Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 10 λεπτά , linaa είπε:

      Να το κάνεις όπως την προηγούμενη φορά αφού σου πέτυχε . 

      Την προηγουμενη φορα ειχα κατω απο 7. Γι αυτο περιμενα 2-3 μερες μήπως μεγαλωσει. Αλλιως θα ακυρωνα τον κυκλο. Το θεμα ειναι αν τωρα εχω πανω απο 7, να προχωρησω ή να περιμενω μηπως ανεβει κι αλλο; υπαρχει περιπτωση αντι να ανεβει μετα απο δυο μερες, να πεσει;?

Πίνακας Ανακοινώσεων (Δελτία Τύπου)


Recommended Posts

Σεμινάριο

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010 (15:30 - 21:30)

στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου

Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Στο σεμινάριο αυτό θα αναλυθούν τα βήματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το τμήμα Λογιστηρίου της επιχείρησης για την έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων, καθώς και οι συναλλαγές, οι οποίες είναι υποχρεωτικό, σύμφωνα με το νέο Φορολογικό Νόμο 3842/23.4.2010, να γίνονται ηλεκτρονικά. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τομείς, όπως πχ της οργάνωσης των δραστηριοτήτων του τμήματος Λογιστηρίου και της βελτίωσης παραγωγικότητας, καθώς και ζητήματα ασφαλείας, νομικά κα.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Προϊσταμένους & Στελέχη Λογιστηρίου και Μηχανογράφησης, Λογιστές και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και συστημάτων Ηλεκτρονικών πληρωμών - συναλλαγών.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

• Ηλεκτρονική Τιμολόγηση & νέος Φορολογικός Νόμος:

o Πότε και σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση

o Προετοιμασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης

• Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (On-line):

o Έκδοση Ηλεκτρονικών τιμολογίων

o Ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών

o Καταστάσεις τιμολογίων

• Συστήματα τραπεζικών συναλλαγών:

o Τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα διαδικτύου

o Διαχείριση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών

o Τυποποιημένα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών

o Διαχείριση ηλεκτρονικών πληρωμών

• Νομικά ζητήματα και ρυθμιστικό πλαίσιο:

o Ηλεκτρονική τιμολόγηση και ψηφιακά τιμολόγια

o Ηλεκτρονικές (Ψηφιακές) Υπογραφές και Κρυπτογράφηση

o Νομικό πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές

• Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ως παράγοντας:

o Μείωσης κόστους

o Βελτίωσης παραγωγικότητας

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:

Τάσος Σαγρής, IT Project Manager Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Υπουργείου Οικονομικών. Εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.

Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.

H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.

Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421

ή ηλεκτρονικά στο email [email protected]

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

ΑΦΜ:

Δ.Ο.Υ.:

ΤΗΛ: FAX : e-mail:

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

1.

2.

3.

Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου:

Κωδ.Σεμ R.

Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.

ΚΟΣΤΟΣ - ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.

• Σημειώσεις «Ηλεκτρονική Τιμολόγηση»

• Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή

ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΕΣ

Εσωτερικός Έλεγχος

ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 23/9/2010 09:30-17:00

Συγγραφή Πρότασης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 30/9/2010 09:30-17:00

Βιομηχανική Κοστολόγηση

ΑΘΗΝΑ Τρίτη 12/10/2010 09:30-17:00

Εκπαίδευση του Αποθηκάριου

ΑΘΗΝΑ Τρίτη 19/10/2010 09:30-17:00

Από την Οικογενειακή στη Δομημένη Επιχείρηση

ΑΘΗΝΑ Τετάρτη 20/10/2010 09:30-17:00

Ανάλυση Οικονομικών Καταστάσεων με την Χρήση Αριθμοδεικτών

ΑΘΗΝΑ Τρίτη 26/10/2010 10:00-17:30

Η εκπαίδευση του Βοηθού Λογιστή

ΑΘΗΝΑ Τρίτη 9 & Τετάρτη 10/11/2010 15:30-20:30

Ταμειακές Ροές

ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 18/11/2010 09:30-17:00

Βασικά Οικονομικά για Ανώτερα Στελέχη

ΑΘΗΝΑ Τρίτη 23/11/2010 10:00-17:30

Management Reporting - Σύστημα Αξιολόγησης και Ελέγχου της Επιχείρησης

ΑΘΗΝΑ Τρίτη 30/11/2010 10:00-17:30

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Σεμινάριο ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ευστάθιος Μπανίλας, ο οποίος έχει ειδίκευση στην Οργάνωση Επιχειρήσεων, στην εκτίμηση αξίας επιχειρήσεων, στα Επιχειρηματικά σχέδια και σε άλλες ειδικές λογιστικές και ελεγκτικές εργασίες.

Οργάνωση Επιχειρήσεων με βάση το ERP

Τετάρτη 13 & Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010 (15:00-20:30)

Ξενοδοχείο Crowne Plaza (πρώην Holiday Inn), Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα

Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει τις διεργασίες του Λογιστηρίου βήμα προς βήμα και τις βέλτιστες πρακτικές του κάθε βήματος, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτητα διεκπεραίωσης των δραστηριοτήτων, η ακρίβεια και η ποιότητα των λογιστικών πληροφοριών, που οδηγούν σε παραγωγική λειτουργία και αξιόπιστη υποστήριξη των επιχειρηματικών αποφάσεων.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα των βημάτων των διαφόρων διεργασιών του λογιστηρίου. Οι σημαντικότερες διεργασίες θα παρουσιασθούν σε μορφή Διαγράμματος Ροής (Flow Chart) προκειμένου να διευκολυνθεί ο τρόπος εκμάθησης τους, αλλά και ο έλεγχος εφαρμογής τους. Ένας πίνακας ελέγχου που δίνεται στους συμμετέχοντες παρουσιάζει τα κρίσιμα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν ώστε να έχουμε ως αποτέλεσμα ποιοτικές αναφορές.

