Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 1 ώρα πρίν, Ellidr είπε:

      Μπράβο κορίτσια εγώ έχω πλακωθει σε βιταμίνες και προβιοτικα και το χω ρίξει στο σεχ μπας και .....

      Λέμε τώρα.

      Αλλιώς από αρχές του χρόνου θα πάρω πάλι αγκαζε τον γιατρουλη μου και όπου πάμε 

      Χαχα

      Λοιπόν χωρίς πλάκα τώρα, το σεξ μην το υποτιμάς... υπάρχει κοπέλα που είχε κάνει 4 εμβρυομεταφορες με κουλούρα χοριακη και πριν την 5η εμβρυομεταφορα έμεινε μόνη της έγκυος σε ηλικία 42,5 παρακαλώ! Είναι και η τύχη στη μέση. Στο εύχομαι να μη χρειαστείς το γιατρό πάρα μόνο για οδηγίες εγκυμοσύνης! 

      Κορίτσια ερώτηση. Είναι κάποια κοπέλα που είναι έγκυος και δουλεύει στο δημόσιο να μου πει τι κάνει με την άδεια?.... τα χω ξεχάσει.... προς το παρόν πήρα 3 ημέρες αναρρωτικη μέχρι να κάνω και τη 2η χοριακη γιατί δε θέλω ακόμη να ανακοινώσω την εγκυμοσύνη. 

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts

Συγνώμη....πιστεύεις πως θα μας βγει σε καλό??

Είναι δυνατόν να τα στείλουν με κούριερ κ να είναι δωρεάν??

Είναι δυνατόν να μη σκεφτούν ας βγάλουμε την ελλάδα από τις χώρες αποστολης αφού έχουμε χασούρα??

Το πρόβλημα σου είναι τα ελτα όχι το αμαζον

Φρόντισε να το λύσεις με τις σωστές μεθόδους καταγγελία έγγραφη κτλ....

Γιατί την κόβω τη δουλειά να χάνουμε κ το αμαζον με αυτα κ αυτα...

Απορώ...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Κοιτα να δεις καλαμαρακι εγω τα πιο πολλα απο αμαζον τα λαμβανω με κουριερ, και κατι ασχετα μικρα "ερχονται" με τα ελτα.

Λοιπον αν δεν φτανουν τα δεματα η βαζουν σε ταλαιπωρια τους πελατες πρεπει να το γνωριζουν.

Και δεν μου κανουν χαρη και μου τα στελνουν τα πληρωνω, και να εισαι σιγουρη πως αν δεν τους ηταν κερδος δεν θα τα εστελναν.

Επισης και με τα ελτα που τα στελνουν παλι πληρωνουν και εμεις δεν γνωριζουμε τα τιμολογια τους και τι συμφαιρει στις μεγαλες εταιριες ...

Ακομα νομιζω μεγαλυτερη χασουρα εχουν οταν ξαναστελνουν το προιον και φυσικα τα μεταφορικα παρα απλα να τα στελνουν με μια εταιρια εμπιστοσυνης που κανουν την δουλεια τους.


fgjv1ucccm3cnpsv.png

ouhlp3.png

Link to comment
Share on other sites

Εντιν ηθελα να γραψω αμαζον,... και μονο που σκευτομαι το καλο μου ταχυδρομειο με πιανει κατι ..... ¨))) αλλαξε ο ταχυδρομος μου και απο τοτε δεν ξαναειδα δεμα . ¨)) Ε κατσε ρε κοριτσια να κρεμομαστε απο το φιλοτιμο του καθε ενος για το αν θα παραλαβουμε αυτο που πληρωσαμε και ειναι η δουλεια τους να κανουν? Τοσο καιρο παραγγελνω και αμεσως τσουπ στην πορτα μου, και τωρα που αλλαξε ο ταχυδρομος να παραταω παιδια η να στελνω τους γονεις μου απο εκει να ψαχνουν? Γιατι μεσω τηλ δεν βγαζεις ακρη.

