Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 19 λεπτά , MK2012 είπε:

      Δε το έλαβε καν υπόψη το ecoli. Ενώ το ανέφερα δε το σχολίασε καν. Ναι βιταμίνες κ άλλο πρωτόκολλο κ περαιτέρω διερεύνηση για το σπερμα με ειδικό. Είπε και για τις άλλες εξετάσεις που προανέφερα. Μου έλεγε κ για τον εξοπλισμό στο Ιασώ που έχει μια τεχνική που διαλέγει το καλύτερο έμβρυο σαν A.I. κάπως. Είπε επίσης πως είναι υπέρ της prp, scratching κλπ κ πως βλέποντας το usb της υστεροσκοπησης που του πήγα πως ίσως έκανε κάτι παρεμβατικό γιατί δε βλέπει εμφανως στο βίντεο λέει τη δίοδο (μάλλον εννοούσε τις σάλπιγγες ; ) οπότε λέει εκεί κάτι θέλει «κόψιμο/παρεμβαση» είπε. 

      Οκ… έχεις κάνει δηλαδή υστεροσκοπηση στο παρελθόν. Κοίτα, δες και τους άλλους γιατρούς και αποφασίζεις τι θα κάνεις. Νιώθω ότι δεν σε κάλυψε ο συγκεκριμένος. Περίμενε και το ραντεβού του ανδρολογου να δείτε αν συμπίπτουν τα λεγόμενα τους . 

ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ...


TARA

Recommended Posts

Το αγόρι που πήγε στον παράδεισο

IMG_0398_550x1000x0resized.jpg

Ενώ ήταν σε κώμα μετά από ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα ο εξάχρονος Άλεξ Malarkey πιστεύει πως πήγε στον ουρανό.Μια αξιοσημείωτη ιστορία του που έγινε το αντικείμενο ενός best-seller βιβλίου του. Ο Άλεξ υπέστη τραυματισμούς τόσο σοβαρούς ώστε το κεφάλι του ολοκληρωτικά αποσπάται από τη σπονδυλική στήλη του - ένας τραυματισμός που θα έπρεπε να τον σκοτώσει. Ενώ βρισκόταν για δύο μήνες σε κώμα μετά το ατύχημα ο Alexrecalls όχι μόνο μπόρεσε να δει ζωντανά τα στοιχεία της σκηνής της συντριβής σαν να τα έβλεπε από ψηλά , αλλά και ότι πήγε

στον ουρανό και συνάντησε του Ιησού!

Η ιστορία του Alex malarkey, "Το αγόρι που γύρισε από τον ουρανό", δεν έχει μπει μόνο στον κατάλογο των καλύτερων πωλήσεων των New York Times », αλλά έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ανθρώπων από όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα στην Αυστραλία.

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

καλημέρα!!!φοβερό!!


y5yep3.png

Αγαπώ όλο τον κόσμο γιατί ζεις κι εσύ μαζί..σ'αγαπώ κουκλίτσα μου!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ο διαχωρισμός της Ερυθράς Θάλασσας: Πίστη ή φανταστικό δημιούργημα

9239546089124356579.jpg?r=1329441142

Από το pathfinder

Αναμφισβήτητα, μια από τις καλύτερες σκηνές στην ιστορία του κινηματογράφου είναι το σημείο όπου χωρίζεται η Ερυθρά Θάλασσα από τον Μωυσή, ρόλο που ενσάρκωσε ο Charlton Heston, στην επική ταινία "Οι Δέκα Εντολές". Φτηνό κινηματογραφικό κόλπο; Ναι! Σε συμφωνία με την Βίβλο; Σε βασικά σημεία. Επιστημονικά εφικτό; Πιθανόν, όπως λέει μια ομάδα επιστημόνων.

Η ομάδα ερευνητών από το National Center for Atmospheric Research (NCAR, Εθνικό Κέντρο Ατμοσφαιρικής Έρευνας) και το Πανεπιστήμιο του Colorado (UC) στο Boulder δημοσίευσε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας έρευνας αεροδυναμικής και υδροδυναμικής στο διαδικτυακό, ανοιχτής αξιολόγησης περιοδικό, PLoS ONE. Στο μεγαλύτερο τμήμα της έρευνας, οι επιστήμονες περιέγραψαν πως ορισμένοι ισχυροί άνεμοι θα

μπορούσαν να είχαν τραβήξει πίσω τα νερά σε κάποιο σημείο όπου ο Νείλος συναντά μια λιμνοθάλασσα, δημιουργώντας έτσι ένα χερσαίο ασφαλές πέρασμα σε έδαφος το οποίο καλυπτόταν μέχρι πρότινος με νερό.