Σε στελέχη της οικονομικής διεύθυνσης, προϊστάμενους λογιστηρίου, λογιστές και βοηθούς λογιστών, αλλά και σε επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη, που θέλουν να εισέλθουν στα «άδυτα» του λογιστηρίου προκειμένου να εξασφαλίσουν και να ελέγξουν την ομαλή και αποδοτική λειτουργία του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

• Αναγκαιότητα και σκοπός της λογιστικής οργάνωσης

• Η θέση του λογιστηρίου στη σύγχρονη επιχείρηση

• Νομικό πλαίσιο στη λειτουργία του λογιστηρίου

• Κατάλληλο σχέδιο λογαριασμών

• Μητρώο παγίων, Αποθήκες, κοστολόγηση

• Λογιστικές αρχές - πολιτικές

Β. ΡΟΛΟΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

• Τα λειτουργικά κυκλώματα και η επίδρασή τους στη λογιστική οργάνωση

• Ο ρόλος του Προϊσταμένου

• Ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή

• Ο ρόλος του Φορολογικού Συμβούλου

Γ. ΡΟΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

• Ημερολογιακή εγγραφή ανοίγματος και μεταφορά της στο Γενικό Καθολικό

• Συγκέντρωση δικαιολογητικών εγγράφων

• Ανάλυση λογιστικών γεγονότων

• Ημερολογιακές εγγραφές λογιστικών γεγονότων

• Μεταφορά ημερολογιακών εγγραφών στο Γενικό και στα Αναλυτικά Καθολικά

• Κατάρτιση περιοδικών - προσωρινών ισοζυγίων

• Κατάρτιση τελευταίου προσωρινού ισοζυγίου

• Διενέργεια απογραφής - Διαχείριση Παγίων

• Ημερολογιακές εγγραφές προσδιορισμού του αποτελέσματος

• Κατάρτιση οριστικού ισοζυγίου

• Κατάρτιση λογιστικών καταστάσεων

• Ημερολογιακή εγγραφή κλεισίματος και μεταφορά της στο Γενικό Καθολικό

Δ. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

• Πίνακας κρίσιμων σημείων ελέγχου ποιότητας αναφορών

• Δικλείδες ασφαλείας στην ακρίβεια των πληροφοριών

• Διαδικασίες που επιβεβαιώνουν την ακρίβεια και αξιοπιστία των λογιστικών δεδομένων

• Ο ρόλος της μηχανογράφησης στη λογιστική οργάνωση

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210-6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. στείλτε την στο [email protected], ή πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

Τετάρτη 13 & Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010 (15:00-20:30),

Ξενοδοχείο Crowne Plaza (πρώην Holiday Inn),

Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

ΑΦΜ: ΔΟΥ:

TΗΛ.: FAX: E-MAIL:

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

1.

2.

3.

Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.D2

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 400 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Αριθμός Λογαριασμού: 163 002 002 000 311 ΙΒΑΝ: GR120 140 1630 163 002 002 000 311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε.) ALPHA BANK

Περιλαμβάνονται:

• Εγχειρίδιο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ"

• Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή

• Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

________________________________________

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

________________________________________

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΕΜΠΤΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ελένη Φλουρή

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Internet, Email Marketing & Social Media

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να

· Να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Internet

Marketing

· Να έρθουν σε επαφή με τους χρήστες τους και να ευθυγραμμίσουν τους

στρατηγικούς τους στόχους με τις ανάγκες των πελατών τους.

· Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της

διαφορές με το συμβατικό marketing.

· Να έχουν μια πρώτη γνωριμία με τις διαθέσιμες τεχνολογίες και

πλατφόρμες.

· Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να

ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης.

· Να βελτιώσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες τους και να

βελτιώσουν την εικόνα τους.

· Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:

· Marketing

· Πωλήσεων

· Δημόσιων Σχέσεων

Θα μάθετε:

· Πως να δημιουργείτε μια ιστοσελίδα που να ανταποκρίνεται στις

ανάγκες των πελατών σας και να εκπληρώνει τους στρατηγικούς σας στόχους.

· Πώς να δημιουργείτε πλούσιο περιεχόμενο και γιατί το περιεχόμενο

που έχετε από τις offline καμπάνιες σας δεν λειτουργεί σωστά στο διαδίκτυο.

· Πώς να μην αποφύγετε τα εμπόδια στον δρόμο των χρηστών σας.

· Πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά την ιστοσελίδα σας και τους

ανθρώπους που εργάζονται για αυτήν.

· Πώς να προσελκύεται νέους πελάτες στην ιστοσελίδα σας μέσω των

μηχανών αναζήτησης.

· Πώς να κάνετε τους πελάτες σας να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας.

· Πώς να πουλάτε πιο αποτελεσματικά μέσω του διαδικτύου.

· Πώς να θέτετε στρατηγικούς στόχους και πώς να μετράτε την επιτυχία

της ιστοσελίδας σας και των ενεργειών σας.

· Τι είναι τα blogs (ιστολόγιο) και σε τι μπορούν να βοηθήσουν την

επιχείρηση σας.

· Πώς να διαχειριστείτε τα social media (Facebook, Youtube, Twitter,

etc) και τι οφέλη μπορείτε να έχετε.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ INTERNET MARKETING

a. Φιλοσοφία - Γιατί οι χρήστες έχουν το πάνω χέρι και ποιες οι

διαφορές από το συμβατικό Marketing και τον τρόπο που κάναμε τα πράματα

μέχρι τώρα.

b. Οφέλη - Τι έχουμε να κερδίσουμε και πως μπορεί μια πετυχημένη

στρατηγική στο διαδίκτυο να εκτινάξει τα κέρδη της επιχείρησης μας.

c. Δυσκολίες - Γιατί δεν μπορούν να το κάνουν όλοι και ποιες είναι οι

δυσκολίες που πρέπει να περιμένουμε στον δρόμο μας.

2. WEB DESIGN

a. Στόχοι- Γιατί να δημιουργήσουμε μια ιστοσελίδα και τι εξυπηρετεί.

b. Περιεχόμενο - Πώς να δημιουργούμε περιεχόμενο ειδικά για το

διαδίκτυο και ποιες οι διαφορές με το περιεχόμενο από τις καμπάνιες που

είχαμε μέχρι τώρα.

c. Usability (Ευχρηστία) - Πώς να μην βάζουμε εμπόδια στον δρόμο των

χρηστών μας και τι πρέπει να προσέχουμε όταν σχεδιάζουμε μια ιστοσελίδα.

d. Accessibility - Πώς να φροντίζουμε ούτως ώστε άνθρωποι με ειδικές

ικανότητες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ιστοσελίδα μας και τι προβλέπει

η νομοθεσία.

e. Διαχείριση - Πώς να διαχειριστούμε την ιστοσελίδα μας, πόσο συχνά

πρέπει να ανανεώνουμε το περιεχόμενο της και τι εργαλεία μπορούμε να

χρησιμοποιήσουμε.

