Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts

Καλημέρα σας!

Επειδή ειμαι πρώταρα στο εμπαυ για πείτε μου.πηγα να αγοράσω κατι είχε free delivery αλλα αφου εβγαλε commit to buy ειδα μετα έβγαλε πολλα μεταφορικα και δεν το θέλω.πως το ακυρώνω;γιατί τώρα το βγάζει sold αλλα unpaid.

Επισης πως καταλαβαίνω αν στέλνει Ελλάδα και με ποσά μεταφορικα;στο refine δεν έχει κατηγορία να το κλικαρεις;

Έχουμε πουθενά οδηγιες για eBay uk

Ευχαριστω

Tι΄δεσμεύτηκες να αγοράσεις; Για βάλε link


qc40p3.png

Nv8Rp3.png]

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

δεν είναι ότι βιάζομαι (αν και έχουν αρχίσει να μας πνίγουν αυτές οι barbie και θα ήθελα κάπου να τις "μαντρώσω"), αλλά ήδη από αρχές Δεκεμβρίου το ψάχνω και περιμένω και εγώ να το ξαναβάλει με πωλητή το αμαζον αλλά δεν βλεπω φως, γι αυτό έλεγα μήπως θα μπορουσα να το βρω κάπου άλλου

Tο έχει στο γερμανικό Άμαζον.

http://www.amazon.de/gp/product/B004VYYA2K/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&smid=A3JWKAKR8XB7XF

στην τιμή των 18 ευρώ με 12 ευρώ μεταφορικά για Ελλάδα


jxhyp3.png
Link to comment
Share on other sites

οταν κατι αργει να ερθει απο αμαζον που στελνετε μειλ για να ρωτησετε;

Πάνω δεξιά από το σήμα του Άμαζον έχει την επιλογή Help πατάς εκεί και μετά δεξιά έχει ένα κίτρινο κουμπί που λέει "Contact us" το πατάς και ακολουθείς τα βήματα. Θα σου βγάλει να επιλέξεις με ποιό ή ποιά αντικείμενα από ποιά παραγγελία έχεις πρόβλημα και μετά να πεις ποιό είναι το θέμα σου. Εγώ επιλέγω το Send email για να εξηγήσω ακριβώς τί συμβαίνει. Είναι πολύ εύκολο και απαντάνε πάντα πολύ γρήγορα.


jxhyp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Επειδή ειμαι πρώταρα στο εμπαυ για πείτε μου.πηγα να αγοράσω κατι είχε free delivery αλλα αφου εβγαλε commit to buy ειδα μετα έβγαλε πολλα μεταφορικα και δεν το θέλω.πως το ακυρώνω;γιατί τώρα το βγάζει sold αλλα unpaid.

Επισης πως καταλαβαίνω αν στέλνει Ελλάδα και με ποσά μεταφορικα;στο refine δεν έχει κατηγορία να το κλικαρεις;

Έχουμε πουθενά οδηγιες για eBay uk

Ευχαριστω

Για ρίξε μια ματιά εδώ http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=1766943#post1766943 θα βρεις κατευθύνσεις σχετικά με τι πρέπει να προσέχεις.Για παράδειγμα κοίτα, αυτός ο πωλητής που στέλνει Ελλάδα το γράφει καθαρά το ποσό των μεταφορικών http://www.ebay.co.uk/itm/270877291466?var=570050074099&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 . Αν δεν το γράφει τότε δεν στέλνει ή αν αποφασίσει να σου το στείλει σου ζητάει όσα θέλει.Εφόσον πάτησες commit to buy θεωρεί το εμπαυ οτι το θες.Αν συνεννοηθείς με τον πωλητή ίσως σου κάνει την ακύρωση.Γενικά όμως σε ο,τι πατάς commit to buy είσαι υποχρεωμένη μετά να το πληρώσεις!Γι΄αυτό σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά στις οδηγίες.