Οι συγγραφείς εξήγησαν ότι ένας άνεμος με ταχύτητα 63 μίλια την ώρα και ο οποίος θα φυσούσε συνεχόμενα επί 12 ώρες θα μπορούσε να τραβήξει προς τα πίσω το νερό σε βάθος σχεδόν δύο μέτρων. Το χερσαίο πέρασμα που θα δημιουργούταν θα είχε μήκος 2 με 2,5 μίλια κατά προσέγγιση και πλάτος 1 μέτρο. Θα είχε παραμείνει ανοιχτό για 4 ώρες αρκετό διάστημα για να γλυτώσουν οι Ισραηλίτες από την καταδίωξη του στρατού του Φαραώ. Σε συμφωνία με την βιβλική καταγραφή, οι συγγραφείς ισχυρίζονται ότι όταν ο άνεμος θα σταματούσε να φυσάει, τα νερά θα επέστρεφαν στην αρχική τους θέση, πνίγοντας όποιον βρισκόταν στο πέρασμα (στην προκειμένη περίπτωση τους Αιγύπτιους στρατιώτες).

Στην προσπάθεια τους να κατασκευάσουν υπολογιστικά μοντέλα και να κάνουν τις απαραίτητες μαθηματικές πράξεις, τα μέλη της ερευνητικής ομάδας του NCAR και του UC βρήκαν κάποιες πιθανές τοποθεσίες του μεγάλου θαλάσσιου περάσματος. Το ακριβές σημείο του χωρίσματος των υδάτων όμως δεν είναι γνωστό μέσα από την Βίβλο και η τοπογραφία, οι τοποθεσίες και τα βάθη της Μεσογείου έχουν αλλάξει δραματικά στα 3000 χρόνια που μεσολάβησαν από την έξοδο.

Αρκετές επιστημονικές μελέτες έχουν εξετάσει τα μυστήρια και τα θαύματα που περιγράφονται στη Βίβλο. Κάποιες από αυτές παρουσιάζουν στοιχεία για την ηλικία της Γης που συμφωνούν με τα στοιχεία που βρίσκονται στην Βίβλο ενώ κάποιες άλλες ισχυρίζονται ότι το ανθρώπινο DNA περιέχει αποδεικτικά στοιχεία για την ύπαρξη του Αδάμ και της Εύας. Κάποιες άλλες επίσης υποστηρίζουν κοσμολογικές θεωρίες που στηρίζονται στα βιβλικά κείμενα ενώ μια έρευνα παρεμφερής με την ανάλυση του NCAR-UC παρέχει γεωλογικές αποδείξεις για την πλημμύρα του Νώε.

Εντούτοις, καμία από αυτές τις μελέτες δεν φέρνει κάποιον πιο κοντά σε αληθινές απαντήσεις. Οι άνθρωποι που πιστεύουν δεν χρειάζονται επιστημονικές αποδείξεις για τις πράξεις του Θεού όπως αυτές περιγράφονται στη Βίβλο. Τα θαύματα είναι από μόνα τους η απόδειξη της ύπαρξης μιας ανώτερης δύναμης, ακόμη και όταν αυτά έρχονται σε ρήξη με την εμπειρική πραγματικότητα. Εξ ορισμού η απαιτούμενη πίστη για την πεποίθηση ότι υπάρχει μια ανώτερη δύναμη δεν χρειάζεται υλικές αποδείξεις.

Ενώ η επιστήμη και η θρησκεία φαίνεται πως αντιμάχονται η μία την άλλη ορισμένες φορές, χρειάζεται να παραμένουν αμοιβαία συνδεδεμένες. Κάποιοι από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στην ιστορία ήταν άνθρωποι με έντονη θρησκευτική πίστη. Ο Albert Einstein έγραψε ότι Η επιστήμη χωρίς την θρησκεία είναι κουτσή και η θρησκεία χωρίς την επιστήμη είναι τυφλή. Οι πιστοί απλώς πιστεύουν ότι υπάρχουν αρκετά πράγματα που η επιστήμη δε μπορεί και δεν πρόκειται ποτέ να εξηγήσει. Το χάσμα μεταξύ του σημείου όπου η επιστήμη σταματάει και η ανώτερη δύναμη αρχίζει είναι μια γκρίζα ζώνη γεμάτη από αναπάντητα ερωτήματα, η πίστη όμως είναι αυτή που επιτρέπει στους θρησκευόμενους να παρηγορούνται που δεν κατέχουν όλες τις απαντήσεις.

Αρκετές επιστημονικές εξηγήσεις για τα βιβλικά θαύματα όπως αυτή του χωρισμού των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας αφήνουν ακόμη πολλά αναπάντητα ερωτήματα ώστε να μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ο Θεός δεν παρενέβη με τον άνεμο και τα νερά την ημέρα όπου οι Ισραηλίτες χρειάζονταν μια γρήγορη διαφυγή. Για τους ανθρώπους όμως που χρειάζονται μικρή ώθηση προς την θρησκεία, οι μελέτες ίσως παρέχουν τις απαιτούμενες αποδείξεις για να πραγματοποιήσουν ένα άλμα πίστης. Αν και η συγκεκριμένη μελέτη δεν παρέχει σαφή στοιχεία για τα βιβλικά γεγονότα, εντούτοις δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτά.