3. SEARCH ENGINE MARKETING

a. Εισαγωγή - Τι είναι οι μηχανές αναζήτησης και πως λειτουργούν. Πως

μπορούμε να προσελκύσουμε χρήστες μέσω του google.

b. Keyword Analysis - Πώς να γνωρίσουμε καλύτερα τους χρήστες μας και

ποιες λέξεις κλειδιά θα πρέπει να «κυνηγάμε».

c. Pay Per Click (PPC) - Εισαγωγή στο Google Adwords και πώς να

δημιουργήσουμε μια καμπάνια για την ιστοσελίδα μας.

d. Search Engine Optimization (SEO) - Πώς να εμφανίζεται η ιστοσελίδα

μας πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

4. EMAIL MARKETING

a. Εισαγωγή - Τι είναι το email marketing, ποια η διαφορά του από το

spam marketing και σε τι μπορεί να βοηθήσει.

b. Περιεχόμενο - Πώς να δημιουργούμε περιεχόμενο για τις καμπάνιες μας

και τις πρέπει να προσέχουμε.

c. Mailing Lists - Πώς να συλλέγουμε διευθύνσεις και τι πρέπει να

αποφύγουμε για να μην είμαστε παράνομοι.

d. Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση - Πώς να παρακολουθούμε μια

καμπάνια, τι να μετράμε και πώς να την βελτιώνουμε.

5. WEB ANALYTICS

a. Εισαγωγή - Γιατί είναι σημαντικό να μετράμε και σε τι θα βοηθήσει

την ιστοσελίδα μας.

b. Στόχοι - Πώς να θέτουμε στόχους οι οποίοι είναι μετρίσιμοι και πώς

να μετράμε την «επιτυχία».

c. Google Analytics - Εισαγωγή στο Google Analytics και πώς να

δημιουργήσουμε ένα λογαριασμό.

6. BLOGS

a. Εισαγωγή

Ποια η διαφορά ενός site (ιστοσελίδα) από ένα blog (ιστολόγιο) και τι έχει

να προσφέρει σε μια επιχείρηση.

b. Περιεχόμενο

Τι περιεχόμενο να δημιουργούμε για ένα blog και πόσο συχνά πρέπει να το

ενημερώνουμε.

c. Εργαλεία - Διαχείριση

Τι πλατφόρμες υπάρχουν και πώς να ενημερώνουμε ένα blog.

7. SOCIAL MEDIA

a. Εισαγωγή - Τι είναι τα social media και γιατί μιλάνε όλοι για αυτά.

b. Οφέλη - Τι έχει να κερδίσει η επιχείρηση σας αν είναι στο facebook ή

στο youtube και γιατί το κάνουν όλοι;

c. Κίνδυνοι - Τι κινδύνους εγκυμονούν τα social media και πως μπορούμε

να προλάβουμε τις εξελίξεις;

ΟΜΙΛΗΤΗΣ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΣΑΣ

Σύμβουλος επιχειρήσεων στο τομέα του internet marketing για πελάτες στον

χώρο του τουρισμού, των υπηρεσιών και των online πωλήσεων. Είναι απόφοιτος

του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχει κάνει το MBA του στο Stern Business

School του New York University με ειδικότητα στην στρατηγική και την

στατιστική.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

5 Νοεμβρίου Στην Αθήνα Στο Ξενοδοχείο Crowne Plaza 16:00-21.30

6 Νοεμβρίου Στην Θεσσαλονίκη Στο Ξενοδοχείο Daios Hotel 10:00-15.30

TIMH : 205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της

διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.

<http://www.albertconsulting.gr/wp-content/uploads/2010/04/aitisi1.doc>

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (κάντε κλικ)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

Επικοινωνία & Επαγγελματική Συμπεριφορά για Γραμματείς & Βοηθούς Διοίκησης

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Γραμματειακής Υποστήριξης, Top Management Assistants και Βοηθούς Διοίκησης, καθώς επίσης και σε όσους ή όσες επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην επαγγελματική διαπροσωπική και τηλεφωνική επικοινωνία.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με επικοινωνιακές

δεξιότητες, ώστε να αυξήσει την αποτελεσματικότητά του στις επαφές με το κοινό (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κτλ) μέσω της διαπροσωπικής και της τηλεφωνικής συνομιλίας, και να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των γνώσεων και δεξιοτήτων που οφείλει να έχει μια σύγχρονη γραμματέας για να διατηρήσει την θέση της αλλά και να γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική.

Θεματικές ενότητες σεμιναρίου:

1.Εισαγωγικά

· Η φιλοσοφία της επικοινωνίας

· Τι σημαίνει επικοινωνώ σωστά

· Ο/Η γραμματέας ως εικόνα της επιχείρησης

· Τεχνικές δημιουργίας θετικής πρώτης εντύπωσης

2.Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας

· Τρόποι βελτίωσης της λεκτικής επικοινωνίας

· Η σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας

· Γλώσσα σώματος, επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά

3.Επαγγελματική τηλεφωνική συμπεριφορά

· Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες της τηλεφωνικής επικοινωνίας

· Χαιρετισμός

· Κύριο μέρος συνομιλίας

· Ολοκλήρωση τηλεφωνήματος

· Αντιμετώπιση δύσκολων συνομιλητών και καταστάσεων

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να γνωρίσουν

· τη συμβολή τους στη θετική εικόνα της επιχείρησης

· τη σημασία της λεκτικής και της μη λεκτικής επικοινωνίας

· πώς μπορούν να επικοινωνήσουν καλύτερα με τους συνεργάτες της επιχειρήσεις,

διαπροσωπικά και τηλεφωνικά.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες

ΑΘΗΝΑ: Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010,

16.00-22.00 Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010,

10.00-16.00 Daios Luxury Living Hotel, Λεωφόρου Νίκης 59

ΚΟΣΤΟΣ: 195 Euro (-15% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής

πρακτικώνσημειώσεων, coffee & snack, πιστοποιητικό παρακολούθησης της GlobalGreece.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Πληροφορίες/Αιτήσεις συμμετοχής: www.globalgreece.gr

Link to comment
Share on other sites

Στο σεμινάριο αυτό θα αναλυθούν τα βήματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το τμήμα Λογιστηρίου της επιχείρησης για την έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων, καθώς και οι συναλλαγές, οι οποίες είναι υποχρεωτικό, σύμφωνα με το νέο Φορολογικό Νόμο 3842/23.4.2010, να γίνονται ηλεκτρονικά. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τομείς, όπως πχ της οργάνωσης των δραστηριοτήτων του τμήματος Λογιστηρίου και της βελτίωσης παραγωγικότητας, καθώς και ζητήματα ασφαλείας, νομικά κα.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Προϊσταμένους & Στελέχη Λογιστηρίου και Μηχανογράφησης, Λογιστές και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και συστημάτων Ηλεκτρονικών πληρωμών - συναλλαγών.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση & νέος Φορολογικός Νόμος:

Πότε και σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση

Προετοιμασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (On-line):

Έκδοση Ηλεκτρονικών τιμολογίων

Ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών

Καταστάσεις τιμολογίων

Συστήματα τραπεζικών συναλλαγών:

Τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα διαδικτύου

Διαχείριση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών

Τυποποιημένα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών

Διαχείριση ηλεκτρονικών πληρωμών

Νομικά ζητήματα και ρυθμιστικό πλαίσιο:

Ηλεκτρονική τιμολόγηση και ψηφιακά τιμολόγια

Ηλεκτρονικές (Ψηφιακές) Υπογραφές και Κρυπτογράφηση

Νομικό πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ως παράγοντας:

Μείωσης κόστους

Βελτίωσης παραγωγικότητας

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.

