Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 3 λεπτά , Anastasia2005 είπε:

      Είναι κάποια πιο αξιόπιστη;;;Η πρέπει να κάνω και τις 2 ;;;Ο γιατρός μου μίλησε για βιοψία;;Του λέω ngs .Όχι μου λέει , βιοψία..

      Αφου θα κάνεις όλα αυτά ζητά τα Κ τα δύο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Κοιτάνε διαφορετικά πράγματα . Η βιοψία βλέπει χοντρικά αν υπάρχει κάποια φλεγμονή ενεργή. Το nsg κοιτάει αν έχει διαταραχθεί το μικροβιωμα από κάποια παλιότερη φλεγμονή Κ επικρατούν κακά μικρόβια μέσα στην μήτρα που δεν επιτρέπουν να εμφυτευθει έμβρυο 

      • Μου αρέσει 1

ΑνΑλ (Ανώνυμες Αλλοπρόσαλλες)


ζώπυρον

Recommended Posts

Καλημερα στα πολυ γρηγορα αυτο με το ΣΔΠ προσεχε το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...εχω διαβασει πολλα στο νετ για αυτο και εχω μιλησει και με την παιδιατρο. Εχει ξεκινησει ως μοδα απο Αμερικη στην οποια δε δινουν ψυχοφαρμακα για αυτο και τα ξεκινουν σε παιδια απο 2 χρονων. Δεν λεω οτι δεν υπαρχει σαν συνδρομο, απλα οτι εχει γινει μασητη καραμελα τις 2 τελευταιες δεκαετιες και το κολλανε σε καθε ζωηρο σχεδον παιδι. Η ευκολη λυση. Δεν προσεχει στο σχολειο ΣΔΠ, δεν συνεργαζεται ΣΔΠ, δεν ειναι καλος μαθητης ΣΔΠ, δεν εχει φιλους ΣΔΠ, παρε και λιγο απο αυτο να τον ηρεμησει και μετα εχεις ενα προβατακι ησυχο ησυχο. ΠΡΟΣΕΧΕ σε ποιον θα μιλησεις, ΤΙ θα σου πει και ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ και δωσει τπτ φαρμακα στο παιδι. ΣΔΠ αν παμε προς τα πισω με βαση τα σημερινα δεδομενα ειχαμε ΟΛΕΣ μας, ή τουλαχιστον ενα 90% οσων μιλαμε εδω μεσα......

ξανα παλι διαβασε πολυ για αυτο και προσεχε τι σου λενε.......

Αυτό ήταν θέμα σε μια συγκέντρωση γονέων στον παιδικό. Ότι λέει η Ελλ πιο πάνω μας τα είπαν ειδικοί και υπογράμμισαν το ότι είναι πλέον μόδα το ΣΔΠ. Αν θυμάμαι καλά ανέφεραν ότι πριν τα 4-5 είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο να διαγνωστεί.


THIS IS SKEK!!;)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 31,9k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Aeriko

    3696

  • MarcoPolo

    2484

  • Mara-76

    2192

  • luckyMe

    2080

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Φορεστ Γκαμ η αγαπημενη μου ταινια καθε φορα που την βλεπω συγκινουμαι ιδιαιτερα...

Νιτσακι σε εχουν τρελανει, περιμενε την αποψη της ειδικου και μην ακους τιποτα αλλο, ειμαι σιγουρη οτι και εγω θα ερθω στην θεση σου οταν παμε σχολειο γιατι και ο Μαριος ειναι ενα παιδι που διαφερει σε πολλα απο τα αλλα και ειναι ευκολο να στοχοποιηθει λογω της ζωηραδας του και γιατι ειναι ιδιαιτερα δραστηριος και ισως και υπερκινητικος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλήξω ποιός έχει το πρόβλημα. Όσο πιο πολύ το σκέφτομαι, δε βλέπω κάτι αφύσικο στο παιδί...

Σεβούλα, φοβερή! μ' έκανες και γέλασα.