Η επιστήμη και η θρησκεία δεν είναι δύο αντίθετες μεταξύ τους δυνάμεις όπου ο άνθρωπος θα πρέπει να κάνει μια επιλογή. Αυτοί που πιστεύουν στην ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης δεν χρειάζεται να σταματήσουν να αποδέχονται την επιστήμη αλλά να γνωρίζουν ότι υπάρχουν ενέργειες που πιθανόν να μην υποστηρίζονται από τους νόμους της Φύσης. Η παρούσα μελέτη δίνει μια ενδιαφέρουσα προοπτική για ένα αξιοθαύμαστο φαινόμενο το οποίο γεμίζει με δέος τους πιστούς και μη για σχεδόν 3000 χρόνια.

Είναι μια ενδιαφέρουσα τροφή για σκέψη, οι άνθρωποι όμως που χρειάζονται αποδείξεις για την ύπαρξη ενός θεϊκού όντος καθώς και αυτοί που θέλουν να την αντικρούσουν δεν θα τις βρουν σε αυτήν. Ούτως ή άλλως, αυτοί που ήδη πιστεύουν δεν χρειάζονται επιστημονικές αποδείξεις.

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

Link to comment
Share on other sites

Φάντασμα καλόγριας εμφανίστηκε σε φωτογραφία

Το

φάντασμα μιας καλόγριας του 19ου αιώνα ανακάλυψε ένας φωτογράφος στην Ιρλανδία.

acb23d118c1eaa0412610d862c00a351_XL.jpg?t=943912800

Οφωτογράφος Τζόναθαν Κιούρανήθελε να φωτογραφήσει πανοραμικά μια βιομηχανική περιοχή στο Γκάλγουεϊ της Ιρλανδίας.

Έστησε τη φωτογραφική του μηχανή και τράβηξε 13 φωτογραφίες, με χρονική απόσταση μικρότερη του ενός λεπτού μεταξύ τους.

Όμως, μόνο σε μία από αυτές εμφανίστηκε

η φιγούρα μιας καλόγριας, με αμφίεση 19ου αιώνα.

«Η φιγούρα της καλόγριας δεν ήταν ορατή ούτε πριν ούτε μετά τη φωτογράφιση στο σημείο. Επίσης, δεν υπήρχε σε καμία από τις υπόλοιπες φωτογραφίες. Μοιάζει σαν να εμφανίστηκε μόνο για μια στιγμή και στη συνέχεια εξαφανίστηκε. Υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι στο μέρος αυτό κατά τη φωτογράφηση, οι οποίοι επίσης δεν έδειχναν να έχουν αντιληφθεί την παρουσία της», εξηγεί ο Κιούραν στην τοπική εφημερίδα Galway Independent.

nun2.jpg

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργες συμπτώσεις: 5 ιστορίες ενάντια στις πιθανότητες

probabilities-300x224.jpg

Δεν είναι απαραίτητο να πιστεύεις σε ανώτερες δυνάμεις ή προδιαγεγραμμένες πορείες του σύμπαντος για να διασκεδάζεις με τις συμπτώσεις. Η μόνη διαφορά είναι πως στην μία περίπτωση (πιστεύεις ότι) μπορείς να τις εξηγήσεις, ενώ στην άλλη σου φαίνονται απλά ενδιαφέρουσες –εντάξει, αν δεν είσαι και υπέρμετρα σκεπτικιστής, μπορεί να αναρωτηθείς έστω για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου, αν θα μπορούσαν κάπως να εξηγούνται.

Όπως και αν έχει, οι πέντε ιστορίες που ακολουθούν, αποκλείεται να σας φανούν αδιάφορες.

* Ένας εβδομηντάχρονος Φιλανδός σκοτώθηκε το 2002 σε έναν

αυτοκινητόδρομο του Raahe, περί τα 600 χιλιόμετρα βόρεια του Ελσίνκι, όταν η μηχανή του παρασύρθηκε από ένα φορτηγό. Περίπου δύο ώρες αργότερα, σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου στον ίδιο δρόμο, άλλος ένας εβδομηντάχρονος βρήκε τραγικό θάνατο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο: το ποδήλατό του παρασύρθηκε από ένα φορτηγό. Ήταν ο δίδυμος αδερφός του!

* Όταν ο Norman Mailer ξεκίνησε να γράφει το μυθιστόρημα Barbary Shore, δεν σχεδίαζε να συμπεριλάβει έναν Ρώσο κατάσκοπο στους χαρακτήρες. Το έκανε, όμως, και περιέργως πώς ο ασήμαντος αρχικά χαρακτήρας εξελίχθηκε σε πρόσωπο-κλειδί για την υπόθεση του βιβλίου. Αφού ολοκληρώθηκε το μυθιστόρημα, το Τμήμα Αλλοδαπών των ΗΠΑ συνέλαβε τον ένοικο του διαμερίσματος που βρισκόταν έναν όροφο πάνω από εκείνο του Mailer. Ήταν ο συνταγματάρχης Rudolf Abel, ο μεγαλύτερος Ρώσος κατάσκοπος εκείνη την περίοδο στις ΗΠΑ.

