Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • Εμένα μου έχουν σπάσει τα νεύρα γιατί έχει καθυστερήσει πολύ η περίοδος , στις 21 μέρες στον προηγούμενο κύκλο ξεκίνησα το αίμα και λίγες μέρες μετά είχα την αρνητική χοριακή. Κράτησε 7 ολόκληρες μέρες αλλά καθάρισα και την περασμένη Παρασκευή έκανα και υστεροσκόπηση. Τώρα είναι λόγος η ταλαιπωρία με την αποτυχημένη εξωσωματική και την επέμβαση να έχει καθυστερήσει τόσο; Σήμερα έχω φτάσει 32 ημέρες κύκλο και τα νεύρα έχουν βαρέσει κόκκινο! Γενικά ο κύκλος μου είναι ότι να ναι αλλά αναρωτιέμαι ( ίσως λόγω και της ανησυχίας που έχω κατά βάθος με την χαμηλή αμη 1,29) πόσες μέρες σας έχει βγάλει μάξιμουμ από το σύνηθες η διαδικασία της εξωσωματικής; Πριν ξεκινήσω είχα ρυθμιστεί κάπως κοντά στις 28 ημέρες (25-30) , τώρα έτσι θα πάει;

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts

Βεβαίως και εν γνώση μου παίρνω το ρίσκο. Αλλά εγώ αυτή τη στιγμή 60 ευρώ ΔΕΝ έχω να τα δώσω. Άρα, τίμια και ωραία θα τους γράψω ακριβώς αυτό. Και τίμια και ωραία πρέπει να με εξυπηρετήσουν, άλλωστε τα μεταφορικά δεν τα ζητώ, τα προϊόντα τους είναι ανέπαφα και μια χαρά θα τα ξαναπουλήσουν. Δεν χάνουν, αν ήμουν Αμερικάνα δηλαδή και απλά δεν μου άρεσαν τα ρούχα και τα επέστρεφα; Δικαίωμα επιστροφής δεν έχω εγώ; Επειδή είμαι εκτός Αμερικανικών συνόρων; Άλλωστε, δεν έχουν χάσει από μένα, τρία χρόνια τώρα πρέπει να χω ψωνίσει κοντά στα 1000 δολάρια και έχω συστήσει πελάτες που έχουν πάει επίσης και έχουν ψωνίσει. Γιατί ακριβώς πρέπει να νιώσω άσχημα; Που διεκδικώ δικαίωμα επιστροφής;


AMl8p2.png s30Tp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Βεβαίως και εν γνώση μου παίρνω το ρίσκο. Αλλά εγώ αυτή τη στιγμή 60 ευρώ ΔΕΝ έχω να τα δώσω. Άρα, τίμια και ωραία θα τους γράψω ακριβώς αυτό. Και τίμια και ωραία πρέπει να με εξυπηρετήσουν, άλλωστε τα μεταφορικά δεν τα ζητώ, τα προϊόντα τους είναι ανέπαφα και μια χαρά θα τα ξαναπουλήσουν. Δεν χάνουν, αν ήμουν Αμερικάνα δηλαδή και απλά δεν μου άρεσαν τα ρούχα και τα επέστρεφα; Δικαίωμα επιστροφής δεν έχω εγώ; Επειδή είμαι εκτός Αμερικανικών συνόρων; Άλλωστε, δεν έχουν χάσει από μένα, τρία χρόνια τώρα πρέπει να χω ψωνίσει κοντά στα 1000 δολάρια και έχω συστήσει πελάτες που έχουν πάει επίσης και έχουν ψωνίσει. Γιατί ακριβώς πρέπει να νιώσω άσχημα; Που διεκδικώ δικαίωμα επιστροφής;

Μα αν παραλάμβανες και δεν σου άρεσαν τα ρούχα ή είχε γίνει λάθος στα νούμερα πχ τότε ναι, τίμια και ωραία είχες δικαίωμα επιστροφής. Τώρα όμως που δεν έχεις δει τα ρούχα, που δεν ξέρεις αν έχει γίνει λάθος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι τίμιο και ωραίο να διεκδικήσεις δικαίωμα επιστροφής γιατί απλά κλήθηκες να πληρώσεις τους νόμιμους φόρους της χώρας μας....

