύκτα

Ο = το οποίο, που

Φυ(οι) = ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι) Κ.Ο.Κ.

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ…(;)

ΑΛ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΕΛΑ ΣΤΗ ΓΗ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛ ΡΙΞΕ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΣΟΥ

ΣΤΗΝ ΙΛΥ ΠΟΥ ΨΗΝΕΤΑΙ (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού). ΑΣ ΓΙΝΕΙ

ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ (μία ξηρά) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΝΑ

ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.

ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Η ΝΥΚΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ ΝΑ ΤΑΦΗ (να

σβήση, να χαθεί) ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΡΑΖΟΥΣΑ ΙΛΥ, ΚΑΙ

ΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Η ΨΥΧΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!

Εντυπωσιακό; Τουλάχιστον!!!!!


Eπιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς....

as1cCu8sM3D1210MTA1NDU2amR8MDA3MzA1ZHxNeSBzb3Vzb3VuaSBpcw.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...