H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%. Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εταιρείας σας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Αθήνα και θα επαναληφθεί στη Θεσσαλονίκη ως εξής:

Πέμπτη 9/12/2010 (15:30 - 21:30) ΑΘΗΝΑ. Ξενοδοχείο Classical Athens Imperial

Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Δευτέρα 13/12/2010 (15:30 - 21:30) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Ξενοδοχείο Classical Makedonia Palace,

Λεωφόρος Μεγάλου Αλεξάνδρου 2, Θεσσαλονίκη

Λήξη Προθεσμίας:

Για το σεμινάριο της Αθήνας: Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010.

Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010.

Advanced Business Process Management

Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421. e-mail: [email protected], url: http://www.abpm.gr

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010 (09:30 - 17:00)

στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL , Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου

Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα.

Σκοπός του σεμιναρίου αυτού είναι η απόκτηση γνώσης και δεξιοτήτων από τους εκπαιδευόμενους στο να αξιοποιούν τις ευκαιρίες χρηματοδότησης από τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα και συγκεκριμένα να εντοπίζουν προσκλήσεις προτάσεων, να αναζητούν διακρατικούς και εθνικούς εταίρους και να συγγράφουν ανταγωνιστικές προτάσεις έργων που υποβάλλονται απʼ ευθείας στις Βρυξέλλες. Επίσης, να διαχειρίζονται τα εγκεκριμένα έργα με ταχύτητα και αξιοπιστία, να ανταποκρίνονται πλήρως σε πιθανό εξωτερικό έλεγχο της Ε.Ε. και τέλος να οργανώσουν ένα αποτελεσματικό γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων για έναν οργανισμό. Γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στα πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζει στην πράξη ο εμπλεκόμενος και τις προσφορότερες στρατηγικές/τεχνικές πρόληψής τους.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Στελέχη επιχειρήσεων, Οικονομικούς Διευθυντές, υπεύθυνους διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, συμβούλους επιχειρήσεων, φυσικά πρόσωπα που ασχολούνται ήδη ή επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά με την υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

A. Υποβολή πρότασης έργου

Αναζήτηση πρόσκλησης υποβολής προτάσεων - Στρατηγική επιλογής προσκλήσεων

Αναζήτηση εταίρων

Σχηματοποίηση κεντρικής ιδέας πρότασης

Κατάρτιση προϋπολογισμού

Συγγραφή πρότασης

Υποβολή πρότασης

Β. Υλοποίηση εγκεκριμένου έργου

Τεχνική υλοποίηση

Οικονομική παρακολούθηση έργου

Υποβολή εκθέσεων

Συναντήσεις

Επικοινωνία και διάδοση αποτελεσμάτων έργου

Γ. Οικονομικοί έλεγχοι

Εσωτερικός οικονομικός έλεγχος

Εξωτερικός οικονομικός έλεγχος

Προετοιμασία για τους ελέγχους

Αποτελέσματα ελέγχου

Δ. Διαχείριση κληρονομιάς και Οργάνωση Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

Οργάνωση υλικού

Ενημέρωση/Προώθηση/Δικτύωση

Αξιοποίηση τεχνογνωσίας

Στελέχωση και δραστηριότητες Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

Ε. Ευρωπαϊκά Προγράμματα - Ανοικτές Προσκλήσεις

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.

Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010.

Τα σεμινάρια προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 370 Ευρώ + Φ.Π.Α.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάρια, θα βρείτε στο site www.abpm.gr, ή στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το απόγευμα!

Womenʼs Success Stories!:

Tα Girl Geek Dinners διοργανώνουν το 17ο GGD, με ενδιαφέρουσες ομιλίες από πολύ σημαντικές ομιλήτριες. Microsoft Innovation Center, Βασιλίσσης Σοφίας 103 (περιοχή Πλατεία Μαβίλη) ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, στις 18.00.

Στεφανία Βασιλοπούλου http://bookbeast.gr/

Ιφιγένεια Λαμπροπούλου http://xantres.gr/

Αγγελική Ανδριοπούλου http://www.waterskiandwakeboardworldcup.com/545

Tα Girl Geek Dinners σας καλωσορίζουν στο 17ο GGD, με ενδιαφέρουσες ομιλίες από πολύ σημαντικές ομιλήτριες.

Πού: Microsoft Innovation Center, Βασιλίσσης Σοφίας 103 (περιοχή Πλατεία Μαβίλη) Αθήνα.

Πότε:

τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, στις 18.00.

Ποιοί και τι:

18.00-18.30: Προσέλευση.

18.30-18.40: Καλωσόρισμα στο 17ο Girl Geek Dinner από τη Δέσποινα Μπακιρτζή.

18.40-19.00: bookbeast.gr: ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ! ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ!

H οικονομική κρίση είναι πάντα ένα challenge για έξυπνες ιδέες. Το bookbeast.gr είναι μία από αυτές και η δημιουργός του η Στεφανία Βασιλοπούλου λάτρης των νέων τεχνολογιών, αναζητά συνεχώς καινούριες ιδέες και υλοποιεί όποιες θεωρεί καλύτερες.

Το site απευθύνεται σε φοιτητές, που έχουν βαρεθεί να ξοδεύουν μία περιουσία για βιβλία που χρησιμοποιούν μερικούς μήνες.

Η ιδέα είναι να πουλάνε στους συμφοιτητές τους τα βιβλία που πια είναι άχρηστα για αυτούς και να αγοράζουν από εκείνους, τα βιβλία που δεν χρειάζονται εκείνοι πια.

19.00-19.20: xantres.gr: «Σπάστε τη μονοτονία και γεμίστε τη ζωή σας με όμορφα ΧΡΩΜΑΤΑ και ΧΑΝΤΡΕΣ που θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε σε κάθε έξοδό σας και εκδήλωση». H Ιφιγένεια Λαμπροπούλου, που δεν μένει στην Αθήνα, έχει σπουδάσει οικονομικά, αυτό όμως δεν την εμπόδισε να εκφράσει μέσα από το internet την αγάπη της για τις χειροτεχνίες και την υποστήριξή της σε όσους ανθρώπους ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν κοσμήματα και αξεσουάρ, χωρίς να τρέχουν από κατάστημα σε κατάστημα για να προμηθευτούν τα κατάλληλα υλικά.