* Το μακρινό 1858, ο Ρόμπερτ Φάλλον κέρδισε 600 δολάρια σε μια παρτίδα πόκερ. Δεν έζησε, όμως, για να τα χαρεί, καθώς οι συμπαίκτες του, θεωρώντας ότι τους κλέβει, τον πυροβόλησαν και τον σκότωσαν. Κανείς από τους παίκτες δεν ήθελε να πάρει την θέση του Φάλλον στο τραπέζι και να διεκδικήσει τα 600 δολάρια που τώρα θεωρούνταν γρουσούζικα, μέχρι που ένας νέος παίκτης έκανε την εμφάνισή του στο τραπέζι. Όταν έφτασε η αστυνομία για να ερευνήσει τον φόνο, ο πιτσιρικάς κέρδιζε 2.200 δολάρια. Απαιτώντας τα 600 δολάρια να περάσουν στον κληρονόμο του Φάλλον, οι αστυνόμοι τον ανακάλυψαν… να κάθεται στη θέση του πατέρα του, και να παίζει πόκερ. Ο μυστηριώδης νέος ήταν ο γιος του Φάλλον, που είχε επτά χρόνια να δει τον πατέρα του.

* «Οι αφηγήσεις του Άρθουρ Κόντον Πυμ» είναι το μόνο μυθιστόρημα που ολοκλήρωσε ο Έντγκαρ Άλλαν Πόε. Μιλά για τέσσερις επιζήσαντες ενός ναυαγίου που περιπλανιούνται για μέρες με μια σωστική λέμβο στον ωκεανό, περιμένοντας βοήθεια. Μην έχοντας τίποτα να φάνε, αποφασίζουν να ρίξουν κλήρο για να δουν ποιος θα φαγωθεί. Κι ο κλήρος πέφτει στον καμαρότο, Richard Parker.

Σαράντα έξι χρόνια αργότερα, το γιοτ Mignonette βουλιάζει και οι τέσσερις επιζώντες του περιπλανιούνται με τις σωστικές λέμβους στη θάλασσα χωρίς τροφή και νερό. Οι τρεις από αυτούς σκοτώνουν, μετά από μέρες, και τρώνε τον καμαρότο. Το όνομά του ήταν Richard Parker!

* Το 1898, ο Morgan Robertson έγραψε το “Futility” («Ματαιότητα»). Το μυθιστόρημά του περιέγραφε το παρθενικό ταξίδι του αβύθιστου Τιτάνα, ο οποίος συγκρούστηκε με ένα παγόβουνο και βούλιαξε μια νύχτα του Απρίλιο στον Ατλαντικό, σκοτώνοντας σχεδόν όλους τους 2.500 επιβάτες του –υπήρξαν μόλις 13 επιζήσαντες– καθώς διέθετε μόλις 24 σωστικές λέμβους, λιγότερες από τις μισές που χρειαζόταν για την χωρητικότητά του.

Μια νύχτα του Απριλίου του 1912, ο Τιτανικός συγκρούστηκε με ένα παγόβουνο και βούλιαξε στον Ατλαντικό, σκοτώνοντας περισσότερους από τους μισούς επιβάτες του (υπήρξαν μόνο 705 επιζήσαντες, επί συνόλου 2.207 επιβατών) καθώς διέθετε μόλις 20 σωστικές λέμβους, λιγότερες από τις μισές που χρειαζόταν για την χωρητικότητά του!

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

Link to comment
Share on other sites

Κι άλλη καταγραφή σχετικά με το παράξενο φως πάνω από την Αθήνα.

Παράξενο φώς πάνω από την Αθήνα (VIDEO)

18-02-2012 και ώρα 21:00. Το αντικείμενο στο video ήταν σαν ένα αστέρι που ξαφνικά έλαμπε πάρα πολύ και μετά έχανε το φως του σιγά σιγά ,εθεάθη στον ουρανό και παρέμενε ακίνητο για περίπου 5 λεπτά ενώ συνέχιζε τις φωτεινές εναλλαγές, και μετά από λίγο εξαφανίστηκε Η λήψη του video έγινε από την περιοχή του Υμηττού και το εν λόγο αντικείμενο ήταν περίπου πάνω από τον Πειραιά. Το video τραβήχτηκε με κινητό sony ericsson neo v. Για καλύτερη ποιότητα εικόνας ρυθμίστε το video σε ανάλυση 720p

1_kM7gMKvxg

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι μια "Είσοδος στο Άγνωστο» ... Ή απλά μια τρύπα.

120207_holebig.jpg

Μέχρι και τώρα που μιλάμε αυτή η τρύπα είναι άγνωστη σε όλους τους ερευνητές και επιστήμονες.Αυτό και μόνο είναι παράξενο.Σαν να υπήρξε συγκάλυψη..