Αν λοιπον τους λεγαμε οσες τελως παντων εχουν προβλημα (οι τυχερες που δεν εχουν ας κανουν οτι νομιζουν) να μη χρησιμοποιουν αυτην την υπηρεσια γιατι δεν ερχονται η αργουν πολυ και να τα στελνουν με κουριερ ιδιωτικα.????? τι λετε?

Γιατί δεν κάνεις μια αναφορά-καταγγελία στο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ που σε εξυπηρετεί;


qc40p3.png

Nv8Rp3.png]

Link to comment
Share on other sites

Τjetje ακόμα και να μαζευόμασταν 10 ατομα από το φορουμ και να κάναμε "παράπονα" για τα ΕΛΤΑ δεν θα άλλαζε τίποτα. Ξερεις πόσος κόσμος παραγγέλνει από άμαζον; Στο ταχυδρομείο μου ο χώρος που αποθηκεύονται τα δέματα είναι εμφανής. Κάθε φορά που πάω υπάρχουν τουλάχιστον 20 δέματα από άμαζον. και δεν υπερβάλλω. Εδωσα μια φορά το χαρτάκι και η υπάλληλος δεν μπορούσε να βρει το δεμα. με ρώτάει λοιπον από που είναι το δεμα για να τη βοηθήσω. οταν τις είπα από άμαζον μου δείχνει όλα τα δέματα που υπήρχαν. Τελικά το βρήκε, απλώς έπρεπε να τα ψαξει ενα ένα.

Προσωπικά αν και πάντα εκνευρίζομαι με τα ΕΛΤΑ πιστεύω ότι κανουν ότι μπορούν. Δεμα δεν έχω χασει ακόμα, αλλά η αναμονή στο ταχυδρομείο με σκοτώνει. Μπορεί να περιμένω και 45 λεπτά. Ομως δεν φταίνε οι εργαζόμενοι. Εγω εξυπηρετούμαι από το ταχυδρομείο του Βύρωνα. Είναι ενας αρκετά μεγαλος δήμος και όλα τα δέματα πάνε σε ένα ταχυδρομείο αφού τα υποκαταστήματα έχουν πλεόν κλείσει. Τι να σου κάνει και ο υπάλληλος. Α, και ο ταχυδρόμος περνάει μια φορά την εβδομάδα. Νιώθω ότι μένω σε απομακρισμένη περιοχή που δεν υπαρχει πρόσβαση.


[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/fd592803ce.png[/img][/url]
[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/20a16dcd50.png[/img][/url]
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι... Έτυχε κ σου ήρθαν με κούριερ απλά.

Απλά θεωρώ πως σφαλεις το πρόβλημα σου είναι τα ελτα. Εγώ παραλαμβάνω σε 5-7 μέρες πάντα εκτός εορταστικής περίοδο που πάει στις 15 μέρες.

Και δεν μας έχουν ανάγκη...έχουν την υπόλοιπη υφήλιο...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν λοιπον τους λεγαμε οσες τελως παντων εχουν προβλημα (οι τυχερες που δεν εχουν ας κανουν οτι νομιζουν) να μη χρησιμοποιουν αυτην την υπηρεσια γιατι δεν ερχονται η αργουν πολυ και να τα στελνουν με κουριερ ιδιωτικα.????? τι λετε?

Το κόστος αποστολής με απλό ταχυδρομία είναι σε όλες τις χώρες πολύ χαμηλότερο από ότι με κουριερ. Αν έστελνες ένα μειλ στο αμαζον και τους ζητούσες να σου τα στέλνουν με κουριερ, με κάποια επιπλέον χρέωση, όπως κανουν σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, δεν νομίζω να είχαν πρόβλημα. Αν πάλι προτιμάμε να μην επιβαρυνόμαστε τα εξοδα αποστολής, αναγκαστικά πρέπει να δεχτουμε την αποστολή με ΕΛΤΑ.