Το xantres.gr, είναι ένα e-shop που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους να επιλέξουν μέσα από μία μεγάλη ποικιλία από χάντρες κεραμικές, γυάλινες, υφασμάτινες, μεταλλικές, ξύλινες, κρύσταλλα τσεχίας κ.λπ. που χρειάζονται για τις κατασκευές τους.

19.20-19.50: 14 Παγκόσμια μετάλλια + 41 Πανευρωπαϊκά!

Η Αγγελική Ανδριοπούλου, διάλεξε ένα δύσκολο άθλημα, το θαλάσσιο σκι, όχι μόνο για να το μάθει αλλά για να κάνει πρωταθλητισμό. Όχι μόνο για να κάνει πρωταθλητισμό αλλά να κερδίσει και 23 χρυσά! waterskiandwakeboardworldcup.com

Σκληρή, πειθαρχημένη και συνεχής προπόνηση πολλών χρόνων, με στόχο την κατάκτηση της κορυφής!

Οι λέξεις, τα λόγια, γίνονται ξαφνικά πολύ φτωχά, για να περιγράψουν μία γυναίκα με το όνομα Αγγελική Ανδριοπούλου και δεν μας μένει να ανοίξουμε τα μάτια και τα αυτιά μας για να ακούσουμε τη δική της, καταγεγραμμένη, Success Story!

19.50-21.00: Dinner, Drinks και… απεριόριστο networking!

Οι συμμετέχοντες:

Κατά βάση γυναίκες, αλλά και άνδρες (προτιμούμε να συνοδεύονται από γυναίκα), maximum μέχρι 100 συμμετέχοντες.

Κόστος συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ

Dress code: be yourself :-)

Ο στόχος:

το networking γυναικών και η ενημέρωσή τους για τις νέες τεχνολογίες, τις καινοτομίες, το Internet και η διάδοση νέων, φρέσκων ιδεών και οραμάτων!

Get involved: Οι ομιλητές περιμένουν με ανυπομονησία, από τώρα, τις απορίες και ερωτήσεις σας, τις οποίες μπορείτε να στέλνετε εδώ.

Great Networking: Τα Girl Geek Dinners είναι μία καταπληκτική ευκαιρία networking. Γι΄αυτό φροντίστε να μην ξεχάσετε τις business cards ...στο σπίτι!

Τα Girl Geek Dinners ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2005, στο Λονδίνο, όταν μία γυναίκα geek, η Sarah Blow, ενοχλήθηκε πολύ όταν ανακάλυψε ότι ήταν η μοναδική γυναίκα σε μία εκδήλωση τεχνολογίας. Και επειδή είχε κουραστεί να αποδεικνύει στον εαυτό της και στους υπόλοιπους ότι η τεχνολογία είναι ένας τομέας που την ενδιαφέρει, την κατέχει ή έχει το μυαλό να την αντιληφθεί, αποφάσισε να κάνει κάτι για να αλλάξει τα δεδομένα.

Εξάλλου το να είναι κανείς geeky σημαίνει ότι είναι έξυπνος και θέλει με πάθος να γνωρίσει ένα θέμα σε βάθος. Αυτό φυσικά, δεν έχει να κάνει με φύλο, φυλή ή θρησκεία. Αυτές οι διακρίσεις μας απομακρύνουν από την ουσία, …τις νέες τεχνολογίες, τις καινοτομίες, το Internet και τη διάδοση νέων, φρέσκων ιδεών και οραμάτων.

Έτσι λοιπόν η Sarah, ήρθε σε επαφή με μερικούς γνωστούς bloggers, οι οποίοι τη βοήθησαν στην ιδέα της: να εκπαιδεύσει και να ενημερώσει άλλες γυναίκες σε θέματα τεχνολογίας και Internet στα πλαίσια ενός «ανεπίσημου» γεύματος.

Το πρώτο Girl Geek Dinner, έγινε στο Λονδίνο, μετά σε άλλες περιοχές της Μεγάλης Βρεταννίας, μετά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και σιγά-σιγά σε όλο τον κόσμο.

---

Τα Girl Geek Dinners στην Ελλάδα

---

Στην Ελλάδα, η ιδέα των Girl Geek Dinners αγκαλιάστηκε με μεγάλο ενθουσιασμό και μεράκι από μία άλλη girl geek, τη Δέσποινα Μπακιρτζή, η οποία έχοντας μία πολύχρονη παρουσία – πάνω από 15 χρόνια - στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing σε υπηρεσίες και προϊόντα τεχνολογίας, και έχοντας βιώσει πολλές φορές τη γυναικεία απουσία από πολλές εντυπωσιακές τεχνολογικές εξελίξεις, αποφάσισε να την υλοποιήσει ώστε να βοηθήσει με τον τρόπο αυτό στη διάδοση των νέων τεχνολογιών στις Ελληνίδες γυναίκες.

---

Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.ggd.gr

Link to comment
Share on other sites

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010 (09:30 - 17:00)

στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου

Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται: Η Ολοκληρωμένη Διαδικασία Διαχείρισης Εισπράξεων, οι τεχνικές επιτυχημένης επικοινωνίας με τους πελάτες και ειδικά με αυτούς που έχουν καθυστερήσει πληρωμές, καθώς και πρότυπα επιστολών προς οφειλέτες.

Η Διαδικασία Διαχείρισης Εισπράξεων υποστηρίζεται με Λογισμικό παρακολούθησης της ωρίμανσης των τιμολογίων και του status του κάθε πελάτη (μερική εξόφληση, απροθυμία επικοινωνίας, χρόνος καθυστέρησης κλπ), το οποίο δίδονται δωρεάν στους συμμετέχοντες.

Επίσης, θα παρουσιαστεί ο τρόπος επικοινωνίας των τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων και Λογιστηρίου σε όλες τις φάσεις της Διαδικασίας.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Στελέχη της Εμπορικής και της Οικονομικής Διεύθυνσης καθώς επίσης και σε όσους εμπλέκονται άμεσα στην διαδικασία πωλήσεων/εισπράξεων, δηλαδή τα τμήματα πωλήσεων και διαχείρισης πιστώσεων.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πιστωτική Πολιτική & Διαδικασίες

Πως σχεδιάζεται η πολιτική των πιστώσεων

Περιγραφή και αξιολόγηση credit risk του πελατολογίου μας

Ολοκληρωμένη Διαδικασία Αποδοτικής Διαχείρισης Εισπράξεων

Τεχνικές Διαχείρισης Εισπράξεων

Η προετοιμασία για αποδοτική τηλεφωνική επικοινωνία

Ετοιμασία επιτυχημένων πρότυπων scripts για επικοινωνία

Πως φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει την πληρωμή

Οι φάσεις της Διαπραγμάτευσης των εισπράξεων

Ο χειρισμός των ερωτήσεων και των δικαιολογιών του πελάτη

Εναλλακτικές λύσεις στην περίπτωση μη πληρωμής από τον πελάτη

Επιτρεπόμενες και μη εκφράσεις

Η εξασφάλιση της δέσμευσης του πελάτη

Τεχνικές κλεισίματος τηλεφωνικής επικοινωνίας

Η ισορροπία μεταξύ ανάγκης επέκτασης πωλήσεων & ανάγκης είσπραξης απαιτήσεων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:

Γιώργος Σύρρης, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής Ομίλου Εταιρειών, καθώς επίσης και ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης.

Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.

H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.

Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010.

Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 370 Ευρώ + Φ.Π.Α.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Advanced Business Process Management

ΗρώωνΠολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421

e-mail: info[ατ]abpm.gr, url: http://www.abpm.gr

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου (9:00-16:30)

Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL,

Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει μια πρακτική προσέγγιση στην Ανάλυση των Ισολογισμών. Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με δείκτες και έννοιες όπως: Βιωσιμότητα Επιχείρησης, Ρευστότητα, Άνοιγμα στην Αγορά, Καθαρή Θέση Επιχείρησης, Κεφάλαιο Κίνησης, Δείκτες Αποδοτικότητας κλπ.

Επιπλέον, μέσω της ανάλυσης των αριθμοδεικτών, θα είναι σε θέση να εντοπίζουν σημεία που εγκυμονούν κινδύνους για το μέλλον, ώστε να λαμβάνονται έγκαιρα τα απαιτούμενα μέτρα πριν εκδηλωθεί η κρίση. Οι αριθμοδείκτες δεν αναλύονται μόνο ως μαθηματικοί τύποι, αλλά ερμηνεύονται σε βάθος ως προς την πρακτική σημασία τους έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα λήψης μέτρων με βάση τις τιμές τους. Παράλληλα, θα μπορούν να κάνουν συσχέτιση των αποτελεσμάτων της επιχείρησής τους με τα αποτελέσματα του κλάδου και των κυριοτέρων ανταγωνιστών τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Εισαγωγή στις Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
  • Σημαντικοί όροι, απαραίτητοι για την κατανόηση των Ισολογισμών
  • Βήμα προς βήμα ανάλυση των Ισολογισμών
  • Οι κρισιμότεροι δείκτες των Ισολογισμών - Ανάλυση Ανταγωνισμού
  • Μέτρηση αποδοτικότητας της επιχείρησης - Εκτίμηση Αξίας της Επιχείρησης
  • Αναγνώριση κρίσιμων σημείων πριν την κρίση
  • Πως γίνεται η ανάλυση τάσεων
  • Ο κρίσιμος δείκτης της Ρευστότητας
  • Υπολογισμός άμεσης και έμμεσης ρευστότητας
  • Πως υπολογίζεται το κεφάλαιο κίνησης
  • Ο ρόλος του δείκτη Ζ για την πρόβλεψη κατάρρευσης μιας επιχείρησης
  • Τι φανερώνει - αλλά και τι δεν αποκαλύπτει - η Ανάλυση Αποτελεσμάτων

Το σεμινάριο γίνεται στο μεγαλύτερο μέρος του σε μορφή εργαστηρίου (workshop) και η ανάλυση όλων των παραπάνω γίνεται σε συγκεκριμένους ισολογισμούς επιχειρήσεων, ενώ στους συμμετέχοντες δίνεται η δυνατότητα συγκριτικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων τους με τα αποτελέσματα του κλάδου στον οποίο ανήκουν, χωρίς πρόσθετο κόστος.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 380 Euro + ΦΠΑ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «Ανάλυση Ισολογισμών»
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία (Excel) Οικονομικών αποφάσεων σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο μέσω της ιστοσελίδας μας πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΕΚ 0,45%

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8

Link to comment
Share on other sites

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010 (09:00 - 13:00)

στο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου

Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα.

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχουν οι γραπτές επιστολές σε πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. Η σύνταξη των επιστολών αυτών πρέπει να ακολουθεί ένα σύστημα κανόνων, που οδηγούν σε ποιοτικά αποτελέσματα.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της γραπτής επικοινωνίας για τη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας της επιχείρησης, καθώς και των βημάτων σύνταξης μίας επιτυχημένης επιστολής. Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του σεμιναρίου και χρησιμοποιώντας ειδικά εργαλεία που θα τους δοθούν δωρεάν θα είναι σε θέση να συντάξουν ποιοτικά άρτιες εμπορικές επιστολές.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε executive assistants, γραμματείς διευθύνσεων και διοικητικούς υπαλλήλους, που έχουν την ευθύνη της σύνταξης των επιχειρηματικών επιστολών. Επίσης, απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων και γενικότερα σε κάθε στέλεχος, που επιθυμεί να αποκτήσει γνώση για τις καλές πρακτικές γραπτής επικοινωνίας που θα αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό και την ποιοτική εικόνα της εταιρείας.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

* Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την επιχείρηση

* Format επιστολής

* Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα

* Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής

* Δεοντολογία υπογραφών

* Εσωτερική επικοινωνία

* Παραλήπτες & αποδέκτες κοινοποίησης

* Ποιοτικά χαρακτηριστικά της επιτυχημένης επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή

* Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, αναγνώρισης, διευθέτησης κλπ). Πώς τις συντάσσουμε

* Πως συντάσσεται:

o Μία επιστολή πωλήσεων

o Μία επιστολή διαμαρτυρίας

o Ένα δελτίο τύπου

* Θα παρουσιαστούν δείγματα επιστολών όπως:

o Επιστολές προς πελάτες για πιστωτικά υπόλοιπα, ενημέρωση κλπ

o Επιστολές προς τράπεζες

o Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με προμηθευτές

o Απόρριψη λογιστικού υπολοίπου

o Συμφωνίες leasing

o Επιστολές Διαχείρισης Παραπόνων

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα γίνει σε όλα τα θέματα αναφορά στην Αγγλική εμπορική αλληλογραφία.

Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 220 Ευρώ + Φ.Π.Α.

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • 4 εβδομάδες μετά...

