Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 8/12/2024 at 10:53 ΜΜ, cant_wait είπε:

      επανέρχομαι για να σας πω ότι ο γιατρός μου, μου είπε ότι προτείνει  να κανω το ΕΡΑ τεστ. μου είπε ότι δεν το αποδέχονται πολλοί,  αλλά αναγκάζεται να μου το προτείνει μετα απο αποτυχημένες εμφυτευσεις με άριστες βλαστοκυστες, το ρίχνει στο timing το θέμα της αποτυχίας. το έχει κάνει καμία που πάει με δοτρια σε οχι φυσικο κυκλο να με βοηθήσει με την εμπειρία της;

      Καλησπέρα σας.Πρωτη φορά γράφω εδώ.Εχω κάνει 6 εμβρυομεταφορες,4 με δικά μου ωάρια και 2 με δωρεά.Για την ακρίβεια τώρα έκανα την 6η προσπάθεια και σε 7 ημέρες θα ξέρω το αποτέλεσμα.Σε όλες τις προσπάθειές πήρα 0.Εχω κάνει όλες τις εξετάσεις και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.Τελευταια εξέταση ήταν το Era map το οποίο δεν έδειξε κάτι σπουδαίο.Ο γιατρός υποστηρίζει ότι δεν έχω πετύχει ακόμα το καλό έμβρυο..Από την μια χαίρομαι που δεν έχω να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα από την άλλη με πνίγει το γιατί..

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts

Μήπως ξέρεις κανέναν τροπο να περιορίσω τα μεταφορικά?υπαρχουν εκπτωτικοι κωδικοί?

μμμ δυστυχώς σε αυτό δεν μπορώ να βοηθήσω...εγώ δεν έχω βρεί ποτέ κωδικό για μεταφορικά...ας μας πεί κάποια πιο έμπειρη...;)


το καλύτερο δώρο της ζωής μας...είναι ΕΔΩ!!!

tb_sig_spring.giftt140507.aspx

τα Μαγιόπαιδα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εκπτωτικοί κωδικοί δεν υπάρχουν, αυτό που θα μπορούσες να κάνεις με μεγάλη επιφύλαξη γιατί μπορεί να την πατήσεις, είναι να αγοράσεις μαζί με αυτό που θες πράγματα τα οποία είναι out of stock και φυσικα έχουν πολύ χαμηλό βάρος. Λογικά εκείνα θα αργήσουν να σου τα στείλουν, Μόλις δεις το αντικείμενο που θες να ετοιμάζεται για αποστολή κάπου υπάρχει να δεις και το invoice όπου φαίνονται τα μεταφορικά που σου χρεώνουν για το συγκεκριμένο κομμάτι αποστολής, ακυρώνεις τα υπόλοιπα αντικείμενα και ακυρώνονται αυτομάτως και τα μεταφορικά τους. Εάν για τον οποιονδήποτε λόγω πάνε να σου στείλουν τα άλλα αντικείμενα τα ακυρώνεις άμεσα. Εαν σου τα στείλουν όλα μαζί τότε δεν έχεις επωφεληθεί καμίας μείωσης όποτε κι αν τα ακυρώσεις. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να την πατήσεις και να πάρωςεις τα αντικείμενα που δεν ήθελες αν δεν το προσέξεις. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να "τρως" από τα μεταφορικά

Link to comment
Share on other sites

Πολύ έξυπνο...δυστυχώς έκανα την παραγγελία, δεν είχα μάλλον τόσα λεφτά στην κάρτα, την φόρτισα και μου στείλανε email ότι θα προσπαθήσουν αυτόματα να ξανακάνουν την πληρωμή στις επόμενες μέρες..και ξαφνικά μου λένε ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Καλησπερα!Καμμια ιδεα που μπορω να βρω αυτα σε 25 νουμερο?Καποιο site στο εξωτερικο αξιοπιστο και γρηγορο(σχετικα)?Ευχαριστω.

http://www.z-mall.gr/toms-pink-eva-injection-classic-10005043/pd/?pvid=3322755&iid=1869848〈=el

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπερα.Να πω παλι τη καλη μου κουβεντα για το αμαζον(κι ας εχει πλεον μεταφορικα)Χρησιμοποιησα παιχνιδι της μικρης μετα απο5μιση μηνες απο τη παραγγελια μου και εχει προβλημα.Αμεσως μου ειπαν για refund επειδη δεν υπαρχει πλεον.Δεν το περιμενα να πω την αληθεια και τελικα επειδη απο σημερα υπαρχει παλι στο σαιτ παρολο που εγινε το refund θα μου στειλουν αλλο και θα με χρεωσουν οταν θα μπορω να πληρωσω εξωτερικο.Εμεινα αφωνη!Μπραβο τους!!

