Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 44 λεπτά , Makelen είπε:

      Κοριτσι η 3ΑΒ ειναι καλυτερη απο την 4ΒΒ!

      Σου βαζουν τις πιο καλες πρωτα! Εσυ επιλεγεις μονο αν θα ειναι μια ή δυο. Για παραπανω, αν το επιτεπει ο νομος, με βαση την ηλικια, το συζητας με τον γιατρο.

      Στη θεση σου το πρωτο πραγμα που θα εκανα, πριν απο εξετασεις κτλ, θα ηταν να μιλησω με αλλον εξωσωματιστη. Να ξερει και τι λεει.. και πως να σε κατευθυνει. Εχει κανει πολλα φαουλ μεχρι στιγμης. 

      Ισχυει αυτο που λες! Αλλα θελει ψαξιμο και καλο γιατρο για να σε κατευθυνει ως προς το τι σου ταιριαζει..

      Ετσι κ αλλιως θα πάω να πάρω μια ακόμα γνώμη από κάπου. Είχα πάει και σε άλλους γιατρούς πριν καταλήξω με ποιον θα προσπαθήσω. Απλα ήθελα να δώσω μια ευκαιρία για μια ετ. Εχει πάρα πολύ καλό όνομα ο εν λόγω γιατρός απλά νομίζω πως ίσως δε μπορεί να μου προσφέρει κάτι άλλο πλέον.

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts

Γενικα συμφωνω με female!

Προκειται για καραμαΙμουδες ή οσα δεν ειναι αντιγραφες ειναι απλως Κινεζικα με την αναλογη ποιοτητα.

Εχω κανει 6 αγορες και εχω παραλαβει τις 4! :?

Η μια χαθηκε εντελως και στην αλλη μου επεστρεψαν τα λεφτα.

Αυτα που παρελαβα ηταν ως εξης:

1 παιδικο σετ 6 νουμερο που μου ηρθε κανονικο το πανω και 2 νουμερο το κατω! :evil:

1 παιδικο σετ 4 τονους πιο σκουρο απο την φωτογραφια. (ειχε πανω την πεπα η οποια εμοιαζε σαν να ειχε κανει 2 μηνες ηλιοθεραπεια!!! :tongue: )

1 παιδικο φορεμα νουμερο 6 και το φορεσε τελικα η μικρη οταν ηταν 4 και της ηταν τσιμα-τσιμα

1 παιδικο μπλουζακι επισης 6 μεγεθος και το εβαλε η μικρη οταν ηταν 4.

Τιποτα δεν ηταν 100% βαμβακι και γενικα τιποτα δνε ηταν τοοσ ομορφο οσο στις φωτογραφιες!

Δεν ξαναμπηκα στον κοπο να ψωνισω απο κει. Κακης ποιοτητας και χωρις την ασφαλεια του paypal οχι μονο για τυχον λαθη ή χαμενα δεματα αλλα δινεις και τα στοιχεια της καρτας σου χυμα, γεγονος που με φοβιζει.

Αν θελεις να παρεις μικρογκατζετακια αλλαζει το πραγμα.

Καλη συνεχεια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Αχαχαχα γελάω με το μήνυμά σου annagrig!!!

Να συμπληρώσω ό,τι και εγώ πήρα για μένα ένα φόρεμα xl ενώ φοράω medium και δεν έμπαινε ούτε το μισό μου πόδι μέσα!!!!!!

Τελικά έχω καταλήξει ό,τι έχει απλά πολύ καλούς φωτογράφους:)


KYvKp2.png

5NmIp3.png

Link to comment
Share on other sites

Αχαχαχα γελάω με το μήνυμά σου annagrig!!!

Να συμπληρώσω ό,τι και εγώ πήρα για μένα ένα φόρεμα xl ενώ φοράω medium και δεν έμπαινε ούτε το μισό μου πόδι μέσα!!!!!!

Τελικά έχω καταλήξει ό,τι έχει απλά πολύ καλούς φωτογράφους:)

Χαχαχα! :D

Οποτε δοκιμαζω Κινεζικο ρουχο, αν ζητησω το L-XL που φοραω κανονικα νιωθω καπως ετσι:

large.jpg

Τις καλημερες μου! :D

Link to comment
Share on other sites

Πριν από καποιες μερες παρέλαβα κατι μανό essie απο ebay. Μεσα ήταν 4 δειγματάκια, ενω στην περιγραφή του προιόντoς αναφέρονταν 6 χρώματα. Στελνω μήνυμα στο πωλητή και μου λεει ότι έγινε παρεξήγηση και ότι η εταιρία βγάζει μόνο τα 4 χρώματα σε μικρή συσκευασια. Αν θελω να επιστρέψω το προιον και να μου κανει refund.