Κι επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθώ κατανοώ οτι δεν σου περισσεύουν, αλλιώς άλλωστε δεν θα ρίσκαερς να ψωνίσεις από εκεί, αλλά αυτό δεν αφορά τα gymboree. Κι όπως είπε η Μαρίτα παραπάνω αν λειτουργούσαμε όλοι έτσι απλά θα μας έβγαζαν από τη λίστα των χωρών αποστολής


qc40p3.png

Nv8Rp3.png]

Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω, ότι τα σοβαρά καταστήματα που θέλουν τους σοβαρούς πελάτες τους, δεν κόβουν τις αποστολές. Επί παραδείγματι, το Iherb. Το λέει και σαφέστατα στη σελίδα όταν υπάρχει προορισμός η Ελλάδα, ότι λόγω τέτοιων προβλημάτων χρησιμοποιούν USPS και όριο παραγγελίας τα 2 κιλά και 80 δολάρια. Το gymboree χρησιμοποιεί την DHL οπότε το ρίσκο για τους πελάτες του μεγαλώνει. Δικαίωμά του βέβαια, αλλά κι εγώ δικαίωμά μου πιστεύω να διεκδικώ (ευγενικά βέβαια θα τους απευθυνθώ) την επιστροφή των προϊόντων. Αν μου πουν όχι, εννοείται ότι θα πάω να παραλάβω. Αλλά παραγγελία δεν θα ξαναβάλω γιατί θα θεωρήσω ότι δεν με εξυπηρέτησαν.


AMl8p2.png s30Tp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μα αν παραλάμβανες και δεν σου άρεσαν τα ρούχα ή είχε γίνει λάθος στα νούμερα πχ τότε ναι, τίμια και ωραία είχες δικαίωμα επιστροφής. Τώρα όμως που δεν έχεις δει τα ρούχα, που δεν ξέρεις αν έχει γίνει λάθος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι τίμιο και ωραίο να διεκδικήσεις δικαίωμα επιστροφής γιατί απλά κλήθηκες να πληρώσεις τους νόμιμους φόρους της χώρας μας....

Προσωπικά ναι, το θεωρώ τίμιο να τους πω με ειλικρίνεια για ποιο λόγο τους παρακαλώ να ανακαλέσουν το δέμα. Δεν ήταν η πρώτη παραγγελία μου, βλέπουν το account μου. Και ότι απαντήσουν θα το δεχτώ.

Τώρα, για τους νόμιμους φόρους της χώρας μας και γενικά για τη χώρα μας, είναι άλλη ιστορία...


AMl8p2.png s30Tp2.png
Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως και εν γνώση μου παίρνω το ρίσκο. Αλλά εγώ αυτή τη στιγμή 60 ευρώ ΔΕΝ έχω να τα δώσω. Άρα, τίμια και ωραία θα τους γράψω ακριβώς αυτό. Και τίμια και ωραία πρέπει να με εξυπηρετήσουν, άλλωστε τα μεταφορικά δεν τα ζητώ, τα προϊόντα τους είναι ανέπαφα και μια χαρά θα τα ξαναπουλήσουν. Δεν χάνουν, αν ήμουν Αμερικάνα δηλαδή και απλά δεν μου άρεσαν τα ρούχα και τα επέστρεφα; Δικαίωμα επιστροφής δεν έχω εγώ; Επειδή είμαι εκτός Αμερικανικών συνόρων; Άλλωστε, δεν έχουν χάσει από μένα, τρία χρόνια τώρα πρέπει να χω ψωνίσει κοντά στα 1000 δολάρια και έχω συστήσει πελάτες που έχουν πάει επίσης και έχουν ψωνίσει. Γιατί ακριβώς πρέπει να νιώσω άσχημα; Που διεκδικώ δικαίωμα επιστροφής;

αφού όμορφα και ωραία έχεις αποφασίσει αυτό που θες να κάνεις τι ακριβώς ζητάς από εμάς την συγκατάθεση μας σε κάτι που θεωρείτε γενικώς μη αποδεκτό ως νοοτροπία ??? :confused:

οκ :rolleyes:


KbLyp3.png 4AByp3.png
Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω, ότι τα σοβαρά καταστήματα που θέλουν τους σοβαρούς πελάτες τους, δεν κόβουν τις αποστολές.

Aκριβώς! Αυτό λέμε κι εμείς. Τα σοβαρά καταστήματα θέλουν να έχουν να κάνουν με σοβαρούς πελάτες.

Τώρα, για τους νόμιμους φόρους της χώρας μας και γενικά για τη χώρα μας, είναι άλλη ιστορία...

Είναι οι νόμιμοι φόροι. Το έχουμε ψάξει. Μην αμφιβάλεις και μην τους αδικήσεις αν δεν δεχτούν την επιστροφή.


qc40p3.png

Nv8Rp3.png]

Link to comment
Share on other sites

@Access Ήθελα να ακούσω την άποψή σας, την άκουσα, τη σέβομαι και σας ευχαριστώ που απαντήσατε. Όμως έχω διαφορετική άποψη και θα επικοινωνήσω μαζί τους.

Aκριβώς! Αυτό λέμε κι εμείς. Τα σοβαρά καταστήματα θέλουν να έχουν να κάνουν με σοβαρούς πελάτες.