Ένας άντρας, ονόματι Red Elk είναι ένας από τους λίγους εν ζωή ανθρώπους που έχουν δει ποτέ τη μυστηριώδη αυτή τρύπα.

Μία ιθαγενής σαμάνος,λέει ο Red Elk είναι αυτή που έδειξε στον πατέρας του την τρύπα το 1961.

Αυτή είναι μια ατελείωτη τρύπα που δεν εχουν καταφερει να μετρησουν το βάθος της,έχω περάσει πολλές φορές απο εκεί και παράξενα πράγματα συμβαίνουν κάθε φορά που πηγαίνω κοντά σε αυτην την τρύπα είπε ο Red Elk.

Eγώ την αποκαλώ τρύπα του διαβόλου», είπε.

Hu9l00T8USU

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

Link to comment
Share on other sites

Η ημέρα ενός υπερσατανικού τελετουργικού

images?q=tbn:ANd9GcQHrdpnQ4EWOCqyxat_5KCfoP3WFltqEWadcGEmdeuF0PYFFZcP

Μικρό αφιέρωμα αλήθειας για τα 10 χρόνια που συμπληρώθηκαν απο εκείνη την προσχεδιασμένη μέρα.

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ, ΑΛ ΚΑΙΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ....

o3hRvKSbDAE

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

Link to comment
Share on other sites

περναω ενα τσουναμι στην οικογενεια μου κοριτσια μολις το ξεπερασουμε γτ θα το ξεπερασουμε θα σας ερθω παλι.

Tι εγινε βρε κουφετακι? Ειναι θεμα υγειας?

Κι εγω δεν ειμαι καλα ψυχολογικα γι αυτο και δε γραφω συχνα. Ας ειναι καλα οι "ηγετες" της χωρας μας που εχουν καταστρεψει 10.000.000 ανθρωπους...


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites

Το στοιχειωμένο πλοίο «Queen Mary»

Το πλοίο «Queen Mary» ήταν ένα κρουαζιερόπλοιο πολυτελείας που αποσύρθηκε το 1967 και μετατράπηκε σε ξενοδοχείο στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια. Από τότε μέχρι σήμερα το «Queen Mary» συγκαταλέγεται σε ένα από τα πιο στοιχειωμένα μέρη στον κόσμο, αφού οι μαρτυρίες για φαντάσματα στους χώρους του, είναι χιλιάδες!

c9da0f3f573b41a87c8a1ff5c7f2c287_XL.jpg?t=943912800

Η ιστορία του «στοιχειωμένου» πλοίου

Το Queen Mary ναυπηγήθηκε στις 26 Σεπτεμβριου 1934 και ξεπερνούσε σε μέγεθος και πολυτέλεια ακόμη και τον Τιτανικό. Κατά τη διάρκεια του Β' παγκοσμίου πολέμου μετέφερε στρατεύματα.

Βρισκόταν στα ανοιχτά της Σκωτίας όταν στην προσπάθειά του να αποφύγει μία τορπίλη, έπεσε πάνω στο 70 τόνων πολεμικό CURACOA που το συνόδευε, διαλύοντάς το.

Ο κυβερνήτης του Queen Mary πιστός στις εντολές που είχε να μην σταματήσει για κανέναν λόγο την πορεία του, εγκατέλειψε το πλήρωμα του CURACOA αβοήθητο και δεν διέσωσε κανέναν ναυαγό. Από τότε μέχρι και σήμερα ακούγονται οι φωνές και χτυπήματα στο μπροστινό μέρος του πλοίου που λέγεται ότι τα προκαλούν οι άτυχοι ναυτικοί του CURACOA!

Τα φαντάσματα του Queen Mary

Στο σαλόνι του πλοίου εμφανίζεται μια γυναίκα με λευκό φόρεμα, ενώ στην πρώτη θέση εμφανίζεται ένας άντρας ντυμένος με ρούχα από την δεκαετία του '30. Η καμπίνα Β340 είναι πλέον κλειδωμένη και κανείς δεν μπορεί να την επισκεφτεί αφού οι περίεργοι θόρυβοι που ακούγονται από μέσα, τρομάζουν ακόμη και το προσωπικό του ξενοδοχείου!

Υπάρχουν ακόμη μαρτυρίες για το φάντασμα ενός ναύτη που κυκλοφορεί φορώντας την μπλε στολή του. Στην κουζίνα ακούγονται οι φωνές του μάγειρα που βρήκε φριχτό θάνατο από βασανιστήρια!

Η περισσότερο στοιχειωμένη περιοχή του πλοίου είναι το μηχανοστάσιο όπου ένας 17χρονος ναύτης παγιδεύτηκε ενώ προσπαθούσε να αποφύγει μια φωτιά. Πολλοί έχουν ακούσει χτυπήματα και κρότους στις σωλήνες γύρω από την πόρτα.

Φαντάσματα παιδιών στοιχειώνουν την πισίνα του πλοίου, με πιο γνωστό το πνεύμα της Jackie, ενός μικρού κοριτσιού που έσπασε το λαιμό του καθώς έκανε βουτιά στην πισίνα.