ΥΓ.Ξερει κανεις ποτε θα μπορουμε να κανουμε πληρωμες εξω;;


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπερα.Να πω παλι τη καλη μου κουβεντα για το αμαζον(κι ας εχει πλεον μεταφορικα)Χρησιμοποιησα παιχνιδι της μικρης μετα απο5μιση μηνες απο τη παραγγελια μου και εχει προβλημα.Αμεσως μου ειπαν για refund επειδη δεν υπαρχει πλεον.Δεν το περιμενα να πω την αληθεια και τελικα επειδη απο σημερα υπαρχει παλι στο σαιτ παρολο που εγινε το refund θα μου στειλουν αλλο και θα με χρεωσουν οταν θα μπορω να πληρωσω εξωτερικο.Εμεινα αφωνη!Μπραβο τους!!

ΥΓ.Ξερει κανεις ποτε θα μπορουμε να κανουμε πληρωμες εξω;;

Tωρα βεβαια με ενημερωσαν οτι τελικα δε γινεται:evil:Τι βλακες!Οτι να ναι λεει ο καθενας μου φαινεται.Δεν ξερω αν θα μου αφησουν το refund ή αν θα ξανατραβηξουν τα χρηματα αργοτερα.Δεν διευκρινησαν μονο οτι μπορω να κρατησω το ελαττωματικο παιχνιδι:roll::roll:

Κι εμενα μου εκανε εντυπωση αυτο που μου ειχαν πει.Λεω τοσο λαρτζ ειναι:?::?:


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites

Tωρα βεβαια με ενημερωσαν οτι τελικα δε γινεται:evil:Τι βλακες!Οτι να ναι λεει ο καθενας μου φαινεται.Δεν ξερω αν θα μου αφησουν το refund ή αν θα ξανατραβηξουν τα χρηματα αργοτερα.Δεν διευκρινησαν μονο οτι μπορω να κρατησω το ελαττωματικο παιχνιδι:roll::roll:

Κι εμενα μου εκανε εντυπωση αυτο που μου ειχαν πει.Λεω τοσο λαρτζ ειναι:?::?:

Δεν κατάλαβα.Το refund έγινε;Η αποστολή του νέου παιχνιδιού θα γίνει;Δεν είναι καθόλου βέβαιο πόσο θα κρατήσει όλο αυτό οπότε δεν τους συμφέρει να αναλάβουν την δέσμευση να χρεώσουν κάρτα μετά από μήνες ή και παραπάνω.Στην παρούσα φάση είμαστε εκτός από όλα τα ξένα site άρα στρεφόμαστε σε καθετί ελληνικό!


FuWlp3.png 2ebBp3.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα.Το refund έγινε;Η αποστολή του νέου παιχνιδιού θα γίνει;Δεν είναι καθόλου βέβαιο πόσο θα κρατήσει όλο αυτό οπότε δεν τους συμφέρει να αναλάβουν την δέσμευση να χρεώσουν κάρτα μετά από μήνες ή και παραπάνω.Στην παρούσα φάση είμαστε εκτός από όλα τα ξένα site άρα στρεφόμαστε σε καθετί ελληνικό!

To refund λογικα εχει γινει(δεν το τσεκαρα ακομα γτ αργει λιγο να φανει στη καρτα).Παιζει ομως αργοτερα να μου τραβηξουν το ποσο πισω εφοσον τωρα δε μπορουν και μου ζητησαν να μην επιστρεψω το παιχνιδι.

Δεν λεω οτι εχεις αδικο ομως απο μονοι τους το προτειναν.Εγω τους ζητησα να μη γινει καθολου refund γτ μετα δεν θα μπορω να ξαναπληρωσω για αντικατασταση αλλα ειχε γινει ηδη.Μετα μου ειπαν να το κανουμε ετσι.Απο μονοι τους!!:roll:

Εννοειται δεν θα ψωνιζα απο εκει στη φαση που ειμαστε τωρα.Χρειαστηκε ομως επιστροφη και συνεπεσε με την ηλιθια κατασταση που βρισκομαστε τωρα:evil:Αν δε γινοτανε να μην ελεγαν μπαρουφες.Αυτο ειναι που με χαλασε περισσοτερο.


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites

Hello,

First, please allow me to extend a sincere apology for any frustration this matter has caused. I see that our previous replies have not appropriately addressed your concerns and Iʼll do my best to help you today. I regret that we have made you to concern this way.

I understand that you are receiving the notification stating that the payment for this order # 205-4415904-9037134 was declined.

I checked and can see that my previous colleague haven't amended the price of the item and thus the reason you have received the notification station that the payment was declined. I raised a complaint against our CSA and requested them to coach him accordingly.

There is no cause for the concern, I've now removed the whole order cost so your order is now excepted to be dispatched shortly.

To serve you better, I've also upgraded the delivery method as Priority Mail for you to reach your order on before July 29, 2015 at no additional cost.