Είναι οι νόμιμοι φόροι. Το έχουμε ψάξει. Μην αμφιβάλεις και μην τους αδικήσεις αν δεν δεχτούν την επιστροφή.

Δεν νομίζω ότι μίλησα άσχημα για να δεχτώ την ειρωνεία σου. Δεν με θεωρώ ασόβαρη επειδή έχω το θάρρος να στείλω ένα email να δω αν μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Και βέβαια δεν ευθύνονται για τυχόν φόρους που μπορεί να κληθεί να πληρώσει ο πελάτης. Δεν είπα το αντίθετο. Δεν ζήτησα να πληρώσουν ούτε φόρους, ούτε μεταφορικά.

Και όσο για τους φόρους, δεν αμφισβήτησα ότι είναι νόμιμοι, δηλαδή έχουν ψηφιστεί στη Βουλή, είπα ότι είναι άλλη ιστορία το τί γίνεται σε αυτή τη χώρα με τους νόμιμους φόρους.


AMl8p2.png s30Tp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν νομίζω ότι μίλησα άσχημα για να δεχτώ την ειρωνεία σου.

Δεν μίλησες άσχημα. Δεν σε ειρωνεύτηκα. Απλά συμφώνησα μαζί σου.

Και θα σε ξαναρωτήσω:

Τί θα γινόταν αν όλοι μας δεν πληρώναμε τα έξοδα εκτελωνισμού;...

Τί θα γινόταν αν όλοι μας δεν θέλαμε να παραλάβουμε σχετικές παραγγελίες;...

Μην απαντήσεις. Απλά σκέψου το...


qc40p3.png

Nv8Rp3.png]

Link to comment
Share on other sites

πηρα αυτο http://www.clothingattesco.com/dresses/stella-morgan-ponte-bow-dress/invt/by221027/ σε μαυρο και μπλε

αυτοhttp://www.clothingattesco.com/dresses/f+f-ottoman-ribbed-dress/invt/bd220295/

βαση των μετρησεων νομιζα οτι το 14 και το large ηταν το νουμερο μου αλλα ηθα μικροτερο

χελωνίτσα επειδή το έχω και εγώ στο μάτι το λευκό φόρεμα μπορείς να μου πεις τι διαστάσεις έχει το 14 από μασχάλη σε μασχάλη? ευχαριστώ

μήπως στις αλλαγές ακολουθούν και αυτοί την τακτική του άμαζον? σου κάνουν refund και ξαναπαραγγέλεις το σωστό νούμερο αν θέλεις?

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που δεν δεχτείς την παραλαβή λόγω τελωνείου λογικά θα σου επιστρέψουν την αξία των εμπορευμάτων αλλά όχι των μεταφορικών. Υπολόγισε και ένα μικρό ποσό στη χρέωση της κάρτας σου για συναλλαγή εκτός Ε.Ε. Δεν μπορώ να γνωρίζω το ποσό των μεταφορικών (ας πούμε Α $) αλλά τελικά θα έχεις καταλήξει να αγοράσεις ένα τίποτε με μπολικο καθόλου που στοιχίζει Α$.

Μήπως τελικά θα σε συνέφερε να πληρώσεις το τελωνείο και να έχεις τουλάχιστον τα πράγματα?

Καταλαβαίνω πως υπάρχουν φανατικοί/ες αυτής της μάρκας αλλά προσωπικά προτιμώ άλλες, ευρωπαϊκές για να μην παίζω τζακ ποτ. Εξάλλου υπάρχει και το αγγλικό ebay.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα! παλι θελω μια βοηθεια. μου ηρθε η παραγγελια μου απο http://www.clothingattesco.com/ αλλα τελικα δεν πετυχα το νουμερο. διαβαζω για τις επιστροφες και μιλαει για refund επιστροφη χρηματων. δεν γινεται να ζητησω απλα αλλο νουμερο? τα διαβασα αλλα καπου χαθηκα αν καποια γνωριζει......

πριν απο καιρο ειχα παθει το ιδιο με ενα παντελονι που ειχα παραγγειλει για τον αντρα μου, και τους ειχα στειλει μειλ ακριβως το ιδιο, οτι δεν θελω επιστροφη χρηματων αλλα αλλαγη στο νουμερο και μου απαντησανε οτι θα μου κανουν επιστροφη τα χρηματα και μετα αν θελω το ξαναπαραγγελνω στο σωστο νουμερο..ηταν πολυ ευγενικοι ειναι η αληθεια, μου το εξηγησανε, κατι με την αποθηκη και τα αποθεματα, δεν εδωσα πλυ σημασια, αλλα το συμπερασμα ειναι οτι πρεπει δυστυχως αμα το θες να το ξαναπαραγγειλεις :(

ελπιζω να βοθησα καπως!


373234kxspip9z8o.gif693480a4hl3y389h.gif

You don't scare me. I have boys.
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...