Ελλ, δεν "παίζει" με την καμία να δώσω του παιδιού φάρμακα. Μου έλεγε η θεία μου ότι θα ξεκινήσει ομοιοπαθητική για το ΣΔΠ. Ούτε αυτό παίζει...το οποίο σύνδρομο δεν ξέρουμε καν αν το έχει το παιδί διότι είναι αυτό που είπες ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Όλα μα όλα τα παιδιά έχουν ΣΔΠ, το καθένα για διαφορετικούς λόγους.

Λοιπόν, μίλησα με τον αδερφό μου. Ο οποίος είναι δάσκαλος ειδικής αγωγής.

Μου λέει για το ΣΔΠ. Ότι, καταρχήν δεν είναι δείγμα κάποιας νοητικής στέρησης, κι ότι τα παιδιά με ΣΔΠ, είναι πανέξυπνα (έχει μάλιστα ένα κοριτσάκι στην τάξη του) και ότι απλά πρέπει να προσπαθήσεις να τους βάλεις όρια.

Θεώρησε φυσικά κι εκείνος κάργα αντιπαιδαγωγική την προσέγγιση της δασκάλας.

Επίσης μου είπε, ότι μεγαλύτερη εμπιστοσύνη έχει στα ΚΕΔΔΥ παρά στα ιδιωτικά.Του εξήγησα βεβαίως και μου είπε οκ, λογικό.

Επίσης, μου είπε ότι τα παιδιά με ΣΔΠ δεν έχουν κανένα λόγο να επαναλάβουν τάξη λόγω αυτού. Απλά εντάσσεται εν μέρει το ΣΔΠ στις μαθησιακές δυσκολίες, οπότε καλό είναι παράλληλα να πηγαίνει σε τμήμα ένταξης.Δηλαδή σε τμήμα με παιδάκια με μαθησιακές δυσκολίες

Όμως, ο αδερφός μου τουλάχιστον, ενώ έχει ακούσει ότι δίνουν φάρμακα, είναι κατά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος λέει κανένας.

Όλα αυτά, καθώς και τα επόμενα, μου εξήγησε ότι τα λέει με πάσα επιφύλαξη, καθώς ούτε έχει δει το παιδί, ούτε είναι αρμόδιος για διαγνώσεις.

Πρόσεξε τώρα. Κύριο χαρακτηριστικό των παιδιών με ΣΔΠ είναι η υπερκινητικότητα. Δλδ, την ώρα πχ που μιλάει η δασκάλα να σηκώνεται όρθιο να περπατάει, να στριφογυρνάει κ.α. Επίσης όταν του μιλάς, του λες πχ πάμε εκεί ή κάνε εκείνο λέει κάτι άλλο άσχετο για να το αποφύγει, πχ πάω τουαλέτα, πονάει η κοιλιά μου και τέτοια.

Όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά από την απλή αφηρημάδα. Ένα απλά αφηρημένο παιδί θα του το πεις μια δυο τρεις στο τέλος θα το κάνει. Το παιδί με ΣΔΠ δε θα το κάνει 500 φορές να το πεις.

Αυτά εν περιλήψει.


Wktmp2.png

qIogp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λοιπόν, μίλησα με τον αδερφό μου. Ο οποίος είναι δάσκαλος ειδικής αγωγής.

Μου λέει για το ΣΔΠ. Ότι, καταρχήν δεν είναι δείγμα κάποιας νοητικής στέρησης, κι ότι τα παιδιά με ΣΔΠ, είναι πανέξυπνα (έχει μάλιστα ένα κοριτσάκι στην τάξη του) και ότι απλά πρέπει να προσπαθήσεις να τους βάλεις όρια.

Θεώρησε φυσικά κι εκείνος κάργα αντιπαιδαγωγική την προσέγγιση της δασκάλας.

Επίσης μου είπε, ότι μεγαλύτερη εμπιστοσύνη έχει στα ΚΕΔΔΥ παρά στα ιδιωτικά.Του εξήγησα βεβαίως και μου είπε οκ, λογικό.

