Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 11 λεπτά , linaa είπε:

      Νομίζω κάνεις δεν τα καταφέρνει μόνος του. Αλλά εντάξει δύσκολο να γίνονται Κ οι δουλειές σε δικό τους χρόνο όταν υπάρχει ένα παιδι. Κ ειδικά αν το παιδί έχει πρόγραμμα οπότε εκεί θα χαθεί το κάνε την δουλειά σου όση ώρα θες . Εκεί θα μπει έχεις μισή ώρα Κ μετά πρέπει να γίνει κάτι άλλο.....

      Συμφωνώ ! 

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts

....και ήρθε το απιστευτο email!!!!!

''Hello, I am sorry that the "Noel Mini Nydy Grey Casual Shoe 1Y13029/13 5 UK Toddler" is not suitable for spring and I understand that you would like to return it for a refund. However, considering the cost of the item there is no need to return the item as the cost of returning the item would be high.

However, as an exception to our standard policy, Iʼve requested a refund of GBP 23.62 to your payment card which should be processed within 2 to 3 business days. Please note, this does not include your bankʼs processing time. Youʼll see this amount credited on your next statement.

When the refund is completed, we'll send you an e-mail confirming the date, amount and payment details.''

Ευχαριστω agtog !!!


r1OMp3.png KcCbp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Το DPAM έχει έως -40% σε επιλεγμένα είδη μεχρι τις 30/3

http://www.dpam.com/catalog/category/view/s/les-recreations/id/1300/?___store=dpam_en&utm_source=Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=recres_lancement_200313_EN

προσοχή στα μεταφορικά.....

ποσα ειναι τα μεταφορικα?ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

....και ήρθε το απιστευτο email!!!!!

''Hello, I am sorry that the "Noel Mini Nydy Grey Casual Shoe 1Y13029/13 5 UK Toddler" is not suitable for spring and I understand that you would like to return it for a refund. However, considering the cost of the item there is no need to return the item as the cost of returning the item would be high.

However, as an exception to our standard policy, Iʼve requested a refund of GBP 23.62 to your payment card which should be processed within 2 to 3 business days. Please note, this does not include your bankʼs processing time. Youʼll see this amount credited on your next statement.

When the refund is completed, we'll send you an e-mail confirming the date, amount and payment details.''

Ευχαριστω agtog !!!

Παρακαλώ! Ευχαρίστησή μου!


a0Nsp3.png
Link to comment
Share on other sites

geonik!! Επειδή δεν θυμόμουν πότε είχες θεσει το ερώτημα εδώ κοίταξα τα ποστ σου και είδα ότι είχες ξεκινήσει διαδικασία επιστροφής και είχες εκτυπώσει το χαρτί. Επειδή δεν ξερω αν το σημειώνουν αυτό, αν τυχον επικοινωνησουν μαζί σου (γιατί τα τμήματα φαίνεται να λειτουργουν σχεδόν ανεξάρτητα και άλλα να σου λεει κάποιος και μετά μπορεί να ερθει μήνυμα που να λεει ότι έχει γίνει refund και αν δεν λαβουν το προϊόν μεχρι την τάδε ημερομηνία θα σου το ξαναχρεώσουν (μου έχει τύχει μία φορά αυτό), κράτα οπωσδήποτε το mail και αν τυχόν σου έρθει τέτοιο μήνυμα απλά τους λες τι σου είπαν και τους αντιγράφεις και το mail!!!


a0Nsp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ναι, Lila's mom μπορείς να καταχωρήσεις στον ίδιο λογαριασμό πέιπαλ όσες κάρτες θες και να αφαιρέσεις αργότερα όσες νομίζεις.

Τις αφαιρείς αφού πάρεις απόδειξη στο μέιλ σου για την πληρωμή.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση!!!!


nJ2dp3.png
Link to comment
Share on other sites

κοριτσια μηπως εχει ψωνισει καποια απο e-pharm.gr να μου πει εντυπωσεις?ηρθε στην ωρα της η παραγγελια και οτι αλλο εχετε να μου πειτε δεκτο..ευχαριστω πολυ!!!! :D

δεν εχω ξαναψωνισει

αλλα μου φαινεται ακριβο

σε συγκριση με τα προιοντα που παιρνω (apivita,frezyderm κλπ)

μηπως να κανεις μια ερευνα αγορας για τα προιοντα που θελεις ?