Εγω να πω την αληθεια μόνο μια φορα δεν παρέλαβα δέμα και το αμαζον την ξαναέστειλε και βλέπω σε γενικές γραμμές ότι όλοι παραλαμβανουμε τα δέματά μας. Μήπως θα ήταν καλό να απευθυνθείς στο ταχυδρομείο της περιοχής σου, γιατί αυτό που κατάλαβα είναι ότι το συγκεκριμένο υποκατάστημα δεν λειτουργεί όπως τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

αν υποθεσω οτι οταν λες κουριερ εννοεις ελτα ταχυδρομικη, εγω τοτε επηξα , δε σηκωνουν τηλεφωνα, δε στελνπουν οταν τους λες εισαι σπιτι κλπκλπ

να πω οτι φταινε, ουτε αυτοι φταινε , ενωσαν ταχυδρομεια και εχει παρει φωτια ο π@π@ς τους

τα στελνω στη δουλεια μου η οπου τελωσπαντων θεωρεις οτι εισαι παρων

απο εκει και περα εγγραφη καταγγελια στα ελτα σου και τιποτα αλλο

αν θες να πληρωνεις 20-30 ευρα για αποστολη κανενα προβλημα (πχ 2 κουτες μωρομαντηλακια) εγω προτιμω την παλια καλη πεπατημενη

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια μιλαω για το κεντρικο ελτα στον Πειραια. Σκεφτηκα να κανω καταγγελεια αλλα γινονται χειροτερα πραγματα εκει μεσα απο το να χανονται δεματα η να αργουν ......

Ακολουθει περιστατικο με ελτα (για οποιον ενδιαφερετε να διαβασει ¨))))

Υποτιθετε οτι εχουν αυτοματο πωλητη για γραμματοσημα ο οποιος ΠΑΝΤΑ ειναι χαλασμενος. Γιατι? Απο αυτο που μου εδωσαν να καταλαβω ειναι οτι στο κολπο ειναι μερικες ταμιες που οταν πας να στειλεις κατι και δεν γνωριζεις την χρεωση σου χρεωνουν οτι θελουν και μετα στην τσεπουλα τους. Σε εμενα προσωπικα ετυχε 2 φορες που εστειλα τον πατερα μου και τον αντρα μου να μου στειλει κατι και τις 2 φορες τους χρεωσαν 1-2 ευρω παραπανω. Φυσικα και πηρα αμεσως τηλ και ζητησα να μιλησω με τον υπευθυνο και μου εδωσαν τον διευθυντη ο οποιος μου ειπε οτι αποκλειετε να εγινε αυτο γιατι ειναι μηχανογραφημενες οι αποδειξεις και ...οτι λεει το κομπιουτερ . Ποιο κομπιουτερ χρυσε μου του λεω ενα χαρτακι του εδωσαν που εγραψαν μονες τους επανω την χρεωση (η παλια αποδειξη η χειρογραφη). Φυσικα εχει σταματησει το συστημα με το χαρτακι εδω και καιρο. Ε λοιπον στον Πειραια το ειχαν ακομα μεχρι το καλοκαιρι που μας περασε. Σε ενα μηνα ξανα γινετε το ιδιο με τον αντρα μου. Και το καλο στην υποθεση ειναι οτι η συγκεκριμενη ηταν τοσο χαζη που εγραψε επανω στο χαρτακι χρεωση που δεν υπηρχε στον τιμοκαταλογο των ελτα. Παλι πηρα τον διευθυντη αλλα εγω τα ειπα εγω τα ακουσα. Ελειπα διακοπες, 2 μωρα , που αντοχη για μανουρα? Αι στα κομματια να πανε. Να δω ποτε θα τους πιασουν και θα γελαμε.

Σορρυ για την παντοφλα αλλα αισχος πια.