Μέντιουμ και «κυνηγοί φαντασμάτων» που ερευνούν κατά καιρούς το πλοίο υποστηρίζουν πως ακούν το μικρό κορίτσι να φωνάζει σπαραχτικά την μητέρα του και να ζητάει την αγαπημένη κούκλα της.

Πηγή: pyles.tv


age.png age.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Υλοποιείται αυτό που λέμε.. θα φάμε καλάαααααα.

Συνθετικό κρέας «θα προσγειωθεί στο πιάτο μας εντός του έτους»

9239961326562539466.jpg

Στη σημερινή του μορφή, το συνθετικό κρέας δεν φαίνεται δελεαστικό (Πηγή: Mark Post/Maastricht University)

Βανκούβερ: Ολλανδοί ερευνητές χρησιμοποίησαν βλαστικά κύτταρα προκειμένου να δημιουργήσουν λωρίδες μυϊκού ιστού ο οποίος αναμένεται σύντομα να οδηγήσει σε... χάμπουργκερ του δοκιμαστικού σωλήνα.

Οικολογία από το... εργαστήριο

Στόχος των ερευνητών που εκτιμούν ότι το κρέας εργαστηρίου θα είναι έτοιμο αργότερα μέσα στο έτος είναι να ανακαλύψουν έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο παραγωγής κρέατος ο οποίος θα καταργεί την ανάγκη εκτροφής ζώων και όσα αυτή συνεπάγεται τόσο για τα ίδια τα ζώα όσο και για τον πλανήτη.

Σε μεγάλο επιστημονικό συνέδριο στο Βανκούβερ του Καναδά ο καθηγητής Μαρκ Ποστ από το Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ ανέφερε ότι το συνθετικό κρέας θα μπορούσε να μειώσει το αποκαλούμενο «περιβαλλοντικό αποτύπωμα» (δηλαδή τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου) που αφορά τη διαδικασία παραγωγής κρέατος ως και

κατά 60%.

Κρέας σαν... καλαμάρι

Ο καθηγητής Ποστ και η ομάδα του έχουν μέχρι στιγμής δημιουργήσει μικρά κομμάτια ζωικού μυϊκού ιστού με μήκος περίπου δύο εκατοστά, πλάτος ένα εκατοστό και πάχος της τάξεως του ενός χιλιοστού. Το χρώμα τους είναι υπόλευκο και μοιάζουν με... καλαμάρια. Το επόμενο βήμα της διαδικασίας είναι να αναμιχθούν αυτά τα κομμάτια μυός με αίμα και τεχνητό λίπος με απώτερο στόχο την παραγωγή ενός λαχταριστού χάμπουργκερ που θα «μαγειρευτεί» στο εργαστήριο ως το ερχόμενο φθινόπωρο.

Το κόστος για τη δημιουργία των τεχνητών χάμπουργκερ βέβαια είναι αυτή τη στιγμή απαγορευτικό και αγγίζει τα 240.000 ευρώ, ωστόσο ο Δρ Ποστ τονίζει ότι μόλις η τεχνική είναι πλέον ευρέως διαθέσιμη οι τεχνικές παραγωγής θα βελτιωθούν και το κόστος θα πέσει σημαντικά.

Όπως ανέφερε ο καθηγητής στην ιστοσελίδα του βρετανικού ειδησεογραφικού πρακτορείου BBC «ο λόγος για τον οποίον διεξάγουμε αυτή την έρευνα είναι να αποδείξουμε ότι το κρέας εργαστηρίου μπορεί να αποτελέσει γεγονός. Το επόμενο βήμα είναι να επενδύσουμε πολλή επιπλέον δουλειά αλλά και χρήματα ώστε η διαδικασία να είναι αποτελεσματική αλλά και αποδοτική από οικονομικής απόψεως».

Οι συμβατικές μέθοδοι στο... κόκκινο

Για ποιον λόγο όμως χρειάζεται να «ξοδεύεται» τόσος χρόνος και χρήμα προκειμένου να γεννηθεί «high tech» κρέας, τη στιγμή που οι παραδοσιακές τεχνικές παραγωγής κρέατος μέσω της εκτροφής ζώων έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές εδώ και χιλιάδες χρόνια; Επειδή, όπως υποστηρίζουν οι περισσότεροι επιστήμονες, οι συμβατικές μέθοδοι παραγωγής κρέατος έχουν ουσιαστικώς φθάσει... στα όριά τους.

Οι ειδήμονες αναφέρουν ότι η παραγωγή κρέατος θα πρέπει να διπλασιαστεί μέσα στα επόμενα 50 χρόνια ώστε να καλύψει τις ανάγκες του συνεχώς αυξανόμενου παγκόσμιου πληθυσμού. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου όμως η κλιματική αλλαγή, η έλλειψη νερού και η ακόμη εντονότερη αστικοποίηση θα καταστήσουν πιο δύσκολη την παραγωγή τροφής με τις «παραδοσιακές» μεθόδους.