Επίσης, μου είπε ότι τα παιδιά με ΣΔΠ δεν έχουν κανένα λόγο να επαναλάβουν τάξη λόγω αυτού. Απλά εντάσσεται εν μέρει το ΣΔΠ στις μαθησιακές δυσκολίες, οπότε καλό είναι παράλληλα να πηγαίνει σε τμήμα ένταξης.Δηλαδή σε τμήμα με παιδάκια με μαθησιακές δυσκολίες

Όμως, ο αδερφός μου τουλάχιστον, ενώ έχει ακούσει ότι δίνουν φάρμακα, είναι κατά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος λέει κανένας.

Όλα αυτά, καθώς και τα επόμενα, μου εξήγησε ότι τα λέει με πάσα επιφύλαξη, καθώς ούτε έχει δει το παιδί, ούτε είναι αρμόδιος για διαγνώσεις.

Πρόσεξε τώρα. Κύριο χαρακτηριστικό των παιδιών με ΣΔΠ είναι η υπερκινητικότητα. Δλδ, την ώρα πχ που μιλάει η δασκάλα να σηκώνεται όρθιο να περπατάει, να στριφογυρνάει κ.α. Επίσης όταν του μιλάς, του λες πχ πάμε εκεί ή κάνε εκείνο λέει κάτι άλλο άσχετο για να το αποφύγει, πχ πάω τουαλέτα, πονάει η κοιλιά μου και τέτοια.

Όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά από την απλή αφηρημάδα. Ένα απλά αφηρημένο παιδί θα του το πεις μια δυο τρεις στο τέλος θα το κάνει. Το παιδί με ΣΔΠ δε θα το κάνει 500 φορές να το πεις.

Αυτά εν περιλήψει.

Συμφωνω απολυτα λεξη προς λεξη με ολα απλα και σκουρα!!!Εχω ακριβως την ιδια αποψη...

Καλημερα σε οοοοοοοοολεεεες και υπομονη στις μαμαδες με τα αρρωστουλια τους!!

Link to comment
Share on other sites

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=64286&page=6

Ναι μ' έχουν τρελάνει όλοι κορίτσια! από όλες τις πλευρές... Χάσαμε και λίγο τη μπάλα δίπλα..

Κικίτσα, σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Είμαι σίγουρη 100% ότι δεν είναι υπερκινητικός.

Μίλησα και με Ζούπυ στο τηλ. που έχει γνωρίσει τον Π. και μου λέει ότι είναι μια χαρά παιδί, δεν έχει θέματα και απλά μακακίζονται οι δασκάλες του.

Δεν ξέρουν να χειριστούν παιδιά μικρότερα από τα άλλα. Δεν έχουν οργανώσει ουδέποτε συγκέντρωση γονέων ούτε έχουν ενημερώσει για το διδακτικό τους πρόγραμμα. Παρ'ότι ήθελα να μάθω, με αγνόησαν. Όπως επίσης με αγνοούν εδώ και 2μέρες που ζήτησα να μάθω τα δικαιολογητικά και τι διαδικασία στις περιπτώσεις επαναφοίτησης. Μέσα στο 1ο 2μηνο χωρίς να υπάρχουν τρανταχτά σημάδια με ενημέρωσαν ότι πρέπει να επαναφοιτήσει το παιδί κάτι που μου ξαναέθιξαν τώρα. Ενημερώνουν τους γονείς ΜΟΝΟ κάθε 1η Τετ. του μήνα εκτός από δύσκολες περιπτώσεις. Κι έρχονται ξαφνικά μετά από όλα αυτά που προανέφερα και μου λένε 1002 για διάσπαση προσοχής κλπ κλπ για ένα παιδί που έχει πολλές δυνατότητες κ πολλές φορές με στέλνει αδιάβαστη/αποστομώνει με τις απορίες και τις επισημάνσεις του.

Ουφ τα 'πα!

Link to comment
Share on other sites

Επιμενω οτι οι δασκαλες του παιδιου εχουν θεμα!!!

και πανω απο ολα δεν προσπαθουν να ΔΟΥΝ πιο βαθια στην ψυχη του παιδιου!!!

Επισης ανατριχιαζω και μονο στην εικονα που περιεγραψες---οτι τα αλλα παιδακια δεν μιλαγαν και καθονταν χωρις καμια αντιδραση---Ποση μα ποση αντιληψη ανωτερη απο καθε ενηλικα εχουν αυτα τα μικρουλια...