FuWlp3.png 2ebBp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια SOS!!!!!! ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Επαναλαμβάνω! Όσες περιμένετε δέματα καθυστερημένα σηκωθείτε και πηγαίνετε στο ταχυδρομείο, μην ακούσετε δικαιολογίες ότι πρέπει να βρείτε τον ταχυχρόμο στο κέντρο διαλογής. Πήρα μόλις τώρα τηλέφωνο και ζήτησα τον διευθυντή. Ήταν η πρωινή υπάλληλος και με ρώτησε τι ήθελα (μετά κατάλαβα ότι ήταν η πρωινή, όταν εξήγησα το πρόβλημά μου). Μου είπε: αφού κοιτάξαμε το πρωί, δεν υπάρχει άλλο δέμα, δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά. Επέμεινα και της είπα ότι το δέμα δεν μπορεί να μην είναι εκεί, δεν έχω χάσει ποτέ δέμα. Την ρώτησα πως τα τακτοποιούν, αν είναι κατά δρόμο, μου είπε όλα μαζί. Της είπα να ξανακοιτάξει, ότι το κουτί μπορεί να είναι και μεγαλύτερο και ότι είναι εύκολο γιατί γράφει παντού γύρω γύρω ΑΜΑΖΟΝ. Εκνευρίστηκε και τότε της είπα πάλι να μου δώσει τον διευθυντή και να λύσω το θέμα μαζί του. ΤΟΤΕ πήγε να ελέγξει και ως δια μαγείας ΒΡΕΘΗΚΕ ένα δέμα μου!!!! Μάλλον είναι το χαμένο της 19ης Δεκεμβρίου!!! Τα άλλα που περιμένω έχουν ημερομήνία από 10 Γενάρη και μετά. Ελπίζω να είναι το χαμένο!!!

Μην μασάτε γιατί θα μας μασήσουν!!!

Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο και σε ευχαριστώ για το ''ξεσήκωμα'' . Αφού δια τηλεφώνου δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν χθές , ώς δία μαγείας εμφανίζεται σήμερα το πρωί το β΄ ειδοποιητήριο με ημερομηνία 4/01 και παραμονή στα ΕΛΤΑ ώς 18/01 .Το πρώτο φυσικά δεν είχε εμφανιστεί ποτέ .

Παραλαμβάνω λοιπόν και η απάντηση είναι ότι το δέμα είναι εκεί από τις 18-12-12 !!! Οκ ,το πρώτο ειδοποιητήριο ''χάθηκε'' ,το δεύτερο γιατί το φέρνετε σήμερα με ημερομηνία 4/01 ??? Τι να μου πεί ? ... Anyway ...Thanks Again !

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο και σε ευχαριστώ για το ''ξεσήκωμα'' . Αφού δια τηλεφώνου δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν χθές , ώς δία μαγείας εμφανίζεται σήμερα το πρωί το β΄ ειδοποιητήριο με ημερομηνία 4/01 και παραμονή στα ΕΛΤΑ ώς 18/01 .Το πρώτο φυσικά δεν είχε εμφανιστεί ποτέ .

Παραλαμβάνω λοιπόν και η απάντηση είναι ότι το δέμα είναι εκεί από τις 18-12-12 !!! Οκ ,το πρώτο ειδοποιητήριο ''χάθηκε'' ,το δεύτερο γιατί το φέρνετε σήμερα με ημερομηνία 4/01 ??? Τι να μου πεί ? ... Anyway ...Thanks Again !

Η ευχαρίστηση όλη δική μου! Πήγα κι εγώ και πήρα χθες το "χαμένο" δέμα, ήταν εκεί από 17 Δεκέμβρη (δεν πιστεύω να είμαστε στην ίδια περιοχή; νότια προάστεια; ). Έκανα παράπονα στον διευθυντή και μου είπε (ούτε λυπάμαι ούτε τίποτα φυσικά) ότι είναι θέμα της διανομής όχι του ταχυδρομείου. Τον σιγύρισα όπως μπορούσα ευγενικά και μετά μου είπε το εξής καταπληκτικό: δεν είναι στο κάτω κάτω συστημένο. Δηλ ό,τι δεν είναι συστημένο έχει το δικαίωμα να περιφέρεται αγνοούμενο στο ταχυδρομείο για έναν μήνα, ε;

Το συμπέρασμα. Η ορθή διαδικασία δεν είναι να τα αναζητάμε στο ταχυδρομείο, αλλά να επικοινωνούμε με το κέντρο διανομής και να τους βάζουμε να ελέγχουν τους καταλόγους τους για την αναμενόμενη ημερομηνία αφιξης του δέματός μας. Αυτοί δηλ. παραλαμβάνουν τα δέματα, βγάζουν το ειδοποιητήριο, τα περνάνε στους καταλόγους αφίξεων και τα στέλλουν στο ταχυδρομείο. Αν βρεθεί λοιπόν στους καταλόγους ότι έφτασε δεμα περίπου στην ημερομηνία που θα πούμε, ξαναεκδίδουν ειδοποιητήριο και μετά πηγαίνουμε στο ταχυδρομείο.