Του απαντάω ότι θα επιστρεψω το προιόν αν πληρώσει τα μεταφορικά, διαφορετικά να μου κανει μερική επιστροφή των χρημάτων μου.

Από τοτε φυσικά δεν απάντησε. Και ερωτώ, να ανοίξω case; Και αν ανοιξω, τι να ζητήσω ακριβώς από το paypal;


[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/fd592803ce.png[/img][/url]
[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/20a16dcd50.png[/img][/url]
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πριν από καποιες μερες παρέλαβα κατι μανό essie απο ebay. Μεσα ήταν 4 δειγματάκια, ενω στην περιγραφή του προιόντoς αναφέρονταν 6 χρώματα. Στελνω μήνυμα στο πωλητή και μου λεει ότι έγινε παρεξήγηση και ότι η εταιρία βγάζει μόνο τα 4 χρώματα σε μικρή συσκευασια. Αν θελω να επιστρέψω το προιον και να μου κανει refund.

Του απαντάω ότι θα επιστρεψω το προιόν αν πληρώσει τα μεταφορικά, διαφορετικά να μου κανει μερική επιστροφή των χρημάτων μου.

Από τοτε φυσικά δεν απάντησε. Και ερωτώ, να ανοίξω case; Και αν ανοιξω, τι να ζητήσω ακριβώς από το paypal;

Το θέμα έχει ως εξής. Η Essie βγάζει σε μέγεθος δείγματος συσκευασία με 4 βερνίκια, ποτέ με 6, τα λεγόμενα cubes. Είτε επίτηδες είτε από όχι, ο πωλητής έγραψε λάθος στην περιγραφή. Επειδή όμως είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι ο πωλητής το έκανε κακοπροαίρετα, θα είναι δύσκολο να πετύχεις full refund. Για τα μεταφορικά, από την στιγμή που δεν είναι χαλασμένο ή ελαττωματικό το προϊόν που παρέλαβες, τα μεταφορικά επιστροφής δύσκολα θα τα αναλάβει ο πωλητής. Ίσως να πετύχεις πιο εύκολα μερική επιστροφή.


A81Mp3.pngk1NRp2.png
Link to comment
Share on other sites

Στην θέση σου joan80 θα έστελνα ένα τελευταίο e-mail στον πωλητή να του εξηγώ ό,τι αν δεν απαντήσει εντός 48 ωρών θα ανοίξω case στο e-bay και θα αφήσω φυσικά αρνητικό feedback. Αν δεν απαντήσει, θα άνοιγα case. Αν ανοίξεις θα δεις ό,τι αναφέρει αν το προιόν που έλαβες διαφέρει από αυτό που περιγραφόταν και θεωρώ ό,τι θα δικαιωθείς. Είτε το ήξερε είτε όχι ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να δεχτεί το σφάλμα του. Πλήρωσες για 6 και έλαβες 4.


KYvKp2.png

5NmIp3.png

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα έχει ως εξής. Η Essie βγάζει σε μέγεθος δείγματος συσκευασία με 4 βερνίκια, ποτέ με 6, τα λεγόμενα cubes. Είτε επίτηδες είτε από όχι, ο πωλητής έγραψε λάθος στην περιγραφή. Επειδή όμως είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι ο πωλητής το έκανε κακοπροαίρετα, θα είναι δύσκολο να πετύχεις full refund. Για τα μεταφορικά, από την στιγμή που δεν είναι χαλασμένο ή ελαττωματικό το προϊόν που παρέλαβες, τα μεταφορικά επιστροφής δύσκολα θα τα αναλάβει ο πωλητής. Ίσως να πετύχεις πιο εύκολα μερική επιστροφή.

Full refund δεν του ζήτησα σε καμία περίπτωση, του ζήτησα μερική επιστροφή ή να πληρώσει τα μεταφορικά. Τώρα για το αν το έκανε επίτηδες ή όχι, μάλλον επίτηδες το έκανε αφού στην πρώτη απάντηση και μοναδική λέει κατα λέξη "sorry for misleading you". Επίσης στο ενδιάμεσο άλλαξε τη λίστα του.