Ειναι απιστευτα...πρεπει να διδασκομαστε καθημερινα!

Και δεν παιζει η δικαιολογια εχουμε 25 παιδια κακ τι να κανουμε...επισης δεν παιζει καν το εχουμε 25 παιδια και τα 23 ειναι υσυχα....ΠΟΥ??Σε ποιο σχολειο γενικα παιζει κατι τετοιο???Με ενδιαφερει!!

Link to comment
Share on other sites

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=64286&page=6

Ναι μ' έχουν τρελάνει όλοι κορίτσια! από όλες τις πλευρές... Χάσαμε και λίγο τη μπάλα δίπλα..

Κικίτσα, σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Είμαι σίγουρη 100% ότι δεν είναι υπερκινητικός.

Μίλησα και με Ζούπυ στο τηλ. που έχει γνωρίσει τον Π. και μου λέει ότι είναι μια χαρά παιδί, δεν έχει θέματα και απλά μακακίζονται οι δασκάλες του.

Δεν ξέρουν να χειριστούν παιδιά μικρότερα από τα άλλα. Δεν έχουν οργανώσει ουδέποτε συγκέντρωση γονέων ούτε έχουν ενημερώσει για το διδακτικό τους πρόγραμμα. Παρ'ότι ήθελα να μάθω, με αγνόησαν. Όπως επίσης με αγνοούν εδώ και 2μέρες που ζήτησα να μάθω τα δικαιολογητικά και τι διαδικασία στις περιπτώσεις επαναφοίτησης. Μέσα στο 1ο 2μηνο χωρίς να υπάρχουν τρανταχτά σημάδια με ενημέρωσαν ότι πρέπει να επαναφοιτήσει το παιδί κάτι που μου ξαναέθιξαν τώρα. Ενημερώνουν τους γονείς ΜΟΝΟ κάθε 1η Τετ. του μήνα εκτός από δύσκολες περιπτώσεις. Κι έρχονται ξαφνικά μετά από όλα αυτά που προανέφερα και μου λένε 1002 για διάσπαση προσοχής κλπ κλπ για ένα παιδί που έχει πολλές δυνατότητες κ πολλές φορές με στέλνει αδιάβαστη/αποστομώνει με τις απορίες και τις επισημάνσεις του.

Ουφ τα 'πα!

Συνεχίζω να πιστεύω παρόλλο που στις περισσότερες περιπτώσεις θεωρώ τους γονείς υπερβολικούς ότι αυτή τη φορά οι δασκάλες τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Εχω 2 φίλες που τα παιδιά τους τώρα είναι α'δημοτικού και γεννημένα το ένα 16/11 και το άλλο 27/12 με διάφορα παρόμοια θεματάκια συν το ότι το ένα κάνει και λογοθεραπίες. Και τα 2 παιδιά έχουν προσαρμοστεί πολύ καλά στο δημοτικό.Με περισσότερη δυσκολία από την πλευρά του γονιού αλλά τα κατάφεραν.

Η μόνη περίπτωση που γνωρίζω επανεφοίτηση στο νηπιαγωγείο είναι ένα παιδάκι το οποίο έχει έντονο θέμα με τραυλισμό....

Προσωπικά θα προτιμούσα το παιδί μου να κάνει επανεφοίτηση την α'δημοτικού...( αυτό το έχω ξανασυναντήσει )

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλημέρα!

πόσο τα παίρνω στο κρανίο με άτομα που κάνουν αυθαίρετες διαγνώσεις χωρίς να είναι αρμοδιότητα τους!

ένας δάσκαλός/ καθηγητής κτλ ΔΕ μπορεί να κάνει διάγνωση για ένα παιδί επειδή πχ έχει παρακολουθήσει πχ ένα σεμινάριο

μόνο οι είδικοί μπορουν να μιλήσουν

είναι συχνό το φαινόμενο στους κλάδους μας δυστυχώς. σ'εμας (είμαι αγγλικού )υπάρχουν μερικοί που μόλις ένα παιδάκι μπερδέψει πχ λίγο το b με το d βγάζουν το συμπέρασμα ότι έχει δυσλεξία!!!!