Πιο αποδοτική η «high-tech» παραγωγή... εργαστηρίου

Σύμφωνα με τον καθηγητή Ποστ, μελλοντικά η παραγωγή κρέατος εργαστηρίου θα είναι αποτελεσματικότερη από την παραγωγή κρέατος με τον συμβατικό τρόπο. Σήμερα, οι χοίροι ή οι αγελάδες χρειάζεται να λαμβάνουν 100 γραμμάρια φυτικής πρωτεΐνης προκειμένου να παραχθούν 15 γραμμάρια ζωικής πρωτεΐνης - η αποδοτικότητα της διαδικασίας είναι δηλαδή της τάξεως του 15%. Το συνθετικό κρέας, λέει ο καθηγητής, θα μπορεί να παράγεται με ενεργειακή αποδοτικότητα της τάξεως του 50%.

Και άλλο ένα βασικό ερώτημα που απασχολεί προφανώς όλους τους μελλοντικούς καταναλωτές: Τι γεύση θα έχει το χάμπουργκερ εργαστηρίου; «Στην αρχή η γεύση θα είναι λίγο... άγευστη» εξηγεί ο Δρ Ποστ και προσθέτει ότι απαιτείται επιπλέον δουλειά στο συγκεκριμένο πεδίο. «Πρέπει να ανακαλύψουμε ποια ακριβώς συστατικά του κρέατος παράγουν τη γεύση και να δούμε εάν μπορούμε να παρέμβουμε με βάση αυτά τα συστατικά για να δώσουμε γεύση στο συνθετικό κρέας».

Καλύτερη μεταχείριση των ζώων

Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα του τεχνητού κρέατος θα είναι ότι θα μειωθεί ο αριθμός των ζώων που σφαγιάζονται στον βωμό του ανθρώπου, καταλήγει ο καθηγητής.

Πάντως, σχολιάζοντας τη νέα μελέτη, ο Ντέιβιντ Στίλι, πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Earthsave Canada σημείωσε ότι τα ίδια οφέλη για τον πλανήτη θα προσέφερε η κατανάλωση λιγότερου κρέατος από τον πληθυσμό χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύονται μεγάλα χρηματικά ποσά για τη δημιουργία του κρέατος εργαστηρίου. Παράλληλα ο κύριος Στίλι εξέφρασε την ανησυχία ότι θα απαιτείται η χρήση μεγάλων ποσοτήτων αντιβιοτικών καθώς και μυκητοκτόνων στο συνθετικό κρέας ώστε να μην αποσυντίθεται εύκολα.

Πηγή: Τα Καλυτερότερα blogspot

Link to comment
Share on other sites

Ο γρίφος του σήματος «Wow!»

Το πιο περίεργο σήμα που έχει καταγραφεί ποτέ από την αμερικανική Υπηρεσία Ερευνών Εξωγήινης Ζωής (SETI) παραμένει για δεκαετίες άλυτο μυστήριο.

4df59d354ba0d4650adcda4738162208_XL.jpg?t=943912800

Μια νύχτα του καλοκαιριού του 1977, ένα ραδιοτηλεσκόπιο στο Ντέλαγουερ του Οχάιο κατέγραψε ένα σήμα, που διήρκεσε μόλις 72 δευτερόλεπτα, όμως τότε έμοιαζε ότι θα μπορούσε να αλλάξει την ιστορία.

Για αρκετές ημέρες το περίεργο σήμα παρέμενε στα «αζήτητα» στις μετρήσεις του SETI. Μέχρι που ο ερευνητής Τζέρι Έιμαν πρόσεξε τα δεδομένα.

Ήταν μια ακολουθία από μεταβλητές και αριθμούς, η οποία αναπαριστούσε ένα σήμα τριάντα φορές πιο ισχυρό από τα συνηθισμένα. Ο ερευνητής, εντυπωσιασμένος από τα στοιχεία, κύκλωσε την ακολουθία με κόκκινο μελάνι και έγραψε δίπλα το επιφώνημα «Wow!».

Από τότε η ακολουθία αυτή έμεινε γρίφος. Πολλοί προσπάθησαν να λύσουν το μυστήριο, με την επικρατέστερη θεωρία να υποστηρίζει ότι πρόκειται για σήμα από κάποιο εξωγήινο πολιτισμό.

Σύμφωνα με αυτήν, η ακολουθία αναπαριστά μια τεράστια έκλυση ενέργειας, πολλά έτη φωτός μακριά, που θα μπορούσε να προέρχεται από κάποιο «λέιζερ», το οποίο εξωγήινοι έστρεψαν προς τη Γη, στη δική τους αναζήτηση για τα μυστικά του σύμπαντος.