Φανταστειτε τι βγαζουν και ποσους ηλικιωμενους και ανθρωπους που δεν γνωριζουν η για κακη τους τυχη εχουν εμπιστοσυνη, εξαπατουν?


fgjv1ucccm3cnpsv.png

ouhlp3.png

Link to comment
Share on other sites

Όχι παιδιά, κι εγώ πιστεύω ότι είναι δικό μας εσωτερικό πρόβλημα, εμείς πρέπει να το λύσουμε, αν εμπλέξουμε το άμαζον, απλώς θα μας κόψουν τα δωρεάν και θα κλαίμε χρόνια... Ο καθένας να πάει να βρει άκρη με τα ταχυδρομεία και τους υπαλλήλους. Πήγα 3-4 φορές και γνωρίστηκα και μ' αυτούς με το κέντρο διανομής, μου είπαν να παίρνω τηλέφωνο και να ελέγχουμε αν έχει εισέλθει δέμα. Πήρα σήμερα τηλ. και είπα ότι από την προηγούμενη τρίτη πρέπει να κοιτάξουμε γιατί τότε πήγα και στο ταχυδρομείο και στο κέντρο διανομής και κοίταξαν τα κιτάπια, δεν είχε έρθει τίποτα. Και τσουπ σήμερα ήρθε η ειδοποίηση (πήρα το πρωί δεν είχαν περάσει ακόμα τα σημερινά δέματα). Νομίζω ότι τόση φασαρία που έκανα, έχουν μάθει και το όνομα και την διεύθυνσή μου, θα προσέξουν να μην χαθεί κανένα ειδοποιητήριο. Τα δέματα φθάνουν, ας βρούμε τροπο με τις παρούσες συνθήκες να τα βγάλουμε πέρα. Ο μόνος τρόπος να ξέρετε αν έχει φτάσει δέμα είναι το κέντρο διανομής και εξυπηρετούν και από το τηλέφωνο. Μια δυο τρεις ο καθένας αν τους κυνηγήσει θα έχουμε αποτέλεσμα...


a0Nsp3.png
Link to comment
Share on other sites

παντα μα παντα παιρνω αποδειξη με την αξια που πληρωσα

αν δε πηρε τι να σου πω

μη μου πεις δεν εχουν και αποδειξεις καν, δε θα το πιστεψω

οσο για το 1-2 διαφορα, πχ εστειλα τον πατερα μου και ειπε δεμα και οχι γραμμα και πληρωσα παραπανω

δεν εφταιγε το ελτα αλλα εγω που δεν ειπα οτι το δεεεεεμααααα θα το στειλεις γραααααααμμααααααα χαχχαχαχχα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν ξέρω όμως αν ζητούσαμε να μην σπάνε τις παραγγελίες, πχ. μια παραγγελία με 10 βιβλία μου ήρθε σε 4 αποστολές, άντε να ψάχνω δέματα και να τρέχω καθε μερα στα ταχυδρομεία. Νομίζω ότι αυτό ίσως να γινόταν... δεν ξέρω και πάλι θα γράψω μαιλ να ρωτήσω όταν βρω χρόνο... Αυτήν την περίοδο παραγγέλω βιβλία βασικά και όλα έρχονται σε 3-4 αποστολές, γι' αυτό γίνεται πανικός με μένα


a0Nsp3.png
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και καλή χρονιά.

Λοιπόν ακούστε θέμα.

Amazon kai eurobank μου έχουν σπάσει στα νεύρα. Εχω στο λογαριασμό της προπληρωμένησ 234 ευρώ εκ των οποιων τα 189 είναι δεσμευμένα, και το καλύτερο ενώ το άμαζον έχει δεσμεύσει το ποσό για ασφάλεια (την στιγμή της παραγγελίας) μου στέλνει μην οτι δεν μπορεί να με χρεώσει για να στείλει τα πράγματα.

Προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα αλλα το άμαζον μου λέει οτι φταίει η τράπεζα και το ανάποδο. Πιο πολύ τα έχω πάρει με τους εγγλέζους οι οποιοι ούτε καταλαβαίνουν και έχουν και την υπεροψία. Τους το λέω και η απάντηση είναι δεν σας έχουμε χρεώσει δύο φορές. Οκ αλλα μου τα έχεις δεσμεύσει ρε φίλε.

Απάντηση¨"Αν μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι άλλο" Θα σου έλεγα τώρα μου ήρθε να της πώ.

Επίσης να πώ οτι υπάρχει δέσμευση σε ημέρα που δεν έχω κάνει καμία παραγγελία. Δεν ξέρουμε απο ποιόν είναι η απάντηση της eurobank. Είναι δυνατόν να μην ξέρω ποιος μου κρατάει κλειστά για 30 ημ 60 ευρώ?

Τέλος η τελευταία παραγγελία είναι περίπου 130 ευρώ. Μου στέλνουν μην οτι είναι dispatched αλλα μετα οτι έχουν πρόβλημα με την κάρτα μου (κοινώς είναι δεσμευμένα και δεν μπορούν να τραβήζουν) Και νομίζω ότι τελικά απλά μπερδεύτηκαν και δεν πήραν τα λεφτά αλλα έστειλαν τα πράγματα.

Σορρυ για το χαμό όπως τα γράφω.

Αλλα ποιά λύση βλέπετε?

Δηλαδή εγώ κάθε φορά για να πάνε όλα καλά θα πρέπει να βάζω στην κάρτα το διπλάσιο ποσό και να τα κρατάω δεσμευμένα για κανα μήνα?

Για την ασφάλειά μου όπως είπε ο υπαλληλος. Για την ασφάλειά μου δηλαδή κρατάνε καβάτζα τα λεφτά ένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχυδρομείο του Πειραιά έχει όντως τρομερά προβλήματα. Κι εμείς μονίμως χάνουμε διάφορα. Για ένα διάστημα 4-5 μηνών τους λογαριασμούς όλη η γειτονιά τους πλήρωνε κατά προσέγγιση. Δεν ερχόταν τίποτα.

Δέμα έχω χάσει μόνο μία φορά, αλλά πάντα έχω τρομερές καθυστερήσεις. Τα δέματα από amazon τα παίρνω κατά μέσο όρο μετά από 20 - 25 ημέρες και μου έχει τύχει πολλές φορές να χρειαστεί να τα ψάξω μόνη μου. Πριν περάσει ένας μήνας δεν τολμάω να διαμαρτυρηθώ στον οποιοδήποτε πωλητή, γιατί ξέρω ότι δεν φταιν αυτοί.

Επίσης, ταχυδρόμος έρχεται και σε εμάς 1 φορά την εβδομάδα. Σαν να είμαστε σε χωριό ένα πράγμα. Συν το ότι αλλάζουν οι ταχυδρόμοι ανά έξι μήνες.


snp1p3.png

dNJRp3.png

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και καλή χρονιά.

Λοιπόν ακούστε θέμα.

Amazon kai eurobank μου έχουν σπάσει στα νεύρα. Εχω στο λογαριασμό της προπληρωμένησ 234 ευρώ εκ των οποιων τα 189 είναι δεσμευμένα, και το καλύτερο ενώ το άμαζον έχει δεσμεύσει το ποσό για ασφάλεια (την στιγμή της παραγγελίας) μου στέλνει μην οτι δεν μπορεί να με χρεώσει για να στείλει τα πράγματα.

Προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα αλλα το άμαζον μου λέει οτι φταίει η τράπεζα και το ανάποδο. Πιο πολύ τα έχω πάρει με τους εγγλέζους οι οποιοι ούτε καταλαβαίνουν και έχουν και την υπεροψία. Τους το λέω και η απάντηση είναι δεν σας έχουμε χρεώσει δύο φορές. Οκ αλλα μου τα έχεις δεσμεύσει ρε φίλε.