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 (15:30 - 21:30) στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Στο σεμινάριο αυτό θα αναλυθούν τα βήματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το τμήμα Λογιστηρίου της επιχείρησης για την έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων, καθώς και οι συναλλαγές, οι οποίες είναι υποχρεωτικό, σύμφωνα με το νέο Φορολογικό Νόμο 3842/23.4.2010, να γίνονται ηλεκτρονικά. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τομείς, όπως πχ της οργάνωσης των δραστηριοτήτων του τμήματος Λογιστηρίου και της βελτίωσης παραγωγικότητας, καθώς και ζητήματα ασφαλείας, νομικά κα.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Προϊσταμένους & Στελέχη Λογιστηρίου και Μηχανογράφησης, Λογιστές και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και συστημάτων Ηλεκτρονικών πληρωμών - συναλλαγών.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

* Ηλεκτρονική Τιμολόγηση & νέος Φορολογικός Νόμος:

o Πότε και σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση

o Προετοιμασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης

* Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (On-line):

o Έκδοση Ηλεκτρονικών τιμολογίων

o Ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών

o Καταστάσεις τιμολογίων

* Συστήματα τραπεζικών συναλλαγών:

o Τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα διαδικτύου

o Διαχείριση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών

o Τυποποιημένα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών

o Διαχείριση ηλεκτρονικών πληρωμών

* Νομικά ζητήματα και ρυθμιστικό πλαίσιο:

o Ηλεκτρονική τιμολόγηση και ψηφιακά τιμολόγια

o Ηλεκτρονικές (Ψηφιακές) Υπογραφές και Κρυπτογράφηση

o Νομικό πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές

* Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ως παράγοντας:

o Μείωσης κόστους

o Βελτίωσης παραγωγικότητας

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: IT Project Manager Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Υπουργείου Οικονομικών. Εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ. Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Advanced Business Process Management

Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421

e-mail: [email protected], url: http://www.abpm.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Σεμινάριο BUDGETING - ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011 (09:00 - 16:30)

Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ BUDGETING - ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

* Διεργασία του Budgeting: Βήματα, μεθοδολογία σύνδεσης με τον

επιχειρηματικό σχεδιασμό

* Στοιχεία που απαιτούνται για την εκτίμηση των προβλέψεων των

πωλήσεων ανά κατηγορία προϊόντος και κανάλι. Χρήση μοντέλων πρόβλεψης

* Η στοχοθέτηση των πωλήσεων ανά κατηγορία προϊόντος και εν τέλει

ανά κωδικό προϊόντος. Σε ορισμένες περιπτώσεις δε και ανά πελάτη

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ Υπολογισμός με ειδικές φόρμες excel:

* Γενικών Εξόδων

* Διοικητικών Εξόδων

* Εξόδων Παραγωγής

* Διανομής

* Πωλήσεων

* Marketing

* Χρηματοοικονομικών

ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

* Ετοιμασία ταμειακού προγράμματος (Cash Flow) και υπολογισμός

κεφαλαίου κίνησης (Ειδικό Λογισμικό)

* Ανασκόπηση από τη Διοίκηση και εναλλακτικά σενάρια

προϋπολογισμού. Ανάλυση ευαισθησίας

* Η σύνταξη του Προϋπολογισμού Επενδύσεων

* Οι προβλέψεις των Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων (Ισολογισμού,

Ανάλυσης Αποτελεσμάτων και Ταμειακής Ροής) με βάση τον προϋπολογισμό

* Φόρμες σε Excel για τους υπολογισμούς και την αυτόματη σύνθεση

όλων των καταστάσεων - Εσόδων και Εξόδων - στην τελική μορφή του

Προϋπολογισμού

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ BUDGET

* Κατάλογος Κρίσιμων Σημείων Ελέγχου της πληρότητας της διαδικασίας

του Προϋπολογισμού.

* Παρακολούθηση αποκλίσεων του Προϋπολογισμού. Οι φόρμες αναφορών και η μεθοδολογία αποκατάστασης των αποκλίσεων

* Πώς χρησιμοποιείται ο Προϋπολογισμός για τη μείωση του κόστους,

την αύξηση της κερδοφορίας και την εκχώρηση περισσότερων δικαιοδοσιών

στα στελέχη

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 480 Euro + ΦΠΑ. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

ADVANCED QUALITY SERVICES LTD.

Αθήνα: Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210

6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail [email protected]

Θεσσαλονίκη: Κουντουριώτου 3 (Παραλιακή), 546 25 Θεσσαλονίκη, Τηλ.

2310 554968, Fax 2310 550140, e-mail [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Σεμινάριο ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Τετάρτη 16 & Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011 (09:00 - 16:30)

Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Το σεμινάριο αυτό εστιάζεται στην αποδοτικότερη οργάνωση του τμήματος των προμηθειών, τη μείωση του κόστους, τη βελτίωση της ποιότητας, την αξιολόγηση των προμηθευτών και την βελτίωση της

ταχύτητας διεκπεραίωσης.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΓΟΡΩΝ:

* Σχέσεις - Συμμαχίες με Προμηθευτές * Global Sourcing * Στρατηγική Ποιότητας * Στρατηγική μείωσης κόστους & χρόνων παράδοσης * Στρατηγική ανάπτυξης προσωπικού προμηθειών & συνεχούς οργανωτικής βελτίωσης

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:

* Διαδικασία αγορών - Κρίσιμα Σημεία * INCOTERMS * Έρευνα Αγοράς * Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών * Διαχείριση Συμβάσεων * Προγραμματισμός Αγορών * Σύνδεση Έργων και Προμηθειών * Οργανωτική δομή Προμηθειών

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ:

* Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach) * Ανάλυση Αξίας (Value Analysis) * Activity Based Costing για κοστολόγηση συμβάσεων * Διαχείριση Claims * Κόστος απόκτησης - κόστος Κύκλου ζωής εξοπλισμού * Επιλογή αγοράς ή Leasing

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ:

* Διαδικασία αξιολόγησης * Σετ απο Check Lists Αξιολόγησης προμηθευτών * Αξιολόγηση προσφορών βάσει του μοντέλου Ολικού Κόστους * Φόρμουλες συσχέτισης Ποιότητας και Τιμής

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ:

* 'Αριστη Ποσότητα Παραγγελίας * Ύψος Αποθέματος Ασφαλείας * Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων * Σύστημα Προβλέψεων * Σημείο Αναπαραγγελίας, MRP * Ομαδοποίηση παραγγελιών

ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣ:

* Μέτρηση Αξιοπιστίας Προμηθευτών * ABC Analysis - Pareto * Έλεγχος εσωτερικού χρόνου προμηθειών * EDI, E-Supply * Ηλεκτρονικές δημοπρασίες

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:

* Προετοιμασία * Συνήθη σφάλματα * Μεθοδολογία για να φθάσουμε στο win to win * Κλείσιμο συμφωνίας * Παίξιμο ρόλων

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:

* Audit Προμηθειών * Δείκτες Ποιότητας και Αποδοτικότητας * Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 585 Euro + ΦΠΑ. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies

που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Δίνεται ΔΩΡΕΑΝ ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού Ολικού Κόστους

(Total Cost) προμήθειας.

Σε όσους στείλουν δήλωση συμμετοχής για σεμινάριά μας 1 μήνα πριν από

τη διεξαγωγή τους, παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%.