συγνωμη για την συμβουλη.....

αλλα πιστεψε με εχω δωσει πολλα στα online φαρμακεια

Link to comment
Share on other sites

geonik!! Επειδή δεν θυμόμουν πότε είχες θεσει το ερώτημα εδώ κοίταξα τα ποστ σου και είδα ότι είχες ξεκινήσει διαδικασία επιστροφής και είχες εκτυπώσει το χαρτί. Επειδή δεν ξερω αν το σημειώνουν αυτό, αν τυχον επικοινωνησουν μαζί σου (γιατί τα τμήματα φαίνεται να λειτουργουν σχεδόν ανεξάρτητα και άλλα να σου λεει κάποιος και μετά μπορεί να ερθει μήνυμα που να λεει ότι έχει γίνει refund και αν δεν λαβουν το προϊόν μεχρι την τάδε ημερομηνία θα σου το ξαναχρεώσουν (μου έχει τύχει μία φορά αυτό), κράτα οπωσδήποτε το mail και αν τυχόν σου έρθει τέτοιο μήνυμα απλά τους λες τι σου είπαν και τους αντιγράφεις και το mail!!!

Εχεις δικιο ,μολις μου εστειλαν μηνυμα για την πιστωση της επιστροφης.Δεν γνωριζα ακριβως την διαδικασια,νομιζα οτι μολις παραλαβουν την επιστροφη τοτε πιστωνουν και το ποσο....εννοω αν αποφασιζα να τα επιστρεψω τελικα.Θα τα κρατησω οπως μου ειπαν στο μέιλ και ελπιζω να μην γινει καποιο μπερδεμα.Ευχαριστω και παλι!!!


r1OMp3.png KcCbp3.png

Link to comment
Share on other sites

καλημερα

επειδη αυτο που ηθελα απο mac

και εντελως ενημερωτικα εστειλα μαιλ στην crocs γιατι ειχα μια ερωτηση να κανω και μου απαντησε ΕΛΛΗΝΑΣ στα ελληνικα....

δεν μου εχει ξανατυχει...!!!!:confused:

Xaxaxaxa! Κ εμένα μολις μου τηλ αυτός ο Ελληνας ευγενέστατος υπάλληλος

να με ρωτήσει αν υπάρχει κάποιο προβλημα με την παραγγελία μου!

Με ενημέρωσε πως στο τηλ κέντρο της crocs ειναι πάντα διαθέσιμος για εξυπηρέτηση στα Ελληνικά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Xaxaxaxa! Κ εμένα μολις μου τηλ αυτός ο Ελληνας ευγενέστατος υπάλληλος

να με ρωτήσει αν υπάρχει κάποιο προβλημα με την παραγγελία μου!

Με ενημέρωσε πως στο τηλ κέντρο της crocs ειναι πάντα διαθέσιμος για εξυπηρέτηση στα Ελληνικά!

Έχω μιλήσει κι εγω μαζί του! Ευγενέστατος!


eNortjKzUjI0Nza2tFSyBlwwFawC3Q,,57.png
Link to comment
Share on other sites

κοριτσια θα ηθελα παρακαλω τη βοηθεια σας!παρηγγειλα απο e bay μια κουκλα μωρο μαυρο και μου ηρθε ενα μωρο-οχι σε τοσο καλη κατασταση- αλλα ΑΣΠΡΟ.της ειχα στειλει περιπου 4 μηνυματα πριν τελικα μου απαντησει στο τελευταιο-και αυτο μεσω case που τελικα ανοιξα-και μου ειπε να μου στειλει μερικη επιστροφη 2,5 λιρες, χωρις να μου πει οτι εκανε λαθος η τελοσπαντων καποια δικαιολογια για το λαθος μωρο.Ρωτωντας σε αλλο μηνυμα μου, μου ειπε οτι δεν εχει πια τη μαυρη κουκλα και με ρωταει τι θελω να κανω.εαν την επιστρεψω εκεινη δεν πληρωνει τα εξοδα αποστολης αφου το λαθος ειναι δικο της?εχω εκνευριστει μαζι της διοτι και αργει να μου απαντησει και γιατι τωρα πια δε βρισκω αντιστοιχη κουκλα στο εβαυ...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...