Απάντηση¨"Αν μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι άλλο" Θα σου έλεγα τώρα μου ήρθε να της πώ.

Επίσης να πώ οτι υπάρχει δέσμευση σε ημέρα που δεν έχω κάνει καμία παραγγελία. Δεν ξέρουμε απο ποιόν είναι η απάντηση της eurobank. Είναι δυνατόν να μην ξέρω ποιος μου κρατάει κλειστά για 30 ημ 60 ευρώ?

Τέλος η τελευταία παραγγελία είναι περίπου 130 ευρώ. Μου στέλνουν μην οτι είναι dispatched αλλα μετα οτι έχουν πρόβλημα με την κάρτα μου (κοινώς είναι δεσμευμένα και δεν μπορούν να τραβήζουν) Και νομίζω ότι τελικά απλά μπερδεύτηκαν και δεν πήραν τα λεφτά αλλα έστειλαν τα πράγματα.

Σορρυ για το χαμό όπως τα γράφω.

Αλλα ποιά λύση βλέπετε?

Δηλαδή εγώ κάθε φορά για να πάνε όλα καλά θα πρέπει να βάζω στην κάρτα το διπλάσιο ποσό και να τα κρατάω δεσμευμένα για κανα μήνα?

Για την ασφάλειά μου όπως είπε ο υπαλληλος. Για την ασφάλειά μου δηλαδή κρατάνε καβάτζα τα λεφτά ένα μήνα.

Εχω την εντυπωση οτι ειναι θεμα καρτας.

Εμενα δεν μου δεσμευουν ποτε χρηματα παρα μονο τα τραβανε απο την καρτα την στιγμη της αποστολης.

Eurobank=προβληματα

Εχω δεκα λογαριασμους και αλλες τοσες καρτες αλλα η μονη που κατηργησα ηταν αυτης της τραπεζας.

(προσωπικη αποψη)

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ θεωρώ πώς το πρόβλημα είναι το Άμαζον και σαφώς δεν θα έκανα σε εκείνους παράπονα για κάτι που αφορά τα Ελτα. Από τη στιγμή που αν κάτι χαθεί μου το ξαναστέλνουν δωρεάν (μου έχει τύχει μόνο μία φορά και έχω κάνει πάαααρα πολλές παραγγελίες) ότι μπορούν να κάνουν από την πλευρά τους για να είναι ικανοποιημένος ο πελάτης . Επίσης αποκλείω να μου στέλνουν δωρεάν τα πάντα με κούριερ και το θεωρώ λογικό. Και εγώ θα προτιμούσα να μην μου σπάνε τις παραγγελίες αλλά ίσως έχει να κάνει και με το πού έχουν αποθηκευμένα τα προϊόντα (δηλαδή αν τα έχουν σε διαφορετικές αποθήκες ίσως γι'αυτό τα στέλνουν έτσι)

Σε ότι αφορά τα Ελτα τώρα εγώ όταν είχα πρόβλημα με καθυστερήσεις έκανα καταγγελία στο επίσημο site και η αλήθεια είναι πως είδα διαφορά και άμεσα μάλιστα (το έχω ξαναγράψει και παλαιότερα). Αυτό ήταν και το μόνο μου παράπονο, όταν έχω να παραλάβω δέμα προσπαθώ να πηγαίνω όσο πιό νωρίς μπορώ για να μην μπλέκω σε ουρές και πάντα με εξυπηρετούν με ευγένεια. Επίσης πάντα δίνουν αποδείξεις. Τώρα το ότι την περίοδο των εορτών υπήρχε ένα μπλέξιμο (εγώ προσωπικά τα παρέλαβα όλα στην ώρα τους και είχα γύρω στις 6 παραλαβές) ε δεν είναι και το τέλος του κόσμου, λίγο οι άδειες λίγο οι μειώσεις προσωπικού ήταν αναμενόμενο.


jxhyp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...