μη σκάς μωρε νιτσάκι μου!

έλεος δηλαδή!!

κατα τ'αλλα, ζωπυρόν περαστικά στο παιδάκι σου!

καλώς μας ήρθες σκεκ!

Link to comment
Share on other sites

βρε κοριτσια..αυτη η καραμελα με το θεμα της ηλικιας ειναι πολυ ακυρη και αβασιμη κατ΄εμε!!!

Δεν ξερω αλλα δεν μου λεει τιποτε ενας-δυο μηνες διαφορα!!

Δεν μιλαμε για βρεφη...μιλαμε για νηπια και μετεπειτα για μαθητες Δημοτικου,Γυμνασιου κλπ..

Στα χρονια μας πηγαιναν στην ιδια ταξη πραγματικα 5μισαρια παιδια!Παιδια γεννημενα τον Μαιο και παιδια γεννημενα τον Μαρτιο της αλλης χρονιας!!

Εγω οταν πηγα Α'Δημοτικου ημουν 6 ακριβως και ο κουμπαρος μου 5μισι...Δηλαδη εκει τι επρεπε να πουμε???

Αλλα πραγματα πρεπει να κρουουν τον κωδωνα του κινδυνου κι αυτα δεν εχουν να κανουν με 2 μηνες...!!

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα!

πόσο τα παίρνω στο κρανίο με άτομα που κάνουν αυθαίρετες διαγνώσεις χωρίς να είναι αρμοδιότητα τους!

ένας δάσκαλός/ καθηγητής κτλ ΔΕ μπορεί να κάνει διάγνωση για ένα παιδί επειδή πχ έχει παρακολουθήσει πχ ένα σεμινάριο

μόνο οι είδικοί μπορουν να μιλήσουν

είναι συχνό το φαινόμενο στους κλάδους μας δυστυχώς. σ'εμας (είμαι αγγλικού )υπάρχουν μερικοί που μόλις ένα παιδάκι μπερδέψει πχ λίγο το b με το d βγάζουν το συμπέρασμα ότι έχει δυσλεξία!!!!

Λοιπον...Συναδελφισσα...

αν δεν εχεις μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη ή αν δεν εισαι αποφοιτος του τμηματος ειδικης αγωγης αλλα εχεις απλα παρακολουθησει ενα ετησιο σεμιναριο μπορεις να εχεις αποψη αλλααααα...δεν μπορεις να κανεις σιγουρη διαγνωση!!Απλα...εχεις εναν λογο παραπανω να παραπεμψεις σε ΚΕΔΔΥ.

Τωρα θελουν να μας πουν οιθ συγκεκριμενες παιδαγωγοι οτι εχουν ετησιο σεμιναριο 500 ωρων απο το Πανεπιστημιο Θεσσαλιας και δη του Βολου??Η εχουν σεμιναριο απο καποιον αλλο επισημο πανεπιστημιακο φορεα??

Ε...ακομη και σε αυτα...λιγα ειναι τα παραπανω που μαθαινεις...Πολυ λιγα και σας το λεω με απολυτη γνωση της καταστασης γιατι τις παραπανω πιστοποιησεις τις εχει ο συζυγος και εν μερει κι εγω και ξερω πολυ καλα τι φουμαρα και ματξωτες κορδελες ακουγονται ακομη κι εκει!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι υπερβολική με τα παιδιά μου απλά ενδιαφέρομαι πολύ.

Ο λόγος που μου προτείνουν επαναφοίτηση είναι η αναπτυξιακή ανωριμότητα λόγω ηλικίας κυρίως (23/11γεννηθείς).

Δεν ξέρω πόσο ευσταθεί ο προβληματισμός που μου έθεσε σήμερα με τις ζωγραφιές που σκίζει και με το ότι δεν γράφει το όνομα του σωστά -όταν δεν το αντιγράφει. Θεωρείται πρόβλημα αυτό? Θα ρωτήσω και την αναπτυξιολόγο βέβαια.