ADVANCED QUALITY SERVICES LTD.

Αθήνα: Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210

6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs[ατ]aqs.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Αθήνα και θα επαναληφθεί στη Θεσσαλονίκη ως εξής:

Πέμπτη 17/2/2011 (15:30 - 21:30) ΑΘΗΝΑ στο Ξενοδοχείο Classical Athens Imperial

Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Παρασκευή 18/2/2011 (15:30 - 21:30) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace,

Μοναστηρίου 305 - 307, Θεσσαλονίκη

Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στον τύπο και το περιεχόμενο των Καταστάσεων Λογιστικών Διαφορών που θα πρέπει υποχρεωτικά να συνυποβληθούν με τις Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος από τους Λογιστές – Φοροτεχνικούς, σύμφωνα με τον Νόμο 3842/2010. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν θέματα όπως:

* Προϋποθέσεις αναγνώρισης επιχειρηματικής δαπάνης

* Αρχές αυτοτέλειας των χρήσεων – Δαπάνες προηγούμενης χρήσης

* Δικαιολογητικά Δαπανών

* Δαπάνες Μισθοδοσίας – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Αμοιβές Τρίτων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Παροχές Τρίτων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Φόροι και Τέλη – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Διάφορα Έξοδα – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Τόκοι και Συναφή έξοδα – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Αποσβέσεις – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Προβλέψεις εκμεταλλεύσεων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Έκτακτα & ανόργανα έξοδα και Ζημιές – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Έξοδα προηγούμενων χρήσεων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα

* Αγορές αγαθών και λήψη υπηρεσιών από μη συνεργάσιμα κράτη από 01/01/2010 (εφαρμογές)

* Αγορές αγαθών και λήψη υπηρεσιών από κράτη με προνομιακό Φορολογικό καθεστώς από 01/01/2010 (εφαρμογές)

* Συνέπειες μη ορθής αναμόρφωσης αποτελεσμάτων

* Χρόνος και τρόπος υποβολής των καταστάσεων λογιστικών διαφορών

* Δήλωση απόδοσης Έμμεσων Φόρων

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Φοροτεχνικούς, Λογιστές, Οικονομικούς Διευθυντές, Προϊστάμενους Λογιστηρίων και βοηθούς λογιστών.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Νίκος Καλαμαράς, Φοροτεχνικός Σύμβουλος με μεγάλη επαγγελματική και διδακτική εμπειρία.

Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%. Λήξη Προθεσμίας για το σεμινάριο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης : Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011. Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εταιρείας σας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Advanced Business Process Management

Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421, e-mail: info[at]abpm.gr, url: http://www.abpm.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011 (09:00 - 16:30)

Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Όλα ανεξαιρέτως τα στελέχη επιχειρήσεων εμπλέκονται σε πληθώρα διαπραγματεύσεων σε καθημερινή βάση. Όταν οι διαπραγματεύσεις γίνονται με συστηματική προσέγγιση, επιτυγχάνονται θετικά αποτελέσματα και παράλληλα εξοικονόμηση χρόνου, διατήρηση ψυχραιμίας και ποιοτικής προσωπικής εικόνας. Κύρια στοιχεία της συστηματικής προσέγγισης είναι η γνώση των αναγκών και των επιδιώξεων της άλλης πλευράς, η Φιλοσοφία που έχει υιοθετηθεί (κυρίως win to win), ο καθορισμός των στόχων και της «κόκκινης γραμμής», η αξιοποίηση των μη λεκτικών μηνυμάτων και το εύστοχο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης. Στο σεμινάριο αυτό με ομαδικές πρακτικές ασκήσεις, role playing και υποστηρικτικά εργαλεία βελτιώνονται οι δεξιότητες διαπραγμάτευσης ώστε να επιτυγχάνονται θετικά αποτελέσματα σε φιλική ατμόσφαιρα και με βάση τη φιλοσοφία του αμοιβαίου οφέλους (win to win).

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,45% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

* Οι διαπραγματεύσεις ως Διεργασία

* Οι βασικοί Κανόνες και τα συνήθη λάθη των διαπραγματεύσεων

* Στρατηγικές διαπραγματεύσεων

* Σημασία της σωστής προετοιμασίας

* Η γνώση των αναγκών και των επιδιώξεων της άλλης πλευράς

* Ο καθορισμός των στόχων της διαπραγμάτευσης

* Καθορισμός ορίων συμβιβασμού

* Η τεκμηρίωση με τα απαραίτητα έγγραφα

Β. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

* 'Αφιξη λίγο νωρίτερα από την καθορισμένη ώρα

* Τεχνικές δημιουργίας θετικού κλίματος διαπραγμάτευσης (Rapport) - Η διάταξη του χώρου

* Η εφαρμογή βασικών αρχών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης

* Παραχωρήσεις (Πότε, Γιατί, Πώς)

* Η διαμόρφωση της Ατζέντας

* Η παρουσίαση των προτάσεων μας

* Η προσέγγιση των δύο μερών

* Η ενθάρρυνση του συνομιλητή

* Η διαλεύκανση των απόψεων του συνομιλητή

* Ο σεβασμός της αξιοπρέπειας του συνομιλητή

* Διαχείριση μη λεκτικής επικοινωνίας

* Η σημασία της οπτικής επαφής

* Χειρισμός δύσκολων αντιρρήσεων:

o Έλλειψη ενδιαφέροντος

o Δυσπιστία

o Δυσαρέσκεια

o Επιθετικότητα

o Αμηχανία

o Πίεση χρόνου

o Βιασύνη για το κλείσιμο συμφωνίας

o Διόγκωση απαιτήσεων

o Τετελεσμένα γεγονότα

* Χειρισμός συνδιαπραγματευτή που εκτρέπεται ή είναι εκνευρισμένος

* Ο χειρισμός της υποτίμησης από την άλλη πλευρά

* Η ανάδειξη του κοινού συμφέροντος (win to win)

* Χειρισμός αδιεξόδων

o Συνήθεις ελιγμοί

o Τα διπλωματικά διαλείμματα

* Το κλείσιμο μιας διαπραγμάτευσης

Γ. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ

* Διαπραγματεύσεις για αγορά υλικών

* Διαπραγματεύσεις για αγορές εξοπλισμού και παγίων στοιχείων

* Διαπραγματεύσεις με πελάτες

* Διαπραγματεύσεις με σωματεία

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 380 Euro + ΦΠΑ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Advanced Quality Services Ltd. - Copyright © 2011. All rights reserved.

Αθήνα: Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail [email protected]

Θεσσαλονίκη: Κουντουριώτου 3 (Παραλιακή), 546 25 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 554968, Fax 2310 550140, e-mail [email protected]

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...