Στην θέση σου joan80 θα έστελνα ένα τελευταίο e-mail στον πωλητή να του εξηγώ ό,τι αν δεν απαντήσει εντός 48 ωρών θα ανοίξω case στο e-bay και θα αφήσω φυσικά αρνητικό feedback. Αν δεν απαντήσει, θα άνοιγα case. Αν ανοίξεις θα δεις ό,τι αναφέρει αν το προιόν που έλαβες διαφέρει από αυτό που περιγραφόταν και θεωρώ ό,τι θα δικαιωθείς. Είτε το ήξερε είτε όχι ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να δεχτεί το σφάλμα του. Πλήρωσες για 6 και έλαβες 4.

Μάλλον αυτό θα κάνω. θα του δώσω μια τελευταία ευκαιρία και μετά θα ανοίξω case. Δεν είναι τόσο το ποσό των χρημάτων που θα μου επιστρέψει αν κάνει μερική επιστροφή, όσο η κοροϊδία. Θετικό feedback πάντως δεν νομίζω να αφήσω.


[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/fd592803ce.png[/img][/url]
[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/20a16dcd50.png[/img][/url]
Link to comment
Share on other sites

Full refund δεν του ζήτησα σε καμία περίπτωση, του ζήτησα μερική επιστροφή ή να πληρώσει τα μεταφορικά. Τώρα για το αν το έκανε επίτηδες ή όχι, μάλλον επίτηδες το έκανε αφού στην πρώτη απάντηση και μοναδική λέει κατα λέξη "sorry for misleading you". Επίσης στο ενδιάμεσο άλλαξε τη λίστα του.

Μάλλον αυτό θα κάνω. θα του δώσω μια τελευταία ευκαιρία και μετά θα ανοίξω case. Δεν είναι τόσο το ποσό των χρημάτων που θα μου επιστρέψει αν κάνει μερική επιστροφή, όσο η κοροϊδία. Θετικό feedback πάντως δεν νομίζω να αφήσω.

Με το "Sorry for misleading you" παραδέχεται ότι το λάθος είναι δικό του, όχι όμως και το ότι το έκανε επίτηδες (η λέξη mislead αν και στην ελληνική μετάφραση είναι παραπλανώ, στην αγγλική καθομιλουμένη δεν έχει την ίδια βαρύτητα). Από τη στιγμή πάντως που παραδέχεται το λάθος του και έχεις τουλάχιστον 4 από τα 6 βερνίκια από αυτά που περιμένες, το μερικό refund μπορείς να το πετύχεις άνετα αν ανοίξεις case.


A81Mp3.pngk1NRp2.png
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ κορίτσια για τις απαντήσεις παράγγειλα κάτι τσάντες ζωάκια ελπίζω να ειναι ωραία ....θα σας πω μόλις παραλάβω!

Συνήθως σε πόσο και έχετε παραλάβει?

Πάντως μου έκανε εντύπωση γιατι χθες το βράδυ παράγγειλα σήμερα πρωί τα στειλανε:-P


VxBdp3.png1W51p2.pngEr8Hp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μαζι με την αποστολη σου στελνει και αριθμο συστημενου.

Συμηθως ειναι σωστος.

Μπορεις να το παρακολουθεις το δεμα σου για να δεις που βρισκεται.

Συνηθως γυρω στον μηνα εκαναν να ερθουν κατα μεσο ορο.

Το θεμα ειναι βεβαια μεχρι να φτασουν στην Ελλλαδα γιατι μετα ερχονται αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με μια ακόμα ερωτηση για το ebay. Στο πρόβλημα που είχα με τον πωλητή των μανό, καταλήξαμε να κάνει μερική επιστροφή χρηματων. Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει, πρεπει να του στείλω εγώ κάτι ή θα το κάνει μόνος του απευθείας μέσω paypal;


[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/fd592803ce.png[/img][/url]
[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/20a16dcd50.png[/img][/url]
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω για κάποιο εκπτωτικό κουπόνι για το awesomebooks.com, τα βιβλία που παράγγειλα έφτασαν και είμαι ενθουσιασμένη (αν και όχι απο την συσκευασία, μια απλή μαύρη πλαστική σακούλα). Μπαίνω σε διάφορες σελίδες με κουπόνια, αλλά δεν ισχύει κάποιο από αυτά που λένε ότι ισχύει... Υπάρχει κάποια σελίδα που προτείνετε για κουπόνια;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...