Ντάλια κι εγώ έτσι πίστευα, ότι καλύτερα να επαναφοιτήσει την α' δημ. αλλά δεν είναι έτσι. Δεν ξέρεις πόσο και πως θα επηρεαστεί το παιδί όταν θα βλέπει τους συμμαθητές του να ανεβαίνουν τάξη και αυτός θα μένει πίσω. Θα νιώθει μειονεκτικά. Εκτός αυτού, το λέω και το πιστεύω ότι στο νήπιο εφ'όσον υπάρχουν σωστοί παιδαγωγοί το παιδί αποκομίζει πολλά άλλα πράγματα πέραν της μάθησης. Μόνο όμως όταν είναι στα σωστά χέρια...

Διότι όπως καταλαβαίνετε εμείς πέσαμε σε σκ@τ@ χέρια... παρακολούθησαν ένα σεμινάριο την περασμένη βδομάδα κι από κει κι έπειτα μου είπαν όλα τα "προβλήματα" του παιδιού μαζεμένα... Κι όλη την ώρα "μας είπαν στο σεμινάριο" και "μας είπαν στο σεμινάριο".

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι υπερβολική με τα παιδιά μου απλά ενδιαφέρομαι πολύ.

Ο λόγος που μου προτείνουν επαναφοίτηση είναι η αναπτυξιακή ανωριμότητα λόγω ηλικίας κυρίως (23/11γεννηθείς).

Δεν ξέρω πόσο ευσταθεί ο προβληματισμός που μου έθεσε σήμερα με τις ζωγραφιές που σκίζει και με το ότι δεν γράφει το όνομα του σωστά -όταν δεν το αντιγράφει. Θεωρείται πρόβλημα αυτό? Θα ρωτήσω και την αναπτυξιολόγο βέβαια.

nitsa δεν είπα για εσένα υπερβολική, για τα θέματα που πολλές φορές ανοίγονται στο φόρουμ όπου πάνε να βγάλουν σκάρτους τους εκπαιδευτικούς πάντα...στη δική σου περίπτωση θεωρώ υπερβολικούς τους εκπαιδευτικούς...

ξέρω πολλά παιδιά που δεν ξέρουν/ήξεραν να γράφουν το όνομα στο νηπιαγωγείο...

η νηπιαγωγός τι κάνει εκτός από τις καρτέλες που έχουν για να μάθουν..η δική μας π.χ τους δίνει κάθε βδομάδα μια φωτοτυπία και πρέπει να γράψουν σε συγκεκριμένο χώρο το ονοματεπώνυμο και τον τίτλο του βιβλίου...κάθε βδομάδα από τον Οκτώβριο...( ο δικός μου το επώνυμο δεν το γράγει απ'έξω )

Ντάλια κι εγώ έτσι πίστευα, ότι καλύτερα να επαναφοιτήσει την α' δημ. αλλά δεν είναι έτσι. Δεν ξέρεις πόσο και πως θα επηρεαστεί το παιδί όταν θα βλέπει τους συμμαθητές του να ανεβαίνουν τάξη και αυτός θα μένει πίσω. Θα νιώθει μειονεκτικά. Εκτός αυτού, το λέω και το πιστεύω ότι στο νήπιο εφ'όσον υπάρχουν σωστοί παιδαγωγοί το παιδί αποκομίζει πολλά άλλα πράγματα πέραν της μάθησης. Μόνο όμως όταν είναι στα σωστά χέρια...

μ'αυτή τη λογική όμως το ίδιο δεν θα νιώσει και αν δεν πάει στο μεγάλο σχολείο ?

πραγματικά δεν ξέρω και όπως σου είπα την προσωπική μου γνώμη σου λέω μόνο και μόνο επειδή είναι συνομίληκα τα παιδιά μας...

σε περίπτωση που σου πουν οι ειδικοί για επανεφοίτηση ναι μετά θέλει πολύ ψάξιμο για το που τελικά πρέπει να γίνει αυτό...

αν όμως ξαναπάει στο νηπιαγωγείο στις ίδιες εκπαιδευτικούς δεν θα πέσετε ?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...