ΑΛΛΑ εμάς έτυχε και είναι το κέντρο διανομής κοντά και δεν μπορούμε να κάνουμε όλη αυτήν την διαδικασία κάθε φορά, εκτός αν το κέντρο διανομής δεχτεί να την κάνει τηλεφωνικά. Οπότε μια επίσκεψη στο ταχυδρομείο το ίδιο μπορεί αν καταφέρουμε να μας εξυπηρετήσει ο υπάλληλος να μας απαλλάξει από το κέντρο διανομής

Η Ελλαδίτσα μας είναι τέτοια, που αν κάποιος καταφέρει να λύσει ένα πρόβλημα μπορεί μετά να γράψει διδακτορικό γι' αυτό!!!!

Λοιπόν μακριά από εμάς οι απώλειες δεμάτων και καλημέρα!!!


a0Nsp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια, να ρωτησω κάτι, σε όσα πακέτα δεν λάβατε ακόμα ανοίξατε case?Βρίσκομαι σε επικοινωνία με τον πωλητή μου και μου προτείνει να μην ανοίξω case, όμως σήμερα είναι η τελευταία μου προθεσμία. Μου απαντάει ότι θα με αποζημιώσει αν δεν παραλάβω σε 3 μέρες.Του απάντησα ότι δεν πρόκειται να του αφήσω αρνητικό feedback προς το παρόν, αλλά θελώ να είμαι καλυμμένη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εχω 2 αγορές από Κίνα που δεν έφτασαν. Για τη μία ο πωλητης είπε οτι θα το ξαναστειλει και επείδη πριν από 2 βδομάδες μου έστειλες πρωτος μνμ αν το έλαβα τον θεωρώ σοβαρό και περιμένω να το ξαναστειλει. Ο δευτερος δεν απάντησε ακόμα στο μνμ του.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο κέντρο διανομής της Ηλιούπολης που έστελνα τον πατέρα μου του έλεγαν πως δεν υπήρχε τίποτε στο όνομά μου! Και δεν αναφέρομαι σε πακέτα του άμαζον(που σίγουρα κάπου εκεί μέσα ξεκουράζονται) αλλά σε συστημένο για το οποίο καιγόμουν να το παραλάβω το συντομότερο δυνατό. Κι όταν μου έδωσαν τον αριθμό του συστημένου από την υπηρεσία που μου το είχαν στείλει, είδα πως καθόταν στο ταχυδρομείο, είχε βγει χαρτάκι ειδοποίησης από τις 10 το πρωί την ημέρα που τον είχα στείλει τον πατέρα μου στο κέντρο διανομής (είχε πάει κατά τις 11) και παρόλα αυτά του είχαν πει πως δεν είχε έρθει τίποτε.Φυσικά τον ξανάστειλα πια με τον αριθμό συστημένου και το χαρτάκι μας ήρθε 2 μέρες μετά. Έχω εκνευριστεί απίστευτα γιατί κι εγώ πολλές φορές έκτοτε πήγα να ψάξω αγνοούμενα δέματα του άμαζον το ταχυδρομεπίο, οι κοπέλες είναι πολύ πρόθυμες και ψάχνουν ξαναψάχνουν αλλά τελικά μάλλον βρίσκονται στο κέντρο διανομής όπου βαριούνται να ψάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια, να ρωτησω κάτι, σε όσα πακέτα δεν λάβατε ακόμα ανοίξατε case?Βρίσκομαι σε επικοινωνία με τον πωλητή μου και μου προτείνει να μην ανοίξω case, όμως σήμερα είναι η τελευταία μου προθεσμία. Μου απαντάει ότι θα με αποζημιώσει αν δεν παραλάβω σε 3 μέρες.Του απάντησα ότι δεν πρόκειται να του αφήσω αρνητικό feedback προς το παρόν, αλλά θελώ να είμαι καλυμμένη.

Αν δεν ανοίξεις αναφορά κλαψτα τα λεφτά σου. Μετά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα κ εξήγησε του ότι θέλεις να είσαι καλυμμένη κ πως αν έρθει στο μεταξύ κ σου έχει ήδη επιστρέψει τα χρήματα θα τον πληρώσεις. Άνοιξε αναφορά κ αν δεν δεις το μέιλ από το πευπαλ να λέει πως ο τάδε σου έκανε ριφαντ μην κλείσεις την αναφορά.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα πινέλα από το iherb της ecotools http://www.iherb.com/Eco-Tools-Bamboo-5-Piece-Brush-Set/25453

Είναι απίστευτα μαλακά, σαν αυτά από τα body shop. To μόνο αρνητικό είναι τα κοντά χερουλια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...