Please let us know once you have received the order #205-4415904-9037134 so we will be happy to recharge your payment card.

Once you have received your item you can return the order #205-2757804-3125139 and any cost that incur for returning the item will be refunded back to you.

One of our aims is to provide a convenient and efficient service and I realise that we have not met that standard in this case.

We do genuinely regret having made this mistake and I can assure you that we will do everything we can to help make your next experience more rewarding, if you give us a chance.

Please click on the following link to be brought to your personalised return label and follow the instructions provided:

.................

If clicking on the link doesn't work, please make sure you're signed into the account you used to place the order. Once you're signed in, try clicking it again or copying and pasting it into your browser's address window.

Alternatively, if you don't have access to a printer, please enclose a note with your order number. Wrap the parcel securely and post it to us at the address on the returns label.

Please be aware that returns without a label can take slightly longer to process.

You can find the details of your order from the order summary page in Your Account. Under "Orders" click the "Your Orders" button, and sign in with your e-mail address and password. Click on "View Printable Order Summary" to view or print a copy of the order summary.

If we can be of further assistance, you can reply directly to this e-mail. You can reach us by chat or phone from this link:

https://www.amazon.co.uk/contact-us

We look forward to seeing you again soon.


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites

Hello,

First, please allow me to extend a sincere apology for any frustration this matter has caused. I see that our previous replies have not appropriately addressed your concerns and Iʼll do my best to help you today. I regret that we have made you to concern this way.

I understand that you are receiving the notification stating that the payment for this order # 205-4415904-9037134 was declined.

I checked and can see that my previous colleague haven't amended the price of the item and thus the reason you have received the notification station that the payment was declined. I raised a complaint against our CSA and requested them to coach him accordingly.

There is no cause for the concern, I've now removed the whole order cost so your order is now excepted to be dispatched shortly.

To serve you better, I've also upgraded the delivery method as Priority Mail for you to reach your order on before July 29, 2015 at no additional cost.

Please let us know once you have received the order #205-4415904-9037134 so we will be happy to recharge your payment card.

Once you have received your item you can return the order #205-2757804-3125139 and any cost that incur for returning the item will be refunded back to you.

One of our aims is to provide a convenient and efficient service and I realise that we have not met that standard in this case.

We do genuinely regret having made this mistake and I can assure you that we will do everything we can to help make your next experience more rewarding, if you give us a chance.

Please click on the following link to be brought to your personalised return label and follow the instructions provided:

.................

If clicking on the link doesn't work, please make sure you're signed into the account you used to place the order. Once you're signed in, try clicking it again or copying and pasting it into your browser's address window.

Alternatively, if you don't have access to a printer, please enclose a note with your order number. Wrap the parcel securely and post it to us at the address on the returns label.

Please be aware that returns without a label can take slightly longer to process.

You can find the details of your order from the order summary page in Your Account. Under "Orders" click the "Your Orders" button, and sign in with your e-mail address and password. Click on "View Printable Order Summary" to view or print a copy of the order summary.

If we can be of further assistance, you can reply directly to this e-mail. You can reach us by chat or phone from this link:

https://www.amazon.co.uk/contact-us

We look forward to seeing you again soon.

Αφου τους ξεχεσα πριν:roll::roll::roll::roll::roll::roll:


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ok, επιστρέφεις το παλιό και χαλασμένο και σου πληρώνουν το κόστος επιστροφής. Μπράβο τους. Άμα το πάθαινες εδώ αυτό....απλώς θα έλεγες τζάμπα τα λεφτά που ξόδεψα. Και μετά αναρρωτιόμαστε γιατί συνεχίζουμε να ψωνίζουμε από άμαζον, παρά την ισοτιμία λίρας, παρά τα μεταφορικά.... (τώρα να μας δω τι κάνουμε)

Link to comment
Share on other sites

ok, επιστρέφεις το παλιό και χαλασμένο και σου πληρώνουν το κόστος επιστροφής. Μπράβο τους. Άμα το πάθαινες εδώ αυτό....απλώς θα έλεγες τζάμπα τα λεφτά που ξόδεψα. Και μετά αναρρωτιόμαστε γιατί συνεχίζουμε να ψωνίζουμε από άμαζον, παρά την ισοτιμία λίρας, παρά τα μεταφορικά.... (τώρα να μας δω τι κάνουμε)

Αν το πάθαινα εδώ σιγά μην το άλλαζαν μετά από 5-6 μήνες. Άσχετα που τώρα το χρησιμοποιησαμε πρώτη φορά.


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια πότε το βλέπετε να φτιάχνει το θέμα με τις πληρωμές εξω;Θέλω να πάρω κάτι βιβλία και με βλέπω να καταλήγω στα public.Δε ψωνίζω από εκεί γτ δε τους γουστάρω καθόλου αλλά ας όψεται η άτιμη κοινωνια (που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει):lol::lol::lol:


Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...