Αυτό, μεταξύ άλλων, αναλύει στο βιβλίο του ο ερασιτέχνης αστρονόμος Ρόμπερτ Γκρέι, με τίτλο «The Elusive Wow».

http://www.newsbomb.gr/anexhghta/story/115660/o-grifos-toy-simatos-wow

%C3%8E%C2%9F%20%C3%8E%C2%B3%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8F%C2%86%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%82%C2%ABWow%21%C3%82%C2%BB%20%20%C3%8E%C2%A4%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%87%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B3%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%86%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%AF%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%AE%20%C3%8E%C2%A5%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%95%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%BD%C3%8F%C2%8E%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%95%C3%8E%C2%BE%C3%8F%C2%89%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%96%C3%8F%C2%89%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%82%20%28SETI%29%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%BB%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF.%20%C3%8E%C2%9F%20%C3%8E%C2%B3%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8F%C2%86%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%82%C2%ABWow%21%C3%82%C2%BB%20%20%C3%8E%C2%9C%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BD%C3%8F%C2%8D%C3%8F%C2%87%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%8D%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%201977,%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%BA%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%9D%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%9F%C3%8F%C2%87%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%B3%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%88%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1,%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%82%2072%20%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1,%20%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%89%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B6%C3%8E%C2%B5%20%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%8D%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%BE%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1.%20%20%C3%8E%C2%93%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B5%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%82%C2%AB%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B6%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%82%C2%BB%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20SETI.%20%C3%8E%C2%9C%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%87%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%A4%C3%8E%C2%B6%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%88%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%20%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%81%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BE%C3%8E%C2%B5%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1.%20%20%C3%8E%C2%89%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B2%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%8D%C3%8F%C2%82,%20%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%8D%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%BD%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%86%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%87%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%81%C3%8F%C2%8C%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1.%20%C3%8E%C2%9F%20%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%82,%20%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BD%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%89%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%87%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1,%20%C3%8E%C2%BA%C3%8F%C2%8D%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BB%C3%8F%C2%89%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%BA%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%B3%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%88%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%AF%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%86%C3%8F%C2%8E%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%20%C3%82%C2%ABWow%21%C3%82%C2%BB.%20%20%C3%8E%C2%91%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AE%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%B3%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8F%C2%86%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82.%20%C3%8E%C2%A0%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%AF%20%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BB%C3%8F%C2%8D%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%BD%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF,%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8E%C2%BD%20%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BA%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%89%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B6%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%20%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B9%20%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%81%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%AC%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BE%C3%8F%C2%89%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%8C.%20%20%C3%8E%C2%A3%C3%8F%C2%8D%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%86%C3%8F%C2%89%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%BD,%20%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AC%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AC%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%BB%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%82,%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%AC%20%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%20%C3%8F%C2%86%C3%8F%C2%89%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%8C%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BA%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%AC,%20%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%B8%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%8D%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B5%20%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%81%C3%8F%C2%87%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%8C%20%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%AC%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BF%20%C3%82%C2%AB%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B6%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%82%C2%BB,%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%BE%C3%8F%C2%89%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%AE%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%B9%20%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%88%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%20%C3%8F%C2%80%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%93%C3%8E%C2%B7,%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%B4%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%AE%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%B6%C3%8E%C2%AE%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B7%20%C3%8E%C2%B3%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B1%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%20%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%BA%C3%8E%C2%AC%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%8D%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82.%20%20%C3%8E%C2%91%C3%8F%C2%85%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%8C,%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BE%C3%8F%C2%8D%20%C3%8E%C2%AC%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BB%C3%8F%C2%89%C3%8E%C2%BD,%20%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B1%C3%8E%C2%BB%C3%8F%C2%8D%C3%8E%C2%B5%C3%8E%C2%B9%20%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B2%C3%8E%C2%B9%C3%8E%C2%B2%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%AF%C3%8E%C2%BF%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%85%20%C3%8E%C2%BF%20%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%83%C3%8E%C2%B9%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AD%C3%8F%C2%87%C3%8E%C2%BD%C3%8E%C2%B7%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%B1%C3%8F%C2%83%C3%8F%C2%84%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%BF%C3%8E%C2%BD%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%BF%C3%8F%C2%82%20%C3%8E%C2%A1%C3%8F%C2%8C%C3%8E%C2%BC%C3%8F%C2%80%C3%8E%C2%B5%C3%8F%C2%81%C3%8F%C2%84%20%C3%8E%C2%93%C3%8E%C2%BA%C3%8F%C2%81%C3%8E%C2%AD%C3%8E%C2%B9,%20%C3%8E%C2%BC%C3%8E%C2%B5%20%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%AF%C3%8F%C2%84%C3%8E%C2%BB%C3%8E%C2%BF%20%C3%82%C2%ABThe%20Elusive%20Wow%C3%82%C2%BB.

Link to comment
Share on other sites

πολυ σοβαρα θεματα υγειας δυστυχως!!!ταρα μου χεσε τους μλκες πραγματικα.δεν μπορουν να αφανησουν 9εκατομ.ανθρωπους ουτε να μας κανουν ολους αστεγους ή φτωχους.γμστ ολα αυτα.τα παιδια σας κοριτσια κ την υγεια μας.τπτ αλλο


921477wc2fyvv2y2.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...